Αρχική Δημιουργία θεσμικού πλαισίου για τη σύσταση καθεστώτος Ενίσχυσης Ιδιωτικών Επενδύσεων για την ανάπτυξη της παραγωγής οπτικοακουστικών έργωνΆρθρο 08 – Καθεστώς Ενίσχυσης Ιδιωτικών Επενδύσεων για την ανάπτυξη της παραγωγής οπτικοακουστικών έργων στην ΕλλάδαΣχόλιο του χρήστη Νίκος Ζαφείρης | 10 Μαρτίου 2017, 05:13
Πιστεύω πως στην παράγραφο 1 θα πρέπει να αναφέρονται ρητά τα βιντεοπαιχνίδια, ψηφιακά παιχνίδια, ή video games. Τα παιχνίδια μπορεί να είναι διαδικτυακά ή μη, και να τρέχουν σε διάφορες πλατφόρμες όπως παιχνιδομηχανές, υπολογιστές, κινητά, tablets, τηλεοράσεις, συσκευές που φοριούνται κλπ. Η σχετική βιομηχανία το 2016 έφερε παγκοσμίως έσοδα $91 δις, ενώ σε πολλές περιπτώσεις τα έσοδα παιχνιδιών ξεπερνάνε αυτά πετυχημένων κινηματογραφικών ταινιών. Στην Ελλάδα η σχετική βιομηχανία είναι συνεχώς αυξανόμενη με πολύ μεγάλο ποσοστό εσόδων από τις πωλήσεις να προέρχονται από το εξωτερικό μέσω online πωλήσεων και ψηφιακή διανομή.