Ελληνική Ραδιοφωνία Τηλεόραση Α.Ε.(ΕΡΤ ΑΕ) Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Καταρχήν μια "απαλή" κριτική για τις ερωτήσεις. Έτσι όπως είναι δομημένες ωθούν τους πολίτες σε ακατάσχετη θεωρητικολογία, μια έκθεση ιδεών που ελάχιστα θα προσφέρει στην διαβούλευση. Επιγραμματικά λοιπόν να πω ότι πρωτίστως η ΝΕΡΙΤ θα πρέπει να παρακολουθήσει τις εξελίξεις στην παγκόσμια σκηνή των media. Διεξάγεται ένας πόλεμος μεταξύ content(περιεχομένου) και context(πλαισίου στο οποίο θα προβληθεί το παραχθέν περιεχόμενο), στο οποίο η ΝΕΡΙΤ θα πρέπει να πρωταγωνιστήσει. Η τηλεόραση θα έχει αλλάξει δραματικά ως το 2020, όταν η η ΝΕΡΙΤ θα μπουσουλά ακόμη. Το NHK( ο public broadcaster της Ιαπωνίας) αναπτύσσει το 8K, το οποίο είναι η μετεξέλιξη του 4k, που θα δούμε εφέτος στους Ολυμπιακούς Αγώνες στο Σοτσι και το Παγκόσμιο Κύπελλο της Βραζιλίας, το οποίο είναι μετεξέλιξη του HD, το οποίο βλέπαμε και από την ΕΡΤ. Σε ένα τέτοιο περιβάλλον συνεχούς τεχνολογικής εξέλιξης η ΝΕΡΙΤ δεν μπορεί να μείνει αμέτοχη. Η ψυχαγωγία της θα πρέπει να ακολουθεί τις τεχνολογικές εξελίξεις έτσι ώστε να καταστεί εξαγώγιμο προϊόν. Η Δανία τα κατάφερε με το DR και σειρές μυθοπλασίας σαν το Borgen. Για αυτό στόχος της ΝΕΡΙΤ θα πρέπει να είναι η δημιουργία σειρών με παγκόσμιο ενδιαφέρον. Όπως και στόχος θα πρέπει να είναι η παραγωγή για μια 3 screen experience. Παρά την οικονομική ύφεση οι Έλληνες επενδύουν τόσο και σε smart phones όσο και σε tablet και laptop. Στην Αμερική, την Βρετανία και όλες τις ανεπτυγμένες τηλεοπτικά γίνεται μιας ενδοεταιρική διαβούλευση για το συμπληρωματικό content που θα πρέπει να έχει στην διάθεση του ο θεατής όταν παρακολουθεί μια σειρά, έναν ποδοσφαιρικό αγώνα ή μια εκπομπή. Και σε αυτό θα πρέπει να επενδύσει η ΝΕΡΙΤ και να πρωτοστατήσει εν όψει μιας νέας εποχής που ανατέλλει.