1. Κατά παρέκκλιση κάθε γενικής ή ειδικής διάταξης, το προσωπικό του ν.π.δ.δ. «Ελληνικό Κτηματολόγιο» εξαιρείται από τη δυνατότητα απόσπασης, μετάταξης και μετακίνησης καθ’ οιονδήποτε τρόπο για χρονικό διάστημα τριών (3) ετών από την έναρξη ισχύος του παρόντος.
2. Με απόφαση του Γενικού Διευθυντή του ν.π.δ.δ. «Ελληνικό Κτηματολόγιο» και μέχρι την ολοκλήρωση του έργου για την κατάργηση όλων των έμμισθων και άμισθων Υποθηκοφυλακείων της χώρας και των κτηματολογικών γραφείων Ρόδου και Κω-Λέρου, καθώς και την πλήρη σύσταση και λειτουργία του συνόλου των κτηματολογικών γραφείων και υποκαταστημάτων αυτών, δύναται να συστήνονται έως έξι (6) προσωρινές θέσεις Τομεάρχη Κτηματολογίου στην Υποδιεύθυνση Περιφερειακών Υπηρεσιών Κτηματολογίου της Διεύθυνσης Κτηματολογίου, με αρμοδιότητα τον συντονισμό των επιφορτισμένων με το έργο ομάδων, οι οποίες αναφέρονται σε αυτούς. Στους ανωτέρω καταβάλλεται μηνιαίο επίδομα θέσης ευθύνης ίσο με τα δύο τρίτα (2/3) του επιδόματος θέσης επιπέδου προϊσταμένου τμήματος της περ. αζ’ της παρ. 1 του άρθρου 16 του ν. 4354/2015 (Α’ 176).
3. Στο ν.π.δ.δ. «Ελληνικό Κτηματολόγιο» συστήνονται δώδεκα (12) θέσεις δικηγόρων με έμμισθη εντολή. Οι νομικοί σύμβουλοι προσλαμβάνονται με απόφαση του Δ.Σ. του Φορέα, σύμφωνα με την παρ. 2 του άρθρου 43 του ν. 4194/2013 (Α’ 208).
Αρχική Δημόσια ηλεκτρονική διαβούλευση το σχέδιο νόμου με τίτλο: «Εκσυγχρονισμός του Ελληνικού Κτηματολογίου, νέες ψηφιακές υπηρεσίες και ενίσχυση της ψηφιακής διακυβέρνησης»Άρθρο 18 Ρυθμίσεις για το προσωπικό του ν.π.δ.δ. «Ελληνικό Κτηματολόγιο»
Άρθρο 18 Ρυθμίσεις για το προσωπικό του ν.π.δ.δ. «Ελληνικό Κτηματολόγιο»
- 25 ΣχόλιαΜΕΡΟΣ Α’ ΕΚΣΥΓΧΡΟΝΙΣΜΟΣ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΚΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟΥ ΚΕΦΑΛΑΙΟ Α’ ΣΚΟΠΟΣ ΚΑΙ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ Άρθρο 1 Σκοπός
- 6 ΣχόλιαΆρθρο 2 Αντικείμενο
- 5 ΣχόλιαΚΕΦΑΛΑΙΟ Β’ ΕΠΙΤΑΧΥΝΣΗ ΟΛΟΚΛΗΡΩΣΗΣ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑΣ ΚΤΗΜΑΤΟΓΡΑΦΗΣΗΣ Άρθρο 3 Πρόωρη περάτωση διαδικασίας κτηματογράφησης – Αντικατάσταση άρθρου 11 ν. 2308/1995
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 4 Διαδικασία καταχώρισης πρώτων εγγραφών σε περίπτωση πρόωρης περάτωσης της διαδικασίας κτηματογράφησης – Αντικατάσταση άρθρου 12 ν. 2308/1995
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 5 Διαδικασία δηλώσεων εγγραπτέων δικαιωμάτων – Τροποποίηση παρ. 2, 8 και 10 άρθρου 2 ν. 2308/1995
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 6 Διαδικασία ανάρτησης στοιχείων κτηματογράφησης – Αντικατάσταση άρθρου 4 ν. 2308/1995Άρθρο 6 Διαδικασία ανάρτησης στοιχείων κτηματογράφησης – Αντικατάσταση άρθρου 4 ν. 2308/1995
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 7 Διαδικασία αναμόρφωσης προσωρινών κτηματολογικών διαγραμμάτων και πινάκων μετά την εξέταση των αιτήσεων διόρθωσης – Τροποποίηση άρθρων 8, 8Α και 8Β του ν. 2308/1995Άρθρο 7 Διαδικασία αναμόρφωσης προσωρινών κτηματολογικών διαγραμμάτων και πινάκων μετά την εξέταση των αιτήσεων διόρθωσης – Τροποποίηση άρθρων 8, 8Α και 8Β του ν. 2308/1995
- 18 ΣχόλιαΚΕΦΑΛΑΙΟ Γ’ ΕΞΟΡΘΟΛΟΓΙΣΜΟΣ ΜΗΧΑΝΙΣΜΟΥ ΔΙΟΡΘΩΣΗΣ ΚΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΚΩΝ ΕΓΓΡΑΦΩΝ Άρθρο 8 Παθητική νομιμοποίηση επί αγωγής σε περίπτωση ανακριβούς πρώτης εγγραφής – Διαδικασία διαμεσολάβησης – Αντικατάσταση παρ. 2 άρθρου 6 ν. 2664/1998
- 30 ΣχόλιαΆρθρο 9 Προθεσμία διόρθωσης των αρχικών εγγραφών σε περιοχές που κηρύχθηκαν υπό κτηματογράφηση πριν την έναρξη ισχύος του ν. 3481/2006 – Αντικατάσταση παρ. 2 άρθρου 102 ν. 4623/2019
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 10 Τύχη δικαιωμάτων και βαρών ακινήτου σε περίπτωση εκκρεμούς αίτησης διόρθωσης – Προσθήκη άρθρου 7β στον ν. 2664/1998
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 11 Κτηματολογικός εφέτης – Τροποποίηση παρ. 4 άρθρου 17 ν. 2664/1998
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 12 Επιμόρφωση κτηματολογικών δικαστών
- 12 ΣχόλιαΆρθρο 13 Διαδικασία διόρθωσης πρόδηλων σφαλμάτων αρχικών εγγραφών με την ένδειξη
- 4 ΣχόλιαΚΕΦΑΛΑΙΟ Δ’ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΚΑΙ ΤΗ ΣΤΕΛΕΧΩΣΗ ΤΟΥ Ν.Π.Δ.Δ. «ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΚΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ» Άρθρο 14 Προγραμματικές συμβάσεις μεταξύ του ν.π.δ.δ. «Τεχνικό Επιμελητήριο Ελλάδος» (Τ.Ε.Ε.) και του ν.π.δ.δ. «Ελληνικό Κτηματολόγιο»
- 5 ΣχόλιαΆρθρο 15 Κατάργηση άμισθων και έμμισθων Υποθηκοφυλακείων και Κτηματολογικών Γραφείων Ρόδου, Κω – Λέρου, Θεσσαλονίκης και Πειραιά – Τροποποίηση παρ. 7 άρθρου 1 ν. 4512/2018
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 16 Ανακατανομή αρμοδιοτήτων των τμημάτων της Νομικής Διεύθυνσης του ν.π.δ.δ. «Ελληνικό Κτηματολόγιο» – Τροποποίηση παρ. 10 άρθρου 14 ν. 4512/2018
- 11 ΣχόλιαΆρθρο 17 Αναγνώριση χρόνου προϋπηρεσίας προϊσταμένων Κτηματολογικών Γραφείων -Τροποποίηση παρ. 2 και 4 άρθρου 18 ν. 4512/2018
- 119 ΣχόλιαΆρθρο 18 Ρυθμίσεις για το προσωπικό του ν.π.δ.δ. «Ελληνικό Κτηματολόγιο»
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 19 Ρυθμίσεις για το Κτηματολόγιο Πρωτευούσης
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 20 Διαχείριση των εσόδων του ν.π.δ.δ. «Ελληνικό Κτηματολόγιο» – Τροποποίηση παρ. 3 άρθρου 32 ν. 4512/2018
- 6 ΣχόλιαΆρθρο 21 Επιτροπές Επίλυσης Αμφισβητήσεων – Αντικατάσταση του άρθρου 36 του ν. 4512/2018
- 89 ΣχόλιαΆρθρο 22 Σύσταση επιτροπής εμπειρογνωμόνων στο ν.π.δ.δ. «Ελληνικό Κτηματολόγιο»
- 14 ΣχόλιαΚΕΦΑΛΑΙΟ Ε’ ΔΙΑΠΙΣΤΕΥΜΕΝΟΙ ΜΗΧΑΝΙΚΟΙ ΓΙΑ ΤΟ ΚΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ Άρθρο 23 Απόκτηση ιδιότητας διαπιστευμένου μηχανικού για το Κτηματολόγιο – Ειδικό Μητρώο Διαπιστευμένων Μηχανικών
- 26 ΣχόλιαΆρθρο 24 Προσόντα διαπιστευμένου μηχανικού για το Κτηματολόγιο
- 7 ΣχόλιαΆρθρο 25 Εργασίες διαπιστευμένου μηχανικού για το Κτηματολόγιο
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 26 Έλεγχος και παρακολούθηση του έργου των διαπιστευμένων μηχανικών για το ΚτηματολόγιοΆρθρο 26 Έλεγχος και παρακολούθηση του έργου των διαπιστευμένων μηχανικών για το Κτηματολόγιο
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 27 Σύσταση Εποπτικού ΣυμβουλίουΆρθρο 27 Σύσταση Εποπτικού Συμβουλίου
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 28 Αρμοδιότητες Εποπτικού Συμβουλίου – Διοικητικές κυρώσειςΆρθρο 28 Αρμοδιότητες Εποπτικού Συμβουλίου – Διοικητικές κυρώσεις
- 1 ΣχόλιοΚΕΦΑΛΑΙΟ ΣΤ’ ΛΟΙΠΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ ΓΙΑ ΤΟ Ν.Π.Δ.Δ. «ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΚΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ» Άρθρο 29 Ηλεκτρονικός Φάκελος Ακινήτου
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 30 Καθορισμός της διαδικασίας ενημέρωσης και τήρησης των θεσμοθετημένων ορίων του εθνικού καταλόγου του δικτύου Natura 2000 – Τροποποίηση παρ. 7 άρθρου 9 ν. 3937/2011Άρθρο 30 Καθορισμός της διαδικασίας ενημέρωσης και τήρησης των θεσμοθετημένων ορίων του εθνικού καταλόγου του δικτύου Natura 2000 – Τροποποίηση παρ. 7 άρθρου 9 ν. 3937/2011
- 4 ΣχόλιαΜΕΡΟΣ Β’ ΝΕΕΣ ΨΗΦΙΑΚΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΤΟΥ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ ΨΗΦΙΑΚΗΣ ΔΙΑΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ Άρθρο 31 Ένταξη ψηφιακών υπηρεσιών παροχής πληροφοριών οχημάτων στην Ενιαία Ψηφιακή Πύλη της Δημόσιας Διοίκησης (gov.gr-Ε.Ψ.Π.)
