ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΙΚΟΣ ΚΛΑΔΟΣ (Εκτός ΑΣΕΠ): Ειδικότητα ΠΕ-ΤΕ-ΔΕ Διευθυντών Παραγωγής (Τηλεόρασης)

Τίτλοι σπουδών και λοιπά απαιτούμενα (τυπικά & τυχόν πρόσθετα) προσόντα:

α.1. Πτυχίο Οικονοµικής κατεύθυνσης Α.Ε.Ι. ή το οµώνυµο πτυχίο ή δίπλωµα Ελληνικού Ανοικτού Πανεπιστηµίου (ΕΑΠ) ΑΕΙ ή Προγραµµάτων Σπουδών Επιλογής (ΠΣΕ) ΑΕΙ της ημεδαπής ή ισότιμος τίτλος σχολών της ημεδαπής ή αλλοδαπής, αντίστοιχης ειδικότητας ή
α.2. Πτυχίο Εµπορίας και Διαφήµισης (MARKETING) Τ.Ε.Ι. ή Προγραµµάτων Σπουδών Επιλογής (ΠΣΕ) ΤΕΙ ή ισότιμο και αντίστοιχο τίτλο της αλλοδαπής ή
α.3. Δίπλωμα Επαγγελµατικής Κατάρτισης (ΟΕΕΚ), της ειδικότητας «Οργανωτικός Συντονιστής Παραγωγής» ή ισότιμο και αντίστοιχο τίτλο της αλλοδαπής και
β. Γνώση Χειρισµού Η/Υ στα αντικείµενα: α)επεξεργασίας κειµένων, β)υπο-λογιστικών φύλλων και γ)υπηρεσιών διαδικτύου.
γ. Εμπειρία δύο ετών σε ραδιοτηλεοπτικό φορέα, στο αντικείμενο της θέσης.

  • 29 Νοεμβρίου 2013, 12:59 | ALEJANDRA
    Το βλέπω Θετικά/Αρνητικά: 0  0

    Όλα όσα καταχωρήθηκαν έχουν ένα νόημα. Θα ήθελα να σταθώ ;όμως στη συνάρτηση κινηματογράφου – τηλεόρασης η οποία εδώ και χρόνια έχει γίνει εμμονή και σχεδόν «απορρίπτει» άλλες καλλιτεχνικές σπουδές όπως αυτή του θεάτρου. Υπάρχουν πανεπιστημιακά ιδρύματα όπως το ΑΠΘ τα οποία παρέχουν υψηλότατου επιπέδου σπουδές πάνω στο Θέατρο και στον Κινηματογράφο. Όποιος έχει σπουδάσει ξέρει ότι Θέατρο, Κινηματογράφος και Τηλεόραση είναι και τα τρία ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ είναι όμως τρία διαφορετικά μεταξύ τους ΜΕΣΑ επικοινωνίας. Συνεπώς η αναγωγή μόνο του Κινηματογράφου στη Τηλεόραση και όχι του Θεάτρου είναι αυθαίρετη και εξυπηρετεί μόνο αποφοίτους ιδωτικών σχολών και ΙΕΚ παρακάμπτοντας τα πανεπιστήμια. Οι περισσότερες πανεπιστημιακές σπουδές καλλιτεχνικού, πολιτιστικού, κοινωνικού, επικοινωνιακού, ανθρωπολογικού, πολιτικού περιεχομένου είναι απαραίτητες για την τηλεόραση. Επιπλέον για την ειδικότητα του Διευθυντή Παραγωγής έχουν μεγάλη σημασία τα εξής:
    1. Αντίληψη του παραγώμενου τηλεοπτικού προϊόντος που αποκτιέται μόνο με εμπειρία και δουλειά και 2. Επικοινωνιακές και Οργανωτικές Ικανότητες
    ευχαριστώ

  • 29 Νοεμβρίου 2013, 10:18 | ETSAROPOULOU
    Το βλέπω Θετικά/Αρνητικά: 0  0

    Με βάση τα προσόντα που απαιτούνται, δεν βλέπω πουθενά το Δ.Ε. (απολυτήριο λυκείου δηλαδή).

  • 29 Νοεμβρίου 2013, 00:12 | ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΑΝΑΣΤΑΣΟΠΟΥΛΟΣ
    Το βλέπω Θετικά/Αρνητικά: 0  0

    Αξιότιμοι Κύριοι,
    Στην σύγχρονη τηλεόραση, ο διευθυντής παραγωγής είναι αυτός που καλείται σε συνεργασία με τον σκηνοθέτη να μετατρέψει ένα σενάριο ή ένα event, (πολιτικό, πολιτιστικό, αθλητικό), μία εκπομπή λόγου, σε Τηλεοπτικό προϊόν αξιοποιώντας όλα τα διαθέσιμα τεχνικά μέσα δίνοντας το καλύτερο αισθητικό αποτέλεσμα με το μικρότερο κόστος. Για να επιτευχθεί αυτό θα πρέπει ο Διευθυντής Παραγωγής να έχει άριστη γνώση των τεχνικών μέσων, να γνωρίζει εικονοληψία, Φωτισμό, σκηνοθεσία, να διαθέτει φαντασία, μεθοδικότητα και προγραμματισμό, να είναι επικοινωνιακός και καλός στις δημόσιες σχέσεις, να γνωρίζει ξένες γλώσσες, γνώση υπολογιστή και μαθηματικών για να μπορεί να βγάζει το κοστολόγιο.
    Οι απόφοιτοι των Πανεπιστημιακών σχολών ΜΜΕ, καθώς και οι απόφοιτοι των τμημάτων Σκηνοθεσίας και Εικονοληψίας των κινηματογραφικών σχολών διδάσκονται και γνωρίζουν τα παραπάνω απαιτούμενα για την ειδικότητα.
    Συνδυασμός εμπειρίας σε ραδιοτηλεοπτικό φορέα όπως αναφέρεται και βιογραφικό με τα πολλά πεπραγμένα των υποψηφίων βοηθά στο να επιλέξετε τους καλύτερους. Η ειδικότητα του Διευθυντή παραγωγής είναι κάτι που χτίζεται με την καθημερινή τριβή στην εργασία. Γι’αυτό θα πρέπει να δοθεί μεγάλη βαρύτητα στην εμπειρία.
    Οι οικονομικές σχολές δεν διδάσκουν τίποτα από τα παραπάνω.
    Πιστεύω ότι θα έπρεπε να συμπεριλάβετε και τους αποφοίτους κινηματογραφικών σχολών των τμημάτων εικονοληψίας και σκηνοθεσίας.
    Με εκτίμηση
    Δημήτρης Αναστασόπουλος

