Αρχική Δημόσια Διαβούλευση για την εξειδίκευση των σκοπών και των προτεραιοτήτων της δημόσιας ραδιοτηλεόρασης4. Ελεύθερη διάθεση διαδραστικού περιεχομένου στο διαδίκτυο και ανάπτυξη συνεργατικού, τοπικού και περιφερειακού περιεχομένουΣχόλιο του χρήστη Αριστείδης Κοσιονίδης | 21 Νοεμβρίου 2013, 18:14
Κατ'αρχήν θα ήθελα να ξεκαθαρίσω ότι συμμετέχω σε αυτήν τη διαδικασία χωρίς να περιμένω ότι η γνώμη μου θα ληφθεί υπ'όψιν στη λειτουργία της ΝΕΡΙΤ. Ο χειρισμός της υπόθεσης μέχρι τώρα κάνει ξεκάθαρο ότι οι αποφάσεις είναι ήδη ειλημέννες, η γνώμες και οι απόψεις των πολιτών θα αγνοηθούν επιδεικτικά, και ο στόχος δεν είναι η δημιουργία ενός δημόσιου φορέα υψηλής ποιότητας αλλά ενός καθεστωτικού φερέφωνου. Θα εκπλαγώ πολύ ευχάριστα αν διαψευσθώ. Επίσης δεν επιθυμώ να θεωρηθεί η συμμετοχή μου σε αυτήν τη διαδικασία ως αποδοχή ή "νομιμοποίηση" τόσο της απόφασης για το κλείσιμο της ΕΡΤ όσο και για τον τρόπο που αυτή υλοποιήθηκε. 4.1 Με ποιους τρόπους ή προϋποθέσεις θα μπορούσε να διατίθεται ελεύθερα και για δημόσια μη κερδοσκοπική χρήση (πχ. με άδειες creative commons) ψηφιακό περιεχόμενο κυριότητας της δημόσιας ραδιοτηλεόρασης, δεδομένων των περιορισμών του Ν.2121/93; 4.2 Προτείνετε διαδραστικούς τρόπους και μορφές αξιοποίησης του οπτικοακουστικού και φωτογραφικού αρχείου της δημόσιας ραδιοτηλεόρασης, επωφελείς τόσο για ειδικές ομάδες κοινού (όπως οι σπουδαστές /φοιτητές), όσο και για το γενικό κοινό για ευρύτερα παιδευτικούς και παιδαγωγικούς σκοπούς. 4.3 Προτείνετε τρόπους ανάπτυξης νέου συνεργατικού περιεχομένου με αφετηρία το πρόγραμμα της δημόσιας ραδιοτηλεόρασης. Το συνεργατικό περιεχόμενο μπορεί να έχει εκπαιδευτικό, επιμορφωτικό, πολιτιστικό και τοπικό ή περιφερειακό χαρακτήρα. 4.4 Δημόσια Ραδιοτηλεόραση και περιφερειακά και τοπικά/περιφερειακά θέματα. Προτείνατε άξονες δράσης για συγκεκριμένες περιφέρειες της χώρας. Η απάντηση σε όλα αυτά τα ερωτήματα είναι μία: "κάντο όπως η ΕΡΤ". Ιδανικά, ξανανοίγοντας την ΕΡΤ, με το ίδιο εξειδικευμένο προσωπικό που είχε αναπτύξει τόσο την πλατφόρμα του ψηφιακού αρχείου όσο και εκπαιδευτικές/παιδαγωγικές εφαρμογές της, που αξιοποίησε αυτό το αρχείο για να μας δώσει το εξαιρετικό αφιέρωμα στη δεκαετία του '40 και που μέχρι και την 11/6 μεριμνούσε για να συνδέσει τις καταγραφές του αρχείου της ΕΡΤ με την καθημερινή επικαιρότητα αλλά και την ιστορική συνέχεια. Όσο για το συνεργατικό περιεχόμενο, θα ήθελα να εφιστήσω την προσοχή στο να μη φτιαχθεί ένα portal κατά τα γνωστά στο χώρο της εκπαίδευσης (με ελάχιστη συμμετοχή και ρίσκο του φορέα, και λίγα δικαιώματα στο τελικό προϊόν για τους συμμετέχοντες).