- 6 ΣχόλιαΆρθρο 32 Ψηφιακή υπηρεσία «myPhoto»
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 33 Χρήση ψηφιοποιημένης ιδιόχειρης υπογραφής στις συναλλαγές φυσικών προσώπων με τα Κέντρα Εξυπηρέτησης Πολιτών (Κ.Ε.Π.)
- 1 ΣχόλιοΜΕΡΟΣ Γ’ ΕΝΙΣΧΥΣΗ ΤΗΣ ΨΗΦΙΑΚΗΣ ΔΙΑΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ ΚΕΦΑΛΑΙΟ Α’ ΟΡΓΑΝΩΤΙΚΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ ΤΟΥ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ ΨΗΦΙΑΚΗΣ ΔΙΑΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ Άρθρο 34 Λειτουργία της Γενικής Διεύθυνσης Κυβερνοασφάλειας
- 1 ΣχόλιοΚΕΦΑΛΑΙΟ Β’ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ ΑΡΜΟΔΙΟΤΗΤΑΣ ΤΗΣ ΓΕΝΙΚΗΣ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΩΝ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ ΔΗΜΟΣΙΑΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ (Γ.Γ.Π.Σ.Δ.Δ.) Άρθρο 35 Μητρώο εγκατάστασης κεντρικών ηλεκτρονικών εφαρμογών και κεντρικών πληροφοριακών συστημάτων στο Κυβερνητικό Νέφος Δημόσιου Τομέα (G-Cloud), το Κυβερνητικό Νέφος Τομέα Έρευνας και Εκπαίδευσης (RE-Cloud) και το Κυβερνητικό Νέφος Τομέα Υγείας (H-Cloud) – Προσθήκη παρ. 11 στο άρθρο 87 του ν. 4727/2020
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 36 Εγκατάσταση κεντρικών ηλεκτρονικών εφαρμογών και κεντρικών πληροφοριακών συστημάτων στο Κυβερνητικό Νέφος Τομέα Έρευνας και Εκπαίδευσης (RE-Cloud) – Τροποποίηση παρ. 54 άρθρου 107 ν. 4727/2020
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 37 Εξαίρεση από την απαγόρευση προμήθειας εξοπλισμού κεντρικών εξυπηρετητών και νέων αδειών χρήσης πλατφόρμας λογισμικού για υποδομές του Κυβερνητικού Νέφους Τομέα Έρευνας και Εκπαίδευσης (RE-Cloud) και του Κυβερνητικό Νέφους Τομέα Υγείας (H-Cloud) – Τροποποίηση παρ. 56 άρθρου 107 ν. 4727/2020Άρθρο 37 Εξαίρεση από την απαγόρευση προμήθειας εξοπλισμού κεντρικών εξυπηρετητών και νέων αδειών χρήσης πλατφόρμας λογισμικού για υποδομές του Κυβερνητικού Νέφους Τομέα Έρευνας και Εκπαίδευσης (RE-Cloud) και του Κυβερνητικό Νέφους Τομέα Υγείας (H-Cloud) – Τροποποίηση παρ. 56 άρθρου 107 ν. 4727/2020
- 1 ΣχόλιοΚΕΦΑΛΑΙΟ Γ’ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ ΑΡΜΟΔΙΟΤΗΤΑΣ ΤΗΣ ΑΝΩΝΥΜΗΣ ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ «ΕΘΝΙΚΟ ΚΕΝΤΡΟ ΟΠΤΙΚΟΑΚΟΥΣΤΙΚΩΝ ΜΕΣΩΝ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ A.E.» Άρθρο 38 Καθορισμός επιλέξιμών δαπανών για την παραγωγή οπτικοακουστικών έργων -Τροποποίηση παρ. 1 και 3 άρθρου 26 ν. 4487/2017
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 39 Απλούστευση της διαδικασίας ελέγχου και πιστοποίησης ολοκλήρωσης υπαχθέντων επενδυτικών σχεδίων – Αντικατάσταση άρθρου 30 ν. 4487/2017
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 40 Σύσταση Ειδικού Μητρώου Ελεγκτών Οπτικοακουστικών Έργων και Πλατφόρμας Ελέγχου Έργων – Προσθήκη άρθρου 35Α στον ν. 4487/2017Άρθρο 40 Σύσταση Ειδικού Μητρώου Ελεγκτών Οπτικοακουστικών Έργων και Πλατφόρμας Ελέγχου Έργων – Προσθήκη άρθρου 35Α στον ν. 4487/2017
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο ΚΕΦΑΛΑΙΟ Δ’ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ ΑΡΜΟΔΙΟΤΗΤΑΣ ΤΗΣ ΕΘΝΙΚΗΣ ΕΠΙΤΡΟΠΗΣ ΤΗΛΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ ΚΑΙ ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΩΝ (Ε.Ε.Τ.Τ.) Άρθρο 41 Λειτουργία συστήματος επιφυλακής της Ε.Ε.Τ.Τ. για πρόσβαση στο Εθνικό Μητρώο Ραδιοσυχνοτήτων – Τροποποίηση περ. ιδ’ παρ. 2 άρθρου 113 ν. 4727/2020ΚΕΦΑΛΑΙΟ Δ’ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ ΑΡΜΟΔΙΟΤΗΤΑΣ ΤΗΣ ΕΘΝΙΚΗΣ ΕΠΙΤΡΟΠΗΣ ΤΗΛΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ ΚΑΙ ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΩΝ (Ε.Ε.Τ.Τ.) Άρθρο 41 Λειτουργία συστήματος επιφυλακής της Ε.Ε.Τ.Τ. για πρόσβαση στο Εθνικό Μητρώο Ραδιοσυχνοτήτων – Τροποποίηση περ. ιδ’ παρ. 2 άρθρου 113 ν. 4727/2020
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 42 Σύμβαση μίσθωσης για την εγκατάσταση και λειτουργία του ηλεκτρονικού εξοπλισμού και των κατασκευών κεραιών του Εθνικού Συστήματος Διαχείρισης και Εποπτείας Φάσματος (Ε.Σ.Δ.Ε.Φ) – Τροποποίηση περ. κ΄ άρθρου 12 ν. 4070/2012Άρθρο 42 Σύμβαση μίσθωσης για την εγκατάσταση και λειτουργία του ηλεκτρονικού εξοπλισμού και των κατασκευών κεραιών του Εθνικού Συστήματος Διαχείρισης και Εποπτείας Φάσματος (Ε.Σ.Δ.Ε.Φ) – Τροποποίηση περ. κ΄ άρθρου 12 ν. 4070/2012
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 43 Συμμετοχή στελεχών της Ε.Ε.Τ.Τ. στη διαδικασία ελέγχου αιτημάτων αδειοδότησης κατασκευών κεραιών που αφορούν στην αξιοποίηση των δικαιωμάτων χρήσης ραδιοφάσματος – Τροποποίηση παρ. 1 άρθρου 83 ν. 4674/2020Άρθρο 43 Συμμετοχή στελεχών της Ε.Ε.Τ.Τ. στη διαδικασία ελέγχου αιτημάτων αδειοδότησης κατασκευών κεραιών που αφορούν στην αξιοποίηση των δικαιωμάτων χρήσης ραδιοφάσματος – Τροποποίηση παρ. 1 άρθρου 83 ν. 4674/2020
- 1 ΣχόλιοΚΕΦΑΛΑΙΟ Ε’ ΡΥΘΜΙΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΙΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ ΚΕΡΑΙΩΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΡΟΧΗ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΩΝ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ Άρθρο 44 Κατά παρέκκλιση εγκατάσταση υφιστάμενων δομικών κατασκευών κεραιών για την παροχή υπηρεσιών ηλεκτρονικών επικοινωνιών – Τροποποίηση περ. β΄ παρ. 1 άρθρου 27 ν. 4635/2019
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 45 Κατασκευές πάνω από το κτίριο – Τροποποίηση των παρ. 2 και 3 του άρθρου 19 του ν. 4067/2012
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο ΚΕΦΑΛΑΙΟ ΣΤ’ ΛΟΙΠΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ ΜΕΡΟΥΣ Γ’ Άρθρο 46 Ρυθμίσεις για τους Ειδικούς Λογαριασμούς Κονδυλίων, τα Ερευνητικά Πανεπιστημιακά Ινστιτούτα και τις Εταιρίες Αξιοποίησης και Διαχείρισης της περιουσίας των Α.Ε.Ι.ΚΕΦΑΛΑΙΟ ΣΤ’ ΛΟΙΠΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ ΜΕΡΟΥΣ Γ’ Άρθρο 46 Ρυθμίσεις για τους Ειδικούς Λογαριασμούς Κονδυλίων, τα Ερευνητικά Πανεπιστημιακά Ινστιτούτα και τις Εταιρίες Αξιοποίησης και Διαχείρισης της περιουσίας των Α.Ε.Ι.
