Αρχική Ανοιχτή δημόσια διαβούλευση για τη Βίβλο Ψηφιακού Μετασχηματισμού 2020-20259.12. Μεταφορές και ΥποδομέςΣχόλιο του χρήστη ΣΙΩΖΟΠΟΥΛΟΣ ΘΩΜΑΣ | 17 Δεκεμβρίου 2020, 18:09
Υπουργείο Ψηφιακής Διακυβέρνησης Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
ΕΡΓΟ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΑ ΔΙΟΔΙΑ Η ΟΛΥΜΠΙΑ οδος λανσάρισε σήμερα μια μέθοδο αναλογικής χρέωσης βασισμένη σε ενα rebate scheme. Δηλαδή ανάλογα με την έξοδο που θα χρησιμοποιήσεις σου επιστρέφουν χρήματα στο λογαριασμό σου. Πρόκειται για λύση που δεν συμβαδίζει με τη γενική παγκόσμια και ευρωπαική τάση να αποφεύγεται πληθώρα εξοπλισμού στους δρόμους, και ολα να λειτουργούν με βάση τον εξοπλισμό του αυτοκινήτου και οχι το RSE (Road Side Equipment). Η κεντρική ευρωπαική στρατηγική για τα διόδια κινείται γύρω απο τον γεωεντοπισμό η τα Hybrid GNSS-DSRC σε συνδυασμό με αναγνώριση πινακίδος. Google for " GNSS MARKET REPORT 2019 " πηγαίνετε σε σελίδα 34, Road Transportation and Automotive. Οι πατέντες ελληνικής προέλευσης τους μόνους που οφελούνε διαχρονικά ειναι τούς ξένους προμηθευτές ( Canadian IBI and Austrian KAPSCH ) που πουλάνε ενα σωρό εξοπλισμό και ακριβές λύσεις παλαιού τύπου. Η ΒΨΜ πρέπει να εχει όραμα συμβατό με την ΕΥΡΩΠΑΙΚΗ ΕΝΩΣΗ και να κοιτά προς το μέλλον. Αν θέλουμε δε να γεφυρώσουμε την υπάρχουσα κατάσταση του DSCRC με το GNSS, υπάρχουν τα αληθινά HYBRID GNSS,DSRC systems ( οχι το REBATE poy που ελαχιστοποιούν τον εξοπλισμό στους δρόμους και παντρεύουν το παρελθόν με το μέλλον. Αν θέλουμε δε παντού FREE FLOW (Εισοδο και έξοδο στο δρόμο) χρειάζεται αυστηρή αστυνόμευση με κάμερες αναγνώρισης πινακίδας. ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΗ ΠΡΟΥΠΟΘΕΣΗ ΓΙΑ ΟΛΑ ΤΑ ΑΝΩΤΕΡΩ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΑΥΞΗΘΕΙ ΠΡΩΤΑ ΚΑΤΑ ΠΟΛΥ ΤΟ ΠΟΣΟΣΤΟ ΧΡΗΣΤΩΝ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΩΝ ΔΙΟΔΙΩΝ (Να εγγραφούν και να προμηθευθουν transponders ανω του 80% των χρηστών).