  • 28 Νοεμβρίου 2013, 22:45 | Μαρία Φακλή
    Το βλέπω Θετικά/Αρνητικά: 0  0

    Οι Διευθυντές Παραγωγής Τηλεόρασης, είναι προσωπικό με μεγάλη εμπειρία στο χώρο της παραγωγής πολλών διαφορετικών ειδών τηλεοπτικών προγραμμάτων, με προϋπηρεσία σε βοηθητικές ειδικότητες του κλάδου. Εκπροσωπούν την ομάδα παραγωγής και είναι υπεύθυνοι για όλες τις οργανωτικές πλευρές και τον σχεδιασμό του τηλεοπτικού προγράμματος που θα αναλάβουν, όπως και για την πρόβλεψη και κατάρτιση του προϋπολογισμού του. Πρέπει να διασφαλίσουν ότι αυτό θα υλοποιηθεί μέσα στο προδιαγεγραμμένο κοστολόγιο και εντός του ορισμένου χρόνου.
    Επιβλέπουν τα γυρίσματα και θα χρειαστεί να διαπραγματευτούν τιμές για εξοπλισμό, υλικά και αμοιβές συνεργατών, να επιλύσουν προβλήματα άμεσα και να βρουν γρήγορα εναλλακτικές λύσεις όταν αντιμετωπίζονται δυσκολίες στην εκτέλεση του έργου. Ασχολούνται με θέματα μεταφοράς των συντελεστών, θέματα catering και ασφάλειας του προσωπικού και εξασφαλίζουν άδειες γυρισμάτων ανάλογα με τους χώρους. Χρειάζεται να είναι ενήμεροι σε θέματα που αφορούν πνευματικά δικαιώματα, copyright, εργασιακούς κανονισμούς κ.α.
    Συντονίζουν όλη την ομάδα παραγωγής. Αυτό σημαίνει ότι πρέπει να έχουν επικοινωνιακές ικανότητες, άριστη γνώση του έργου που επιτελεί το κάθε μέλος του δημιουργικού και τεχνικού προσωπικού της παραγωγής και να γνωρίζουν τις τεχνικές διαδικασίες που έχουν σχέση με την υλοποίηση του Τ/Ο προγράμματος(κάμερες, φωτισμός, μοντάζ,κλπ.). Η γνώση ξένων γλωσσών απαραίτητη(και δεν αναφέρεται στο προσοντολόγιο), αφού ο Δ.Π. έχει επικοινωνία με το εξωτερικό και συνοδεύει αποστολές σε πολιτικά και αθλητικά γεγονότα και μεγάλες διοργανώσεις. Επίσης απαραίτητη ηικανότητα γραπτού λόγου, καθότι άπειρη η γραφειοκρατία. Επομένως η ειδικότητα μπορεί να είναι ανοιχτή σε πολλά και διάφορα πτυχία, ανεξαρτήτως κατεύθυνσης, εφόσον μάλιστα το προσοντολόγιο αναφέρεται για την ειδικότητα του Διευθυντή Παραγωγής σε επίπεδα Πανεπιστημιακής(ΠΕ) και Τεχνικής(ΤΕ) και Δευτεροβάθμιας(ΔΕ)εκπαίδευσης συλλήβδην. Το βάρος της επιλογής θα πρέπει να επικεντρωθεί κυρίως στην προηγούμενη πολυετή και πιστοποιημένη εμπειρία σε αντίστοιχη θέση σε αντίστοιχο φορέα και στην προσωπικότητα του υποψήφιου. Η διετής εμπειρία που προβλέπεται, μπορεί να εξυπηρετήσει μόνο βοηθητικές ειδικότητες.

    Ευχαριστώ για την προσοχή σας,
    Μ.Φ.

