ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΙΚΟΣ ΚΛΑΔΟΣ (Εκτός ΑΣΕΠ): Ειδικότητα ΠΕ-ΤΕ Μουσικών

Τίτλοι σπουδών και λοιπά απαιτούμενα (τυπικά & τυχόν πρόσθετα) προσόντα:

α.1. Πτυχίο Μουσικών Σπουδών ή Μουσικής Επιστήμης και Τέχνης Α.Ε.Ι. κατεύθυνσης του αντίστοιχου κάθε περίπτωσης μουσικού οργάνου ή μονωδίας ή το οµώνυµο πτυχίο ή δίπλωµα Ελληνικού Ανοικτού Πανεπιστηµίου (ΕΑΠ) ΑΕΙ ή Προγραµµάτων Σπουδών Επιλογής (ΠΣΕ) ΑΕΙ της ημεδαπής ή ισότιμος τίτλος σχολών της ημεδαπής ή αλλοδαπής, αντίστοιχης ειδικότητας ή
α.2. Απολυτήριο Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης και Πτυχίο ή Δίπλωμα αναγνωρισμένου Ωδείου του αντίστοιχου κάθε περίπτωσης μουσικού οργάνου ή μονωδίας ή ισότιµος τίτλος σχολών της αλλοδαπής, αντίστοιχης ειδικότητας και
β. Προαιρετική Γνώση Χειρισμού Η/Υ στα αντικείμενα: α) επεξεργασίας κειμένων, β) υπολογιστικών φύλλων και γ) υπηρεσιών διαδικτύου και
γ. Εμπειρία δύο ετών σε μεγάλα επαγγελματικά μουσικά σύνολα

  • 29 Νοεμβρίου 2013, 12:28 | ΣΤΡΑΤΗΣ ΑΘΑΝΑΣΙΟΥ
    Το βλέπω Θετικά/Αρνητικά: 0  0

    Εμπειρία οπωσδήποτε που να αποδεικνύετε με προγράμματα συναυλιών στα οποία συμμετείχε ο υποψήφιος , συστατικές επιστολές, video, και κάθε έγκυρο έγγραφο που να αποδεικνύει τη δράση του.

  • 29 Νοεμβρίου 2013, 12:06 | K.B.
    Το βλέπω Θετικά/Αρνητικά: 0  0

    Η ενεργός συμμετοχή-εργασία επί σειρά ετών στην χορωδία της ΕΡΤ αποτελεί ενα αυθύπαρκτο μοναδικό και πολύτιμο τίτλο σπουδών.

  • 29 Νοεμβρίου 2013, 12:04 | Πανος
    Το βλέπω Θετικά/Αρνητικά: 0  0

    Καλημέρα σας. Θεωρώ και εγώ ότι η ύπαρξη μουσικών συνόλων είναι απαραίτητη προύπόθεση για τη σύσταση ενός πλήρη δημόσιου φορέα ραδιοτηλεόρασης.

    Πιστεύω ότι η διαδικασία πρόσληψης και των μουσικών-χορωδών πρέπει να γίνει ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ ΜΕΣΩ του φορέα του Α.Σ.Ε.Π. Οτιδήποτε γίνει εκτός Α.Σ.Ε.Π. είναι διαβλητό και αναξιοκρατικό και δεν συμφωνεί με το στόχο που ο ίδιος ο Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της ΝΕΡΙΤ Α.Ε. θέτει στην αρχική σελίδα αυτής της διαβούλευσης σοτ τέλος του χαιρετισμού του.

    Το Α.Σ.Ε.Π. έχει αποδείξει όλα αυτά τα χρόνια της ύπαρξής του ότι μπορεί να διεξάγει ΑΔΙΑΒΛΗΤΑ και ΑΞΙΟΚΡΑΤΙΚΑ οποιοδήποτε διαγωνισμό του ανατεθεί. Για αυτό άλλωστε και δημιουργήθηκε. Πότε θα μπει ένα τέλος στην αναξιοκρατία;;; Οι «προφορικοί» διαγωνισμοί είναι το κατ’εξοχήν πεδίο διαβλητότητας. Τα τυπικά προσόντα ΕΙΝΑΙ ένας σωστός και αδιαβλητος τρόπος επιλογής προσωπικού.

    Όσον αφορά τα κριτήρια αυτού του διαγωνισμού: νομίζω ότι το Πανεπιστημιακό πτυχίο ΠΡΕΠΕΙ να είναι υποχρεωτικό, τυπικό (αλλά και ουσιαστκό) προσόν. Επιτέλους, εδώ και χρόνια στη χώρα μας η μουσική είναι αντικείμενο της Τριτοβάθμιας εκπαίδευσης και οι απόφοιτοί τους έχουν εκπαιδευτεί με τις αντίστοιχες προδιαγραφές τόσο μουσικά όσο και ακαδημαϊκά. Αλλιώς να καταργήσουμε τα εν λόγω Τμήματα Α.Ε.Ι. Πώς θα δημιουργηθεί ένα σύγχρονο Δημόσιο;

    Δεύτερο προαπαιτούμενο, το Πτυχίο Ωδείου ως ένα επιπλεόν τυπικό προσόν.

    Τρίτον, οι γνώσεις Η/Υ θεωρώ ότι είναι αυτονόητο τυπικό προσόν στον 21ο αιώνα, εάν θέλουμε να δημιουργήσουμε ένα σύγχρονο Δημόσιο φορέα. Είναι δυνατό να μην γνωρίζει κάποιος βασικές γνώσεις Η/Υ στην εποχή μας;;

    Τέταρτον, η στοιχειώδης γνώση Αγγλικών (αρκεί και το Lower) νομίζω ότι είναι απαραίτητο προαπαιτούμενο.

