3.1 Ποιες θεωρείτε ότι είναι οι βασικότερες ανάγκες του Απόδημου Ελληνισμού και με ποιούς τρόπους μπορεί να ανταποκριθεί σε αυτές η δημόσια ραδιοτηλεόραση;
3.2 Με ποιους τρόπους μπορεί η δημόσια ραδιοτηλεόραση να συμβάλλει στην ανάδειξη της Ελλάδας ως χώρας τουριστικού και επενδυτικού προορισμού, αλλά και στην εξωστρέφεια της ελληνικής οικονομίας;
3.4 Πώς θα μπορούσε η δημόσια ραδιοτηλεόραση να ανταποκριθεί στις ανάγκες των πολιτών άλλων χωρών που είτε ζουν και εργάζονται, είτε επισκέπτονται την Ελλάδα;
3.5 Με ποιους τρόπους θα μπορούσε η δημόσια ραδιοτηλεόραση να αναδείξει τη διεθνή εικόνα της χώρας μας και ειδικά τις θέσεις της για την Ευρωπαϊκή Ένωση αλλά και σε ζητήματα εξωτερικής πολιτικής και διεθνών σχέσεων;
Για τον απόδημο ελληνισμό η Δημόσια Τηλεόραση θα πρέπει να προβάλλει το σύνολό των καναλιών της, όχι μόνο το δορυφορικό, ελεύθερα και όχι κωδικοποιημένα όπως είναι τώρα μέσω της Nova και του ΟΤΕ TV.
Σε περιπτώσεις δικαιωμάτων όπως ξένες ταινίες ή αθλητικά να κλειδώνουν αλλα μόνο για εκείνες τις ώρες.
Η καλύτερη λύση θα ήταν η παροχή δορυφορικής κάρτας (smart card), έναντι συμβολικού ποσού, σε όλους τους απόδημους Έλληνες που να λειτουργεί σε οποιοδήποτε δέκτη του εμπορίου, όχι σε ιδιοκτησιακό όπως συμβαίνει με τα συνδρομητικά κανάλια, ώστε να αποκωδικοποιούνται τα δημόσια κανάλια στα πρότυπα της Ελβετικής κρατικής τηλεόρασης SRG
Η προβολή της Ελλάδας στο εξωτερικό μπορεί να επιτευχθεί μόνο με τη δημιουργία Αγγλόφωνου καναλιού και ενός ειδησεογραφικού portal.
Οι περισσότερες Δημόσιες Τηλεοράσεις στην Ευρώπη που έχουν φιλοδοξία να προβάλλουν τις θέσεις τους προχωρούν είτε μόνες του είτε με τη συμμετοχή τους σε συνεργατικά σχήματα, στη δημιουργία Αγγλόφωνων καναλιών.
Για σύγκριση σας αναφέρω πως η τουρκική κρατική τηλεόραση TRT θα λειτουργεί μέσα στο 2014 τέσσερα 24ωρα ειδησεογραφικά κανάλια, Αγγλόφωνο, Αραβικό, Κουρδικό και ένα κανάλι για τις χώρες της πρώην Σοβιετικής Ένωσης
Θεωρώ ότι για την εξυπηρέτηση του σκοπού της προβολής της εικόνας της Ελλάδας στον κόσμο πρέπει να αρχίσουμε από τον τίτλο. Το «Ι» που αντιστοιχεί στη λέξη Internet πρέπει να αφαιρεθεί διότι δεν είναι σωστό να χρησιμοποιείται η ξένη λέξη και να προβάλλεται σε όλο τον κόσμο όταν υπάρχει η αντίστοιχη ελληνική: Διαδίκτυο. Επειδή το Δ δεν είναι εύηχο στο νέο λογότυπο, να μην χρησιμοποιηθεί και αυτό μπορεί να είναι απλώς ΝΕΡΤ και η χρήση του διαδικτύου να ορίζεται στο νομικό πλαίσιο.
Κατ’αρχήν θα ήθελα να ξεκαθαρίσω ότι συμμετέχω σε αυτήν τη διαδικασία χωρίς να περιμένω ότι η γνώμη μου θα ληφθεί υπ’όψιν στη λειτουργία της ΝΕΡΙΤ. Ο χειρισμός της υπόθεσης μέχρι τώρα κάνει ξεκάθαρο ότι οι αποφάσεις είναι ήδη ειλημέννες, η γνώμες και οι απόψεις των πολιτών θα αγνοηθούν επιδεικτικά, και ο στόχος δεν είναι
η δημιουργία ενός δημόσιου φορέα υψηλής ποιότητας αλλά ενός καθεστωτικού φερέφωνου. Θα εκπλαγώ πολύ ευχάριστα αν διαψευσθώ.