  • 28 Νοεμβρίου 2013, 15:02 | Ε.Ν
    Το βλέπω Θετικά/Αρνητικά: 0  0

    —–ΤΥΠΙΚΆ ΠΡΟΣΌΝΤΑ———

    Επειδή ζήσαμε έναν τρομερό ισοπεδοτισμό – απαξίωση – τσουβάλιασμα και τέλος την καταρράκωση της επαγγελματικής μας ακαιρεοότητας και αξίας θα ήθελα να τονίσω την παρουσία των «ΟΛΙΓΩΝ» που χάρη σε αυτούς αυτό το κανάλι μπορούσε και υπήρχε…..!!!! Σε αυτούς του επαγγελματίες που τιμούσαν το τελευταίο ευρώ που έπαιρναν και με όλο το μεράκι παρόλες τις αντιξοότητες και απογοητεύσεις συνέχιζαν την προσπάθεια!!! Λοιπόν αυτοί οι «ΟΛΙΓΟΙ» από όλες τις ειδικότητες και στην προκειμένη του Διευθυντή Παραγωγής δεν έχετε παρά να πατήσετε ένα κουμπί στο αρχείο της ταινιοθήκης της ΕΡΤ και να δείτε τις ΑΤΕΛΕΙΩΤΕΣ ΩΡΕΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ (συναυλίες – καθημερινά ζωντανά – ενημερωτικών, ψυχαγωγικών εκπομπών ντοκιμαντέρ , μαραθώνιους – σώου-εορταστικά ….κλπ )που εδώ και χρόνια προσέφεραν με κόπο και αγάπη!!! Για όλα αυτά… σε αυτούς τους «ΟΛΙΓΟΥΣ» είναι απαράδεκτο να ζητάτε αυτά τα τυπικά προσόντα αφήνοντας τους απέξω! ΦΡΟΝΤΊΣΤΕ ΛΟΙΠΌΝ ΤΟ ΒΙΟΓΡΑΦΙΚΌ ΚΑΙ Η ΕΜΠΕΙΡΊΑ ΝΑ ΕΊΝΑΙ ΤΑ ΠΡΩΤΕΎΩΝΤΑ ΚΑΙ ΎΣΤΕΡΑ ΝΑ ΑΚΟΛΟΥΘΉΣΟΥΝ ΟΙ ΤΊΤΛΟΙ…

  • 28 Νοεμβρίου 2013, 10:42 | Andreas
    Το βλέπω Θετικά/Αρνητικά: 0  0

    Ο Διευθυντής Παραγωγής πρέπει να έχει την ικανότητα να οργανώνει, να εμψυχώνει και να επικοινωνεί σωστά με τους συντελεστές μιας τηλεοπτικής εκπομπής ή μιας κινηματογραφικής παραγωγής. Οπότε είναι απαραίτητα προσόντα για τη θέση του Διευθυντή Παραγωγής οι σπουδές στην Επικοινωνία και στα ΜΜΕ. Δεν μπορεί για μια τέτοια ειδικότητα να απαιτούνται σπουδές στα οικονομικά!

  • 27 Νοεμβρίου 2013, 09:40 | ΑΤΜΑΤΖΙΔΟΥ ΞΕΝΙΑ
    Το βλέπω Θετικά/Αρνητικά: 0  0

    Είμαι απόφοιτος του Τμήματος Δημοσιογραφίας και Μ.Μ.Ε του Α.Π.Θ.και ασκώ το επάγγελμα του παραγωγού 17 χρόνια στην Ε.Ρ.Τ. και πλέον στη Δ.Τ.-τα πρώτα δέκα ως βοηθός παραγωγής και εδώ και επτά χρόνια ως Δ/ντρια Παραγωγής.Το πτυχίο μου δεν αναγνωρίζεται ως προσόν για έναν Δ/ντή Παραγωγής στη Ν.Ε.Ρ.Ι.Τ., παρόλο που η σχολή αυτή του Α.Π.Θ. έχει μία πολύ ευρεία γκάμα μαθημάτων-δημοσιογραφία,επικοινωνιολογία,οικονομία,παραγωγή,σκηνοθεσία,δίκαιο,ιστορία,ψυχολογία και το κυριότερο ηλεκτρονικά μέσα ,τηλεόραση και ραδιόφωνο. Θεωρείται μία από τις αρτιότερες σχολές δημοσιογραφίας και Μ.Μ.Ε στην Ελλάδα-η πρώτη που έγινε μάλιστα- αλλά και στο εξωτερικό και όλοι οι απόφοιτοί της εργαζόμαστε εδώ και χρόνια σε όλα τα έντυπα και ηλεκτρονικά μέσα. Έχω περάσει από όλα τα στάδια και τα αντικείμενα της παραγωγής και μπορώ με βεβαιότητα να πω, ότι η παραγωγή στην τηλεόραση απαιτεί ένα καλό υπόβαθρο σπουδών, αλλά σημαντική είναι και η πρακτική εμπειρία, την οποία συνάδελφοί μου απέκτησαν χωρίς ειδικές σπουδές.Όλοι αυτοί οι άνθρωποι λοιπόν -που είναι γνώστες του αντικειμένου-θα πρέπει με κάποιο τρόπο να αξιολογηθούν και να μην αποκλεισθούν από τη διαδικασία.Επιπλέον, αποκλείονται απόφοιτοι Σχολών Κινηματογράφου και Τηλεόρασης και προτείνονται αυτοί με πτυχία Εμπορίας και Διαφήμισης, που ουδεμία σχέση έχουν με το αντικείμενο. Επίσης, το ανοιχτό Πανεπιστήμιο δεν έχει κλάδο συναφή με τον Οικονομικό καιτην τηλεόραση, ενώ η Διοίκηση Επιχειρήσεων που έχει, δεν συνάδει με την τηλεοπτική παραγωγή. Ένα ακόμα θέμα που τίθεται είναι η έλλειψη διαβάθμισης σε Δ/ντή, Βοηθό και Επιμελητή Παραγωγής,με κριτήρια ανάλογα του επιπέδου σπουδών και-ή- των χρόνων προϋπηρεσίας στην ανάλογη θέση. Τέλος,η προϋπηρεσία των δύο χρόνων που απαιτείται σε όλες τις ειδικότητες,υποβιβάζει και απαξιώνει την επαγγελματική πορεία ανθρώπων, που διανύουν δεκαετίες επιτυχημένης πορείας στην τηλεόραση.