    Την εμπειρία τη θεωρώ λαναθασμένη. Στην Ελλάδα τα επαγγελματικά μουσικά σύνολα είναι γνωστά και ελάχιστα. Και τα τελευταία χρόνια της κρίσης είναι ανύπαρκτα. Έτσι ΔΕΝ ΔΙΝΕΤΑΙ τη δυνατότητα σε νέους ανθρώπους να διαγωνιστούν -έστω- για μια δουλειά.

    Τέλος, το θέμα της ακρόασης: δυστυχώς, ο συγκεκριμένος τρόπος εξέτασης είναι ΤΕΛΕΙΩΣ ΔΙΑΒΛΗΤΟΣ. Αυτή είναι η πικρή αλήθεια. Πιστεύω ότι δεν θα έπρεπε να ληφθεί υπόψη, παρόλο που το αντικείμενο είναι η μουσική. Όμως, λόγω του αντικειμένου, αν ληφθεί υπόψη πρέπει να γίνει με τα αυστηρά κριτήρια του Α.Σ.Ε.Π. τα οποία έχει ήδη εφαρμόσει σε διαγωνισμούς (το γνωρίζω από άτομα που συμμετείχαν σε τέτοιο διαγωνισμό). Μαγνητοφωνήσαν την εν λόγω ατομική εξέταση, που αξιολογήθηκε από δύο διαφορετικές επιτροπές ΠΟΥ ΔΕΝ ΗΤΑΝ ΠΑΡΟΥΣΕΣ κατά την διάρκεια της μαγνητοφώνησης και ΔΕΝ ΓΝΩΡΙΖΑΝ ποιος ήταν ο εξεταζόμενος.
    Όπως προανέφερα, το Α.Σ.Ε.Π. είναι ΑΔΙΑΒΛΗΤΟ και ΑΞΙΟΚΡΑΤΙΚΟ.

  • 29 Νοεμβρίου 2013, 10:45 | ΑΔΑΜΑΝΤΙΑ Κ.
    Το βλέπω Θετικά/Αρνητικά: 0  0

    ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΒΑΣΙΚΑ ΝΑ ΕΚΦΡΑΣΩ ΤΗΝ ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΣΗ ΜΟΥ ΩΣ ΑΚΡΟΑΤΗ ΤΩΝ ΜΟΥΣΙΚΩΝ ΣΥΝΟΛΩΝ ΤΗΣ ΕΡΤ ΓΙΑ ΤΗΝ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΑΥΤΩΝ ΚΑΙ ΣΤΗ ΝΕΑ ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ .ΠΙΣΤΕΥΩ ΟΤΙ ΒΑΣΙΚΑ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΡΟΗΓΗΘΟΥΝ ΤΑ ΑΤΟΜΑ ΠΟΥ ΗΔΗ ΣΥΜΜΕΤΕΙΧΑΝ Σ΄ΑΥΤΑ ΓΙΑΤΙ ΜΕ ΤΗΝ ΑΡΙΣΤΗ ΠΑΡΟΥΣΙΑ ΤΟΥΣ ΑΠΕΔΕΙΚΝΥΑΝ ΕΜΠΡΑΚΤΑ ΤΗΝ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΤΟΥΣ ,ΤΙΣ ΓΝΩΣΕΙΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΚΑΛΛΙΕΡΓΕΙΑ ΤΟΥΣ.ΝΑΙ ΣΤΟΝ ΑΣΕΠ,ΘΑ ΣΥΜΦΩΝΗΣΩ, ΟΜΩΣ ΕΙΝΑΙ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΙΚΗ Η ΑΠΟΔΟΣΗ ΜΟΡΙΩΝ ΣΤΟΝ ΑΣΕΠ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΜΙΑΣ ΕΜΠΕΙΡΙΑΣ ΧΡΟΝΩΝ , ΜΕΛΕΤΗΣ ΤΟΣΩΝ ΜΟΥΣΙΚΩΝ ΕΡΓΩΝ ΚΑΙ ΑΡΙΣΤΗΣ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣ ΣΕ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΕΣ ΜΕ ΠΑΓΚΟΣΜΙΑΣ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΗΣ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ ΣΤΟ ΜΟΥΣΙΚΟ ΧΩΡΟ;ΠΩΣ ΤΑ ΒΑΘΜΟΛΟΓΕΙΣ ΟΛΑ ΑΥΤΑ;ΕΙΝΑΙ ΚΑΠΟΙΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΗΜΑΤΑ,ΟΠΩΣ ΤΑ ΟΝΟΜΑΖΩ,ΠΟΥ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ Η ΕΜΠΕΙΡΙΑ ΧΡΟΝΩΝ ΓΙΑ ΝΑ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΕΙΣ ΟΤΙ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΑΝΤΑΠΕΞΕΛΘΕΙΣ ΕΠΑΞΙΑ ΣΤΙΣ ΑΠΑΙΤΗΣΕΙΣ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΕΙΔΙΚΑ ΟΤΑΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΑΤΟΜΑ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΗΔΗ ΤΗΝ ΕΜΠΕΙΡΙΑ ΑΥΤΗ ΝΟΜΙΖΩ ΟΤΙ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΗΣΟΥΝ ΩΣ ΥΠΟΣΤΡΩΜΑ ΓΙΑ ΝΑ ΜΠΟΡΕΣΟΥΝ ΚΑΙ ΟΙ ΝΕΟΤΕΡΟΙ ΠΟΥ ΘΑ ΑΝΑΛΑΒΟΥΝ ΝΑ ΑΝΕΒΟΥΝ ΣΕ ΟΣΟΝ ΤΟ ΔΥΝΑΤΟΝ ΥΨΗΛΟΤΕΡΑ ΕΠΙΠΕΔΑ.ΚΑΙ ΕΝΑ ΑΠ΄ΑΥΤΑ ΤΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΗΜΑΤΑ ΣΤΟΝ ΤΟΜΕΑ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ ΜΑΣ ΕΙΝΑΙ ΤΟΥ ΜΟΥΣΙΚΟΥ ..ΕΥΧΟΜΑΙ ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ..

