Αρχική Δημόσια Διαβούλευση για την εξειδίκευση των σκοπών και των προτεραιοτήτων της δημόσιας ραδιοτηλεόρασης1. Αντικειμενική ενημέρωση και προβολή των δημοκρατικών θεσμών και της κοινωνίας των πολιτώνΣχόλιο του χρήστη Κωστής | 15 Νοεμβρίου 2013, 05:22
είστε πολύ μάγκες!!! :D βάλατε στη ΔΤ φιλοσοφική ανάλυση του ΕΙΝΑΙ, του ΕΓΩ, του ΕΑΥΤΟΥ τι είναι η προσωπικότητα, τι την διαμορφώνει, τι είναι η ηθική; είναι απόλυτη; τι ανήκει στο ΕΓΩ μου; παράδειγμα: o Παρθενώνας ανήκει περισσότερο σε ένα Σουηδό αρχαιολάτρη αρχιτέκτονα που την μελετά μια ζωη ή σε έναν Έλληνα που δεν την έχει επισκεφτεί; Ανήκει στον συγκεκριμένο Έλληνα τελικά ο Παρθενώνα ή στην ιδέα "Έλληνας". Μια ιδέα ευρύτερη, μια ιδέα καθαρά πολιτισμικών αξιών. Η έκφραση: "Οσο εσείς οι ξένοι τρώγατε μπανάνες στα δέντρα, εμείς χτίζαμε Παρθενώνες" ξέρω ρίχνω το επίπεδο, αλλά ΕΓΩ είμαι ο πρόγονός μου; έχει περισσότερη αξία η Υλική γενετική κληρονομιά ή Πολιτισμική; λεω και δικές μου ιδέες, αλλα στην ΔΤ είχατε σε πλαίσιο συνέντευξης τέτοια θέματα. Όμως επειδη μελετώ και στατιστική μα και τέχνες, ξέρω πως είναι πολύ βαρετό ο μέσος Έλληνας να δει έναν γέρο να μιλά, μέσα στο σπίτι του που έχει αισθητική του 1950. εγω το είδα, γιατί διάβαζα σχετικά θέματα από πρίν. όμως στην τελεόραση, πρέπει να μην βάζεις μόνο παλία ντοκυμαντερ. Πρέπει να κάνουμε διαλόγους, χωρίς φωνες - φυλοσοφικές συζητήσεις με θεματολογία ΔΟΣΜΕΝΗ ΑΠΟ ΠΡΙΝ. Μέσα να είναι και ερωτικά κοριτσια νεα. Θα μου πεις, μα είναι δυνατόν στην τηλεόραση να μετρά η ομορφιά των σκηνικών; είναι δυνατόν να έχουμε και νέους - νέες μεταπτυχιακές και όμορφες να μιλουν; Αυτο είναι κάτι όμορφο, κάτι που θα τραβήξει κόσμο, η ομορφιά έχει σχέση με το δέλεαρ, κι αυτό υποσυνείδητα είναι ανήθικο. Πχ ένας καλεσμένος έτυχε να μιλά για το θέμα ανάλυση του "ΕΥΑΤΟΥ" και ταύτιση του "ΕΓΩ" με ιδέες του περιβάλλοντος. πιο καλά να έχουμε ΣΚΗΝΟΘΕΤΗ, που να έχει ΣΠΟΥΔΑΣΕΙ ΣΚΗΝΟΘΕΣΙΑ να ορίσει ένα πλαίσιο κουβέντας. ακόμη και σεναριογράφο!!! ναι, το ξέρω, είναι πολύ αστείο να είσαι επαγγελματιστής και σωστός. Στη Γαλλία, φιλοσοφική διάλογοι, εχουν πάντα καλεσμένους, μα πίσω απ την κάμερα υπάρχει και σεναριογράφος (πράγμα εντελώς απαράδεκτον, εφ όσον είσαι ορθό και επαγγελματικότατο) ο σεναριογράφος, γράφει κείμενα που λέει εκφωνητης (με ωραία φωνη - ήπια συνήθως) επίσης - παρ ότι δεν "λογοκρίνει" τους ομιλητές έμμεσα θέτει πλαίσια στην κουβέντα (αυτό γίνεται πχ σταδιακά, γιατι ο καλεσμένος πρέπει να δει την εκπομπη και σα θεατης) και στην Ελλάδα τα κάνουμε αυτα - να έχουμε σκηνοθέτες, σεναριογράφους, αλλα οι Έλληνες είναι πολύ καλοι άνθρωποι... πολλοί χαλαροί... πρέπει ο σκηνοθέτης και ο σεναριογράφος να επιχρωματίζει ήπια μεν, αλλα πρέπει λίγο να δίνει υφος αλλιώς ΔΕΝ ΘΑ ΒΛΕΠΕΙ ΑΡΚΕΤΟΣ ΚΟΣΜΟΣ ΤΗΝ ΕΚΠΟΜΠΗ!! (συγγνωμη που λεω και ειρωνιες μερικες φορες - σας πειράζω, μη θυμωνετε!!!) θέλουμε μια "φιλοσοφική" εκπομπη με πιο νέους σκηνοθέτες και σεναριογραφους και με άποψη μοντέρνα, επίσης να γίνεται διάλογος ΚΑΙ με άτομα ερωτεύσιμα στο πλατό, πχ να είναι ο 70άρης καθηγητής και δίπλα ένα όμορφο πλάσμα με μεταπτυχιακό και να μιλάνε. Ξέρω πως είναι απαίσια η ομορφιά, κι ότι είναι απαράδεκτο να έχουμε τηλεθέαση σε φιλοσοφικές εκπομπές... Να πάλι ειρωνικός γίνομαι. Να δω βρε παιδιά ένα ντανταιστικό - οικονομικό πλατο, μα μοντέρνο, με φιλοσοφους σε διάλογο με θεματολογία πχ η Ερτ τα έχει κάνει ΟΛΑ όσα λέω απλα εγω λεω να παρει καλα στοιχεία και να τα ενωσει σε μια νεα εκπομπη Η ζωη είναι αλλου, μονόγραμμα, στα ακρα όλα αυτα έχουν στοιχεία που λέω, απλά χρειάζεται μια νεα εκπομπη με θέμα συγκεκριμένο κάθε φορά πχ Ο ΕΑΥΤΟΣ μια φορα, την άλλη Επιρροή της Τέχνης στην Ελληνικη σκέψη φιλοσοφικα και πολιτικα, κτλ να ορίσουμε πλαίσια, μα θέλει ΟΜΑΔΑ σκηνοθετη και σεναριογράφου ναι ναι - και σεναριογραφου η τηλεοραση ειναι ενα προιον, είναι κατι σαν θεατρο, για να πουλήσεις θέλει κάποιο πλαίσιο και δομή - κι ωραίο interio design, εσωτερικη διακόσμηση Οχι ακραία διακόσμηση που καλύπτει τα πρόσωπα. πχ μ΄αρεσε ο διάκοσμος του η ζωή είν' αλλου. το στα Ακρα έχει πολυ dark interior design, που είναι 100% ορθό για το προσωπικό ύφος του "ΣΤΑ ΑΚΡΑ" μα εδω μιλάμε για κάτι με περισσότερο διαλογο μεταξυ ατόμων, κι όχι ανάλυση το ενός ΕΓΩ. ------