Αρχική Ανοιχτή δημόσια διαβούλευση για τη Βίβλο Ψηφιακού Μετασχηματισμού 2020-20257.4. Ψηφιακές Δημόσιες ΥπηρεσίεςΣχόλιο του χρήστη ΚΥΡΙΤΣΗΣ ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ | 17 Δεκεμβρίου 2020, 22:41
Υπουργείο Ψηφιακής Διακυβέρνησης Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Στον τομέα αυτό είναι γνωστή η καταλυτική συμβολή των Επιμελητηρίων μέσω των υπηρεσιών ΓΕΜΗ και ΥΜΣ για τη Σύσταση Επιχειρήσεων, που πέρα από την πλήρη ηλεκτρονικοποίηση της εξυπηρέτησης των επιχειρήσεων, έδωσε και την ευκαιρία μοναδικών διεθνών διακρίσεων της χώρας. Ενδεικτικά αναφέρονται ο δείκτης "Starting a Business": 6η θέση παγκοσμίως μεταξύ 63 χωρών και 1η θέση μεταξύ των χωρών της ΕΕ (IMD World Digital Competitiveness Ranking 2020), 11η θέση παγκοσμίως μεταξύ 190 χωρών και 1η θέση μεταξύ των χωρών της ΕΕ (World Bank: Doing Business Report 2020) Προτείνουμε να ενισχυθεί και να αξιοποιηθεί πλήρως αυτή η υποδομή και τεχνογνωσία των Επιμελητηρίων, με τις εξής δράσεις: • ανάδειξη του ΓΕΜΗ στο Μοναδικό Σημείο Επιχειρηματικής Δημοσιότητας (Single Contact Point) με την ευρύτερη έννοια, στο οποίο θα απευθύνεται ο ενδιαφερόμενος για να έχει μια συνολική, αναλυτική, συνεκτική και σύμφωνα με τα διεθνή standards, εικόνα των επιχειρηματικών στοιχείων μιας επιχείρησης, ανεξάρτητα από το σύστημα που αυτή καταχωρείται ή παράγεται • ανάδειξη του ΓΕΜΗ σε Σύγχρονο Παρατηρητήριο της Επιχειρηματικότητας, που θα παρέχει σφαιρική πληροφόρηση για την επιχειρηματική δημογραφία, τα οικονομικά και επιχειρηματικά στοιχεία, τις εξελίξεις σε ότι αφορά το προσωπικό, τις ψηφιακές ικανότητες, την ψηφιακή ετοιμότητα των επιχειρήσεων, κλπ, ανά περιοχή, κλάδο, νομική μορφή, κατηγορία επιχείρησης π.χ. πολύ μικρή, μικρή, μεσαία, μεγάλη, κλπ. Προτείνεται η σύνδεση του ΓΕΜΗ με την ΑΑΔΕ και ΕΡΓΑΝΗ για την περαιτέρω άντληση επιχειρηματικών πληροφοριών • Επιτάχυνση της ενεργοποίησης των ΚΥΕΠΙΧ (Κέντρων Υποστήριξης των Επιχειρήσων), που έχουν θεσμοθετηθεί ως υπηρεσία των Επιμελητηρίων, με στόχο οι επιχειρήσεις να αποκτήσουν ένα απόλυτα εξειδικευμένο, έμπειρο και με αποδεδειγμένη αποτελεσματικότητα και ετοιμότητα καθημερινό συνεργάτη και σύμβουλο, Single Contact Point για την εξυπηρέτησή τους • Τα ΚΕΠ+ προκειμένου να παρέχουν υποστήριξη στην νεοφυή επιχειρηματικότητας αλλά και τη στήριξη του επιχειρείν συνολικά, θα πρέπει να συνεργάζονται άμεσα με τα Επιμελητήρια της Χώρας καθώς αυτά διαθέτουν πολυετή εμπειρία και πρόσβαση σε επιχειρηματικές πληροφορίες.