  • 28 Νοεμβρίου 2013, 23:10 | ΣΤΡΑΤΗΣ ΑΘΑΝΑΣΙΟΥ
    Το βλέπω Θετικά/Αρνητικά: 0  0

    Και οι μουσικοί με ΑΣΕΠ όπως και οι δημοσιογράφοι. Ο ΑΣΕΠ έχει τον τρόπο να βρει ανθρώπους εγνωσμένου κύρους που θα κάνουν τις ακροάσεις (μαγνητοφωνημένες φυσικά) και θα επιλέξουν τους πραγματικά καλούς. Χωρίς να αμφισβητεί κάνεις την εγκυρότητα και το αδιάβλητο, όπως σε όλους τους διαγωνισμούς που διενεργεί ο ίδιος ο ΑΣΕΠ. Πτυχίο Πανεπιστημίου Μουσικών Σπουδών κ.λ.π. όπως περιγράφονται στα τυπικά προσόντα που προτείνει η ανάρτηση στη διαβούλευση. Πτυχίο αντιστοίχου οργάνου, Ξένη γλώσσα, Πιστοποίηση Η/Υ. Αν δεν μετράνε αυτά,γιατι τα θέλουμε, τα σχολεία, τα Πανεπιστήμια, την παιδεία ;;;; Τόσος κόπος, τόσος χρόνος, τόσο χρήμα και τόση φασαρία τώρα τελευταία για την παιδεία και να μην τα υπολογίζουμε;;;; Εμπειρία οπωσδήποτε.

  • 28 Νοεμβρίου 2013, 22:52 | Α. Α.
    Το βλέπω Θετικά/Αρνητικά: 0  0

    Ελπίζοντας οτι θα ληφθούν υπόψη αυτά που γράφονται εδώ, θα πρότεινα να δωθεί ιδιαίτερη βαρύτητα στο θεμα της προϋπηρεσίας η οποία θα πρέπει να καλύπτει τουλάχιστον μια πενταετία.

  • 28 Νοεμβρίου 2013, 22:12 | ΑΝΝΑ ΜΑΡΙΑ Δ.
    Το βλέπω Θετικά/Αρνητικά: 0  0

    Πιστευω οτι πολυ σωστα τα Μουσικα Συνολα μενουν εκτος ΑΣΕΠ.
    Φυσικα πολυ περισοοτερο οι χορωδοι.Ακομα πρεπει να υπαρχει πειρα, οχι 2 ετων μονο ειναι πολυ λιγο.
    Οι χορωδιες ιδιως ειναι συνολα που πρεπει να εχουν πειρα διοτι εκτελουν εργα με μεγαλες απαιτησεις.
    Ειμαι της γνωμης οτι η χορωδια πρεπει να παραμηνει ως εχει και αν υπαρξουν κενες θεσεις να προσληφθουν ατομα απο την ανοικτη αγορα αξιοκρατικα.
    Ακομα δεν μπορεις γενικα να μην προσλαμβανεις ανθρωπους οι οποιοι δουλευουν χρονια και εχουν δωσει για χρονια οτι καλυτερο εχουν.
    Αν γινει κατι τετοιο λυπαμαι γιατι τοτε και η νεα Δημοσια Τηλεοραση θα ειναι αναλγητη σαν αυτους που εκλεισαν την πρωην ΕΡΤ.
    Πιστευω οτι τα σχολια μας θα ακουστουν και θα πιασουν τοπο ωστε να ακουσουμε ξανα τα Μουσικα Συνολα ιδιαιτερως οπως ηταν πριν.
    Ελπιζοντας οτι οι κ.κ.να εκτιμησουν οτι πληρωνει ο ελληνικος λαος απο το υστερημα του την Δημοσια Τηλεοραση και εχει απαιτησεις απο τους ιθυνοντες.
    Φιλικα
    Αννα Μαρια

  • 28 Νοεμβρίου 2013, 21:36 | Μ.Χ.
    Το βλέπω Θετικά/Αρνητικά: 0  0

    Για τον διαγωνισμό για την στελέχωση των Μουσικών Συνόλων της ΝΕΡΙΤ
    1)
    Πρέπει να υπάρχουν τυπικά και πρόσθετα προσόντα, (σύμφωνα με το προσοντολόγιο) εκτός απο τις γνώσεις παιξίματος οργάνου ή φωνητικών. Όπως ισχύει και για όλους τους υπαλλήλους- λειτουργούς.
    2)
    Πρέπει να προσμετράται και η εμπειρία σε μουσικά σύνολα. Όπως προσμετράται η εμπειρία σε οποιοδήποτε αντικείμενο, οποιουδήποτε κλάδου.
    3)
    Πρέπει να ενταχθεί εντός διαδικασιών ΑΣΕΠ για να είναι όσο το δυνατόν λιγότερο διαβλητός και προσβαλλόμενος, για να είναι περισσότερο δίκαιος και αξιοκρατικός. Αίτημα όλων των αντικειμένων όλων των κλάδων.
    4)
    Η ακροάσεις πρέπει να μαγνητοσκοπούνται, μαγνητογραφούνται και να ελέγχονται και αξιολογούνται και απο εξωτερική επιτροπή, όπου το όνομα του υποψηφίου που ακροάται στην μαγνητοταινία δεν θα το γνωρίζει αλλά θα κρίνει μόνο απο αυτό που ακούει.
    Με αυτό τον τρόπο θα υπάρχουν δύο αξιολογήσεις:
    α) μία άμμεση απο την παρούσα κριτική επιτροπή και
    β) μιά δεύτερη απο μιά εξωτερική επιτροπή διαφορετικών προσώπων μέσω της μαγνητοταινίας, όπου ο μέσος όρος των βαθμολογιών θα δίνει την τελική βαθμολογία και τύχον μεγάλες αποκλίσεις θα εξετάζονται και απο τρίτη αξιολογική εξωτερική επιτροπή εντός διαδικασιών ΑΣΕΠ.