Επίσης δεν επιθυμώ να θεωρηθεί η συμμετοχή μου σε αυτήν τη διαδικασία ως αποδοχή ή «νομιμοποίηση» τόσο της απόφασης για το κλείσιμο της ΕΡΤ όσο και για τον τρόπο που αυτή υλοποιήθηκε.
3.1 Ποιες θεωρείτε ότι είναι οι βασικότερες ανάγκες του Απόδημου Ελληνισμού και με ποιούς τρόπους μπορεί να ανταποκριθεί σε αυτές η δημόσια ραδιοτηλεόραση;
Έχω ζήσει μόνο λίγο στο εξωτερικό και δεν εχω τις εμπειρίες για να απαντήσω σε αυτήν την ερώτηση.
3.2 Με ποιους τρόπους μπορεί η δημόσια ραδιοτηλεόραση να συμβάλλει στην ανάδειξη της Ελλάδας ως χώρας τουριστικού και επενδυτικού προορισμού, αλλά και στην εξωστρέφεια της ελληνικής οικονομίας;
Η συνεργασία με ξένα τηλεοπτικά δίκτυα και οι συμπαραγωγές- μια σταθερή παρουσία στα τηλεοπτικά και ραδιοφωνικά δεδομένα.
Ξενόγλωσση ενημέρωση υψηλής ποιότητας.
3.4 Πώς θα μπορούσε η δημόσια ραδιοτηλεόραση να ανταποκριθεί στις ανάγκες των πολιτών άλλων χωρών που είτε ζουν και εργάζονται, είτε επισκέπτονται την Ελλάδα;
Πάλι λόγω έλλειψης της σχετικής εμπειρίας δεν μπορώ να απαντήσω αναλυτικά. Αλλά θα υπέθετα ότι το μεγαλύτερο «εμπόδιο» ή δυσκολία που συναντούν ξένοι στην Ελλάδα είναι η γλώσσα.
3.5 Με ποιους τρόπους θα μπορούσε η δημόσια ραδιοτηλεόραση να αναδείξει τη διεθνή εικόνα της χώρας μας και ειδικά τις θέσεις της για την Ευρωπαϊκή Ένωση αλλά και σε ζητήματα εξωτερικής πολιτικής και διεθνών σχέσεων;
Χωρίς να θέλω να αστειευτώ, θα πρέπει πρώτα να περιμένουμε η χώρα να έχει θέσεις για την Ευρωπαϊκη Ένωση πρωτού αναζητήσουμε τρόπους να τις αναδείξουμε.
3.1.α. Ο Απόδημος Ελληνισμός έχει ανάγκη (1) από τακτική αντικειμενική ενημέρωση για τα τεκταινόμενα στην Ελλάδα και (2) από Ελληνικό πολιτισμό. Αν οι οικονομικές συνθήκες δεν επιτρέπουν την δημιουργία ξεχωριστού δορυφορικού καναλιού, τότε η Δημόσια Ρ/Τ θα πρέπει να εστιάσει στην δορυφορική προβολή ενός από τα υπό δημιουργία εθνικά κανάλια.
3.1.β. Η ύπαρξη Συμφωνικής Ορχήστρας και επαγγελματικής Χορωδίας είναι πρωταρχικής σημασίας, γιατί η προβολή της Ελληνικής λόγιας μουσικής δημιουργίας του παρόντος και του παρελθόντος θα βοηθήσει τους απόδημους Έλληνες τόσο στην κατανόηση και διατήρηση της πολιτιστικής τους κληρονομιάς όσο και στην ανόρθωση του φρονήματός τους απέναντι στη μουσική δημιουργία άλλων λαών.
3.2.α. Ο Πολιτισμός είναι βαρειά μας βιομηχανία. Οι εκπομπές προβολής του Ελληνικού πολιτισμού, δεν απευθύνονται μόνο στους Έλληνες. Μπορούν έμεσα να συμβάλουν «στην ανάδειξη της Ελλάδας ως χώρας τουριστικού και επενδυτικού προορισμού».