  • 27 Νοεμβρίου 2013, 06:02 | ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ Τ.
    Το βλέπω Θετικά/Αρνητικά: 0  0

    Καταρχάς σας ευχαριστώ που δίνετε τη δυνατότητα επικοινωνίας. Πιστεύω ότι έχετε καλές προθέσεις. Σπούδασα στο τμήμα Δημοσιογραφίας και ΜΜΕ στο Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης, γιατί ήθελα από τα νεανικά μου χρόνια, να μπω στο χώρο της τηλεόρασης, όχι απαραίτητα ως δημοσιογράφος αλλά και πίσω από τις κάμερες ως διευθυντής παραγωγής. Ένας ο οποίος σπουδάζει οικονομικά δεν έχει ως στόχο να εργασθεί στην τηλεόραση. Ποιός λοιπόν μπορεί να είναι πετυχημένος στη δουλειά του; Αυτός που επέλεξε από νέος να ασχοληθεί με την τηλεόραση ή αυτός που από ανάγκη βρίσκεται σε αυτό το χώρο;

  • 26 Νοεμβρίου 2013, 19:55 | TASOS KONSTANTINOU
    Το βλέπω Θετικά/Αρνητικά: 0  0

    ΕΠΕΙΔΉ ΤΕΛΙΚΆ ΌΛΟΙ ΤΟΥΣ ΈΧΟΥΝ ΚΟΠΕΊ ΑΠΟ ΤΙΣ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ …. γιατί δεν έχουν την ΓΝΏΣΗ και την ΕΜΠΕΙΡΊΑ και αυτό φαίνεται γιατί παραθέτουν μόνο πτυχία-τίτλους-αναφορές κλπ χωρίς κανένας από τους παρακάτω να ΤΟΝΙΖΕΙ τι είναι και τι κάνει ένας διευθυντής παράγωγης…μόνο Α.Κ το οποίο και ξανά ΑΝΑΡΤΏ ΜΠΑΣ ΚΑΙ ΤΟ ΠΑΠΑΓΑΛΊΣΟΥΝ ΚΆΠΟΙΟΙ ΚΑΙ ΜΆΘΟΥΝ ΤΙ ΕΊΝΑΙ ΚΑΙ ΤΙ ΚΆΝΕΙ Ο ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ…..Πώς είναι δυνατόν να παραβλέπετε, ως τυπικό προσόν, για τις ειδικότητες των διευθυντών παραγωγής ή των βοηθών παραγωγής, ακόμα και των φροντιστών το πτυχίο σχολής σκηνοθεσίας, όταν βασικός τομέας ευθύνης της διεύθυνσης της παραγωγής, ενός τηλεοπτικού προγράμματος, είναι η εκτέλεση ενός κύκλου εργασιών ( σχεδιασμός, ανάγνωση σεναρίου ή σκαλέτας, σύνταξη προϋπολογισμού, ρεπεράζ, οργάνωση του γυρίσματος και των ιδιαίτερων κάθε φορά αναγκών του, προγραμματισμός του post production, διευθέτηση των ζητημάτων που αφορούν στην κατά περίπτωση μετάδοσή του κλπ ). Μαθήματα σχετικά δεν παραδίδονται στις οικονομικές σχολές…ή τις σχολές marketing… Στις σχολές σκηνοθεσίας-παραγωγής, τουλάχιστον, ένα μέρος τους διδάσκεται…
    Ας δούμε, λοιπόν, λίγο ξεκάθαρα και σε απόλυτη σχέση με την πραγματικότητα, τα καθήκοντα της διεύθυνσης παραγωγής, διότι για τους γνωρίζοντες το μέσον που λέγεται Τηλεόραση και τους ρυθμούς της μόνο καθήκοντα λογιστηρίου και οικονομικής διεύθυνσης δεν είναι!!! Να προσθέσουμε, επίσης, ότι όπως πολύ καλά γνωρίζετε, στην ελληνική αλλά και τη διεθνή πραγματικότητα υπάρχουν πολλοί παραγωγοί που είναι και σκηνοθέτες. Δεν ξέρουμε να ζητήθηκε από κανέναν τους, πτυχίο οικονομικής κατεύθυνσης… με το επαγγελματικό τους βιογραφικό, αξιολογούνται…

  • 26 Νοεμβρίου 2013, 11:54 | Ευθύμης
    Το βλέπω Θετικά/Αρνητικά: 0  0

    Εγώ σπούδασα το αντικείμενο Επικοινωνία και ΜΜΕ, με μεταπτυχιακό στην Αγγλία media management ( πτυχίο ισότιμο με το τμήμα Επικοινωνίας και ΜΜΕ του Καποδιστριακού), για να γίνω παραγωγός τηλεοπτικών προγραμμάτων. Κάνοντας έρευνα σε Ευρωπαϊκό επίπεδο , αυτός ήταν ο πιο σωστός συνδυασμός σπουδών που μου προτάθηκε για να ασχοληθώ με την τηλεοπτική παραγωγή και εσείς κύριοι της ΝΕΡΙΤ δεν περιλαμβάνεται ως απαιτούμενες αυτές τις σπουδές στην ειδικότητα του Διευθυντή Παραγωγής. Έλεος πια!

  • 25 Νοεμβρίου 2013, 11:38 | Γιάννης
    Το βλέπω Θετικά/Αρνητικά: 0  0

    Είναι αναγκαίο στην ειδικότητα Διευθυντή Παραγωγής (ΠΕ) να ενταχθούν οι σχολές Επικοινωνίας και ΜΜΕ, γιατί ο παραγωγός καλείται να οργανώσει και να διευθύνει την υλοποίηση μια ενημερωτικής ή ψυχαγωγικής εκπομπής και θα πρέπει να έχει γνώσεις επικοινωνίας και ευρύτερα γνώση του τηλεοπτικού χώρου.