  • 27 Νοεμβρίου 2013, 21:57 | Κατερίνα Αρκούδη
    Το βλέπω Θετικά/Αρνητικά: 0  0

    Η εμπειρία των παλαιότερων θα αξιοποιήσει ταχύτερα την παιδεία των νέων μουσικών ώστε το τελικό σχήμα να είναι σύντομα αυτό που απαιτείται.

  • 27 Νοεμβρίου 2013, 21:27 | Φλώρα
    Το βλέπω Θετικά/Αρνητικά: 0  0

    Ζω στο εξωτερικό και παρακολουθώ τις συναυλίες των μουσικών συνόλων της ΕΡΤ είτε από τηλεόραση, είτε ζωντανά, όποτε έρχομαι στην Ελλάδα. Τα μουσικά σύνολα της ΕΡΤ είναι από τα κορυφαία που έχει να παρουσιάσει η Ελλάδα. Ιδιαίτερα η Χορωδία είναι ένα σύνολο με αξιόλογη εμπειρία στο ορατόριο, τη συμφωνική μουσική και την όπερα. Έχει τραγουδήσει υπό την διεύθυνση πολλών διάσημων μαέστρων, και έχει επιδείξει προσαρμοστικότητα στα διαφορετικά στυλ ερμηνειών. Το ρεπερτόριο της χορωδίας είναι πλούσιο και οι χορωδοί κατέχουν το ευρύ ρεπερτόριο μιας συμφωνικής χορωδίας. Η χορωδία είναι αρμονικά δεμένη ως σύνολο, κι αυτό είναι αποτέλεσμα της μακροχρόνιας δουλειάς και των πολυάριθμων συναυλιών.
    Αν θέλουμε η Χορωδία να διατηρήσει το υψηλό της επίπεδο, θα πρέπει να έχει έναν ισχυρό πυρήνα με υψηλή ποιότητα που θα περιλαμβάνει όλους τους έμπειρους χορωδούς της Χορωδίας της ΕΡΤ, καθώς και νέους ταλαντούχους με εμπειρία σε αντίστοιχα σύνολα.
    Όταν παρακολουθούμε μια συναυλία και μαγευόμαστε από την αρμονία, δεν μας ενδιαφέρει καθόλου αν οι χορωδοί έχουν μεταπτυχιακά, ή αν ξέρουν υπολογιστές, ή έχουν πτυχία γλωσσών. Αντίθετα μας ενοχλεί αν οι χορωδία κάνει φάλτσα, αν τραγουδά χωρίς συναίσθημα, αν ξεχωρίζουν οι φωνές και δεν υπάρχει συντονισμός.
    Θέλει μεγάλη προσοχή και φροντίδα η επιλογή των έμπειρων και καλών μουσικών. Να μην μείνει απέξω μια «Μαρία Κάλλας» γιατί δεν ξέρει από υπολογιστές και δεν έχει πτυχίο Πανεπιστήμιου, και γεμίσει η χορωδία από άφωνα πλάσματα που δεν έχουν θέση σε μουσικό σύνολο.

  • 27 Νοεμβρίου 2013, 15:33 | ΣΟΦΙΑ
    Το βλέπω Θετικά/Αρνητικά: 0  0

    Οι σπουδές μουσικής δεν είναι πλέον αδιαβάθμητες, κάποιοι απλά τρομάζουν να συναγωνιστούν νεους με προσόντα τα οποία απέκτησαν μέσα από κρατικά πανεπιστήμια με το σύστημα των πανελληνίων!!!!Επίσης ένας χορώδός για παραδειγμα θα πρέπει αποδεδειγμένα να κατέχει και τίτλους ξένων γλωσσών, όσο για τους υπολογιστές είναι αυτονόητο όλοι όσοι διορίζονται στο δημόσιο πρέπει να το έχουν!Πώς θα γίνει επιλογή χωρίς καποια τυπικά προσόντα??Είναι δυνατόν απόφοιτοι ωδείων να διοριστούν ώς μουσικοι όπως γινόταν????ΈΛΕΟΣ!!!!!Ας κοιτάξουν οι υπεύθυνοι εκτός από τις ακροάσεις στις οποίες συμφωνω να βάλουν και τυπικα προσόντα και η διαδικασία να περνάαπό τον ΑΣΕΠ σίγουρα΄αλλιώς θα ναι μια από τα ίδια!!!!!!!!!1

  • 26 Νοεμβρίου 2013, 15:38 | Σ.Κ.
    Το βλέπω Θετικά/Αρνητικά: 0  0

    Παρήγορο είναι καταρχάς το γεγονός ότι τουλάχιστον υπάρχει πρόβλεψη για επαναφορά των μουσικών συνόλων, αφου δημοσιεύεται και «προσοντολόγιο». Ελπίζω μόνο κι εύχομαι να μην μείνει πάλι στα χαρτιά όπως έγινε και με τον περιβόητο διαγωνισμό για τη Δημόσια Τηλεόραση.
    Οφείλω να παρατηρήσω μόνο ότι εν προκειμένω έχουν παραληφθεί τα διπλώματα ανώτερων θεωρητικών ως αυθύπαρκτοι τίτλοι σπουδών σε συνδυασμό ασφαλώς με την πολυετή εμπειρία στα μουσικά σύνολα, και αναφέρομαι κυρίως στο χορωδιακό σύνολο της ΕΡΤ, καθώς τα συγκεκριμένα διπλώματα ανέκαθεν ήταν τα ελάχιστα προαπαιτούμενα μαζί με την προϋπηρεσία βεβαίως και την καλή επίδοση ασφαλώς στην ακρόαση.

