Αρχική Διαβούλευση για την περιγραφή των απαιτούμενων προσόντων του προς πρόσληψη προσωπικού της ΝΕΡΙΤ ΑΕΚΑΛΛΙΤΕΧΝΙΚΟΣ ΚΛΑΔΟΣ (Εκτός ΑΣΕΠ): Ειδικότητα ΠΕ-ΤΕ-ΔΕ ΜοντέρΣχόλιο του χρήστη Mάρθα | 29 Νοεμβρίου 2013, 12:00
Ελληνική Ραδιοφωνία Τηλεόραση Α.Ε.(ΕΡΤ ΑΕ) Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Μα είναι δυνατόν στο 2013 που ζούμε, να γίνεται διαγωνισμός για τις προσλήψεις της Νέας Ελληνικής Ραδιοφωνίας Τηλεόρασης και Internet και να είναι τόσο μα τόσο χαμηλού επιπέδου τα προσόντα!!!!??? Μα είναι δυνατόν? Τί προσωπικό άξιο και ικανό θα είναι αυτό που επικαλείται η κυβέρνηση ότι θα έχει, και θα γίνει η εκκαθάριση από την παλιά ΕΡΤ? Μα είναι δυνατον το 2004 και το 2006 που έγινε πρόσληψη υπαλλήλων μέσω ΑΣΕΠ να είχε πιο υψηλά προσόντα και τώρα τέτοιος ευτελισμός? 1ον. Οπωσδήποτε αγγλικά επιπέδου Advance... Όπως ήταν και στους προηγούμενους διαγωνισμούς. Τί άλλαξε τόσο ξαφνικά? Και να λείπουν τα κακεντρεχή σχόλια, ότι γιατί πρέπει ένας Ηλεκτρονικός/Μηχανικός να γνωρίζει πολύ καλά αγγλικά... Διαβάσαμε και τα σχόλια, τύπου: Τι τα θέλεις τα αγγλικά? Να μιλάει ο Ηλεκτρονικός στα καλώδια? Αν είναι δυνατόν...!!! ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΗ η πολύ καλή γνώση της Αγγλικής λοιπόν! 2ον. Από πότε ένας Ηλεκτρονικός διαχωρίζεται σε εντός και εκτός ΑΣΕΠ? Οι Ηλεκτρονικοί Μηχανικοί θα έπρεπε να είναι όλοι με διαδικασίες ΑΣΕΠ. Γιατί συμβαίνει αυτό? Όπως και με τους ηχολήπτες ΤΕ Ηλεκτρονικής. Ας μας το εξηγήσει κάποιος. Αυτό παραπέμπει σε άλλες σκέψεις μη αξιοκρατίας. Αν θέλει η ΝΕΡΙΤ να πάρει για παράδειγμα 200 ηλεκτρονικούς, να ζητήσει προϋπηρεσία πάνω σε κάθε ειδίκευση ξεχωριστά με διαφανείς διαδικασίες. Πώς τόσα χρόνια, όσοι δούλευαν στην ΕΡΤ ξέρουν, οι καλλιτεχνικές ειδικότητες ήταν οι συγκεκριμένες και ξαφνικά προστίθενται κι άλλες? γιατί? Οι Ηλεκτρονικοί που κάνουν μίξη εικόνας, για παράδειγμα, δεν είναι καλλιτέχνες? 3ον. Πρέπει σαφώς να διαχωρισθεί για ποιο ακριβώς σκοπό θέλουν τους Μοντέρ-Σκηνοθέτες Κινηματογραφίας (οι οποίοι είναι για σήριαλ, ντοκυμανταίρ, ταινίες...κτλ)..Αν έχει σκοπό η ΝΕΡΙΤ να κάνει τέτοιες παραγωγές...καλώς! Άλλωστε από όσο γνωρίζω η ΔΤ έχει στελεχωθεί σχεδόν εξ ολοκλήρου από Μοντέρ Ηλεκτρονικής!!! Έχει μπερδευτεί λίγο η γνώση και το αντικείμενο. Ένας παραπάνω ανέλυσε πλήρως τις δυνατότητες του Ηλεκτρονικού και το εύρος της γνώσης του! Δεν φαντάζομαι να απαιτούνται γνώσεις Σκηνοθεσίας για να μοντάρεις ένα βίντεο ειδήσεων που αφορά της πλημμύρες, για παράδειγμα... 4ον. Για να θέλουμε να λέμε ότι έχουμε ικανό προσωπικό με γνώσεις και εμπειρία, δεν νοείται να απαιτείται προϋπηρεσία μόνο δύο ετών. Επιεικώς απαράδεκτο. Τουλάχιστον πέντε σε ραδιοτηλεοπτικόυς φορείς κτλ.. Νομίζω ότι πρέπει να λάβετε σοβαρά υπόψιν την κρίση του κόσμου, όσον αφορά το προσοντολόγιο των υπαλλήλων. ΑΣΕΠ και πάλι ΑΣΕΠ για όλες τις ειδικότητες, εκτός από τις αμιγώς καλλιτεχνικές! 5ον. Ναι στην γνώση των Η/Υ, αλλά τα υπολογιστικά φύλλα που κολλάνε? Είναι δυνατόν ένας υπάλληλος τεχνικού προσωπικού να πρέπει να γνωρίζει EXCEL για να: μοντάρει-στήσει στούντιο-επισκευάσει βίντεο-συντηρήσει εγκαταστάσεις-πάει για repaly-κάνει play out σε κοντρόλ-δουλεύει στον πομπό- και λοιπές αρμοδιότητες? Ας τα μελετήσουν λίγο καλύτερα τα απαιτούμενα προσόντα οι υπεύθυνοι! Είναι απαρραίτητο το EXCEL και δεν είναι τα ΑΓΓΛΙΚΑ? Ελπίζω να δω το σχόλιό μου δημοσιευμένο! Με σεβασμό και εκτίμηση σε όλους!