Αρχική Aδειοδότηση και Έλεγχος Κατασκευών Κεραιών στην ΞηράΆρθρο 16 – Έλεγχοι Ηλεκτρομαγνητικής ΑκτινοβολίαςΣχόλιο του χρήστη ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΠΟΛΙΤΩΝ ΠΑΤΡΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ ΤΗΣ ΥΓΕΙΑΣ ΑΠΟ ΤΗΝ Η/Μ/ ΑΚΤΙΝΟΒΟΛΙΑ | 25 Οκτωβρίου 2018, 12:40
Υπουργείο Ψηφιακής Διακυβέρνησης Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Το νομοσχέδιο είναι απορριπτέο στο σύνολό του για τους κάτωθι λόγους: Α. Αφαιρεί κάθε δικαίωμα από την τοπική αυτοδιοίκηση να επέμβει ή να συμμετέχει σε αποφάσεις Β. Δεν δίδει αρμοδιότητα στην τοπική αυτοδιοίκηση για τον χωροταξικό σχεδιασμό των κεραιών Γ. Αφαιρεί κάθε δικαίωμα από τον πολίτη να έχει γνώμη και επιλογή για την θέση της κεραίας Δ. Τοποθετεί κεραίες σε κολόνες φωτισμού και ηλεκτρισμού, στους δρόμους, δίπλα στα σπίτια, καταστήματα, σχολεία, νοσοκομεία αδιακρίτως ευαισθησίας και προβλημάτων υγείας των πολιτών. Ε. Δεν ορίζει χωροταξικά όρια - αποστάσεις από κατοικίες σχολεία, νοσοκομεία βρεφικούς Σταθμούς κλπ. ΣΤ. Δεν ορίζει min. αποστάσεις μεταξύ κεραιών και πυκνότητα αυτών μέσα στην πόλη Ζ. Δεν τροποποιεί- δεν εξετάζει- δεν χαμηλώνει τα όρια ακτινοβολίας γενικά ή επιλεκτικά Η. Αυτοματοποιεί την αδειοδότηση με άμεση έγκριση ουσιαστικά από έναν και μόνο κρατικό φορέα. Η δομική έγκριση είναι ουσιαστικά ευθύνη του μελετητή μηχανικού που ο πολεοδομικός μηχανισμός αποδέχεται άμεσα αν και υπόκειται σε έλεγχο. H. Δεν εξετάζει θέματα Δημόσιας Υγείας όπως έχουν διατυπωθεί επανειλημμένως από διεθνείς επιστήμονες, οργανισμούς και συλλογικές ομάδες γιατρών και επιστημόνων. Θ. Είναι εμφανές ότι το νομοσχέδιο ανοίγει τον δρόμο ειδικά για την εφαρμογή της 5G σε πλήρη ανάπτυξη, με την ακτινοβολία βάσει της 5G να παίρνει νέες τιμές από 10 έως 100 φορές επάνω και σε νέες συχνότητες μέχρι 60 GHz, αποδεδειγμένα καταστροφικές για τον άνθρωπο. Ι. Ο νομοθέτης γνωρίζει καλά ότι δεν είναι δυνατόν να επανεξετάσει τα όρια αφού μετά την εφαρμογή της 5G δεν είναι δυνατόν να κατέβουν. Είναι γνωστό ότι τα χαμηλότερα όρια όπως της Ιταλίας, της Ελβετίας, της Πολωνίας, της Ρωσίας, Μονακό κλπ. δεν μπορούν να δεχθούν την τεχνολογία 5G Κ. Στο νομοσχέδιο προβλέπεται η σύνδεση των παροχών κοινής ωφελείας με το δίκτυο κινητής για την ενσωμάτωση στο ασύρματο δίκτυο των “έξυπνων μετρητών” Κ. Βάσει του παρόντος νομοσχεδίου μια πλήρως και νομίμως αδειοδοτημένη κεραία θα είναι αμετακίνητη και δεν θα επιδέχεται αγωγές, ασφαλιστικά μέτρα και οποιοδήποτε αίτημα για μετακίνηση ή καθαίρεση ή μείωση της εκπομπής σήματος αφού θα είναι καθ’ όλα νόμιμη. Είναι εμφανές ότι ο νομοθέτης αγνοεί τα προβλήματα της Δημόσιας Υγείας που έχουν αφετηρία τα υψηλά επίπεδα ΗΜΑ, υψηλά βάσει των πορισμάτων και επιστημονικών μελετών 1998-2018 ενώ οι Ελληνικές αρχές υιοθετούν ακόμα τα όρια της ICNIRP του 1998. Βάσει των επιστημονικών πορισμάτων που έχουν δει την δημοσιότητα την τελευταία εικοσαετία προβλέπεται ότι οι Ελληνικές πόλεις θα γίνουν μεν “έξυπνες” αλλά με άρρωστους πολίτες! Πρόσθετο ισχυρό πλήγμα θα δεχθεί και το δημογραφικό (βλ. πρόσφατο πόρισμα) πρόβλημα της Ελλάδος αφού θέματα γονιμοποίησης – τεκνοποίησης και γενετικής επηρεάζονται άμεσα από τα σημερινά επίπεδα ακτινοβολίας πόσο μάλλον με τα νέα επίπεδα της 5G που θα είναι πολύ υψηλότερα μέχρι και 100 φορές λόγω των φασματικών κεραιών ΜΙΜΟ.