Αρχική Aδειοδότηση και Έλεγχος Κατασκευών Κεραιών στην ΞηράΆρθρο 16 – Έλεγχοι Ηλεκτρομαγνητικής ΑκτινοβολίαςΣχόλιο του χρήστη ΑΧΙΛΛΕΥΣ ΓΙΑΓΚΙΝΗΣ | 29 Οκτωβρίου 2018, 12:39
Υπουργείο Ψηφιακής Διακυβέρνησης Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Άρθρο 16, Έλεγχοι ηλεκτρομαγνητικής ακτινοβολίας, αιτούμαι πρόσθεση τμηματος στην παρ. 4 ήτοι να προστεθεί το 2ο εδαφιο οπως περιγραφεται παρακάτω : ..<> ... ήτοι : 4. Για τους σκοπούς της παρούσας διάταξης οι κάτοχοι αδειοδοτημένων ή εγκατεστημένων κεραιών προκαταβάλλουν στην ΕΕΑΕ ετήσιο τέλος ύψους διακοσίων είκοσι (220) ευρώ για την εγκατάσταση και λειτουργία κάθε κατασκευής κεραίας ως προς την τήρηση των ορίων ακτινοβολίας. Απο την καταβολή τέλους εξαιρούνται οι κεραίες της Ραδιοερασιτεχνικής Υπηρεσίας. Με κοινή απόφαση του Υπουργού Οικονομικών και του κάθε φορά αρμόδιου για την ΕΕΑΕ Υπουργού, μετά από γνώμη της ΕΕΑΕ, καθορίζονται όλα τα σχετικά με την επιβολή και είσπραξη του τέλους θέματα. Με κοινή απόφαση του Υπουργού Οικονομικών και του κάθε φορά αρμόδιου για την ΕΕΑΕ Υπουργού, δύναται να αναπροσαρμόζεται το ύψος του ανωτέρω τέλους, ανάλογα με τις ανάγκες, ώστε να καλύπτονται τα έξοδα της διενέργειας των ελέγχων της παραγράφου 2, καθώς και τα έξοδα της λειτουργίας, ανάπτυξης και επέκτασης του Εθνικού Παρατηρητηρίου Ηλεκτρομαγνητικών Πεδίων (ΕΠΗΠ) του άρθρου 16 του παρόντος. Με όμοια απόφαση δύναται να καθοριστεί το μέρος των εσόδων που προβλέπονται στην παράγραφο αυτή και διατίθενται από την ΕΕΑΕ στους δήμους ή άλλους εμπλεκόμενους φορείς για την κάλυψη πάσης φύσεως εξόδων τους σχετικών με τη λειτουργία του Εθνικού Παρατηρητηρίου Ηλεκτρομαγνητικών Πεδίων. αιτιολογία Με βαση τα παραπάνω ήτοι: Η ατέλεια των κεραιών των ραδιοερασιτεχνών ζητείται α) επειδή δεν πρέπει η ραδιοερασιτεχνική Υπηρεσία, να μην εξομοιώνεται με τις εμπορικές επιχειρήσεις κινητής τηλεφωνίας που παράγουν κέρδος, β) επειδή έχουν χαρακτήρα ερευνητικό και μεταβάλονται διαρκώς θα υπήρχε ανάγκη διαρκών ελέγχων και οι έλεγχοι θα καθιστούσαν μη εφικτές τις διαρκείς μετατροπές και πειραματισμούς, που ούτως η άλλως προβλέπονται απο προγενέστερους νόμους . γ) αλλαγή αυτών των νόμων δεν θα μπορούσε να γίνει, διότι αλλοιώνεται ο χαρακτήρας του Ραδιοερασιτεχνισμού ρυζικά. Υπενθυμίζω οτι είναι διεθνής και ισχύει σε ολες τις χώρες της Ε.Ε. ο ίδιος ερευνητικός και πειραματικός χαρακτήρας. δ) Η επιβολή τέλους δεν συνάδει με την κοινωνική εθελοντική παροχή του Ραδιοερασιτέχνη σε περιστάσεις εκτάκτων αναγκών . ε) Το τέλος αυτό ειναι απαράδεκτο για κεραίες χαμηλής ηλεκτρομαγνητικής επιβάρυνσης που ειναι οι Ραδιοερασιτεχνικη Υπηρεσία λόγου της μη διαρκους ακτινοβολίας αυτων οπως συμβαίνει με τις κεραίες κινητης τηελφωνίας και των Ραδιοτηλεοπτικών σταθμών. Θα πρέπει λοιπον να καταταχθούν οι ραδιοερασιτεχνικες κεραίες στις κεραίες μικρής ηλεκτρομαγνητικής επιβάρυνσης και κατα συνεπεια να μην επιβάλεται το τέλος της παραγράφου 4 του αρθ 16 του παρόντος τροποποιούμενου οπως προτείνεται είτε εντασώμενες οι κεραίες στον χαρακτηρισμό αναλλογου αρρθου για τηις κεραιες μικρης Η/Μ επιβάρυνσης λόγω κυριώς του περιορισμένου χρόνου εκπομπής . ευχαριστώ