  • 23 Νοεμβρίου 2013, 00:39 | A.Κ.
    Το βλέπω Θετικά/Αρνητικά: 0  0

    Πώς είναι δυνατόν να παραβλέπετε, ως τυπικό προσόν, για τις ειδικότητες των διευθυντών παραγωγής ή των βοηθών παραγωγής, ακόμα και των φροντιστών το πτυχίο σχολής σκηνοθεσίας, όταν βασικός τομέας ευθύνης της διεύθυνσης της παραγωγής, ενός τηλεοπτικού προγράμματος, είναι η εκτέλεση ενός κύκλου εργασιών ( σχεδιασμός, ανάγνωση σεναρίου ή σκαλέτας, σύνταξη προϋπολογισμού, ρεπεράζ, οργάνωση του γυρίσματος και των ιδιαίτερων κάθε φορά αναγκών του, προγραμματισμός του post production, διευθέτηση των ζητημάτων που αφορούν στην κατά περίπτωση μετάδοσή του κλπ ). Μαθήματα σχετικά δεν παραδίδονται στις οικονομικές σχολές…ή τις σχολές marketing… Στις σχολές σκηνοθεσίας-παραγωγής, τουλάχιστον, ένα μέρος τους διδάσκεται…
    Ας δούμε, λοιπόν, λίγο ξεκάθαρα και σε απόλυτη σχέση με την πραγματικότητα, τα καθήκοντα της διεύθυνσης παραγωγής, διότι για τους γνωρίζοντες το μέσον που λέγεται Τηλεόραση και τους ρυθμούς της μόνο καθήκοντα λογιστηρίου και οικονομικής διεύθυνσης δεν είναι!!!

    Να προσθέσουμε, επίσης, ότι όπως πολύ καλά γνωρίζετε, στην ελληνική αλλά και τη διεθνή πραγματικότητα υπάρχουν πολλοί παραγωγοί που είναι και σκηνοθέτες. Δεν ξέρουμε να ζητήθηκε από κανέναν τους, πτυχίο οικονομικής κατεύθυνσης… με το επαγγελματικό τους βιογραφικό, αξιολογούνται…

  • 22 Νοεμβρίου 2013, 23:14 | Μαριάννα Ροζάκη
    Το βλέπω Θετικά/Αρνητικά: 0  0

    Διάβασα πολύ προσεκτικά το προσοντολόγιο και όσον αφορά την ειδικότητα του Διευθυντή παραγωγής την οποία ασκώ επί σειρά ετών και θα ήθελα απλώς να παραπέμψω τους συντάκτες του παρόντος στο επαγγελματικό περίγραμμα του Δ/ντή παραγωγής Κ/φου -Τ/Ο του ΙΝΕ της ΓΣΕΕ το οποίο είναι βασισμένο στο ΦΕΚ 1483/27-10-2005.
    Εχω την πεποίθηση ότι με βάση αυτό το περίγραμμα τα τυπικά προσόντα είναι μονόδρομος…

  • 22 Νοεμβρίου 2013, 22:06 | Dimitris
    Το βλέπω Θετικά/Αρνητικά: 0  0

    Καλό θα ήταν σε κάθε bnreak ενός γυρίσματος να υπάρχουν για το ΣΥΝΕΡΓΕΊΟ 1)ένας οικονομολόγος και να κάνει μια μικρή επίδειξη οικογενειακής οικονομίας αλλά και προτάσεις οικονομικής επένδυσης (λεφτά υπάρχουν)2)ένας λογιστής- φοροτεχνικός που θα δίνει κατευθύνσεις για τις δηλώσεις και τα Ε9 με πληροφορίες για τις παγίδες που κρύβουν κλπ 3) ένας ειδικός marketing- διοίκηση επιχειρήσεων να ενημερώσει το συνεργείο πως να προωθήσει τα αγροτικά του προϊόντα (θα αφορά άτομα από το team που είναι από χωριό) σαν δεύτερη δουλειά γιατί δεν φτάνουν για να ζήσουν αυτά που παίρνουν από την πρώτη και ΤΕΛΟΣ μόλις λήξη το break να έρθει ο σχετικός ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ επιτέλους για να συνεχίσει το γύρισμα μετά από αυτό το υπέροχο και εποικοδομητικo διάλειμμα που θα διαθέτει το υπουργείο οικονομικών για τις ανάγκες της κάθε παραγωγής!!!! ΉΜΑΡΤΟΝ ΠΙΑ KAI ΕΛΕΟΣ ΜΕ ΤΑ ΑΥΤΟΝΌΗΤΑ!!!!

  • 22 Νοεμβρίου 2013, 16:48 | Τάσος
    Το βλέπω Θετικά/Αρνητικά: 0  0

    Εφόσον οι κύριοι που επιμελούνται της προκήρυξης επιθυμούν να περιορίσουν τα απαιτούμενα προσόντα για την ειδικότητα αυτή, θα πρέπει να το κάνουν σωστά. Να συμπεριλάβουν δηλαδή τα πτυχία που έχουν σχέση με τηλεόραση. Ειδάλλως ας το αφήσουν τελείως ανοιχτό. Εάν παραμέινει όπως έχει θα μοιάζει με κακόγουστο αστείο…. στα όρια της κατηγορίας για φωτογραφική προκήρυξη…

  • 22 Νοεμβρίου 2013, 15:50 | Γιώργος
    Το βλέπω Θετικά/Αρνητικά: 0  0

    Ένα πτυχίο επικοινωνίας και ΜΜΕ στο εξωτερικό περιλαμβάνει, πέρα από τον βασικό κορμό που είναι η επικοινωνία-διαφήμιση-δημοσιογραφία, ειδικά μαθήματα video production, φωτογραφίας ακόμα και media economics. Εξαρτάται από την κατεύθυνση που θέλεις εσύ να πάρεις. Φυσικά και υπάρχουν σχολές Media Production αλλά ένας καλός παραγωγός δεν είναι καλός μόνο και μόνο επειδή τελείωσε μία σχολή παραγωγής. Οι πραγματικές γνώσεις παραγωγής αποκτούνται με την εμπειρία και ένας επιτυχημένος παραγωγός μπορεί να είναι οποιοσδήποτε. Είτε είναι Οικονομολόγος, είτε είναι σκηνοθέτης, είτε επικοινωνιολόγος. Το θέμα εδώ είναι ότι έχουν επιλέξει μόνο μία σχολή αυτή της οικονομικής κατεύθυνσης, πράγμα που είναι άδικο για κάποιους που έχουν κάνει σπουδές οι οποίες σχετίζονται με την τηλεόραση. Η επικοινωνία είναι σίγουρα μια από αυτές όπως είναι και η σκηνοθεσία αλλά και η σχολή κινηματογράφου!!