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο ΜΕΡΟΣ Δ’ ΕΞΟΥΣΙΟΔΟΤΙΚΕΣ ΚΑΙ ΚΑΤΑΡΓΟΥΜΕΝΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ ΚΕΦΑΛΑΙΟ Α’ ΕΞΟΥΣΙΟΔΟΤΙΚΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ Άρθρο 47 Εξουσιοδοτικές διατάξεις Μέρους Α’ΜΕΡΟΣ Δ’ ΕΞΟΥΣΙΟΔΟΤΙΚΕΣ ΚΑΙ ΚΑΤΑΡΓΟΥΜΕΝΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ ΚΕΦΑΛΑΙΟ Α’ ΕΞΟΥΣΙΟΔΟΤΙΚΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ Άρθρο 47 Εξουσιοδοτικές διατάξεις Μέρους Α’
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 48 Εξουσιοδοτικές διατάξεις Μέρους Β’Άρθρο 48 Εξουσιοδοτικές διατάξεις Μέρους Β’
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 49 Εξουσιοδοτικές διατάξεις Μέρους Γ’Άρθρο 49 Εξουσιοδοτικές διατάξεις Μέρους Γ’
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο ΚΕΦΑΛΑΙΟ Β’ ΚΑΤΑΡΓΟΥΜΕΝΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ Άρθρο 50 Καταργούμενες διατάξειςΚΕΦΑΛΑΙΟ Β’ ΚΑΤΑΡΓΟΥΜΕΝΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ Άρθρο 50 Καταργούμενες διατάξεις
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο ΜΕΡΟΣ Ε’ ΕΝΑΡΞΗ ΙΣΧΥΟΣ Άρθρο 51 Έναρξη ισχύοςΜΕΡΟΣ Ε’ ΕΝΑΡΞΗ ΙΣΧΥΟΣ Άρθρο 51 Έναρξη ισχύος
Πλοήγηση στη Διαβούλευση
Αναρτήθηκε
3 Ιουλίου 2021, 10:00
Ανοικτή σε Σχόλια έως
17 Ιουλίου 2021, 10:00
Εργαλεία
Εκτύπωση Εξαγωγή Σχολίων σεΣτατιστικά
119 Σχόλια 416 Σχόλια επι της Διαβούλευσης 3242 - Όλα τα ΣχόλιαΌλες οι Διαβουλεύσεις
- Ολοκλήρωση της κτηματογράφησης, απλοποίηση διαδικασιών, χρήση τεχνητής νοημοσύνης και διατάξεις για τη λειτουργία του ν.π.δ.δ. «Ελληνικό Κτηματολόγιο», λοιπές διατάξεις του Υπουργ...
- Επιτάχυνση των διαδικασιών ολοκλήρωσης του Ελληνικού Κτηματολογίου...
- Έκθεση Παρακολούθησης της Ψηφιακής Προσβασιμότητας Ιστοτόπων & Εφαρμογών για φορητές συσκευές των Δημόσιων Φορέων & Οργανισμών στην Ελλάδα
- Ενσωμάτωση της Οδηγίας (ΕΕ) 2022/2555 του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου, της 14ης Δεκεμβρίου 2022, σχετικά με...
- Λήψη μέτρων για την εφαρμογή του Κανονισμού (ΕΕ) 2022/2065 του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου της 19ης Οκτωβρίου 2022
- Εθνική Αρχή Κυβερνοασφάλειας και λοιπές διατάξεις του Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης
- Οδηγός Προσβασιμότητας-Ιστότοποι και εφαρμογές για φορητές συσκευές οργανισμών Ελληνικής Δημόσιας Διοίκησης
- Πέμπτο Εθνικό Σχέδιο Δράσης OGP
- Αναδυόμενες τεχνολογίες πληροφορικής και επικοινωνιών, ενίσχυση της ψηφιακής διακυβέρνησης και άλλες διατάξεις
- Δημόσια ηλεκτρονική διαβούλευση το σχέδιο νόμου με τίτλο: «Εκσυγχρονισμός του Ελληνικού Κτηματολογίου, νέες ψηφιακές υπηρεσίες και ενίσχυση της ψηφιακής διακυβέρνησης»
Συνυπογράφω κι εγώ τις παρατηρήσεις του συλλόγου(ΣΥΠΑΜ)
Συνυπογράφω κι εγώ τις παρατηρήσεις του Συλλόγου
Πως θα προκηρυχθούν νέες θέσεις έμμισθων δικηγόρων – νομικών συμβούλων εφόσον υπάρχει εκκρεμοδικία με συναδέλφους ;
Πως θα γίνει αναδιάρθρωση της νομικής υπηρεσίας αν δεν αποφανθεί πρώτα το ΣΤΕ για την εγκυρότητα του πίνακα κατάταξης με τον οποίο παρέμειναν 12 και απομακρύνθηκαν οι υπόλοιποι που υπηρετούσαν ;
Πως θα υπάρχει εργασιακή ειρήνη και απερίσπαστη ενασχόληση με το έργο, όταν υπάρχουν απολαβές πολλών ταχυτήτων σε αναντιστοιχία με τα προσόντα και την προϋπηρεσία ενός εκάστου ;
Η διάταξη ,περί μη μετακίνησης παραβιάζει την αρχή της ίσης μεταχείρισης
και απαγορεύει σε κάποιον να εξελιχθεί , να προαχθεί ή να πάει κάπου που θα αναγνωριστεί η προσφορά του, δεδομένου ότι στον φορέα δεν διαφαίνεται καμία τέτοια περίπτωση , μετά από καθήλωση 17 χρόνων στην ίδια κατάσταση από την πρώτη ημέρα πρόσληψης ;
Είναι μήπως η ευκαιρία , με αυτό το κρίσιμο νέο νομοσχέδιο, να πνεύσει νέος αέρας ;
Να προβλεφθεί συμβιβασμός ώστε να τελειώσουν οι δικαστικοί αγώνες να αρθούν οι συνέπειες της τιμωρητικής διάταξης με την οποία επέστρεψαν ελάχιστοι και φυσικά να έρθουν με όσο πιο διαφανείς διαδικασίες γίνεται νέοι συνάδελφοι , κάνεις δεν περισσεύει το έργο ,έχει τεράστιο νομικό όγκο εργασιών
Συμφωνώ και συνυπογράφω τις παρατηρήσεις του συλλόγου. Θελουμε να προσφερουμε τις γνωσεις μας και την εμπειρια μας στο εργο του Κτηματολογιου. Να εχουμε τα ιδια δικαιωματα και τις ιδιες απολαβες με τους συναδελφους μας.
Συνυπογράφω τις παρατηρησεις του συλλογου
Συνυπογράφω κι εγώ με τις παρατηρησεις του συλλογου.
Συμφωνώ με το ΣΥΠΑΜ
Συνυπογράφω με τις απόψεις του συλλόγου υπαλλήλων .11
Συνυπογράφω με τις απόψεις του συλλόγου υπαλλήλων
Συνυπογράφω και εγω τις παρατηρήσεις του Συλλόγου.
Συμφωνώ και συνυπογράφω με τις παρατηρήσεις του συλλόγου
Συμφωνώ και συνυπογραφω με τις παρατηρήσεις του συλλόγου
Συνυπογράφω κι εγώ τις παρατηρήσεις του συλλόγου (ΣΥΠΑΜ)
Συνυπογράφω κι εγώ τις παρατηρήσεις του συλλόγου (ΣΥΠΑΜ)
ΣΥΜΦΩΝΩ ΚΑΙ ΣΥΝΥΠΟΓΡΑΦΩ ΜΕ ΤΙΣ ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΕΙΣ ΤΟΥ ΣΥΛΛΟΓΟΥ
Συμφωνώ και συνυπογράφω τις παρατηρήσεις του συλλόγου ΣΥΠΑΜ6
Συμφωνώ απόλυτα με τις απόψεις του ΣΥΠΑΜ
Συμφωνώ και συνυπογράφω με τις παρατηρήσεις του συλλόγου
Από την έναρξη λειτουργιάς του Φορέα «Ελληνικό Κτηματολόγιο» ως Ν.Π.Δ.Δ., (στο εξής Φορέας) οι εργαζόμενοι κληθήκαμε να αντιμετωπίσουμε δυσεπίλυτα θέματα, τόσο διαδικαστικά όσο και πρακτικά, τα οποία προέκυψαν από την αλλαγή αυτή, ευελπιστώντας, πως στο εγγύς μέλλον θα διορθωθούν.
