Αρχική Δημιουργία θεσμικού πλαισίου για τη σύσταση καθεστώτος Ενίσχυσης Ιδιωτικών Επενδύσεων για την ανάπτυξη της παραγωγής οπτικοακουστικών έργωνΆρθρο 01 – ΣκοπόςΣχόλιο του χρήστη ioannis xenos | 10 Μαρτίου 2017, 13:53
Υπουργείο Ψηφιακής Διακυβέρνησης Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Μετά την από : 2 Μαρτίου 2017, 11:37 | PACT, που προσπαθούσε να “αποδείξει” το δικαίωμα της ίδιας στον διάλογο με 10 προτάσεις εύκολες και καθαρές, (δικαίωμα που δεν της αμφισβήτησε κανείς- μηδέ εγώ ο ίδιος σε καμία αναφορά μου), έφτιαξε και μία 11η πρόταση για να διασκεδάσει τις αναρτήσεις που έκανε με τα διακριτικά Ε.Α.Κ., ότι έχει δικαίωμα να παρέμβει. Αντιγράφω από το κείμενό της αυτής ανάρτησης: “Θεωρουμε δε πως η υπαρξη της Ελληνικης Ακαδημιας Κινηματογραφου, προυποθετει την δυνατοτητα παραγωγης Ελληνικων Κινηματογραφικων Ταινιων, αρα ειναι αυτονοητη η παρεμβαση της σε ενα τοσο σημαντικο νομοσχεδιο.” (οι τόνοι στις λέξεις λείπουν και στην ανάρτηση) Το “άρα είναι αυτονόητη”, ακούγεται σαν αυτό που αποκαλείται στην πολιτική επιστήμη “Μαρξική τελεολογία”, γίνεται ένα λογικό άλμα στο ποθούμενο νόημα του δικαιώματος της ΕΑΚ. Με βάση το καταστατικό της η Ε.Α.Κ. δεν μπορεί να μιλήσει για παραγωγές αυτές καθ’ αυτές, αλλά θα μπορούσε να αναφερθεί επί αρκετών γενικών θεμάτων όπως έκανε η Ε.Ε.Σ. (Εταιρεία Ελλήνων Σκηνοθετών) που κατέβασε όλη την νομολογία, μετά από 17 ημέρες μελέτης του νομοσχεδίου, φωτίζοντας θέματα λειτουργικά που πρέπει να συμπεριληφθούν τώρα! Και εν πάση περίπτωση θα μπορούσε να απαντήσει η ίδια η Ε.Α.Κ., για τον εαυτό της, ολοκληρωμένα με απόφαση Δ.Σ. ή και Γενικής Συνελεύσεως των μελών. Πάντως δεν απάντησε η ίδια ούτε μετά από 7 ημέρες. Άρα η αναγγελία των 3 ονομάτων, ότι από κοινού θα συμμετείχαν μαζί σε αναρτήσεις, που σταδιακά άρχισαν να μην μετέχουν, μέχρι που απόμεινε η PACT μόνη της, σημαίνει ότι συμμετείχαν έκοντες - άκοντες, και πως η τριάδα ήταν ένα τρικ, για να δοθεί μεγάλο κύρος & σπουδαιότητα, στην παρέμβαση που θα κάνανε από κοινού. Ήταν ένα “διαφημιστικό” τρικ, και μία παρουσίαση “Σοκ & Δέος”! Υπό αυτό το πρίσμα, της πλαστότητας της “Τριάδας”, καλό είναι ο νομοθέτης να καταλάβει ότι για όσα λένε, θα πρέπει να αναζητείται η ουσία, πίσω από τις αναρτήσεις, όπως διαφώτισε με την παρέμβασή του από την .9 Μαρτίου 2017, 10:53 | Βασίλειος Οκάμης, όπου φώτισε τα 2 θέματα που σας ενδιαφέρουν -πέρα και πίσω από τα προφανή. Το πρώτο είναι η αλλαγή όλου του εργασιακού (αν και δεν συζητάμε στο παρόν νομοσχέδιο αυτά τα θέματα) και το δεύτερον η νομιμοποίηση δια της τεθλασμένης της καθυστέρησης των πληρωμών.(που αυτό το ζητάτε πολύ και πράτετε ανάλογα στις εταιρείες σας-και παρανόμως!). Επανέρχομαι, στις αναρτήσεις της “Τριάδας”, ότι αφού αποδείχθηκαν επίπλαστες τόσο ως προς τους σκοπούς, αλλά και ως προς την ίδια την “Τρισυπόστατη ανάρτηση”, να κηρύξει αφερέγγυες τις προτάσεις των τριών στο σύνολό τους. Υπήρξαν δε και άλλοι συμμετέχοντες στην διαβούλευση, που απέδειξαν ότι οι κ.κ. της ΕΑΚ/PACT, ούτε διαβασμένοι ήταν, ούτε μας το κείμενό τους είναι άρτιο! Απλά φέραν ένα δικό τους κείμενο σε άρθρα, με δική τους ορολογία, προφανώς για ίδιον όφελος. Ας διαβάσει ο Νομοθέτης με προσοχή, και θα κατανοήσει πολλά.