  • 22 Νοεμβρίου 2013, 13:50 | Άρης
    Το βλέπω Θετικά/Αρνητικά: 0  0

    Από που προκύπτει ότι στο εξωτερικό οι καλύτεροι παραγωγοί είναι απόφοιτοι επικοινωνίας ή σκηνοθεσίας την ώρα που (στο εξωτερικό) υπάρχει ειδική σχολή παραγωής; Media Production λέγεται η σχολή. Άλλωστε, είναι άλλο πράγμα η επικοινωνία, άλλο οι οικονομικές σπουδές και άλλο η παραγωγή. Στην παραγωγή χρειάζεται γνώση ηχοληψίας, φωτισμού, λογιστικής, δημοσιογραφίας, σκηνοθεσίας και να έχεις και επικοινωνιακές αρετές γιατί έχεις να κάνεις με πολλές ειδικότητες. Δεν πιστεύω ότι το τελευταίο έχει να κάνει με σχολές επικοινωνίας…

  • 22 Νοεμβρίου 2013, 13:14 | ΓΕΩΡΓΙΑ
    Το βλέπω Θετικά/Αρνητικά: 0  0

    ΝΟΜΊΖΩ ΟΤΙ ΜΕ ΑΥΤΑ ΤΑ ΠΡΟΣΟΝΤΑ Ο Δ/ΝΤΗΣ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ ΑΠΟ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΙΚΟ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ ΜΕΤΑΤΡΕΠΕΤΑΙ ΣΕ ΥΠΑΛΛΗΛΟΣ ΛΟΓΙΣΤΗΡΙΟΥ.

  • 22 Νοεμβρίου 2013, 12:19 | Μαρία
    Το βλέπω Θετικά/Αρνητικά: 0  0

    Οικονομολόγους για Διευθυντές Παραγωγής τηλεόρασης!!!! εξαιρετικές σπουδές δεν αντιλέγω αλλά οι οικονομολόγοι τι σχέση μπορεί να έχουν με την τηλεόραση, στο υπουργείο μπορεί να κάνουν αίτηση, οι άλλες σχολές ΠΕ αποκλείουν την ικανότητα ενός ανθρώπου να ασκει τη συγκεκριμένη ειδικότητα, αλήθεια ο κος Προκοπάκης πια σχολή έχει τελειώσει που τον καθιστά ικανό να διοικήσει τη νέα δημόσια τηλεόραση??

  • 22 Νοεμβρίου 2013, 11:59 | πανδώρα
    Το βλέπω Θετικά/Αρνητικά: 0  0

    Εαν οι Δντες Παραγωγής και οι βοηθοί τους δεν εχουν γνώσεις εμπειρλια και πτυχίο κινηματογραφικής σχολής δεν θα μπορουν να οργανώσουν και να κοστολογήσουν τις ανάγκες οποιουδήποτε οπτικοακουστικού εργου,
    και συγκεκριμένα , τι χρειάζεται απο χώρους- ημερες γυρισμάτων -εκτος εδρας και πως κοστολογούνται , οι καλλιτεχνικοί συντελεστές, τα γυρίσματα και το post production.
    Και το βασικό που ακόμα ξεχνανε στην Ελλάδα , δικαιώματα αρχείων και μουσικής πρωτότυπης ή οχι, για να υπολογισθουν και τα κόστη των πολλαπλων προβολων σε βάθος χρόνου και αν είναι τελικά συμφέρουσα η παραγωγή του καθε προγράμματος.
    Εαν λοιπον οι Δντες Παραγωγής και οι βοηθοί δεν γνωρίζουν την διαδικασία παραγωγής οπτικοακουστικού εργου , θα είναι χρήσιμοι μόνο σαν διοικητικοί υπάλληλοι γραφείων οικον.λογιστηρίου αλλα δεν θα καταλαβαίνουν τις αναγκες παραγωγής του οποιου προγράμματος . Επομένως δεν θα μπορουν να διαχειρισθουν κοστολόγια, αναπροσαρμόζοντας τα ποσά με βάση τις ανάγκες, κατα την υλοποίηση, και διατηρώντας το τελικό συνολικό κόστος , στο υψος που είχε προυπολογισθεί ή περίπου. Δηλαδή θα «πέσει εξω» ή η ποιότητα της παραγωγής ή το κόστος .

