Αρχική Ανοιχτή δημόσια διαβούλευση για τη Βίβλο Ψηφιακού Μετασχηματισμού 2020-20259.1. ΠαιδείαΣχόλιο του χρήστη ΙΩΑΝΝΑ ΟΛΥΜΠΙΟΥ | 17 Δεκεμβρίου 2020, 22:13
Υπουργείο Ψηφιακής Διακυβέρνησης Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Προτάσεις σε σχέση με την πλατφόρμα • Τα ΠΕΚΕΣ, ή το όποιο διάδοχο σχήμα να ενημερώνουν σταδιακά την πλατφόρμα για το πόσες και ποιες επιμορφωτικές δράσεις πραγματοποίησαν, με τι τρόπο (δια ζώσης/διαδικτυακά-ημερίδες/διημερίδες/σεμινάρια) και αν αυτές μοριοδοτούνται και αν ναι με πόσα μόρια. • Το ΙΕΠ να δίνει τη δυνατότητα στους εκπαιδευτικούς, μέσω της πλατφόρμας να δηλώνουν τις επιθυμίες και τις ανάγκες τους να επιμορφωθούν πάνω σε συγκεκριμένα θέματα, έτσι ώστε να γίνεται μ’ αυτό τον τρόπο ένα είδος ανίχνευσης επιμορφωτικών αναγκών. • Στην πλατφόρμα να φιλοξενηθούν αποθετήρια με ανοικτούς εκπαιδευτικούς πόρους σχετικά με θέματα εκπαίδευσης το περιεχόμενο από επιμορφωτικές δράσεις που έχουν ήδη πραγματοποιηθεί εκπαιδευτικά σενάρια και αποτύπωση καλών πρακτικών εκ μέρους των εκπαιδευτικών της • Να υπάρχει διαλειτουργικότητα με το Φωτόδενδρο. • Να διατίθενται εργαλεία για την ενδεχόμενη παροχή MOOCs. • Να είναι εξασφαλισμένη η επεκτασιμότητα της πλατφόμας. • Να διατίθεται σύνδεσμος (link) με την eΤwinning, την Teacher Academy της School Education Gateway κ.α. • Να έχουν πρόσβαση σε αυτή εκτός από τους εκπαιδευτικούς Π.Ε & Δ.Ε. και τα μέλη του ειδικού εκπαιδευτικού προσωπικού, αλλά και του ειδικού βοηθητικού προσωπικού. • Να έχουν επίσης πρόσβαση σε αυτή, αλλά και δυνατότητα αναρτήσεων, ο/η Προϊστάμενος/-η της Γενικής μας Δ/σης της Δ/νσής μας, του Τμήματος Γ’ Επιμόρφωσης Εκπαιδευτικού Προσωπικού Π.Ε. & Δ.Ε., του Αυτοτελούς Τμήματος που εποπτεύει το Ειδικό Εκπαιδευτικό και Ειδικό Βοηθητικό Προσωπικό καθώς και οι υπάλληλοι των δύο αυτών τμημάτων. • Να υπάρχει πρόβλεψη για τη φιλοξενία δραστηριοτήτων δικτύων εκπαιδευτικών που ενδεχομένως να περιλαμβάνουν και εκπαιδευτικούς από άλλες χώρες. • Να υπάρχει η δυνατότητα παροχής υπηρεσιών (π.χ. πληροφορίες/MOOCs) και σε άλλες γλώσσες:, κατ’ αρχήν στην αγγλική και αργότερα στη γαλλική και τη γερμανική.