Αρχική Ολοκλήρωση της κτηματογράφησης, απλοποίηση διαδικασιών, χρήση τεχνητής νοημοσύνης και διατάξεις για τη λειτουργία του ν.π.δ.δ. «Ελληνικό Κτηματολόγιο», λοιπές διατάξεις του Υπουργ...Άρθρο 12 Πειθαρχικές ποινές προϊσταμένων κτηματολογικών γραφείων και υποκαταστημάτων – Τροποποίηση παρ. 2 άρθρου 15 ν. 2664/1998Σχόλιο του χρήστη KOSTAS | 29 Αυγούστου 2024, 10:07
Είσαι νομικός και έχεις άλλον έναν νομικό στο γραφείο, που ο άνθρωπος έχει λάβει την άδειά του ή όπως λένε και άλλοι, είναι σε ασθένεια ή εκπαίδευση ή απλά εξυπηρετεί πελάτες που του δίνουν καθημερινά στο τηλέφωνο ή τους στέλνουν οι υπόλοιποι υπάλληλοι που δεν είναι νομικοί, και έχεις όντως εικοσι υποθέσεις ανά ημέρα, με 5 από αυτές να είναι πολύπλοκες, να πρέπει να ρωτήσεις το νομικό τμήμα της υπηρεσίας και να σου απαντήσουν άμεσα και να έχεις ήδη εκκρεμότητες... Πείτε μου έχετε δει από κοντά την καθημερινότητα ενός νομικού σε ένα γραφείο; Πόσους έχει νομικούς και εισερχόμενα κάθε γραφείο το έχετε δει και νομοθετείτε 5 μέρες για όλα; Σε μία εργάσιμη εβδομάδα ξέρετε τι μαζεύεται; Ή πάτε να αναγκάσετε να φύγουν με αναρρωτικές ή παραιτήσεις και οι λίγοι που είχανε την ευθύνη υπογραφής που σχολιαζούν και άλλοι εδώ; Είναι εύστοχο που λέει κάποιος, αν έχετε δει την Δνση Δασών ή άλλη δημόσια υπηρεσία να σας απαντά σε 5 μέρες, ακόμη και το ΚΕΠ. Η Δνση Δασών από ότι γνωρίζω με τους δασικούς χαρακτηρισμούς έχει μέχρι και πάνω από χρόνο να απαντήσει σε υποθέσεις, γιατί πιστεύετε οι ένας ή δύο νομικοί μπορούν να επιταχύνουν διαδικασίες, αφού το υπόλοιπο προσωπικό παραμένει χωρίς νομικές γνώσεις και ευθύνες και δεν μπορεί άλλωστε να χρησιμοποιήσουμε για αυτό, εκτός της αρχειοθέτησης, της εκτύπωσης φωτοαντιγράφων και άλλων εργασιών δευτερευόντων. Νομικούς χρειάζεστε και πολύ περισσότερο αυτούς που έχετε και έχουν εμπειρία να μην τους χάσετε. Πάντα το managment στην χώρα μας ήταν τόσο πρωτόγονο σαν επιστήμη...