Αρχική Ανοιχτή δημόσια διαβούλευση για τη Βίβλο Ψηφιακού Μετασχηματισμού 2020-20259.1. ΠαιδείαΣχόλιο του χρήστη Ένωση Πληροφορικών Ελλάδος (Ε.Π.Ε.) | 17 Δεκεμβρίου 2020, 18:28
Υπουργείο Ψηφιακής Διακυβέρνησης Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
ΚΕΦΑΛΑΙΟ 9: ΨΗΦΙΑΚΟΣ ΜΕΤΑΣΧΗΜΑΤΙΣΜΟΣ ΤΩΝ ΤΟΜΕΩΝ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ 166 9.1. Παιδεία 166 Θα θέλαμε να προσθέσουμε σχόλια για τα ΙΕΚ στο τομέα Παιδείας. · Στην ενότητα Διεθνοποίηση & εξωστρέφεια γίνεται αναφορά μόνο για ανώτατη εκπαίδευση ενώ έχει παραληφθεί αναφορά για τη μεταδευτεροβάθμια , τους σπουδαστές των ΙΕΚ, οι οποίοι επίσης σύμφωνα με το νέο νόμο περί Επαγγελματικής Εκπαίδευσης, Κατάρτισης & Δια βιου Μάθησης, τα ΙΕΚ θα έχουν δυνατότητες όπως η θεσμοθέτηση ξενόγλωσσων προγραμμάτων σπουδών, η κινητικότητα σπουδαστών μεταξύ διαφορετικών χωρών και η δημιουργία διευρωπαϊκών προγραμμάτων σπουδών. ·Στην ενότητα Ψηφιακές Υπηρεσίες του Πανελλήνιου Σχολικού Δικτύου – ΠΣΔ θα πρέπει να προστεθεί η χρήση του ΠΣΔ από τα Δημόσια ΙΕΚ που χρειάζονται να αξιοποιήσουν τις οπτικές ίνες και να ενταχθούν στα δικτύων νέας γενιάς (Fiber-To-The-School) και την αξιοποίηση των υποδομών του ΣΥΖΕΥΞΙΣ ΙΙ. ·Στην ενότητα Βιογραφικό Εκπαίδευσης – Σύστημα Καταγραφής Ακαδημαϊκών Τίτλων (eDiplomas) καλό θα ήταν να προστεθούν οι τίτλοι των αποφοίτων ΙΕΚ που έχουν πετύχει στις εξετάσεις πιστοποίησης του ΕΟΠΠΕΠ και όσοι έχουν το Europass. · Λειτουργία εκτός της Διαχείρισης και Εποπτείας πρακτικής άσκησης φοιτητών τριτοβάθμιας εκπαίδευσης και Διαχείριση και εποπτεία πρακτικής άσκησης / μαθητείας σπουδαστών μεταδευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, ΙΕΚ, με αντίστοιχο ολοκληρωμένο πληροφοριακό σύστημα. ·Στην ενότητα Ψηφιακό Εκπαιδευτικό Περιεχόμενο και Υπηρεσίες e-Μάθησης θα πρέπει να προστεθεί και εκπαιδευτικό υλικό για τους σπουδαστές των ΙΕΚ, υπο μορφή VOOC’s (Vocational Online Open Courses), όπως τα MOOC’s. ·Στην ενότητα Ηλεκτρονικές Εγγραφές Φοιτητών θα μπορούσε να προστεθεί η ίδια διαδικασία και για τους σπουδαστές ΙΕΚ. ·Ομοίως στην ενότητα Ψηφιακή Υπηρεσία Απόκτησης και Διαχείρισης Ακαδημαϊκής Ταυτότητας να γίνει πρόβλεψη και για τους σπουδαστές ΙΕΚ – απόκτηση Ταυτότητας Σπουδαστή ΙΕΚ. ·Στην ενότητα Προηγμένες Υπηρεσίες Ήχου, Φωνής και Εικόνας για τα μέλη της Ακαδημαϊκής και Ερευνητικής Κοινότητας να προστεθούν και οι καθηγητές των ΙΕΚ. Με τη χρήση του ePresence θα μπορούν τα ΙΕΚ να συνδέονται μεταξύ τους και να χρησιμοποιούν τις υπηρεσίες που παρέχονται. ·Στο Μητρώο Εκπαιδευτικών, να προστεθεί και το Μητρώο Εκπαιδευτικών ΙΕΚ. ·Η ενότητα Ψηφιακές Υπηρεσίες ΕΟΠΠΕΠ είναι σωστή και ενσωματώνει πολλές από τις πλατφόρμες της Ε.Ε.Κ. ·Απαιτείται στο Σύστημα Επιχειρησιακής Ευφυΐας (Business Intelligence) για την Α/Θμια & Β/Θμια Εκπαίδευση να προστεθεί και η μεταδευτεροβάθμια εκπαίδευση. ·Στα Εργαστήρια διδασκαλίας Επαυξημένης Πραγματικότητας (Augmented Reality Labs) θα πρέπει οπωσδήποτε να γίνει αναφορά στη χρήση τους από τα ΙΕΚ. ·Ομοίως τα Εργαστήρια Καινοτομίας σε κάθε Εκπαιδευτική Περιφέρεια απαιτείται να υπάρχουν και να λειτουργούν και στα Θεματικά ΙΕΚ