    Περαιτέρω, άποψή μου είναι, και δεδομένου ότι πρόκειται για σύνολα που υφίστανται με την παρούσα σύνθεσή τους τουλάχιστον, επί σειρά πολλών ετών, ότι θα πρέπει καταρχάς να επανέλθουν στις θέσεις τους οι μουσικοί που έχουν θητεύσει σε αυτά και έχουν αφιερώσει τη ζωή τους για να τα φθάσουν στο επίπεδο που βρίσκονται ή μάλλον βρίσκονταν πριν τη διάλυσή τους, οι οποίοι μάλιστα θα αποτελέσουν και τη βάση της επανασύστασής τους, και εν συνεχεία να καλυφθούν οι κενές θέσεις με νέους μουσικούς με πολυετή όμως εμπειρία σε αντίστοιχα μουσικά σύνολα, κατόπιν γενομένων ακροάσεων.

    Δεν σχολιάζω τα του ΑΣΕΠ γιατί το θεωρώ περιττό! Καταρχάς ο ίδιος ο ιδρυτικός νόμος του ΑΣΕΠ εξαιρεί τους μουσικούς από τη σχετική διαδικασία. Μουσικός και μάλιστα καλός μουσικός είσαι στην πράξη, το αποδεικνύεις με το έργο σου, με τη συμμετοχή σου σε σπουδαία σύνολα, και όχι με τη γνώση της ιστορίας της μουσικής και τη συμμετοχή σε γραπτό διαγωνισμό. Α! και με τη γνώση word, excel, power point κλπ!

    Τα μουσικά σύνολα χρειάζεται να συνεχίσουν το έργο τους από το σημείο στο οποίο το άφησαν, μηδενός εξαιρουμένου. Και πρέπει να ενισχυθούν κιόλας με τη συμμετοχή και νέων μουσικών, δεδομένου ότι πάντα υπήρχαν ελλείψεις σε φωνές και όργανα.
    Με την ελπίδα ότι θα ληφθούν υπόψη τα ανωτέρω,
    Σ.Κ.

  • 26 Νοεμβρίου 2013, 00:18 | ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΟΙΚΟΝΟΜΟΥ
    Το βλέπω Θετικά/Αρνητικά: 0  0

    Καταρχήν είναι θετικό ότι και η ΝΕΡΙΤ θα έχει και μουσικά σύνολα παρά τις φήμες που την ήθελαν με το αντικείμενο της περιορισμένο μόνο στις ειδήσεις. Αν δεν κάνω λάθος ήταν δέσμευση και του αντιπρόεδρου της κυβέρνησης. Τα μουσικά σύνολα (ορχήστρα και χορωδία) πέραν των ιδίων εκδηλώσεων συμμετείχαν και σε εμφανίσεις ξένων καλλιτεχνών και χωρίς τα οποία ουδείς σοβαρός καλλιτέχνης θα ερχόταν στην Ελλάδα. Με ποια κριτήρια και διαδικασίες όμως θα γίνουν οι προσλήψεις; Τα τυπικά προσόντα που έχουν τεθεί είναι σωστά. Πέρα από αυτό όμως πιστεύω ότι οι διαδικασίες θα είναι αξιοκρατικές και διαφανείς για να αφήσουμε πίσω το παρελθόν που μας οδήγησε εδώ. Επειδή είναι πολύ πιθανόν οι υποψήφιοι που θα πληρούν τις προϋποθέσεις να είναι περισσότερες από τις ανάγκες, αυτομάτως θα τεθεί θέμα επί πλέον κριτηρίου. Αυτό θα πρέπει να είναι η ίδια η προϋπηρεσία στην ΕΡΤ. Γιατί θα είναι ανεξήγητο να μην προσληφθεί ένας τέτοιος υποψήφιος και να προτιμηθεί ένας χωρίς προηγούμενη προϋπηρεσία στην ΕΡΤ. Σε αυτή την περίπτωση η διαδικασία θα είναι απολύτως διαβλητή και μια επανάληψη από τα παλιά. Και βέβαια το πρόβλημα της ανεργίας δεν λύνεται με μεθόδους ανακύκλωσης αλλά με την δημιουργία πραγματικών θέσεων απασχόλησης. Το ΑΣΕΠ ήταν μια κάποια εγγύηση. Πιστεύω ότι στην θέση του θα είναι κάποια άλλη κατάλληλη επιτροπή, που θα έχει κλειστά τα αυτιά της στις εξωτερικές πιέσεις και θα ξεχάσει τις τυχόν προσωπικές σχέσεις της με τους υποψηφίους.

