Αρχική Αναδυόμενες τεχνολογίες πληροφορικής και επικοινωνιών, ενίσχυση της ψηφιακής διακυβέρνησης και άλλες διατάξειςΜΕΡΟΣ Α’ ΨΗΦΙΑΚΗ ΑΝΑΒΑΘΜΙΣΗ ΤΗΣ ΔΗΜΟΣΙΑΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΕΦΑΛΑΙΟ Α’ ΣΚΟΠΟΣ ΚΑΙ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ Άρθρο 1 ΣκοπόςΣχόλιο του χρήστη ΧΡΥΣΟΒΑΛΑΝΤΗΣ | 4 Ιουλίου 2022, 22:16
Θα πρέπει να αναβαθμιστούν ηλεκτρονικές υπηρεσίες εξυπηρέτησης των πολιτών. Να υπάρχουν δικλείδες ασφαλείας για τους π.χ. λογιστές,ιατρούς,κτλ. που χρησιμοποιούν τους κωδικούς μας του taxisnet, όπου ο εξουσιοδοτούμενος για να μας ολοκληρώσει μία εργασία φορολογικής διοίκησης καθώς εισέρχεται μέσα στην καρτέλα μου της εφορίας ,καλό θα είναι να ενημερώνομαι με ένα γραπτό μήνυμα ή να μου δίνεται η δυνατότητα να του δώσω πρόσβαση ή να το απορρίψω. Διότι υπάρχουν περιπτώσεις που ο λογιστής μπορεί να χρησιμοποιήσει τους κωδικούς taxisnet και να παραβιάσει τα προσωπικά μου δεδομένα. Να εισέλθει στην ιστοσελίδα my health, όπου μπορεί να ενημερωθεί για το ιατρικό ιστορικό μου και να το διαδώσει οπουδήποτε. Για αυτό καλό είναι να υπάρχει μία δικλείδα ασφαλείας όπου να ενημερώνεται ο κάθε πολίτης ποιος εισέρχεται με τους κωδικούς του taxisnet και να του δίνω εγώ την πρόσβαση να εισέλθει ή να μην εισέλθει. Γενικά εν ολίγοις ακόμα και οι γιατροί που έχουν δικαίωμα να συνταγογραφούν π.χ. ο γιατρός της επιχείρησης καλό είναι ο πολίτης να ενημερώνεται ανά πάσα στιγμή ποιος εισέρχεται με τους κωδικούς taxisnet σε διάφορους φορείς.