Έτσι, το νέο Νομικό Πρόσωπο, αντιμετωπίζει τεράστιο και πρωτοφανή για το Ελληνικό Δημόσιο, όγκο εργασιών όπως:
• Την διαδικασία Κτηματογράφησης σε όσες περιοχές δεν έχει ακόμα ξεκινήσει,
• Την ολοκλήρωση της Κτηματογράφησης και τη μετάβαση στο καθεστώς του Λειτουργούντος Κτηματολογίου,
• Την δημιουργία και λειτουργία των Κτηματολογικών Γραφείων και των Υποκαταστημάτων τους απορροφώντας παράλληλα τα υπό κατάργηση Υποθηκοφυλακεία της χώρας καθώς και το προσωπικό που υπηρετεί σε αυτά
• Την ανάρτηση και εποπτεία των Δασικών Χαρτών
Πέραν των ανωτέρω βασικών εργασιών, το προσωπικό καλείται να διεκπεραιώσει και άλλες παράλληλες εργασίες, όπως η χορήγηση αεροφωτογραφιών, η λειτουργία του συστήματος εντοπισμού HE.PO.S. κ.α.
Όλα τα παραπάνω υλοποιούνται με το ίδιο ανθρώπινο δυναμικό που υπήρχε στην προγενέστερη νομική μορφή (Ε.Κ.ΧΑ. Α.Ε.) και το οποίο επιβαρύνθηκε και με τις διαδικασίες της δημόσιας διοίκησης με τις οποίες δεν ήταν (και δεν είναι) πλήρως εξοικειωμένο και καταρτισμένο.
Σήμερα, τρία χρόνια μετά, η κεντρική υπηρεσία βιώνει το φαινόμενο της υποστελέχωσης αλλά και της εγκατάλειψης, αφού ο όγκος εργασιών αυξάνει εκθετικά με τις συνεχείς εισροές καταργούμενων Υποθηκοφυλακείων, ενώ τα έμπειρα και ικανά στελέχη αποχωρούν μαζικά είτε προς τον ιδιωτικό είτε προς τον δημόσιο τομέα μην αντέχοντας την πίεση και τον όγκο εργασιών και χωρίς να αναπληρώνονται με νέα.
Επιπλέον στις περιφερειακές υπηρεσίες, ο όγκος εργασιών είναι τεράστιος καθώς οι υπάλληλοι εκεί καλούνται να διεκπεραιώσουν τόσο τις εργασίες του πρώην Υποθηκοφυλακείου, όσο και του Κτηματολογικού Γραφείου, ενώ το φαινόμενο της υποστελέχωσης είναι κι εκεί πολύ έντονο. Παράλληλα η υποστήριξη από την κεντρική υπηρεσία είναι δυσχερής για τους λόγους που προαναφέραμε.
Και ενώ διαπιστώνεται αυτή η κατάσταση, ο φορέας έχει περισσότερες από 250 οργανικές θέσεις προς κάλυψη οι οποίες μπορούν να καλυφθούν από την κινητικότητα με έμπειρο προσωπικό, εάν ένα ευέλικτο και αποτελεσματικό υπουργείο όπως το Υπουργείο Ψηφιακής Διακυβέρνησης εντοπίσει ουσιαστικά το πρόβλημα και ακολουθήσει το μοντέλο της Α.Α.Δ.Ε. η οποία εποπτεύεται από το ίδιο υπουργείο και έχει πολλά κοινά χαρακτηριστικά με το «Ελληνικό Κτηματολόγιο». Ένα μοντέλο που προσφέρει ελκυστικό περιβάλλον εργασίας με συγκεκριμένους στόχους ανά προφίλ θέσεως εργασίας, το οποίο υποστηρίζεται από ειδικό μισθολόγιο.
Δυστυχώς όμως στο παρόν νομοσχέδιο διαπιστώνεται ότι οι προσπάθειες του προσωπικού απαξιώνονται συστηματικά, ενώ ακόμα και τα αυτονόητα ζητήματα που είναι απαραίτητα για την εύρυθμη και ομαλή λειτουργία του Φορέα και των εργαζομένων του, αποτελούν πλέον ζητούμενο. Χαρακτηριστικό είναι το γεγονός πως μετά από έτη αδράνειας και απουσίας, το Υπηρεσιακό Συμβούλιο λειτούργησε μόλις πριν ένα μήνα, τον Ιούνιο του 2021(!!!) με μόλις μία συνεδρίαση. Επιπλέον με την τροπολογία που ψηφίστηκε στον νόμο για τα εργασιακά πριν από λίγες ημέρες, επιχειρείται, με απόφαση Δ.Σ, χωρίς καμία δέσμευση, χωρίς κανένα αίτημα εργαζομένου, χωρίς καμία σύμφωνη γνώμη του Υπηρεσιακού Συμβουλίου, να μετακινείται ένας υπάλληλος για μόνιμη εργασία σε οποιαδήποτε πόλη της χώρας εντός Φορέα, με επίκληση μόνο τις όποιες “υπηρεσιακές ανάγκες”.
Και επειδή το «Ελληνικό Κτηματολόγιο» τείνει να μετασχηματιστεί στο «χειρότερο περιβάλλον εργασίας» του Ελληνικού Δημοσίου, γεγονός που έχει διαπιστωθεί και από την διοίκηση του υπουργείου, με το σχέδιο νόμου καταργείται η δυνατότητα μετακίνησης του προσωπικού μέσω μετάταξης ή απόσπασης ή μεταφοράς σε άλλη υπηρεσία, για διάστημα 3 ετών ωθώντας έτσι κάποιους σε παραίτηση.
Να σημειωθεί ότι η εξαίρεση από την κινητικότητα έχει προφανώς κριθεί ως αναποτελεσματική από το Υπουργείο Εσωτερικών και γι αυτό σήμερα, παράλληλα με το σχέδιο νόμου για το Κτηματολόγιο, έχει κατατεθεί και σχέδιο νόμου από το Υπουργείο Εσωτερικών με την ονομασία «Ενίσχυση διαφάνειας και λογοδοσίας σε θεσμικούς φορείς της Πολιτείας, αποκατάσταση ακεραιότητας Ενιαίου Συστήματος Κινητικότητας και λοιπές διατάξεις του Υπουργείου Εσωτερικών». Με το άρθρο 20 επιχειρείται η κατάργηση παρεκκλίσεων από το Ενιαίο Σύστημα Κινητικότητας. Επομένως, εφόσον ψηφιστεί η διάταξη του άρθρου 18, θα είμαστε η μοναδική Υπηρεσία του Δημοσίου, στην οποία θα ισχύει η εξαίρεση του προσωπικού από την δυνατότητα απόσπασης, μετάταξης και μετακίνησης καθ οιονδήποτε τρόπο για τρία χρόνια.
Επιπλέον των παραπάνω η διοίκηση του Υπουργείου, δεν ανανεώνει το σύνολο των 44 συμβάσεων έργου (ήδη με την τροπολογία ανανεώθηκαν μόνο οι 22 συμβάσεις), παρόλο που τα τελευταία τρία χρόνια εργασίας τους, όλοι οι συμβασιούχοι συνάδελφοι, κατά κοινή ομολογία, έχουν προσφέρει στο επιβαρυμένο τοπίο που έχουμε ήδη περιγράψει.
Τέλος σημειώνουμε ότι δόθηκε ξανά η δυνατότητα, να ενταχτούν Υποθηκοφύλακες στον Φορέα μέσα σε διάστημα ενός μήνα, ανοίγοντας ξανά την πόρτα σε όσους δεν επιθυμούσαν την δημιουργία του δημόσιου φορέα «Ελληνικό Κτηματολόγιο» να ενταχτούν και να συνεχίσουν να πολεμούν τον φορέα από μέσα, ενώ η διοίκηση θα έχει το δικαίωμα να αποφασίζει χωρίς καμία διαδικασία και κανένα κριτήριο ποιον θα ορίσει προϊστάμενο των νέων Κτηματολογικών Γραφείων.
Οι προτάσεις του Σ.Ε.ΚΤ. έχουν κατατεθεί κατά καιρούς προκειμένου το «Ελληνικό Κτηματολόγιο», να γίνει ένα ελκυστικό περιβάλλον εργασίας στο πλαίσιο του Δημοσίου. Ως τέτοιο, θα έχει το απαιτούμενο προσωπικό και δεν θα χρειάζεται προγραμματικές συμβάσεις, εκχώρηση εργασιών (outsourcing) και Προκρούστειες διατάξεις .
Προκειμένου να γίνει αυτό απαιτείται:
• να στελεχωθούν όλες ανεξαιρέτως οι υπηρεσίες του Φορέα, με μόνιμο προσωπικό και επέκταση των ήδη ενεργών συμβάσεων έργου.
• να δημιουργηθεί ειδικό μισθολόγιο για το προσωπικό του Ελληνικού Κτηματολογίου, στα πρότυπα της Α.Α.Δ.Ε., μέτρο το οποίο θα συμβάλει τόσο στην συγκράτηση του προσωπικού που σήμερα αποχωρεί από τον Φορέα, όσο και στην εισροή μέσω της κινητικότητας νέου προσωπικού
• να χορηγηθεί κίνητρο απόδοσης, για το διάστημα μέχρι την απορρόφηση του συνόλου των υποθηκοφυλακείων και την ολοκλήρωση της Κτηματογράφησης, με δεδομένο ότι το Ελληνικό Κτηματολόγιο είναι από τις λίγες υπηρεσίες στην δημόσια διοίκηση που έχει συγκεκριμένη στοχοθεσία που απορρέει από τον νόμο.
• το προσωπικό να αντιμετωπίζεται με τον ίδιο τρόπο ανεξάρτητα αν εργάζεται σε μια κεντρική ή μια περιφερειακή μονάδα της υπηρεσίας αλλά και να αμείβεται με τους ίδιους, ενιαίους κανόνες.
