Αρχική Διαβούλευση για την περιγραφή των απαιτούμενων προσόντων του προς πρόσληψη προσωπικού της ΝΕΡΙΤ ΑΕΚΑΛΛΙΤΕΧΝΙΚΟΣ ΚΛΑΔΟΣ (Εκτός ΑΣΕΠ): Ειδικότητα ΠΕ-ΤΕ-ΔΕ Καλλιτεχνικών ΔιευθυντώνΣχόλιο του χρήστη Μαρία Παυλίδου | 23 Νοεμβρίου 2013, 17:20
Ελληνική Ραδιοφωνία Τηλεόραση Α.Ε.(ΕΡΤ ΑΕ) Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Πολύ εύστοχο το προηγούμενο σχόλιο! Επιπλέον έχω να συμπληρώσω ότι, το συγκεκριμένο κείμενο , το οποίο ονομάζεται διαβούλευση, προσοντολόγιο ή οτιδήποτε άλλο είναι πραγματικά ελλιπές και τουλάχιστον απογοητευτικό. Μπήκα στον κόπο να σχολιάσω την παρούσα εγγραφή που αφορά την καλλιτεχνική διεύθυνση μιας και αυτό είναι το αντικείμενο μου και γνωρίζω καλύτερα από τα υπόλοιπα. Φαντάζομαι όμως ότι και οι υπόλοιπες εγγραφές στο ίδιο στύλ προχειρότητας θα κινούνται. Έκανα τον κόπο να κάνω μια μικρή έρευνα στο site του BBC (τυχαία επιλογή μεν, θεωρείται ποιοτικό κρατικό κανάλι δε με σημαντικές παραγωγές.) Φυσικά κ για να βγει ένα ολοκληρωμένο πόρισμα και να γίνει η <> όπως χαρακτηριστικά αναγράφεται στην πρώτη σελίδα, καλό θα ήταν ο άνθρωπος ή η ομάδα που το έχει αναλάβει αυτό να κάνει τον κόπο να ερευνήσει εις βάθος κ άλλα εξέχοντα διεθνή παραδείγματα από τα οποία θα αντλήσει έμπνευση για το πως μπορούμε να κινηθούμε και εμείς εδώ και όχι απλώς να τα αντιγράψουμε. Η περιγραφή μιας θέσης και κατ' επέκταση το πόρισμα που προκύπτει για τα προσόντα του προσωπικού που θα την στελεχώσουν οφείλει να γίνεται ολοκληρωμένα , αν θέλουμε να είμαστε επαγγελματίες και σοβαροί άνθρωποι φυσικά. Πρώτα βλέπουμε ποιες είναι οι εργασίες του καλλιτεχνικού διευθυντή και ποιες βοηθητικές ειδικότητες χρειάζονται για την στελέχωση του τμήματος. Έπειτα βλέπουμε για να κάνει κάποιος αυτές τις εργασίες τι προσόντα χρειάζεται και στις συνέχεια τα καταγράφουμε με σαφήνεια και όχι αόριστα. Προσωπικά θεωρώ ότι πρέπει με κάποιον τρόπο να υπάρξει ισορροπία μεταξύ των προσόντων, της προϋπηρεσίας και των σπουδών των υποψηφίων. Χωρίς περαιτέρω σχόλια δεν θεωρώ τυχαίο ότι ένα κανάλι όπως το bbc (με συγχωρείτε κ πάλι αλλά αυτό μελέτησα ως παράδειγμα, θα μπορούσε να ήταν κ κάποιο άλλο) προσλαμβάνει ακόμη και ώς βοηθούς του καλλιτεχνικού διευθυντή ανθρώπους με πτυχίο. Βέβαια το συγκεκριμένο κανάλι έχει και δικό του πρόγραμμα εκπαίδευσης για νέους ανθρώπους τους οποίους εκπαιδεύει σε ειδικότητες, τους πληρώνει κ στην συνέχεια τους απασχολεί στις συγκεκριμένες θέσεις. Το να ανέβει το επίπεδο απαιτεί σωστή εργασία από όλους και τα σωστά άτομα στις σωστές θέσεις, όχι το γράψιμο στην τύχη 2 σειρών που το ονομάζουμε διαβούλευση.