Αρχική Δημιουργία θεσμικού πλαισίου για τη σύσταση καθεστώτος Ενίσχυσης Ιδιωτικών Επενδύσεων για την ανάπτυξη της παραγωγής οπτικοακουστικών έργωνΆρθρο 08 – Καθεστώς Ενίσχυσης Ιδιωτικών Επενδύσεων για την ανάπτυξη της παραγωγής οπτικοακουστικών έργων στην ΕλλάδαΣχόλιο του χρήστη Αλέξανδρος Βούρτσης | 10 Μαρτίου 2017, 11:05
Καλησπέρα, Στην πρώτη παράγραφο θα πρέπει να συμπεριληφθούν τα videogames επίσης, καθώς είναι έγκυρο διαδραστικό (interactive) οπτι-ακουστικό (audio-visual) μέσο ψυχαγωγίας. Η βιομηχανία των video games είναι η μεγαλύτερη βιομηχανία ψυχαγωγίας στο κόσμο, θα μπορούσε να αποφέρει μεγάλα έσοδα στην χώρα και θα άνοιγε το δρόμο για νέες επιχειρήσεις και θέσεις εργασίας. Με μεγάλη ικανότητα εξαγωγής καθώς επίσης υπάρχει τεράστια εμβέλεια κοινού με τα videogames να είναι διαθέσιμα σε προσωπικούς υπολογιστές (Windows PC, Mac, Steam), κινητές συσκευές (Android, iOS, Windows Phone tablets & smartphones), παιχνιδομηχανές (Playstation/Xbox/Switch/3DS/PSVITA) ακόμα και διαδικτυακά HTML5 games μέσω web browsers. Ένα videogame μπορεί να είναι μια ιστορία (RPG, Adventure games), μια ενασχόληση (Action, Time Management, Fighting games), εξομοίωση & εμπειρία (Survival Horror, Racing, VR, AR games), να ωθεί τη κοινωνικότητα (Online Multiplayer, Social games), να ωθεί τη δημιουργία (Sandbox, User-Content games), μπορεί να έχει εκπαιδευτικό και θεραπευτικό χαρακτήρα σε άτομα με ειδικές ανάγκες (Puzzle/Educational games), ακόμα και να ευαισθητοποίησει το κοινό σε σοβαρά κοινωνικά θέματα (Serious games). Υπάρχουν τόσοι τρόποι για τον δημιουργό να εκφραστεί και επιλογές για τον παίκτη να ψυχαγωγηθεί. Για πολλά χρόνια προσπάθησα να ξεκινήσω σαν αυτόνομος (indie) game developer στην Ελλάδα, αλλά ή παρούσα κατάσταση δεν ευνοεί μια εύκολη αρχή για έναν αυτόνομο game developer ή studio. Βλέπω μόνο σαν λύση τη μεταφορά της προσπάθειάς μου στο εξωτερικό εφ'όσον δεν υπάρχουν οι σωστές υποδομές. Ελπίζω αυτό να αλλάξει στο άμεσο μέλλον με τις προσπάθειες όλων μας. Ευχαριστώ