• να υπάρχει ενιαίος κανόνας λειτουργίας όλων των τμημάτων – διευθύνσεων – γραφείων. Τα Κτηματολογικά Γραφεία δεν είναι και δεν πρέπει να γίνουν ξανά τα μικρομάγαζα συμφερόντων, αλλά μια ενιαία υπηρεσία στην ραχοκοκαλιά του Φορέα, που θα ακολουθεί ενιαίους κανόνες λειτουργίας με ποιοτικά χαρακτηριστικά, τα οποία θα έχουν αντίκτυπο τόσο στην κοινωνία όσο και στις επαγγελματικές ομάδες, μιας και είναι “ο καθρέφτης” του Ελληνικού Κτηματολογίου και μια από τις βασικές υπηρεσίες εξυπηρέτησης πολιτών και επαγγελματιών.
Συνυπογράφω και εγω τις παρατηρήσεις του Συλλόγου.
Συμφωνώ και συνυπογράφω τις παρατηρήσεις του συλλόγου συπαμ
Συνυπογράφω κι εγώ τις παρατηρήσεις του Πανελλήνιου Συνδέσμου Υπαλλήλων Αμίσθων-Εμμίσθων Υποθήκοφυλακείων και Κτηματολογικών Γραφείων
Συμφωνώ και προσυπογράφω τα σχόλια του συλλόγου (ΣΥΠΑΜ).
Συνυπογράφω κι εγώ τις παρατηρήσεις του Συλλόγου μας
Συνυπογράφω και εγώ τις παρατηρήσεις του συλλόγου.
Συνυπογράφω και εγώ τiς παρατηρήσεις του Συλλόγου.
Συνυπογράφω κ εγώ τις παρατηρήσεις του Συλλόγου.
Συνυπογράφω τις παρατηρήσεις του συλλόγου.
Συνυπογράφω τις παρατηρήσεις του Συλλόγου. Δεν μπορεί να υπάρχουν υπάλληλοι στο δημόσιο δύο ταχυτήτων και άνισης μεταχείρισης. Οι ανάγκες του φορέα σε προσωπικό δεν λύνονται με αυθαίρετες αποφάσεις, αλλά με κίνητρα στους υπαλλήλους τόσο για να μείνουν στο φορέα, όσο και να έρθουν μέσω κινητικότητας.
Συνυπογράφω κι εγώ τις παρατηρήσεις του Πανελλήνιου Συνδέσμου Υπαλλήλων Αμίσθων-Εμμίσθων Υποθήκοφυλακείων και Κτηματολογικών Γραφείων
Συνυπογράφω κι εγώ τις παρατηρήσεις του Πανελλήνιου Συνδέσμου Υπαλλήλων Αμίσθων-Εμμίσθων Υποθήκοφυλακείων και Κτηματολογικών Γραφείων
Παρακαλούμε να αποσυρθεί η παράγραφος 1 από το άρθρο 18. Ολοι οι υπαλληλοι πρέπει να αντιμετωπίζονται από το κράτους ως τέτοιοι παρέχοντας τους ίσα δικαιώματα και υποχρεώσεις.
Συνυπογράφω με τη θέση του συλλόγου
ΣΥΝΥΠΟΓΡΑΦΩ ΚΑΙ ΕΓΩ ΤΙΣ ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΕΙΣ ΤΟΥ ΣΥΛΛΟΓΟΥ.
ΣΥΝΥΠΟΓΡΑΦΩ ΚΑΙ ΕΓΩ ΤΙΣ ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΕΙΣ ΤΟΥ ΣΥΛΛΟΓΟΥ.
ΣΥΝΥΠΟΓΡΑΦΩ ΜΕ ΤΙΣ ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΕΙΣ ΤΟΥ ΣΥΛΛΟΓΟΥ!ΔΙΑΦΩΝΩ ΕΠΙΣΗΣ ΚΑΘΕΤΑ ΜΕ ΤΟ ΣΤΡΑΓΓΑΛΙΣΜΑ ΤΟΥ ΑΣΚΕΙ Ο ΦΟΡΕΑΣ ΣΤΟΥΣ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΥΣ ΠΟΥ ΑΠΟ ΤΗΝ ΜΙΑ ΨΗΦΙΣΤΗΚΕ ΝΟΜΟΣΧΕΔΙΟ ΠΟΥ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΜΑΣ ΜΕΤΑΚΙΝΕΙ ΓΙΑ ΥΠΗΡΕΣΙΑΚΟΥΣ ΛΟΓΟΥΣ ΟΠΟΥ ΧΡΕΙΑΣΤΕΙ -ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΑΝΤΙΛΗΦΘΩ ΚΑΜΙΑ ΑΝΤΙΔΡΑΣΗ ΑΠΟ ΤΟ ΣΩΜΑΤΕΙΟ,ΕΚΤΟΣ ΕΑΝ ΓΝΩΡΙΖΕΙ ΚΑΤΙ ΠΟΥ ΔΕΝ ΤΟ ΓΝΩΡΙΖΩ ΕΓΩ- ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΛΛΗ ΕΠΙΔΙΩΚΕΙ ΝΑ ΑΠΑΓΟΡΕΥΣΕΙ ΤΗΝ ΚΙΝΗΤΙΚΟΤΗΤΑ ΓΙΑ 3 ΧΡΟΝΙΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΗΜΕΡΑ ΤΗΣ ΨΗΦΙΣΗΣ ΤΟΥ ΝΕΟΥ.ΟΣΟΙ ΦΥΓΑΝ,ΦΥΓΑΝ ΔΗΛΑΔΗ.ΤΟ ΑΠΟΦΑΣΙΖΟΜΕΝ ΚΑΙ ΔΙΑΤΑΖΟΜΕΝ ΠΟΥ ΕΠΙΒΑΛΛΕΙ ΕΙΝΑΙ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΦΑΣΙΣΤΙΚΟ ΚΑΙ ΔΕΝ ΒΟΗΘΑΕΙ ΟΥΤΕ ΣΤΗΝ ΑΥΞΗΣΗ ΤΗΣ ΑΠΟΔΟΣΗΣ ΤΩΝ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΩΝ ΟΙ ΟΠΟΙΟΙ ΕΙΝΑΙ ΗΔΗ ΔΥΣΑΡΕΣΤΗΜΕΝΟΙ ΟΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟΙ ΑΠΟ ΤΟΝ ΤΡΟΠΟ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΤΟΥ ΟΥΤΕ ΣΤΙΣ ΜΕΤΑΞΥ ΤΟΥΣ ΣΧΕΣΕΙΣ ΑΛΛΑ ΔΕΙΧΝΕΙ ΚΑΙ ΤΙΣ ΠΡΟΘΕΣΕΙΣ ΤΟΥ ΦΟΡΕΑ ΓΕΝΙΚΟΤΕΡΑ.
ΚΑΙ ΜΙΑ ΕΡΩΤΗΣΗ-ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΗ..!
Α)ΕΝΤΑΞΗ ΣΤΟ ΦΟΡΕΑ ΑΠΟ ΑΜΙΣΘΑ ΣΕ ΚΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ Α.Ε ΚΑΙ ΜΕΤΑΦΟΡΑ ΣΕ ΑΛΛΟ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ
Β)ΜΕΤΑΛΛΑΞΗ ΣΕ ΝΠΔΔ ΚΑΙ ΜΕΤΑΠΗΔΗΣΗ ΣΕ ΑΛΛΟ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ..
ΙΣΩΣ ΓΙΑΤΙ Η ΚΡΑΤΙΚΟΠΟΙΗΣΗ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΓΡΑΦΕΙΩΝ ΠΟΥ ΕΠΙΔΙΩΚΕΙ ΑΝΟΙΓΕΙ ΟΡΙΖΟΝΤΕΣ ΣΕ ΕΠΙΚΕΙΜΕΝΗ ΠΩΛΗΣΗ ΤΟΥ ΜΑΓΑΖΙΟΥ ΠΟΥ ΟΥΤΩΣ Η ΑΛΛΩΣ ΔΕΝ ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΕ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΣΤΟ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΟ ΚΑΘΕΣΤΩΣ?
Συνυπογράφω και εγώ τις παρατηρήσεις του Συλλόγου
Συνυπογράφω και εγώ τις παρατηρήσεις του Συλλόγου.
Συνυπογράφω κι εγώ τις παρατηρήσεις του συλλόγου
Συνυπογράφω κι εγω τις παρατηρησεις του συλλογου (ΣΥΠΑΜ)
Συνυπογράφω κιεγώ τις παρατηρήσεις του Συλλόγου.
Συνυπογράφω και γω τις παρατηρήσεις του Σωματείου (ΣΥΠΑΜ)
Συνυπογράφω κι εγω τις παρατηρήσεις του Συλλόγου
Συνυπογράφω και εγώ τις παρατηρήσεις του Συλλόγου.
Συνυπογράφω κι εγώ τις παρατηρήσεις του συλλογου
Συνυπογραφω τις παρατηρησεις του συλλογου
Συνυπογράφω τις παρατηρήσεις του συλλόγου
Συμφωνώ και συνυπογράφω με τις παρατηρήσεις του
Προεδρείου του συλλόγου ΣΥΠΑΜ. Οι διακρίσεις οδηγούν σε πικρίες και συγκρούσεις
Συνυπογράφω και εγω τις παρατηρήσεις του Συλλόγου
Συμφωνώ και συνυπογράφω με τις παρατηρήσεις του
Προεδρείου του συλλόγου ΣΠΑΜ… Όλοι οι υπάλληλοι
Ίσοι….