  • 24 Νοεμβρίου 2013, 20:24 | ΕΛΕΝΗ
    Το βλέπω Θετικά/Αρνητικά: 0  0

    ΣΥΓΝΩΜΗ ΤΙ ΕΝΝΟΕΙΤΕ ΑΣΕΠ ΓΙΑ ΜΟΥΣΙΚΟΥΣ ΟΡΧΗΣΤΡΑΣ; ΘΑ ΕΞΕΤΑΣΤΟΥΝ ΣΤΑ ΘΕΩΡΗΤΙΚΑ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΗΣ ΤΕΧΝΗΣ;ΕΧΕΤΕ ΜΠΕΡΔΕΨΕΙ ΤΗ ΣΠΟΥΔΗ ΤΗΣ ΜΟΥΣΙΚΟΛΟΓΙΑΣ ΜΕ ΤΟ ΠΑΙΞΙΜΟ ΕΝΟΣ ΟΡΓΑΝΟΥ ΣΥΜΦΩΝΙΚΗΣ ΟΡΧΗΣΤΡΑΣ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΑΛΛΗ ΜΙΑ ΠΡΟΤΩΤΥΠΙΑ ΓΕΛΟΙΟΤΗΤΑΣ. ΣΕ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΠΟΥ ΔΕΝ ΤΟ ΕΧΕΤΕ ΑΚΟΥΣΕΙ ΠΟΤΕ, ΠΑΓΚΟΣΜΙΩΣ ΟΙ ΠΡΟΣΛΗΨΕΙΣ ΣΤΙΣ ΟΡΧΗΣΤΡΕΣ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΜΕ ΑΚΡΟΑΣΕΙΣ.
    ΑΠΟ ΤΗ ΣΤΙΓΜΗ ΠΟΥ ΜΙΛΑΜΕ ΓΙΑ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗ ΟΡΧΗΣΤΡΑ ΕΙΝΑΙ ΠΡΟΦΑΝΕΣ ΟΤΙ Η ΠΡΟΥΠΗΡΕΣΙΑ ΕΙΝΑΙ ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΗ, ΕΙΔΙΚΑ ΣΤΗ ΡΑΔΙΟΦΩΝΙΑ ΟΠΟΥ Ο ΜΟΥΣΙΚΟΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΧΕΙ ΚΑΙ ΕΜΠΕΙΡΙΑ ΗΧΟΓΡΑΦΗΣΗΣ.
    ΕΙΝΑΙ ΥΠΟΧΡΕΩΣΗ ΤΗΣ ΔΗΜΟΣΙΑΣ ΤΗΛΕΟΡΑΣΗΣ ΝΑ ΥΠΟΣΤΗΡΙΖΕΙ ΤΟΝ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟ ΚΑΙ ΜΑΛΙΣΤΑ ΤΙΣ ΣΥΜΦΩΝΙΚΕΣ ΟΡΧΗΣΤΡΕΣ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑΣ ΠΑΝΕΥΡΩΠΑΪΚΟΣ ΘΕΣΜΟΣ.
    ΜΟΥΣΙΚΑ ΣΥΝΟΛΑ ΟΠΩΣ ΠΡΙΝ ΧΩΡΙΣ ΠΕΡΙΚΟΠΕΣ

  • 24 Νοεμβρίου 2013, 13:12 | Ο.Π.
    Το βλέπω Θετικά/Αρνητικά: 0  0

    ΤΟ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟ ΠΡΟΣΟΝ ΕΙΝΑΙ Η ΠΟΛΥΧΡΟΝΗ ΕΜΠΕΙΡΙΑ!

  • 23 Νοεμβρίου 2013, 18:23 | ΦΙΛΙΠΠΟΣ
    Το βλέπω Θετικά/Αρνητικά: 0  0

    Τα Μουσικα Συνολα ειναι απαραιτητα σε μια ραδιοφωνια.Το καλυτερο και το σωστοτερο θα ηταν να παραμεινουν ωσ εχουν.Ιδιαιτερως η χορωδια για τον λογο οτι οι φωνες ειναι πιο δυσκολο να δεσουν.Απο την αλλη η χορωδια ηταν πολυ αξιολογη εστω και αν δεν ηταν πληρης.
    Πρεπει να γινει μια σωστη χορωδια με οσους χορωδους χρειαζονται και στις νεες θεσεις να προσληφθουν νεοι τραγουδιστες.Οσο για την πειρα ειναι πολυ λιγος ο χρονος τα δυο χρονια.Ελπιζοντας να εισακουστουν οι γνωμες μας ωστε να εχουμε παλι τα Μουσικα Συνολα που ειχαμε.

    Φιλικα
    Φ.

  • 23 Νοεμβρίου 2013, 15:56 | Μ.Α.
    Το βλέπω Θετικά/Αρνητικά: 0  0

    συμφωνώ με τα απαιτούμενα τυπικά που θέτετε,και προσθέτω πως εκτός από το ταλέντο, η εμπειρία παίζει εξέχοντα σημαντικό ρόλο στο «στήσιμο» ενός συνόλου..είναι πολύ σημαντικό να ληφθεί υπ όψιν η επαναπρόσληψη των μελών των συνόλων…θα είναι ΒΑΣΙΚΟ!!!

  • 23 Νοεμβρίου 2013, 15:33 | Γεωργία Αγγελάκη
    Το βλέπω Θετικά/Αρνητικά: 0  0

    Κατά την γνώμη μου πρέπει πρώτα να προσληφθούν οι ήδη υπάρχοντες μουσικοί και αν υπάρξουν κενές θέσεις τότε προβαίνετε στους παραπάνω κανονισμούς.

