Αρχική Διαβούλευση για την περιγραφή των απαιτούμενων προσόντων του προς πρόσληψη προσωπικού της ΝΕΡΙΤ ΑΕΕΙΣΑΓΩΓΗΣχόλιο του χρήστη ETSAROPOULOU | 29 Νοεμβρίου 2013, 09:10
Ελληνική Ραδιοφωνία Τηλεόραση Α.Ε.(ΕΡΤ ΑΕ) Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
"Ο καθορισμός των κλάδων και των ειδικοτήτων, όπως περιγράφεται στη συνέχεια, βασίζεται αφενός στον προσδιορισμό των ειδικοτήτων του δημοσίου τομέα κατά το Π.Δ.50/2001 (όπως έχει τροποποιηθεί και ισχύει), αφετέρου στις εγνωσμένες ανάγκες λειτουργίας ενός σύγχρονου ευρωπαϊκού ραδιοτηλεοπτικού – διαδικτυακού – πολιτιστικού δημοσίου φορέα". Αναρωτιέμαι, αν σε έναν σύγχρονο ευρωπαϊκό ραδιοτηλεοπτικό-διαδικτυακό-πολιτιστικό δημόσιο φορέα ορίζεται ρητώς ότι ο διοικητικός υπάλληλος που δεν έχει πτυχίο, έχοντας ολοκληρώσει δευτεροβάθμια εκπαίδευση, μπορεί να είναι μόνο "γραμματέας" ή "οδηγός βαρέων οχημάτων" ή "αρχειονόμος-ταξινόμος". Στην Ευρώπη δηλαδή, οι φορείς αυτοί δεν έχουν άλλες διοικητικές υπηρεσίες, όπως πρωτόκολλο για παράδειγμα; Στο πρωτόκολλο, ο υπάλληλος που θα προσληφθεί απαιτείται να έχει πτυχίο τριτοβάθμιας εκπαίδευσης (οποιασδήποτε κατηγορίας); Υπό ποία λογική για να είναι κανείς φροντιστής στο ραδιόφωνο, απαιτείται ειδικό πτυχίο; Θεωρώ ότι σε αυτό το σημείο, μάλλον δεν ανταποκρίνεται η κατηγοριοποίηση των Δ.Ε. τουλάχιστον στο δεύτερο κομμάτι "στις εγνωσμένες ανάγκες λειτουργίας ενός σύγχρονου ευρωπαϊκού ραδιοτηλεοπτικού – διαδικτυακού – πολιτιστικού δημοσίου φορέα"." Προτείνω να ανοιχτούν και άλλες ειδικότητες σε υπαλλήλους Δ.Ε., αφού πολλές απ' αυτές δεν έχουν πραγματική ανάγκη πτυχίου, αντίθετα, έχουν ανάγκη συγκεκριμένης προϋπηρεσίας - άνω των δύο χρόνων - και συγκεκριμένων δεξιοτήτων, που έχουν αποκτηθεί από αυτή. Χωρίς να αμφισβητώ την πείρα και την ικανότητα που μπορεί να αποκτηθεί μελλοντικά, θα είναι νομίζω ολίσθημα να πάρουν συγκεκριμένες "παραγωγικές" θέσεις άνθρωποι που έχουν το σχετικό πτυχίο, αλλά δεν έχουν τις συγκεκριμένες δεξιότητες που απαιτούν οι θέσεις που καλούνται να καλύψουν, σε μία τόσο κρίσιμη στιγμή. Δηλαδή, για να δώσω ένα "πρακτικό παράδειγμα", όταν ανοίγει κανείς ένα εστιατόριο, οπωσδήποτε θέλει και απαιτείται να έχει ως υπαλλήλους στην κουζίνα απόφοιτους σχολών σεφ, αλλά χωρίς τους έμπειρους βοηθούς τους νομίζω ότι η κουζίνα δεν θα μπορέσει να λειτουργήσει άμεσα, ούτε και αποτελεσματικά.