Συνυπογράφω κι εγώ τις παρατηρήσεις του ΣΥΠΑΜ
Συμφωνώ και συνυπογράφω με τις παρατηρήσεις του
Προεδρείου του συλλόγου ΣΠΑΜ
ΣύνδεσμοςΣυνυπογράφω κι εγω τις παρατηρησεις του συλλογου (ΣΥΠΑΜ)
Οι υπάλληλοι που εντάσσονται στα γραφεία Πρέπει να έχουν ΙΣΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ με τους υπαλλήλους του υπόλοιπου Δημοσίου. Δεν γίνεται να δημιουργούνται υπάλληλοι διαφορετικών ταχυτήτων χωρίς να υπάρχει αιτιολόγηση. Με αυτόν τον τρόπο δεν θα κρατηθούν οι υπάλληλοι στις θέσεις τους, αυτό που μάλλον θα γίνει είναι οι υπάλληλοι αν για οποιαδήποτε κόλλημα δεν μπορούν να μείνουν στις θέσεις τους να πάρουν είτε άδεις άνευ αποδοχών από το Ελληνικό Κτηματολόγιο είτε να παραιτηθούν. Υπάρχουν πολλοί υπάλληλοι στα καινούργια κτηματολογικά γραφεία που δεν μπορούν να εργαστούν λόγω του ότι το γραφείο τους συγχωνεύεται με άλλα γραφεία και μεταφέρεται πολύ μακριά από το τόπο κατοικίας τους. Αυτοί οι υπάλληλοι τι άλλο θα μπορούν να κάνουν από το να ζητήσουν άνευ αποδοχών για το διάστημα των τριών χρόνων που θα ισχύει η παράγραφος 1 του εν λόγω άρθρου; Γι αυτούς τους υπαλλήλους η άδεια άνευ αποδοχών ή η παραίτηση θα είναι μονόδρομος. Σε μια τέτοια περίπτωση και το Ελληνικό Κτηματολόγιο θα χάσει υπαλλήλους και οι υπάλληλοι θα χάσουν την δουλειά τους. Παρακαλούμε να αποσυρθεί η παράγραφος 1 από το άρθρο 18.
Συμφωνώ και συνυπογράφω τις παρατηρήσεις του Συλλόγου
ΣΥΜΦΩΝΏ ΚΑΙ ΣΥΝΥΠΟΓΡΑΦΩ ΜΕ ΤΙΣ ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΕΙΣ ΤΟΥ ΣΥΛΛΌΓΟΥ
ΣΥΜΦΩΝΩ ΜΕ ΤΙΣ ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΕΙΣ ΤΟΥ ΣΥΛΛΟΓΟΥ ΣΥΠΑΜ
Η ΠΑΡΑΓΡΑΦΟΣ 1 ΤΟΥ ΑΡΘΡΟΥ 18 ΕΙΝΑΙ ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΗ!!!
Οι υπάλληλοι του εν λόγω φορέα δεν μπορούν να εργαστούν σε συνθήκες πλήρους απαξίωσης. Εφόσον εντάχτηκαν στον φορέα είναι υπάλληλοι του Δημοσίου και πρέπει να αντιμετωπίζονται από το κράτους ως τέτοιοι παρέχοντας τους ίσα δικαιώματα και υποχρεώσεις. Δεν καταλαβαίνω γιατί πρέπει να ψηφιστεί μια τέτοια διάταξη η οποία θα κρατάει δέσμιους τους υπαλλήλους για τρία ολόκληρα χρόνια μην επιτρέποντάς τους να κάνουν αίτηση στην κινητικότητα μετά τα δύο έτη από την ένταξη τους στον Φορέα. Όταν μπαίνουν τα Υποθηκοφυλακεία στον Φορέα για 2 χρόνια οι υπάλληλοι δεν μπορούν να μπουν στην κινητικότητα και μετά τα δυο έτη αν δεν συμπληρώνεται το ποσοστό πληρότητας του 65% στο γραφείο τους δεν εγκρίνονται οι αιτήσεις τους στην κινητικότητα. Για ποιο λόγο λοιπόν να ψηφιστεί η συγκεκριμένη παράγραφος; Για να δημιουργήσουν επιπλέον προβλήματα στους συγκεκριμένους υπαλλήλους;
Συνυπογράφω κι εγώ τις παρατηρήσεις του Πανελλήνιου Συνδέσμου Υπαλλήλων Αμίσθων-Εμμίσθων Υποθήκοφυλακείων και Κτηματολογικών Γραφείων
ΣΥΜΦΩΝΩ ΚΑΙ ΣΥΝΥΠΟΓΡΑΦΩ ΤΙΣ ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΕΙΣ ΤΟΥ ΣΥΛΛΟΓΟΥ.
ΣΥΜΦΩΝΩ ΚΑΙ ΣΥΝΥΠΟΓΡΑΦΩ ΜΕ ΤΙΣ ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΕΙΣ ΤΟΥ ΣΥΛΛΟΓΟΥ (ΣΥΠΑΜ).
Συνυπογραφω και εγώ τις παρατηρήσεις του Συλλόγου (ΣΥΠΑΜ)
ΣΥΜΦΩΝΩ ΚΑΙ ΣΥΝΥΠΟΓΡΑΦΩ ΜΕ ΤΙΣ ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΕΙΣ ΤΟΥ ΣΥΛΛΟΓΟΥ
ΣΥΜΦΩΝΩ ΜΕ ΤΙΣ ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΕΙΣ ΤΟΥ ΣΥΛΛΟΓΟΥ ΣΥΠΑΜ
ΣΥΜΦΩΝΏ ΚΑΙ ΣΥΝΥΠΟΓΡΑΦΩ ΜΕ ΤΙΣ ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΕΙΣ ΤΟΥ ΣΥΛΛΌΓΟΥ ΣΥΠΑΜ1
Συνυπογράφω και εγω τις παρατηρήσεις του Συλλόγου
Συνυπογράφη και εγώ τις παρατηρήσεις του Συλλόγου (ΣΥΠΑΜ).
Συνυπογράφω και εγώ τις παρατηρήσεις του Συλλόγου.
Συνυπογράφω κι εγώ τις παρατηρήσεις του Συλλόγου.
ΣΥΜΦΩΝΏ ΚΑΙ ΣΥΝΥΠΟΓΡΑΦΩ ΜΕ ΤΙΣ ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΕΙΣ ΤΟΥ ΣΥΛΛΌΓΟΥ ΣΥΠΑΜ1
ΣΥΜΦΩΝΏ ΚΑΙ ΣΥΝΥΠΟΓΡΑΦΩ ΜΕ ΤΙΣ ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΕΙΣ ΤΟΥ ΣΥΛΛΌΓΟΥ ΣΥΠΑΜ1
ΣΥΜΦΩΝΏ ΚΑΙ ΣΥΝΥΠΟΓΡΑΦΩ ΜΕ ΤΙΣ ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΕΙΣ ΤΟΥ ΣΥΛΛΌΓΟΥ ΣΥΠΑΜ1
Συνυπογράφω κι εγώ τις παρατηρήσεις του Πανελλήνιου Συνδέσμου Υπαλλήλων Αμίσθων-Εμμίσθων Υποθήκοφυλακείων και Κτηματολογικών Γραφείων.
Συμφωνώ με τις παρατηρήσεις του ΣΥΠΑΜ
Συμφωνώ κα συνυπογράφω.
Όχι σε υπαλλήλους δύο ταχυτήτων.
Με το συγκεκριμένο άρθρο περιορίζονται οι δυνατότητες των υπαλλήλων για μετάθεση, απόσπαση και μετάταξή τους χωρίς να λαμβάνονται υπόψη τυχόν ιδιαιτερότητες (πχ σοβαροί οικογενειακοί και προσωπικοί λόγοι) που μπορεί να έχουν οι υπάλληλοι που ζητούν μετακίνηση. Αυτό το ολοκληρωτικό καθεστώς που πρόκειται να επιβληθεί στους συγκεκριμένους υπαλλήλους μόνο βοήθεια για την σύσταση του φορέα δεν θα προσφέρει εφόσον μετά το πέρας του συγκεκριμένου χρονικού ορίου που θεσπίζει (τρία χρόνια) οι υπάλληλοι που επιθυμούν να φύγουν πάλι θα προσπαθήσουν να μετακινηθούν. Δυσαρεστημένοι υπάλληλοι σημαίνει κακή λειτουργία του Φορέα. Το Ελληνικό Κτηματολόγιο μπορεί να βρει άλλους τρόπους για να προσελκύσει νέους υπαλλήλους. ΠΡΕΠΕΙ ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΩΣ ΑΥΤΟ ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΝΑ ΑΦΑΙΡΕΘΕΙ ΑΠΟ ΤΟ ΝΟΜΟΣΧΕΔΙΟ.
ΣΥΜΦΩΝΏ ΚΑΙ ΣΥΝΥΠΟΓΡΑΦΩ ΜΕ ΤΙΣ ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΕΙΣ ΤΟΥ ΣΥΛΛΌΓΟΥ ΣΥΠΑΜ1
ΣΥΜΦΩΝΏ ΚΑΙ ΣΥΝΥΠΟΓΡΑΦΩ ΜΕ ΤΙΣ ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΕΙΣ ΤΟΥ ΣΥΛΛΌΓΟΥ ΣΥΠΑΜ1
ΣΥΜΦΩΝΏ ΚΑΙ ΣΥΝΥΠΟΓΡΑΦΩ ΜΕ ΤΙΣ ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΕΙΣ ΤΟΥ ΣΥΛΛΌΓΟΥ ΣΥΠΑΜ1
Συμφωνώ και συνυπογράφω τις παρατηρήσεις του Συλλόγου.