3.2.β. Η διατήρηση Μουσικών συνόλων από την Δημόσια Ρ/Τ είναι ένας πολύ οικονομικός τρόπος για την προβολή της Ελληνικής λόγιας μουσικής δημιουργίας ΚΑΙ στο εξωτερικό. Η Συμφωνική Ορχήστρα και Χορωδία της Δημόσιας Ρ/Τ μπορεί να είναι βασικός συντελεστής των φεστιβάλ ανά την χώρα, δίνοντας ένα ποιοτικό πολιτιστικό περιεχόμενο σε αυτά. Η ηχογράφηση / βιντεοσκόπηση αυτών των συναυλιών / παραστάσεων μπορεί να αποτελέσει πρωτογενές υλικό για εξαιρετικές εκπομπές πολιτισμού, οι οποίες ταυτόχρονα θα λειτουργούν διαφημιστικά για τη χώρα.
3.4. Με ειδικές εκπομπές που αφορούν τους πολίτες αυτούς και τους πολιτισμούς τους (με υποτιτλισμό στην ανάλογη γλώσσα).
Απαντώ συνολικά στα ερωτήματα σε αυτό το πεδίο γιατί ταξιδεύω με το ποδήλατό μου και δεν έχω πολύ χρόνο.
Η Δημόσια Τηλεόραση χρειάζεται να αποτελεί ένα ουσιαστικό εργαλείο υπενθύμισης στους τηλεθεατές, ότι η ψυχαγωγία δεν είναι τα ψεύτικα και στημένα θεάματα με γνωστούς καλλιτέχνες κ.λ.π. αλλά κάθε τι που σχετίζεται με το σύνολο των δημιουργικών τρόπων αξιοποίησης του ελεύθερου χρόνου και την ψυχική και πνευματική καλλιέργεια. Για παράδειγμα έχουμε μια πληθώρα καλλιτεχνών σε όλη την Ελλάδα που πρέπει να τους προβάλουμε με ειδικά αφιερώματα ανθρωποκεντρικά. Αυτοί οι άγνωστοι καλλιτέχνες με την αγνότητα τους, την ηρεμία τους και την δημιουργική τους ενέργεια, μπορούν να υπενθυμίζουν στους τηλεθεατές τι είναι η αληθινή ψυχαγωγία. Έτσι η Δημόσια Τηλεόραση (Δ.Τ ) είναι χρήσιμο να ελαττώσει την παροχή προβολής στους προβεβλημένους ως τώρα καλλιτέχνες και να δώσει πολύ χρόνο σε αυτούς που δεν έχουν καμιά τύχη να ευνοούνται από εταιρίες, μάνατζερ κι άλλα προνόμια. Μεγάλη συμβολή θα έχει η Δ.Τ. εάν προβάλει όλο αυτό τον κόσμο του πολιτισμού της περιφέρειας ώστε να τους ενθαρρύνει να μην εγκαταλείπουν την έδρα τους για να πάνε στην Αθήνα προκειμένου να μπούνε στην διαδικασία των δημόσιων σχέσεων κ.λ.π.
Η Δημόσια Τηλεόραση χρειάζεται να αξιοποιήσει την πολιτιστική περιουσία μας με τέτοιο τρόπο που οι παραγωγές της να είναι ικανές να αγοράζονται και να προβάλλονται σε τηλεοράσεις του εξωτερικού.
Η δημιουργικότητα, η καινοτομία οι δεξιότητες της κοινωνίας, η εξωστρέφεια, ο απόδημος Ελληνισμός κ.λ.π. ήταν πάντα στο χέρι της Ελληνικής Τηλεόρασης να τα αξιοποιήσει εμψυχωτικά αλλά η όλη διαχείριση έγινε με πολλά λάθη. Δυστυχώς η κάθε καινοτόμα ιδέα, όσον έκαναν μια πρόταση στην Ελληνική Τηλεόραση, κατέληγε σε κάποιες εταιρίες οι οποίες δεν χρησιμοποιούσαν τους ανθρώπους που είχαν την ιδέα αλλά έβαζαν δικούς τους να την υλοποιήσουν. Αυτή η άδικη και λανθασμένη πρακτική, μπορεί να έφερνε ένα αποτέλεσμα αλλά δυστυχώς εις βάρος της ουσιαστικής ποιότητας της ίδιας της ιδέας για μια σωστή προβολή των παραπάνω θεματικών. Σπάζοντας αυτό το απόστημα και δίνοντας βήμα στον αυθεντικό εμπνευστή μια ιδέας, θα λυθούν πολλά ζητήματα για την καλύτερη προβολή της δημιουργικότητας, της καινοτομίας, των δεξιοτήτων της κοινωνίας μας, της σχέσης μας με τους απόδημους και της γενικότερης πολιτικής πρακτικών για εξωστρέφεια και ανάπτυξη συνεργασιών. Θα μπορούσα να γράφω σελίδες ολόκληρες για το πώς μπορεί η Δημόσια Τηλεόραση να ξεφύγει από το αξιοπρεπή πρόγραμμα που είχε η ΕΡΤ και να γίνει μια τηλεόραση που θα εξυπηρετεί τα πραγματικά συμφέροντα των Ελλήνων. Μια Δ.Τ με μια σύγχρονη φιλοσοφία και πρακτικές που να αξιοποιεί επικοινωνιακά την πολιτιστική μας δυναμική, την αξιοσύνη των Ελλήνων και να λειτουργεί προς όφελος της παιδείας, του τουρισμού, της επιχειρηματικότητας κ.α.