  • 22 Νοεμβρίου 2013, 21:57 | ΕΛΛΗ
    Το βλέπω Θετικά/Αρνητικά: 0  0

    ΤΑ ΜΟΥΣΙΚΑ ΣΥΝΟΛΑ ΤΗΣ ΕΡΤ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΥΦΙΣΤΑΝΤΑΙ.ΔΕ ΝΟΕΙΤΑΙ ΜΙΑ ΧΩΡΑ ΧΩΡΙΣ ΟΡΧΗΣΤΡΑ ΤΗΣ ΡΑΔΙΟΦΩΝΙΑΣ ΤΗΣ .ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΠΩ ΑΝ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΑΡΑΜΕΙΝΕΙ ΜΕ ΤΗ ΜΟΡΦΗ ΠΟΥ ΗΤΑΝ,ΑΥΤΑ ΕΙΝΑΙ ΔΙΑΔΙΚΑΣΤΙΚΑ ΖΗΤΗΜΑΤΑ ΠΟΥ ΧΡΕΙΑΖΟΝΤΑΙ ΠΡΟΣΕΚΤΙΚΗ ΕΞΕΤΑΣΗ.ΟΥΤΕ Ο ΑΣΕΠ ΕΙΝΑΙ ΑΚΡΙΒΩΣ ΔΙΚΑΙΟ ΜΕΣΟΝ ΠΡΟΣΛΗΨΗΣ ΓΙΑ ΤΟΝ ΚΛΑΔΟ.ΑΣ ΜΗΝ ΞΕΧΝΑΜΕ-ΑΦΟΥ ΑΝΗΚΩ ΚΙ ΕΓΩ ΣΤΟΝ ΚΛΑΔΟ ΚΑΙ ΤΟ ΓΝΩΡΙΖΩ ΕΚ ΠΕΙΡΑΣ-ΟΤΙ ΕΙΜΑΣΤΕ ΑΔΙΑΒΑΘΜΗΤΟΙ ΣΤΑ ΜΑΤΙΑ ΤΟΥ ΚΡΑΤΟΥΣ.ΕΙΝΑΙ ΛΕΣ ΚΙ ΟΙ ΓΝΩΣΕΙΣ ΜΑΣ-ΓΝΩΣΕΙ ΚΑΙ ΚΟΠΟΙ ΠΟΛΛΩΝ ΕΤΩΝ-ΕΙΝΑΙ ΠΑΝΤΕΛΩΣ ΑΧΡΗΣΤΕΣ.ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΚΑΘΟΛΟΥ ΕΤΣΙ.ΤΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΜΑΣ ΕΙΝΑΙ ΕΛΛΙΠΕΣ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΑΔΙΚΟ ΝΑ ΚΡΙΝΟΜΑΣΤΕ ΜΕ ΒΑΣΗ ΑΥΤΟ ΤΟ ΚΡΙΤΗΡΙΟ.ΩΣΤΟΣΟ ΜΙΑ ΣΟΒΑΡΗ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΘΑ ΗΤΑΝ ΘΕΜΙΤΗ.

  • 22 Νοεμβρίου 2013, 14:29 | george
    Το βλέπω Θετικά/Αρνητικά: 0  0

    ΣΥΜΦΩΝΩ ΑΠΟΛΥΤΑ ΜΕ ΤΗΝ ΜΑΡΙΑ ΑΝ ΚΑΙ ΔΕΝ ΘΑ ΜΕ ΣΥΝΕΦΕΡΕ. ΟΜΩΣ ΤΟ ΗΘΙΚΟ ΚΑΙ ΤΟ ΔΙΚΑΙΟ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΜΕΙΝΟΥΝ ΤΑ ΣΥΝΟΛΑ ΩΣ ΕΙΧΑΝ, ΚΑΙ ΑΣ ΕΛΠΙΣΟΥΜΕ ΝΑ ΠΡΟΚΥΨΟΥΝ ΕΠΙΠΛΕΟΝ ΘΕΣΕΙΣ!!! ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΣΚΕΦΤΟΥΜΕ ΤΟΥΣ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΥΣ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΙ!!!!!!!!

  • 22 Νοεμβρίου 2013, 13:06 | Μαρία
    Το βλέπω Θετικά/Αρνητικά: 0  0

    Καταρχάς δεν πρέπει να ξεχνάμε ότι μιλάμε για μουσικά σύνολα τα οποία είναι ενεργά επί σειρά πολλών ετών και δε γεννιούνται σήμερα.!! Αποτελούνται από αξιολογότατους μουσικούς που έχουν δώσει εκατοντάδες συναυλίες ενώπιον του ελληνικού αλλά και του διεθνούς μουσικόφιλου κοινού και πάντα τυγχάνουν αποθεωτικής αποδοχής!! Οι άνθρωποι αυτοί για τους οποίους ΠΟΤΕ δεν υπήρξε καμιά μομφή καθώς οι προσλήψεις γίνονται κάθε φορά μέσω ανοιχτών ακροάσεων και διαδικασιών άμεσα ελεγχόμενων από τον ΑΣΕΠ έχασαν βίαια τη δουλειά τους για σκοπιμότητες που καμία σχέση δεν είχαν με το έργο που παρήγαγαν. Πρόκειται για νέα παιδιά που με πολύ ζήλο και όνειρα ξεκίνησαν το ταξίδι τους στη «σπουδαία¨ μουσική αλλά και για ανθρώπους με οικογένειες και παιδιά που έδωσαν πολύ κόπο και ψυχή για να φτάσουν τα μουσικά σύνολα εκεί που ήταν.. χτες.. Επομένως θεωρώ ηθικό και δίκαιο οι άνθρωποι αυτοί να επιστρέψουν στις θέσεις τους ως είχαν…!!
    Επειδή όμως μετά από όλα αυτά που συνέβησαν όσοι από τους εργαζόμενους μπορούσαν κατέθεσαν χαρτιά για σύνταξη και άλλοι αναγκάστηκαν να απασχοληθούν κάπου αλλού υπάρχει πιθανότητα να προκύψουν κενές θέσεις… Πιστεύω ότι κ αυτές το σωστότερο θα ήταν να καλυφθούν μέσω ανοιχτών ακροάσεων ΧΩΡΙΣ κανένα άλλο επιπρόσθετο προσόν καθώς οι μουσικοί είναι εκτελεστές έργων και ως προς αυτό πρέπει να κριθούν.. Έτσι θα επικρατήσουν οι πιο ταλαντούχοι και οι πιο ικανοί.. Τι προσφέρει στην ποιότητα του μουσικού αν είναι κάτοχος διπλώματος ηλεκτρονικών υπολογιστών??? Αυτά είναι γενικά κριτήρια του ΑΣΕΠ που πιστεύω όμως ότι δεν προσιδιάζουν στη συγκεκριμένη ειδικότητα.

