Αρχική ΕΘΝΙΚΗ ΨΗΦΙΑΚΗ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ 2016-2021Άρθρο 01Σχόλιο του χρήστη Ρούλα | 19 Νοεμβρίου 2016, 13:09
Υπουργείο Ψηφιακής Διακυβέρνησης Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
1) Σχετικά με την προτεραιότητα 5.5 και την αυθεντικοποίηση: Η ασφάλεια των συναλλαγών είναι υπέρτερη της εμπειρίας χρήστη. Μια θεμελιώδης οδηγία που δίνουν όλοι οι ειδικοί σε θέματα ασφάλειας διαδικτύου είναι η χρήση διαφορετικών κωδικών για διαφορετικές υπηρεσίες και η συχνή αλλαγή κωδικών. Θα ήμουν αρνητική να χρησιμοποιήσω διαδικτυακές υπηρεσίες του δημοσίου εάν υπήρχε κοινό διαδικτυακό προφίλ ή κοινή αυθεντικοποίηση. 2) Σχετικά με την προτεραιότητα 4.2: Η φράση «με στόχο τελικά την αύξηση των αποφοίτων από τις αντίστοιχες πανεπιστημιακές σχολές» είναι κατά την άποψή μου ανούσια μεταφορά ξενικών προτύπων χωρίς να λαμβάνονται υπόψη ποικίλες ελληνικές ιδιαιτερότητες. Σε αντίθεση με κάποιες χώρες του εξωτερικού, δεν έλειψαν ούτε λείπουν από την Ελλάδα οι πτυχιούχοι αυτών των κατευθύνσεων. Αυτό που έλειψε και λείπει είναι οι επιχειρήσεις που θα στρέφονται σε καινοτόμα προϊόντα και υπηρεσίες και που γι’ αυτό να δίνουν βαρύτητα όχι τόσο στην εμπειρία του εργαζόμενου και στις συστάσεις, όσο στις σπουδές και τις καινοτόμες ιδέες που μπορεί να φέρει. Όσο σπανίζουν τέτοιες επιχειρήσεις, τόσο οι ήδη πολυάριθμοι πτυχιούχοι αυτών των κλάδων θα στρέφονται στο εξωτερικό. Αν αντιθέτως υπάρξουν τέτοιες επιχειρήσεις, τότε όχι μόνο οι υπάρχοντες πτυχιούχοι θα παραμείνουν στην Ελλάδα, αλλά και οι νέοι που επιλέγουν αυτές τις σπουδές νομοτελειακά θα αυξηθούν, όπως είχε συμβεί παλιότερα με σχολές που έφερναν επαγγελματική αποκατάσταση. 3) Σχετικά με την προτεραιότητα 6.3: Ο στόχος για την «ενδυνάμωση του ψηφιακού σχολείου με δυνατότητα πρόσβασης μαθητών σε διαδικτυακά μαθήματα (MOOCs) από απομονωμένες περιοχές της χώρας», όπως τίθεται, φαίνεται να έχει στόχο την μείωση των υπαρχουσών δημόσιων δομών και την εξοικονόμηση κονδυλίων. Αν έτσι έχουν τα πράγματα, δεν αποτελεί στήριξη και όφελος για τους μαθητές, καθώς η φυσική παρουσία του εκπαιδευτικού και η παιδαγωγική σχέση που αναπτύσσεται είναι αναντικατάστατη.