Μακάρι να μπορούσα να πάρω κάποιον υπεύθυνο από εσάς μαζί μου στο ταξίδι που κάνω με το ποδήλατό μου, για να δείτε πόσο εύκολο είναι να κάνεις μια καλή προβολή της Ελλάδος στο εξωτερικό. Αλλά θέλει να τρέχεις από χωριό σε χωριό και από πόλη σε πόλη. Όλα θέλουν σκληρή δουλειά, αυταπάρνηση και ουσιαστικές δημόσιες σχέσεις με φορείς και ΜΜΕ του εξωτερικού. Από τα γραφεία και μέσα από τα στούντιο δεν γίνετε δουλειά. Οι εκπομπές σε στούντιο να ελαττωθούν και να γίνονται παραγωγές εκεί έξω, στις πόλεις και τα χωριά, μαζί με τον κόσμο, ώστε να δοθεί περισσότερο βήμα στους πολίτες για να μιλήσουν για τις αγωνίες τους, τα επιτεύγματά τους, τις προτάσεις τους με άνεση χρόνου και όχι αγχωμένα. Αυτή θα είναι μια χρήσιμη Δημόσια Τηλεόραση.
3.1 Ποιες θεωρείτε ότι είναι οι βασικότερες ανάγκες του Απόδημου Ελληνισμού και με ποιούς τρόπους μπορεί να ανταποκριθεί σε αυτές η δημόσια ραδιοτηλεόραση;
Εμπιστοσύνη, Αξία, Ποιότητα και Αντικειμενικότητα.
Η παροχή ειδήσεων και επίκαιρων θεμάτων για το ευρύτερο κοινό του Απόδημου Ελληνισμού μέσω των σχετικών υπηρεσιών (κανάλι, ραδιόφωνο,ίντερνετ)
Μέσω της παραγωγής των ειδήσεων και των προγραμμάτων να αντανακλάται η κοινωνική δέσμευση και να ενθαρρύνονται οι δεξιότητες ζωής τόσο στο εσωτερικό όσο και στο εξωτερικό.
Οι ειδήσεις και αναλύσεις αυτών να είναι σε προσιτή μορφή, προσιτό ύφος και γλώσσα για υποεξυπηρετούμενες ομάδες όπως οι κοινότητες μειονότητας, αλλά και τυχόν όμοιων ομάδων του ίδιου του Απόδημου Ελληνισμού, ώστε να εξασφαλιστεί μεγαλύτερη ενεργή συμμετοχή τους.
Να παρουσιάζονται πολύπλοκα θέματα με τρόπο που να ικανοποιούνται οι ανάγκες των διαφορετικών κοινοτήτων και να πλαισιώνονται όλα τα ακροατήρια ώστε να μπορέσουν να αναπτύξουν μια μεγαλύτερη κατανόηση της Ελλάδας και των διεθνών οργανώσεων.
Μπορεί να παράσχει περιεχόμενο σε μια μορφή καθώς και τους μηχανισμούς υλοποίησης που καθιστούν δυνατή την πρόσβαση για το κοινό, όπως απευθείας σύνδεση, χρήση κινητών συσκευών ή σε συγκεκριμένες ώρες της ημέρας μέσα από χρονοδιαγράμματα σχετικές αναμεταδόσεις. Θα μπορούσε να δεσμευθεί ώστε να βελτιώσει την κατανόηση σε σχέση με το κοινό διαφόρων ευπαθών ομάδων, οι οποίοι χρησιμοποιούν διαφορετικά μέσα για να εξερευνούν με τις αντιλήψεις τους ότι αφορά το Δημόσιο Κανάλι αλλά και τους μηχανισμούς της παροχής υπηρεσιών που παρέχει το Κανάλι προς εκείνους.