  • 22 Νοεμβρίου 2013, 09:26 | athamas
    Το βλέπω Θετικά/Αρνητικά: 0  0

    Μ’έχουν καλύψει τα προηγούμενα σχόλια. Η ανοησία των κριτηρίων κτυπάει κόκκινο. Όσο μπορεί να γίνει Δ/ντης παραγωγής ένας απόφοιτος της ΑΣΟΕΕ τόσο μπορεί κι ένας απόφοιτος μιας σχολής Κιν/φου ή της Νομικής, του Πάντειου, των ΤΕΙ Διοικ. Επιχειρήσεων κλπ. Από κει και πέρα ή έχει τα ουσιαστικά προσόντα για τη θέση ή δεν τα έχει. Εξαρτάται από τον άνθρωπο.
    Γιατί όμως όλη αυτή η γελοιότητα ? Απλά διότι ο συντάκτης βασίστηκε στο μνημειώδους βλακείας πόνημα των τυπικών κριτηρίων για την απόκτηση άδειας άσκησης επαγγέλματος τεχνικού του ΥΠΠΟ.
    Κι ενώ οι άδειες de facto δεν ίσχυσαν ποτέ κι ενώ de jure δεν ισχύουν πλέον επανέρχεται η ηλίθια λογική τους στα τυπικά προσόντα για την πρόσληψη στη ΝΕΡΙΤ.
    Η παραγωγή του οπτικοακουστικού είναι χώρος πολυσυλλεκτικός, δε χρειάζεται, για τυπικούς λόγους, ν’αποκλείετε ανθρώπους που έχουν αποδείξει στην πράξη την ικανότητά τους στη δουλειά αυτή.

  • 21 Νοεμβρίου 2013, 23:03 | Χρυσούλα
    Το βλέπω Θετικά/Αρνητικά: 0  0

    Για να επιτευχθεί η ορθή λειτουργία της υπό σύσταση ΝΕΡΙΤ είναι σκόπιμο να πληρωθούν οι οργανικές θέσεις από εξειδικευμένα, έμπειρα και σωστά καταρτισμένα στελέχη. Η θέση των διευθυντών παραγωγής, παρόλο που συχνά οδηγεί στην ενασχόληση με οικονομικά στοιχεία, απαιτεί βασικά ένα ευρύ φάσμα γνώσεων άμεσα συνδεδεμένων με την επικοινωνία. Σαφέστατα η επάρκεια αναφορικά με την οικονομική επιστήμη είναι επιθυμητή, όμως η γνώση που άπτεται των Μέσων Μαζικής Ενημέρωσης και της Επικοινωνίας είναι η πλέον απαραίτητη. Δεδομένου ότι η Διεύθυνση Παραγωγής δεν έχει αμιγώς οικονομική φύση, συνάγεται ότι η στελέχωση των νέων θέσεων, πρέπει να γίνει από πρόσωπα που γνωρίζουν πως ακριβώς οργανώνονται τα τηλεοπτικά προϊόντα και πως αυτά παίρνουν σάρκα και οστά. Το επιτυχημένο πρόγραμμα δεν είναι μόνο αποτέλεσμα σωστού οικονομικού υπολογισμού, είναι συνάρτηση δημιουργικότητας, κριτικής σκέψης, καλλιτεχνικής προσέγγισης & αποτελεσματικών επικοινωνιακών χειρισμών.
    Αν θέλουμε να χτιστεί αποκλειστικά μία νέα επιχείρηση, και το πρόβλημα είναι πως θα καταρτισθεί ο ετήσιος προϋπολογισμός, ας αναζητήσουμε ικανούς οικονομολόγους. Εδώ όμως πρόκειται για μια νέα τηλεόραση, η οποία προωθείται ως καινοτόμος και δομημένη με βάση πρότυπα του εξωτερικού. Καλό θα ήταν λοιπόν να δοθεί μια ευκαιρία να συμμετάσχουν όλοι αυτοί οι οποίοι όντως έχουν και τη γνώση και την δεξιότητα να το πράξουν.

  • 21 Νοεμβρίου 2013, 23:40 | ΜΑΡΙΑ
    Το βλέπω Θετικά/Αρνητικά: 0  0

    Τυχαίνει να γνωρίζω πολύ καλά οτι σε όλα τα κανάλια του κόσμου οι καλύτεροι παραγωγοί ενημερωτικών και ψηχαγωγικών τηλεοπτικών εκπομπών, είναι πτυχιούχοι επικοινωνίας-ΜΜΕ και σκηνοθέτες. Εσείς θα προσλάβετε μόνον οικονομολόγους και ΤΕΙ Marketing – ΙΕΚ? Οι σχολές επικοινωνίας και ΜΜΕ αλλά και σκηνοθεσίας διδάσκουν παραγωγή, Marketing, διαφήμιση και επικοινωνία γνώσεις που είναι απαραίτητες για εναν παραγωγό της τηλεόρασης ώστε να οργανώσει και να υλοποιήσει μια ενημερωτική ή ψυχαγωγική εκπομπή. Είναι απαραίτητο να εντάξετε στην προκύρηξη για τους διευθυντές παραγωγής τα πτυχία πανεπιστημιακής εκπαίδευσης επικοινωνίας-ΜΜΕ

  • 21 Νοεμβρίου 2013, 22:34 | Δημήτρης
    Το βλέπω Θετικά/Αρνητικά: 0  0

    Σίγουρα μια από τις αρμοδιότητες του Διευθυντή Παραγωγής είναι να ελέγχει τα οικονομικά στοιχεία, να διασφαλίζει τις καλύτερες προσφορές όπως και να προϋπολογίζει τις δαπάνες μιας παραγωγής, σε καμία περίπτωση όμως αυτό δεν σημαίνει ότι πρέπει να διαθέτει πτυχίο οικονομικών για να το κάνει αυτό. Είναι λοιπόν άδικο και άτοπο να εξαιρούνται πτυχιούχοι επικοινωνίας και ΜΜΕ, σκηνοθεσίας ή κινηματογράφου που σε τελική ανάλυση το πτυχίο τους έχει περισσότερη συνάφεια με την ειδικότητα αυτή αλλά και γενικότερα με την τηλεόραση. Το γνωστικό αντικείμενο των σχολών αυτών είναι άμεσα συνδεδεμένο με τα ΜΜΕ και οι πτυχιούχοι είναι πιο εξειδικευμένοι σε αντίθεση με τους πτυχιούχους των οικονομικών σχολών.