Συνυπογράφω και γω τις παρατηρήσεις του Σωματείου (ΣΥΠΑΜ)
Αν επιχειρήσετε να φτιάξετε έναν Φορέα Δίκαιο και Αξιοκρατικό, η συντριπτική πλειοψηφία των εργαζομένων θα είναι στο πλευρό σας.
Οι όποιες διακρίσεις μεταξύ των Υπαλληλων πρέπει να διορθωθούν.
Αυτό νομίζω το αντιλαμβάνονται όλοι οι Συνάδελφοι στον ΝΠΔΔ.
Υπάρχουν συνάδελφοι που εργάστηκαν μέχρι και απλήρωτοι στο καθεστώς των Αμίσθων Υποθηκοφυλακείων. Στήριξαν τόσα χρόνια με σθένος την υλοποίηση του Κτηματολογίου. Σήμερα οι ίδιοι συνάδελφοι, ενώ υπηρετούν υποδειγματικά τον Φορέα ως Υπάλληλοι του, λαμβάνουν μικρότερες αποδοχές σε σχέση με τους συναδέλφους που κατοχυρώθηκαν από το ‘Άρθρο 21 ττου 4512/2018.
Είναι ξεκάθαρα θέμα ίσης μεταχείρισης και αξιοκρατίας να διορθωθούν όλα αυτά.
Κανείς δεν μπορεί να επικαλεστεί το αντίθετο.
ΣΥΜΦΩΝΏ ΚΑΙ ΣΥΝΥΠΟΓΡΑΦΩ ΜΕ ΤΙΣ ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΕΙΣ ΤΟΥ ΣΥΛΛΌΓΟΥ ΣΥΠΑΜ1
ΣΥΜΦΩΝΩ ΑΠΟΛΥΤΑ ΜΕ ΤΙΣ ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΕΙΣ ΤΟΥ ΣΩΜΑΤΕΙΟΥ ΚΑΙ ΕΛΠΙΖΩ ΟΤΙ ΘΑ ΓΙΝΟΥΝ ΟΙ ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΕΣ ΔΙΟΡΘΩΣΕΙΣ ΣΤΟ ΣΧΕΔΙΟ ΝΟΜΟΥ ΩΣΤΕ ΝΑ ΕΠΕΛΘΕΙ ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ.
ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΡΥΘΜΙΣΤΕΙ ΤΟ ΘΕΜΑ ΤΗΣ ΠΡΟΣΩΠΙΚΗΣ ΔΙΑΦΟΡΑΣ ΩΣΤΕ ΝΑ ΜΗΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΥΠΑΛΛΗΛΟΙ ΔΥΟ ΤΑΧΥΤΗΤΩΝ ΣΤΟΝ ΙΔΙΟ ΦΟΡΕΑ – ΕΙΝΑΙ ΑΔΙΚΟ ΚΑΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΕΙ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΣΤΟΝ ΦΟΡΕΑ.
Συμφωνώ και προσυπογράφω τα σχόλια του συλλόγου.
Συνυπογράφω κι εγω τις παρατηρήσεις του συλλόγου
Συνυπογράφω κι εγώ τις παρατηρήσεις του Συλλόγου.
Συνυπογράφω κι εγώ τις παρατηρήσεις του Συλλόγου.
Συνυπογράφω κ εγώ τις προτάσεις του Συλλόγου.
ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΥΠΑΡΞΕΙ ΡΥΘΜΙΣΗ ΓΙΑ ΤΗ ΔΙΚΑΙΗ ΠΛΗΡΩΜΗ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΥΠΑΛΛΗΛΩΝ ΤΟΥ ΦΟΡΕΑ ΩΣΤΕ ΟΛΟΙ ΝΑ ΕΧΟΥΝ ΙΣΟΤΙΜΕΣ ΑΠΟΔΟΧΕΣ – ΝΑ ΔΟΘΟΥΝ ΟΙ ΠΡΟΣΩΠΙΚΕΣ ΔΙΑΦΟΡΕΣ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΥΠΑΛΛΗΛΟΥΣ.
ΔΕΝ ΧΩΡΑΝΕ ΣΤΟΝ ΙΔΙΟ ΦΟΡΕΑ ΥΠΑΛΛΗΛΟΙ ΔΥΟ ΤΑΧΥΤΗΤΩΝ, ΕΙΝΑΙ ΑΝΤΙΣΥΝΤΑΓΜΑΤΙΚΟ ΚΑΙ ΑΔΙΚΟ.
ΕΠΙΣΗΣ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ ΘΑ ΗΤΑΝ ΝΑ ΞΕΚΙΝΗΣΟΥΝ ΟΙ ΕΣΩΤΕΡΙΚΕΣ ΕΘΕΛΟΝΤΙΚΕΣ ΜΕΤΑΚΙΝΗΣΕΙΣ ΕΝΤΟΣ ΤΟΥ ΦΟΡΕΑ ΩΣΤΕ ΝΑ ΣΤΕΛΕΧΩΘΟΥΝ ΤΑ ΚΓ ΠΟΥ ΔΕΧΟΝΤΑΙ ΠΙΕΣΗ.
Συνυπογράφω κι εγω τις παρατηρησεις του συλλογου (ΣΥΠΑΜ)
Συνυπογράφω κι εγώ τις παρατηρήσεις του Συλλόγου.
Συνυπογράφω κι εγώ τις παρατηρήσεις του Συλλόγου.
Συνυπογράφω κι εγώ τις παρατηρήσεις του Συλλόγου.
Συνυπογράφω κι εγώ τις παρατηρήσεις του Πανελλήνιου Συνδέσμου Υπαλλήλων Αμισθων και Εμμισθων Υποθηκοφυλακειων και Κτηματολογικων Γραφείων.
ΣύνδεσμοςΣυνυπογράφω κι εγω τις παρατηρησεις του συλλογου (ΣΥΠΑΜ)
Συνυπογράφω και εγώ τις παρατηρήσεις του Συλλόγου.
Συνυπογράφω και γω τις παρατηρήσεις του Σωματείου.
Διορθώστε τα κακώς κείμενα, αντί να δημιουργήσετε νέα. Δεν νοήται Φορέας χωρίς να έχουν όλοι ίση και δίκαιη μεταχείριση. Είναι θέμα Αξιοκρατίας και Δικαιοσύνης. Αναμένουμε τις βελτιώσεις σας, χωρίς αστερίσκους. Ο κόσμος στα γραφεία βοά για άνιση μεταχείριση.
Πράξτε τα αυτονόητα.
Συνυπογράφω και γω τις παρατηρήσεις του Συλλόγου. Διορθωστε τις αδικίες άμεσα
Συνυπογράφω κι εγώ τις παρατηρήσεις του Πανελλήνιου Συνδέσμου Υπαλλήλων Αμίσθων-Εμμίσθων Υποθήκοφυλακείων και Κτηματολογικών Γραφείων.
Η διοίκηση του Φορέα ενδιαφέρεται μόνο για την διάλυση των Υποθηκοφυλακείων και όχι για την οργάνωση των Κ. Γ. Αφήνει να καταρρεύσουν τα Κ. Γ χωρίς προσωπικό και πόρους. Οι ίδιοι όμως κυκλοφορούν με υπηρεσιακά αυτοκίνητα και οδηγούς. Η ταλαιπωρία στα Κ. Γ είναι απερίγραπτη. Δυστυχώς οι έμπειροι Προϊστάμενοι των μεγάλων γραφείων Αθήνα, Θεσσαλονίκη, Πάτρα κλπ απαξιωμένοι από την διοίκηση του Φορέα αναγκάζονται να συνταξιοδοτηθούν. Η επικοινωνία του νομικού κόσμου με τον φορέα αδύνατη. Και όταν κατορθώνουμε να επικοινωνήσουμε συναντούμε αδιαφορία και ασχετοσύνη. Είναι δυνατόν ένας τόσο νευραλγικός φορέας να διοικείται από ανθρώπους άσχετους με το αντικείμενο;
Συνυπογράφω κι εγω τις παρατηρησεις του συλλογου.
Συνυπογράφω κι εγώ στις παρατηρήσεις του συλλόγου.
Συνυπογράφω και εγώ τις παρατηρήσεις του συλλόγου
Δεν μπορεί να υπάρχουν μέσα στον ίδιο φορέα υπάλληλοι δύο ταχυτήτων.Συμφωνώ και συνυπογράφω τις παρατηρήσεις του συλλόγου μας για ισότητα και αξιοκρατία.
Συνυπογράφω και εγώ τις παρατηρήσεις του Συλλόγου.
Συνυπογράφω κι εγώ τις παρατηρήσεις του Συλλόγου
Συνυπογράφω κι εγώ τις παρατηρήσεις του Συλλόγου
Συνυπογραφω και εγώ τις παρατηρήσεις του συλλόγου.
Συνυπογράφω κι εγώ τις παρατηρήσεις του συλλόγου
Συνυπογράφω κι εγώ τις παρατηρήσεις του συλλόγου
Συνυπογράφω κι εγώ τις παρατηρήσεις του Συλλόγου
Συνυπογράφω κι εγώ τις παρατηρήσεις του Συλλόγου
Σχετικά με το Άρθρο 18, το οποίο εξαιρεί του Υπαλλήλους του Ελληνικού Κτηματολογίου από τη δυνατότητα απόσπασης, μετάταξης και μετακίνησης καθ’ οιονδήποτε τρόπο για χρονικό διάστημα τριών (3) ετών και συστήνει έως έξι (6) προσωρινές θέσεις Τομεάρχη Κτηματολογίου, ζητούμε από τον Υπουργό την περαιτέρω βελτίωση του.