  • 21 Νοεμβρίου 2013, 19:14 | Χριστοπούλου
    Το βλέπω Θετικά/Αρνητικά: 0  0

    Κύριο συστατικό αδιάβλητων προσλήψεων μουσικών είναι μια υψηλού κύρους (επταμελής τουλάχιστον )επιτροπή που θα διεξάγει τις ακροάσεις (ηχογραφημένες εννοείται) πέρα από τα τυπικά προσόντα που δεν αρκούν φυσικά πουθενά στον κόσμο για να επιλέξει κανείς μουσικούς.

    Επίσης με τα δύο χρόνια εμπειρία σε μεγάλα σύνολα (από τα πολλά που έχουμε;;;;)που ζητάτε ,αν το θεωρείτε ως υποχρεωτικό, αποκλείετε δια βίου κάθε νέο ταλαντούχο μουσικό ή και ήδη καταξιωμένους σολίστ που θα ήθελαν να ενταχθούν στην ορχήστρα.

    Για τα προγράμματα δε των ακροάσεων είναι τόσο απλό να συμβουλευτείτε τα αντίστοιχα των άλλων ελληνικών ή των ξένων ορχηστρών .

  • 21 Νοεμβρίου 2013, 18:53 | Γιώργος Πλουμπίδης
    Το βλέπω Θετικά/Αρνητικά: 0  0

    Ναι στα μουσικά σύνολα. Παράγουν πολιτισμό!

  • 21 Νοεμβρίου 2013, 13:08 | Iωσήφ Κετεντζιάν
    Το βλέπω Θετικά/Αρνητικά: 0  0

    Στην συγκεκριμένη ειδικότητα που πολύ σωστά μένει εκτός ΑΣΕΠ πιστεύω ότι θα πρέπει να είναι απαιτούμενος: είτε κάποιος πανεπιστημιακός τίτλος σπουδών της ημεδαπής ή της αλλοδαπής με κατεύθυνση στο αντίστοιχο σε κάθε περίπτωση μουσικό όργανο ή τη μονωδία, είτε απολυτήριο Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης και Πτυχίο ή Δίπλωμα αναγνωρισμένου Ωδείου του αντίστοιχου σε κάθε περίπτωση μουσικού οργάνου ή μονωδίας ή ισότιµος τίτλος σχολών της αλλοδαπής, αντίστοιχης ειδικότητας.

  • 20 Νοεμβρίου 2013, 20:41 | Μάριος
    Το βλέπω Θετικά/Αρνητικά: 0  0

    Kατά τη γνώμη μου η εμπειρία που θα πρέπει να έχει ο μουσικός-χορωδός, αν θέλετε να δημιουργηθεί άμεσα μια αξιόλογη μουσικά σύνολα, θα πρέπει να είναι τουλάχιστον πενταετής και ειδικότερα εμπειρία προερχόμενη από μουσικά σχήματα που ειδικεύονται σε ηχογραφήσεις-βιντεοσκοπίσεις αφού τα μουσικά σύνολα των Ραδιοφωνιών παγκοσμίως πέρα από τις συναυλίες έχουν ως βασικό έργο την ηχογράφηση-βιντεοσκόπιση ή και απευθείας μετάδοσης για το ραδιόφωνο-τηλεόραση έργων συνθετών της χώρας τους(και όχι μόνο).Επίσης σημαντική είναι η γνώση τουλάχιστον μιας ξένης γλώσσας,(αγγλικά-ιταλικά κατά προτεραιότητα) διότι διαφορετικά η συνεννόηση με προσκεκλημένους ξένους μαέστρους ή σολιστ είναι ελλιπής.

  • 20 Νοεμβρίου 2013, 18:51 | ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΠΑΠΑΔΕΛΑΣ
    Το βλέπω Θετικά/Αρνητικά: 0  0

    Τα μεγάλα σύνολα της χώρας πρεπει να αποτελούνται από άτομα με πανεπιστημιακές σπουδές και φυσικά όπως οφείλετε να γνωρίζετε άτομα που απλά τελειώνουν ένα ωδείο και έτυχε κάποιος να τους «βάλει» σε ένα μεγάλο σύνολο δεν μπορούν να θεωρούνται ισάξια!!Γιατί δεν βάζετε και στους μουσικούς Ασεπ?!!!!!!!Ασεπ!Τέλος στις φωτογραφημένες προκυρήξεις!!!

  • 20 Νοεμβρίου 2013, 17:50 | ΣΤΑΥΡΟΠΟΥΛΟΥ ΣΟΦΙΑ
    Το βλέπω Θετικά/Αρνητικά: 0  0

    Πιστεύω ότι και οι Μουσικοί πρέπει να μπούν στον ΑΣΕΠ τι σημαίνει εκτός ΑΣΕΠ??ο κλάδος των μουσικών πλέον είναι πανεπιστημιακός και όλοι έχουν πολλά επιπρόσθετα προσόντα μεταπτυχιακά κλπ, ποτέ δεν είχαμε λοιπόν ευκαιρία να ειμαστε σε μεγάλα σύνολα γιατί αυτές τις θέσεις τις κατείχαν συνήθως άλλοι…Αν θέλετε να είστε δικαιοι βάλτε και τους μουσικούς στον ΑΣΕΠ!!!!!!!!!ΑΣΕΠ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!