Επιπλέον η ειδησεογραφική κάλυψη μπορεί να συμπληρώνεται με απευθείας σύνδεση, με την κάλυψη και ανάλυση σε βάθος μιας σειράς από εξειδικευμένους τομείς (όπως η εκπαίδευση, η υγεία, επιστήμη,τη φύση και η τεχνολογία), ώστε ο Απόδημος Ελληνισμός να παραμένει ενημερωμένος για την Χώρα του ανεξάρτητα του που βρίσκεται εκμηδενίζοντας τις αποστάσεις με τις χρήσεις των νέων τεχνολογιών.
Μέσω της κάλυψης αυτής, η αναφορά των σημαντικών γεγονότων – όπως και κάλυψη των αθλητικών γεγονότων – με περιεχόμενο από το ίδιο το κοινό του Απόδημου Ελληνισμού (όπως βίντεο, φωτογραφίες και μηνύματα που υποβάλλονται από το κοινό), με την επιφύλαξη πάντα των ενδεδειγμένων ελέγχων σύνταξης. Εικόνες και βίντεο που μπορεί να συνεισφέρει το κοινό θα διαδραματίσει σημαντικό ρόλο στην παροχή της λεπτού προς λεπτού κάλυψης και να δοθεί μια άλλη διάσταση των ειδήσεων στην Δημόσια Τηλεόραση διευρύνοντας έτσι το κοινό της.
Συμμετοχή του κοινού σε συντακτικές διαδικασίες λήψης αποφάσεων με εργαλεία όπως ιστοσελίδες συντακτών. Προβολή πρωτοβουλιών που έχουν να κάνουν με την προβολή της Ελλάδας στον Απόδημο Ελληνισμό και μεγαλύτερη συμμετοχή του σε αυτές.
3.2, 3.4 Με ποιους τρόπους μπορεί η δημόσια ραδιοτηλεόραση να συμβάλλει στην ανάδειξη της Ελλάδας ως χώρας τουριστικού και επενδυτικού προορισμού, αλλά και στην εξωστρέφεια της ελληνικής οικονομίας;Πώς θα μπορούσε η δημόσια ραδιοτηλεόραση να ανταποκριθεί στις ανάγκες των πολιτών άλλων χωρών που είτε ζουν και εργάζονται, είτε επισκέπτονται την Ελλάδα;
Με τη χρήση των επικοινωνιακών της μέσων και της επικοινωνιακής της στρατηγικής. Η αξία, η ποιότητα, ηαποκατάσταση της εμπιστοσύνης με τα σύγχρονα μέσα και την αμερόληπτη ενημέρωση, μπορεί να βοηθήσει στην εξωστρέφεια της ελληνικής οικονομίας αλλά και την ανάδειξη του πλούτου της χώρας μας με διάφορες προβολές κοινωνικού περιεχομένου,ψυχαγωγικού περιεχομένου, εκπαιδευτικού περιεχομένου ή και δημοσιογραφικών καλύψεων – εκπομπών που να επικεντρώνονται κάθε φορά σε διάφορες πόλεις της χώρας μας αναδεικνύοντας την κουλτούρα μας, τα ήθη και τα έθιμά μας, τις τουριστικές εγκαταστάσεις και παροχές της χώρας μας προωθώντας ισότιμα τον Ελληνισμό και το ιδεώδες του έθνους μας. Ταυτόχρονα η αντίστοιχη προβολή των συμπολιτών των άλλων χωρών που είτε ζουν και εργάζονται είτε επισκέπτονται την Ελλάδα μπορούν να βρουν κοινά χαρακτηριστικά και στοιχεία της δικής τους κουλτούρας ή ακόμη καλύτερα να κατανοήσουν με την παροχή στην δική τους γλώσσα ειδήσεων και ενθαρρύνοντας και την δική τους ενεργή συμμετοχή με το να ακουστούν ή να σχολιάσουν ενεργά σε ιστοχώρο ειδικά αναρτημένο για αυτούς.