Η κύρια στόχευση που θα πρέπει να απασχολήσει το Υπουργείο Ψηφιακής Διακυβέρνησης είναι το προφίλ του ΝΠΠΔ που βγαίνει προς τα έξω. Οι όποιοι περιορισμοί των εργαζομένων, εξασφαλίζουν μεν έναν συγκεκριμένο αριθμό Υπαλλήλων σε αυτή τη μεταβατική φάση ενσωμάτωσης όλων των προϋφιστάμενων δομών, όμως λειτουργούν αποτρεπτικά για την προσέλκυση επιπλέον υπαλληλικού προσωπικού από το ευρύτερο φάσμα του Δημοσίου Τομέα.
● Παρατηρήσεις επί του Σχεδίου Νόμου:
Για να καταστεί το προφίλ του ΝΠΔΔ ελκυστικό, θα πρέπει το Υπουργείο Ψηφιακής Διακυβέρνησης να ενισχύσει σε σχέση με του Υπαλλήλους, την Διαφάνεια, την Αξιοκρατία και την Αποτελεσματικότητα της Δημόσιας Διοίκησης, κάτι που δεν φρόντισε ο νομοθέτης στον ν. 4512/2018. Στην βάση αυτή ζητούμε να προστεθούν τα εξής κρίσιμα σημεία:
Α) Μισθολογική εξομοίωση όλων των εργαζομένων του Ελληνικού Κτηματολογίου. Η ύπαρξη μίας ενιαίας μισθοδοσίας καταδεικνύει την ίση μεταχείριση όλων των εργαζομένων, ενώ αντίθετα η ύπαρξη μίας μισθοδοσίας δύο ταχυτήτων (όπως συμβαίνει σήμερα) καταδεικνύει την άνιση μεταχείριση τους. Σύμφωνα με το άρθρο 21 του ν. 4512/2018, μια μερίδα εργαζομένων έχει κατοχυρώσει μισθολογικά την προσωπική διαφορά, ενώ οι υπόλοιποι, για τις ίδιες υπηρεσίες και με τα ίδια τυπικά προσόντα, λαμβάνουν μικρότερες μισθολογικές αποδοχές.
Β) Κρίσεις τμηματαρχών και διευθυντών με αντικειμενικά κριτήρια, όπως αυτά ορίζονται από τις διατάξεις του νόμου. Στον Φορέα ο αριθμός των Υπαλλήλων που διαθέτει εργασιακή εμπειρία, αυξάνεται σε μηνιαία βάση, λόγω της ενσωμάτωσης των προϋφιστάμενων δομών. Οι κρίσεις και οι επιλογές των τμηματαρχών και των διευθυντών θα πρέπει να γίνουν με τις τρέχουσες διατάξεις του νόμου, ώστε να αποκτήσει δικαίωμα συμμετοχής όλο το υπαλληλικό προσωπικό του ΝΠΔΔ. Η Υπηρεσία του Φορέα του Κτηματολογίου θα πρέπει να προκηρύξει τις θέσεις και να προχωρήσει μέσω των Υπηρεσιακών Οργάνων στην επιλογή του Υπαλληλικού Προσωπικού που έχει εκδηλώσει ενδιαφέρον.
Γ) Σύσταση Οργανισμού Λειτουργίας του Φορέα. Πρόκειται για ένα θεμελιώδη πυλώνα που θα βελτιώσει το προφίλ του ΝΠΔΔ και θα ρυθμίσει ενιαία θέματα εσωτερικής οργάνωσης λειτουργίας.
Ενδεικτικά σημειώνουμε ότι, ο εσωτερικός κανονισμός λειτουργίας θα πρέπει να περιλαμβάνει τουλάχιστον τη διάρθρωση των υπηρεσιών του φορέα, τα αντικείμενά τους, καθώς και τη σχέση των υπηρεσιών μεταξύ τους. Επίσης να ρυθμίζει θέματα προσωπικού (ενιαίες οργανικές θέσεις όλων των Υπηρεσιών του Φορέα και των Περιφερειακών Δομών).
Πρέπει να εξεταστεί γιατί με την τωρινή διοίκηση του Κτηματολογίου υπάρχει μεγάλη τάση φυγής τόσο από το ΝΠΔΔ όσο και από τα Κτηματολογικά Γραφεία. Δυστυχώς η διοίκηση ενός ΝΠΔΔ απαιτεί γνώσεις τόσο του αντικειμένου του φορέα όσο και γενικότερες γνώσεις διαδικασιών του δημοσίου. Χωρίς έμπειρα στελέχη το οικοδόμημα κινδυνεύει να καταρρεύσει παρά την είσοδο στον φορέα νέων διαδικασιών και εργαζομένων. Η αύξηση της γραφειοκρατίας στον φορέα, η επικάλυψη αρμοδιοτήτων, η μετακύληση ευθυνών χωρίς την πραγματική ενίσχυση των μάχιμων υπηρεσιών όπως είναι τα Κτηματολογικά Γραφεία και τα τμήματα του φορέα που ασχολούνται με το ανθρώπινο δυναμικό και την υποστήριξη των Κ.Γ, σε συνδυασμό με τον άνω των 100 θέσεων ευθύνης (Δ/ντες και Τμηματάρχες) έχει καταστήσει τον φορέα δυσκίνητο, γραφειοκρατικό, ανελαστικό, σπάταλο σε υπηρεσίες και μισθούς που δεν είναι αναγκαίες για την λειτουργία του, με αποτέλεσμα την εντατικοποίηση της εργασίας από τα λιγοστά άτομα που είναι επιφορτισμένα με την πραγματική δουλειά του φορέα και έτσι η κούραση σε συνδυασμό με την απαξίωσή τους τους οδηγεί στην κινητικότητα και την απομάκρυνση από τον φορέα. Δυστυχώς οι φωνές των επαγγελματιών του χώρου (συμβολαιογράφοι, δικηγόροι, δικαστικοί επιμελητές, υπάλληλοι υποθηκοφυλακείων) δεν ακούγονται και πολλές φορές φιμώνονται και παρερμηνεύονται. Αν δεν υπάρξει αξιοκρατία και διαφάνεια μέσα στον φορέα και αν το ΟΡΑΜΑ του φορέα δεν περάσει και στον τελευταίο εργαζόμενο, Αν αυτοί που εισηγούνται και σχεδιάζουν μέσα στον φορέα, εισηγούνται και σχεδιάζουν για το καλό του φορέα και όχι σύμφωνα με τα μικροσυμφέροντα τους ή των φίλων τους, το όραμα κινδυνεύει να χαθεί και το οικοδόμημα θα καταστραφεί.
Είναι απαράδεκτο να υπάρχουν διατάξεις κατά παρέκκλιση των νόμων, υπουργικών αποφάσεων και του δημοσιοϋπαλληλικού κώδικα. Να δοθούν εξηγήσεις από τους αρμόδιους για την μαζική φυγή, από την στιγμή που υπάρχουν δημόσιοι υπάλληλοι ήδη στον φορέα και υπάλληλοι αμίσθων υποθηκοφυλακείων που μπαίνουν στον φορέα με προσωποπαγή θέση που εντοπίζεται το πρόβλημα. Οι υπάλληλοι του δημοσίου έχουν τα ίδια δικαιώματα σε όλο το δημόσιο, θα αντιλαμβανόμουν για τους νεοεισελθέντες συναδέλφους να υπάρχει η δέσμευση αυτή. Να αφορά τους πάντες στον φορέα ( παλιούς και νέους ) είναι απαράδεκτο αλλά και αντιδεοντολογικό. Ας αναλογιστούμε γιατί γίνεται αυτό, μήπως απλά φεύγουν από τον φορέα διότι κάτι δεν δουλεύει σωστά ( από θέμα κατανομής εργασιών, απαξίωσης θέσης, μη αναγνώρισης προσφοράς ). Τέλος, με περιορισμούς δεν κάνεις παραγωγικούς ανθρώπους απλά πιο δυσαρεστημένους. Ευχαριστώ
Για τη διασφάλιση της νομιμότητας της διάταξης της παρ. 1 του εν λόγω άρθρου, θα πρέπει να προβλεφθεί ότι η εν λόγω διάταξη δεν καταλαμβάνει αιτήσεις απόσπασης ή μετάταξης ή μετακίνησης που έχουν ήδη υποβληθεί πριν από την έναρξη ισχύος του παρόντος νόμου.
Με δεδομένο ότι με το άρθρο 77 παρ.1 Ν. 4685/2020 προβλέφθηκε η σύσταση εξήντα τρειών [63] θέσεων Δικηγόρων με έμμισθη εντολή, στην παρ. 3 του εν λόγω άρθρου θα έπρεπε να διευκρινιστεί ότι «Στο ν.π.δ.δ. «Ελληνικό Κτηματολόγιο» συστήνονται επιπλέον δώδεκα (12) θέσεις δικηγόρων με έμμισθη εντολή.».
Η διάταξη είναι ασαφής. Δε διευκρινίζει, αν απαγορεύονται οι μετακινήσεις προσωπικού και εντός του ίδιου του ΝΠΔΔ, γεγονός που υπηρεσιακά θα δυσχεράνει εξαιρετικά την κατάσταση των λειτουργούντων γραφείων ή μόνο εκτός, όπως είναι εύλογο να συμβαίνει.
Πρέπει να διευκρινιστεί ότι η άνω εξαίρεση αφορά μόνο σε υπηρεσίες εκτός του ΝΠΔΔ και ότι το προσωπικό μπορεί να μετακινείται σε υπηρεσίες του ΝΠΔΔ