Αρχική Διαβούλευση για την περιγραφή των απαιτούμενων προσόντων του προς πρόσληψη προσωπικού της ΝΕΡΙΤ ΑΕΚΑΛΛΙΤΕΧΝΙΚΟΣ ΚΛΑΔΟΣ (Εκτός ΑΣΕΠ): Ειδικότητα ΠΕ-ΤΕ-ΔΕ ΜοντέρΣχόλιο του χρήστη nikos | 27 Νοεμβρίου 2013, 04:51
Ελληνική Ραδιοφωνία Τηλεόραση Α.Ε.(ΕΡΤ ΑΕ) Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Θα ήθελα να επισημάνω κάποιες παρατηρήσεις σχετικά με την ανάρτηση του προσοντολογίου της ΝΕΡΙΤ. Το ισχύων προσοντολόγιο της ειδικότητας των μοντέρ δε λαμβάνει υπόψην του τις δύο διαφορετικές αρμοδιότητες του μοντάζ ώστε να εξασφαλίζεται η εύρυθμη λειτουργία της ΝΕΡΙΤ. Στην ειδικότητα των μοντέρ συνυπάρχουν δύο διαφορετικές αρμοδιότητες: α)Ηλεκτρονικού μοντέρ με προσόντα : ΤΕΙ Ηλεκτρονικών ή Δίπλωμα Επαγγελματικής Κατάρτισης (ΟΕΕΚ) β)Μοντέρ κινηματογραφίας με προσόντα : πτυχίο σκηνοθέτη ΑΕΙ ή κινηματογραφική σχολή τριετούς φοιτήσεως Πρέπει να τονιστεί ότι είναι εντελώς διαφορετική η φύση της εργασίας ενός ηλεκτρονικού μοντέρ και ενός μοντέρ κινηματογραφίας. Ο πρώτος ασχολείται με τα τρέχοντα ειδησεογραφικά και αθλητικά γεγονότα ενώ ο μοντέρ κινηματογραφίας καλύπτει ένα διαφορετικό φάσμα εργασιών το οποίο περιλαμβάνει κινηματογραφικές ταινίες, ντοκιμαντέρ, σήριαλ αλλά και την ανάπλαση και συντήρηση του αρχειακού υλικού της ΕΡΤ που είναι αποτυπωμένο σε φιλμ και απαιτεί άριστη γνώση της λειτουργίας της μουβιόλας (μηχάνημα με το οποίο εκτελείται το μοντάζ του κινηματογραφικού φιλμ) Εδώ θέλω να επισημάνω ότι η ΕΡΤ διαθέτει αρχειακό υλικό περίπου 300,000 μέτρων σε φιλμ. Ακόμη τα Υπουργεία Προεδρείας της Κυβέρνησης, Αγροτικής Ανάπτυξης και Πολιτισμού διατηρούν το αρχειακό τους υλικό σε φιλμ, το οποίο λόγω κατάργησης των δικών τους κινηματογραφικών τμημάτων απευθύνονται στη Δημόσια Τηλεόραση για την ανάπλαση και την αξιοποίησή του. Σύμφωνα με το υπάρχων προσοντολόγιο δε γίνεται ο απαραίτητος διαχωρισμός μεταξύ τους και ενδέχεται να μην μπορέσουν να καλυφθούν οι ανάγκες της ΝΕΡΙΤ. Τέλος, ιδιαίτερη σημασία έχει το γεγονός ότι η ΕΡΤ ήταν ο μοναδικός φορέας που μπορούσε να τεκμηριώσει, συντηρήσει, αναπλάσει και αξιοποιήσει αρχειακό κινηματογραφικό υλικό σε φιλμ στην Ελλάδα. Ώς εκ τούτου είναι υποχρέωση της ΝΕΡΙΤ να συνεχίσει και να αναπτύξει περαιτέρω το αρχείο της ΕΡΤ καθώς και να συνδράμει τα Υπουργεία και τους διάφορους φορείς στη συντήρηση των αρχείων τους. Στη διάθεσή σας για οποιαδήποτε διευκρίνηση ή απορία