3.5 Με ποιους τρόπους θα μπορούσε η δημόσια ραδιοτηλεόραση να αναδείξει τη διεθνή εικόνα της χώρας μας και ειδικά τις θέσεις της για την Ευρωπαϊκή Ένωση αλλά και σε ζητήματα εξωτερικής πολιτικής και διεθνών σχέσεων;
Μια βασική προτεραιότητα για το κανάλι της Δημόσιας Τηλεόρασης θα είναι να παράσχει εξηγήσεις και ανάλυση των πολύπλοκων θεμάτων που αντιμετωπίζει η Ελλάδα και να παραθέτει τις θέσεις της ως μέλους στην Ευρωπαϊκή ένωση αλλά και τον υπόλοιπο κόσμο (θέματα όπως: η Μέση Ανατολή, η παγκόσμια τρομοκρατία κ.α.)με εύκολο κατανοητό και απλό τρόπο. Το κανάλι μπορεί να προσφέρει σε βάθος, με την χρήση κατάλληλης πλατφόρμας ως μέσο για την προσέλκυση κοινού σε σχετικά μεγάλα θέματα και βοηθώντας τους να κατανοήσουν τόσο την Ελλάδα όσο και τον κόσμο.Αυτό θα μπορούσε να διαμορφώσει θετικά την εικόνα της χώρας μας αλλά και να προωθησει την εξωτερική της πολιτική και τις θέσεις της σχετικά την Ευρωπαϊκή Ένωση αλλά και να υπάρξει ενεργή συμμετοχή απόψεων πάνω στα ζητήματα εξωτερικής πολιτικής και διεθνών σχέσεων. Ενα σύνολο επαγγελματιών αναλυτών ανά θέμα θα μπορούσε να ενισχύσει την κατανόηση και την επεξήγηση της εκάστοτε στάσης της Χώρας μας στα ζητήματα αυτά.
Προτεινω:
ΝΕΡΙΤ 1 με εδρα Αθηνα.
ΝΕΡΙΤ 2 βορειας Ελλαδας (Θεσ/κη).
ΝΕΡΙΤ 3 κεντρικης Ελλαδας (Λαρισα/Βολος/Ιωαννινα).
ΝΕΡΙΤ 4 Αιγαιου (Κρητη).
ΝΕΡΙΤ ΣΑΤ με συχνα δελτια ειδησεων στα Ελληνικα και καλες επιλογες απο ολα τα υπολοιπα καναλια.
Ολα τα καναλια ψηφιακα και ΟΛΑ να εκπεμπουν επιτελους και ΔΟΡΥΦΟΡΙΚΑ για να εχουν προσβαση οι Ελληνες της διασπορας.
Μονο ετσι θα προβληθει παγκοσμιως και η περιφερεια…
Και μια πολυ καλη ιστοσελιδα!
Καλη δυναμη.
Εκ μερους των κατοικων εξωτερικου (που εχουν δικαιωμα και αναγκη να ενημερωνονται αξιοπρεπως και για την Ελλαδα): Πρωτα απ‘ολα θα επρεπε ολα τα ελληνικα καναλια της ΔΤ να εκπεμπουν στο εξωτερικο (εστω και συνδρομητικα)!!! Γιατι να μην μπορουμε να παρακολουθουμε νομιμα στην υπολοιπη Ευρωπη ολα τα καναλια της ΔΤ, την στιγμη που υπαρχει τεραστιο ενδιαφερον, και δεν υφισταται προβλημα μεγαλης διαφορας ωρας; Με αυτον τον τροπο το προγραμμα ολων μαζι των καναλιων της ΔΤ θα μπορουσε ανετα να καλυψει πιο ικανοποιητικα την ενημερωση και ψυχαγωγια ολων των Ελληνων εξωτερικου, με διαφορες ελληνικες σειρες, κωμωδιες, ντοκυμανταιρ, αθλητικα, παιδικα προγραμματα κτλ. Πολλες χωρες εκπεμπουν δορυφορικα ολα τα δημοσια καναλια τους, γιατι οχι και η Ελλαδα; Ευχαριστω
Για την οικονομική ανάπτυξη μπορεί να προβληθούν προγράμματα
που να απευθύνονται στους νέους παραγωγούς κυρίως.
Αλλά προαπαιτούμενο είναι να έχουν οργανωθεί πλήρως αυτά
(εκπαίδευση, επιδότηση, προτάσεις, δίκτυα εξαγωγών) και μετά να γίνει
αναλυτική παρουσίαση αυτών μέσω της δημόσιας τηλεόρασης.