  • 21 Νοεμβρίου 2013, 22:33 | Eleni
    Το βλέπω Θετικά/Αρνητικά: 0  0

    Πτυχία λογιστικής και πτυχία marketing μικρο και μάκρο οικονομίες, διοίκηση επιχειρ κλπ είναι για να κάνετε αίτηση στο Υπουργείο οικονομικών ή σας προτείνω στο λογιστήριο του κράτους προφανέστατα δεν γνωρίζετε αλλά και δεν έχετε εργασθεί στην τηλεόραση……παρακαλώ αν θέλουν κάποιοι να εκφράσουν την άποψη τους να έχουν τουλάχιστον βασικές γνώσεις παραγωγής!!!! Για αυτό παρακαλώ θερμά να διορθώσουν οι αρμόδιοι την παράληψη και να είναι απαραίτητο το πτυχίο της ΣΧΟΛΗΣ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΥ όπως και το βιογραφικό του καθενός!!!!

  • 21 Νοεμβρίου 2013, 20:39 | Κ.Κ.
    Το βλέπω Θετικά/Αρνητικά: 0  0

    Σχόλιο Νο2: Στις ειδικότητες των Δ/ντων Παραγωγής για την κατηγορία ΠΕ ζητείται πτυίο Οικονομικής κατεύθυνσης. Για τους πτυχιούχους ΤΕΙ ζητείται πτυχίο Εμπορίας και Διαφήμισης (MARKETING) Τ.Ε.Ι. Τα πτυχία Λογιστικής, Διοίκησης επιχειρήσεων κ.λ.π οικονομικής κατεύθυνσης, γιατί εξαιρούνται; Προσωπικά μου θυμίζει φωτογραφία.

  • 21 Νοεμβρίου 2013, 18:24 | γ.κ
    Το βλέπω Θετικά/Αρνητικά: 0  0

    Είναι απαραίτητο να μπει στη προκήρυξη για τους Δ. Παράγωγης το πτυχίο κινηματογραφικών σχολών είναι μεγάλη παράλειψη .

  • 21 Νοεμβρίου 2013, 13:53 | ΛΕΝΑ
    Το βλέπω Θετικά/Αρνητικά: 0  0

    Ωραία οι σπουδές στα καλλιτεχνικά επαγγέλματα, αλλά βάζετε σπουδές σε οικονομικό Πανεπιστήμιο και Μαρκετινγκ και αφήνετε απ΄ έξω Διοίκηση Επιχειρήσεων? Ο παραγωγός είναι μάνατζερ πρέπει να οργανώνει και να διευθύνει μια εκπομπή-μετάδοση, όχι να κάνει έρευνα αγοράς (μαρκετινγκ). Εκτός από τις γενικές κατευθύνσεις Διοίκησης Επιχειρήσεων υπάρχουν και μεταπτυχιακά προγράμματα σε συγκεκριμένους τομείς διοίκησης. Υποτίθεται ότι θέλετε τους ικανότερους στη ΝΕΡΙΤ και παίρνετε κάποιον από ΙΕΚ και μένει απ’ έξω κάποιος με γνώσεις Διοίκησης Επιχειρήσεων είτε με πτυχίο είτε με μεταπτυχιακό?
    Θέλετε κάποιον που να μπορεί να συντονίσει αυτούς με τις απαιτούμενες τεχνικές γνώσεις όχι κάποιον Οικονομικό Επιστήμονα που να γνωρίζει μικρο και μακρο οικονομία.

  • 21 Νοεμβρίου 2013, 11:18 | Eleni
    Το βλέπω Θετικά/Αρνητικά: 0  0

    Είναι απαράδεκτο σε αυτή την ειδικότητα να είναι ο οικονομολόγος και εμπορίας-marketing ειδικός για την παραγωγή στην τηλεόραση και να έχει εξαιρεθεί η σχολή κινηματογράφου. Παρακαλώ οι κύριοι που στήνουν αυτούς τους διαγωνισμούς να ρωτήσουν και κάποιους σχετικούς!!!!

  • 21 Νοεμβρίου 2013, 11:07 | ΖΩΗ
    Το βλέπω Θετικά/Αρνητικά: 0  0

    STHN PAIDIKH ZWNH DE THA EPREPE NA EXETE KALLITEXNES ME EKPAIDEYTIKI KATARTISI WSTE NA DIMIOYRGITHEI MIA PAIDIKI ZONI OPWS STO CBBC KAI NA MHN BLEPOYME TO MATHOYSALA TOY OURANIOY TOXOY XANA?

    PERAN TIS ANAGKAIAS EKPAIDEYTIKIS TILEORASIS XRHZEI NA FTIAXETE KAI MIA PAIDIKI PSYXAGWGIKI ZONI ARESTI STA PAIDIA.

    DEN EIDA KALLITEXNI EKPAIDEUTIKO POYTHENA

  • 20 Νοεμβρίου 2013, 15:32 | Maria
    Το βλέπω Θετικά/Αρνητικά: 0  0

    Einai PARALOGO KAI ADIKO na min dexonte to ptyxio apo sxoli kinimatografou (skhnouesias- poy exoyme kanei mathima paragvgis) se ayti tin eidikotita kai na krinete oti ta oikonomika-emporio einai poio synafi ston xwro tis tileorasis..o pragwgos einai anapospato kai vasiko komati tis kathe paragogis kai prepei na antilamvanetai na epeksergazete alla kia na voithaei se oles tis anagkes toy kathe gyrismatos… den einai logistis oyte trapezikos…eleos me ta aytonoita….