Αρχική Δημόσια Διαβούλευση για την εξειδίκευση των σκοπών και των προτεραιοτήτων της δημόσιας ραδιοτηλεόρασης4. Ελεύθερη διάθεση διαδραστικού περιεχομένου στο διαδίκτυο και ανάπτυξη συνεργατικού, τοπικού και περιφερειακού περιεχομένουΣχόλιο του χρήστη ΦΡΟΣΩ ΖΑΧΑΡΟΠΟΥΛΟΥ | 16 Νοεμβρίου 2013, 21:59
4. Ελεύθερη διάθεση διαδραστικού περιεχομένου στο διαδίκτυο και ανάπτυξη συνεργατικού, τοπικού και περιφερειακού περιεχομένου Δεν έχω ειδικές γνώσεις για να κάνω πιο συγκεκριμένες προτάσεις σ’ αυτή την ενότητα , θέλω ωστόσο να συνταχθώ με όλες εκείνες που προωθούν μια Δημόσια Ραδιο-Τηλεόραση που συμβάλλει στη διεύρυνση και την εμβάθυνση της Δημοκρατίας. Συνοψίζοντας τα όσα ανέφερα στις προηγούμενες ενότητες βλέπω τη ΔΗΜΟΣΙΑ ΡΑΔΙΟΤΗΛΕΟΡΑΣΗ ως θεσμό ενημέρωσης , επικοινωνίας και ψυχαγωγίας που διαπαιδαγωγεί στη Δημοκρατία και τη συμμετοχή καλλιεργώντας την κρίση και τη φαντασία. Με αυτό τον τρόπο να συνεισφέρει στη «Δια βίου μάθηση» όλων των πολιτών προάγοντας το πνευματικό επίπεδο και τη δημιουργικότητά τους.. Αυτού του είδους ο ρόλος της Ραδιο-Τηλεόρασης δεν μπορεί παρά να συνδυάζει το τερπνό με το ωφέλιμο και να παρέχει τη μεγαλύτερη δυνατή γκάμα επιλογών και βήμα έκφρασης στους πολίτες επικουρικά με το Διαδίκτυο, ώστε να γίνεται υπόθεση του μεγαλύτερου δυνατού κοινού, που είναι και ο χρηματοδότης της. Ευχής έργο θα ήταν να διακλαδίζεται η Ραδιο-Τηλεόραση σε ΘΕΜΑΤΙΚΑ ΚΑΝΑΛΙΑ δείχνοντας σεβασμό στις προτιμήσεις και τα ενδιαφέροντα του κοινού, που είναι ποικίλα και πολύμορφα. (ΠΟΛΙΤΙΚΟ-ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ ΚΑΝΑΛΙ, ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΟ- ΚΟΙΝΩΝΙΚΟ ΚΑΝΑΛΙ, , ΟΙΚΟΛΟΓΙΚΟ-ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΟ ΚΑΝΑΛΙ, ΑΘΛΗΤΙΚΟ ΚΑΝΑΛΙ) Επειδή δεν είμαι σε θέση να γνωρίζω αν αυτό είναι εφικτό , θα πρότεινα εναλλακτικά επαναλαμβανόμενες σε διαφορετικές μέρες και ώρες ΘΕΜΑΤΙΚΕΣ ΕΚΠΟΜΠΕΣ που συνδυάζουν ψυχαγωγία και ενημέρωση, απόλαυση και παιδεία . Η ιδανικότερη ώρα για αυτές κρίνεται 7 μ.μ. – 10 μ.μ. παίρνοντας υπόψη τις επαγγελματικές και οικογενειακές υποχρεώσεις του πληθυσμού. Οι κινηματογραφικές ταινίες και τα ντοκιμαντέρ να κυριαρχούν στην τηλεόραση , η μουσική και τα τραγούδια στο ραδιόφωνο. Ποιοτικές ΠΑΙΔΙΚΕΣ ΕΚΠΟΜΠΕΣ, επίσης ΘΕΜΑΤΙΚΕΣ . Να συνδυάζουν, δηλαδή, προβολής ταινίας και ντοκιμαντέρ (κατάλληλων για τις ηλικίες που απευθύνονται κάθε φορά ) με παρεμβάσεις ,επισημάνσεις , επεξηγήσεις, ερωτήματα, σχόλια από ειδικούς , παιδαγωγούς, παιδοψυχολόγους, καλλιτέχνες και στο τέλος κάθε εκπομπής παρουσίαση βιβλίων σχετικών με το θέμα. Διαδυκτιακή εξυπηρέτηση μέσω διαθέσιμης ιστοσελίδας για να επιλέγουν εκπαιδευτικοί, παιδαγωγοί , ψυχολόγοι , κοινωνικοί λειτουργοί και όποιοι άλλοι ενδιαφερόμενοι από το ταξινομημένο υλικό του αρχείου της δημόσιας ραδιοτηλεόρασης , το οποίο θα αποστέλλεται με το συντομότερο, τεχνολογικά αρτιότερο και ασφαλέστερο τρόπο. Στην ιστοσελίδα της Ραδιοτηλεόρασης να υπάρχει αρθρογραφία για σφαιρική ενημέρωση στο εκάστοτε θέμα που πραγματεύονται οι τηλεοπτικές ή ραδιοφωνικές εκπομπές εκπομπές Συνοπτική παρουσίαση των διαφορετικών απόψεων από αρμόδια δημοσιογραφική ομάδα . Δυνατότητα έκφρασης του κοινού μέσω επιλογών κωδικοποιημένων ηλεκτρονικά , αλλά και ανοιχτών επιλογών σε νέες απόψεις και προτάσεις, ώστε να σχηματίζονται πλειοψηφίες και να διακρίνονται οι προτιμήσεις και οι τάσεις , που θα διαμορφώνουν το πλαίσιο και την δημοκρατική πορεία της Ραδιο-Τηλεόρασης .