Αρχική Δημιουργία θεσμικού πλαισίου για τη σύσταση καθεστώτος Ενίσχυσης Ιδιωτικών Επενδύσεων για την ανάπτυξη της παραγωγής οπτικοακουστικών έργωνΆρθρο 01 – ΣκοπόςΣχόλιο του χρήστη Μαρια Σιφνιώτη | 10 Μαρτίου 2017, 08:24
Υπουργείο Ψηφιακής Διακυβέρνησης Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Καταρχάς συγχαρητήρια για την πρωτοβουλία ενίσχυσης. Επιβάλλεται να συμπεριληφθούν και τα ψηφιακά παιχνίδια (βιντεοπαιχνίδια) ως μια ακόμα κατηγορία στην ενίσχυση παραγωγής. Πρόκειται για ένα διαδραστικό οπτικοακουστικό μέσο το οποίο έχει δυνατότητα να φτάσει σε εκατομμύρια ανθρώπους ανά την υφήλιο. Μακροπρόθεσμα, μια τέτοια κίνηση θα αυξήσει την κινητικότητα των εγχωρίων studios. Θα δημιουργηθούν νέες θέσεις εργασίας και υλοποιηθούν νέες παραγωγές. Επίσης σημαντικό, η χώρα δυνητικά θα γίνει φάρος προσέλκυσης ξένων επενδύσεων και δημιουργίας ξένων studios στη χώρα μας. Έχει αποδειχτεί έμπρακτα ότι οι ενισχύσεις μεγαλώνουν την σχετική κοινότητα. Αρκεί να δείτε το παράδειγμα του Καναδά, όπου οι εγχώριες εταιρείες συνείσφεραν $1.7 δις(2011)/$2.3(2013)/$3 δις(2015) στο GDP της χώρας και το απασχολούμενο προσωπικό αυξήθηκε κατά 24% ανάμεσα 2013-2015. 90% των πωλήσεων έχει καθαρά εξαγωγικό χαρακτήρα. Εκτός του Καναδά, παρόμοιες ενισχύσεις έχουν κάνει διάφορες πολιτείες της Αμερικής, το Ηνωμένο Βασίλειο, η Γαλλία και η Μάλτα. Επί του πρακτικού, το αντίστοιχο νομοσχέδιο του Η.Β. (Video Games Tax Relief) έχει πολλές ομοιότητες με το προτεινόμενο σχετικά με τα πολιτιστικά κριτήρια οπότε θα ήταν χρήσιμο ως reference. Είναι στο χέρι μας να ενδυναμώσουμε τους εγχώριους παραγωγούς οπτικοακουστικών μέσων, είτε δημιουργούν ταινίες και ντοκιμαντέρ, είτε παιχνίδια. Η σημασία είναι να τους διευκολύνουμε να δημιουργούν και να φέρνουν έσοδα και αναγνώριση σε Ελληνικές εταιρείες και στη χώρα. Συγκριτικά, η παγκόσμια αγορά για ταινίες κυμαίνεται στα $38 δις, και για παιχνίδια $99.6 δις. Είναι στο χέρι μας να αδράξουμε την ευκαιρία αυτή και να μπορέσουμε να διαφημίσουμε έμπρακτα ότι η Ελλάδα αφουγκράζεται τις ανάγκες (και τις ευκαιρίες) και στους 2 πολύ δυναμικούς κλάδους. Με εκτίμηση, Δρ. Μαρία Σιφνιώτη, Game Producer & Researcher, Total Eclipse www.totaleclipsegames.com ------------------ https://www.gov.uk/hmrc-internal-manuals/video-games-development-company-manual http://www.ouryclark.com/site-assets/pdf/quick-guides/corporation-tax/Oury-Clark-Guide-to-Video-Games-Tax-Relief.pdf http://www.rossmartin.co.uk/companies/running-the-business/1503-video-games-development-relief http://www.hlta.ca/wp-content/uploads/2015/05/CGA_Economic_Impact_Report_Final.pdf http://www.gamesindustry.biz/articles/2015-11-16-video-games-contributed-usd3bn-to-canadas-gdp-in-2015 http://ukie.org.uk/sites/default/files/need%20to%20know%20-%20UK%20Games%20Tax%20Relief%20-%20March%202014.pdf