Οι αρμοδιότητες των Μουσικών Συνόλων της ΝΕΡΙΤ είναι ο προγραμματισμός και η οργάνωση παραγωγών που καλύπτουν όλο το φάσμα της ελληνικής και ευρωπαϊκής μουσικής, ο συντονισμός με τις αρμόδιες υπηρεσίες για την τηλεοπτική ή/και ραδιοφωνική κάλυψή των παραγωγών αυτών και η συνεργασία με τις αρμόδιες υπηρεσίες για την προβολή του έργου των μουσικών συνόλων.
1.Γραμματεία
Η αρμοδιότητα της γραμματείας είναι η γραμματειακή υποστήριξη της υπηρεσίας, η συγκέντρωση και διαχείριση όλων των στοιχείων που αφορούν τη λειτουργία της και η παρακολούθηση της διαμόρφωσης των δεικτών – κλειδιών στοχοθέτησης.
Αρχική Δημόσια Διαβούλευση για τον Εσωτερικό Κανονισμό Λειτουργίας ΝΕΡΙΤ Α.ΕΆρθρο 28: Μουσικά Σύνολα
Άρθρο 28: Μουσικά Σύνολα
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 01: ΑντικείμενοΆρθρο 01: Αντικείμενο
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 02: Γενική Συνέλευση
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 03: Εποπτικό Συμβούλιο
- 4 ΣχόλιαΆρθρο 04: Διευθύνων Σύμβουλος-Διοικητικό Συμβούλιο
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 05: Γενικοί Διευθυντές & Διευθυντές
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 06: Συντονιστές
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 07: Υπεύθυνοι Διοίκησης ΈργουΆρθρο 07: Υπεύθυνοι Διοίκησης Έργου
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 08: Γραφείο Προέδρου Δ.Σ. & Διευθύνοντος ΣυμβούλουΆρθρο 08: Γραφείο Προέδρου Δ.Σ. & Διευθύνοντος Συμβούλου
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 09: Γραμματεία Εποπτικού και Διοικητικού ΣυμβουλίωνΆρθρο 09: Γραμματεία Εποπτικού και Διοικητικού Συμβουλίων
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 10: Γενική Διεύθυνση ΠεριεχομένουΆρθρο 10: Γενική Διεύθυνση Περιεχομένου
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 11: Γραφείο Γενικού Διευθυντή ΠεριεχομένουΆρθρο 11: Γραφείο Γενικού Διευθυντή Περιεχομένου
- 5 ΣχόλιαΆρθρο 12: Διεύθυνση Ειδήσεων
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 13: Διεύθυνση Τηλεόρασης
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 14: Διεύθυνση ΡαδιοφωνίαςΆρθρο 14: Διεύθυνση Ραδιοφωνίας
- 7 ΣχόλιαΆρθρο 15: Γενική Διεύθυνση Περιφερειακού & Τοπικού Περιεχομένου (Θεσσαλονίκη)
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 16:Γραφείο Γενικού Διευθυντή Περιφερειακού & Τοπικού ΠεριεχομένουΆρθρο 16:Γραφείο Γενικού Διευθυντή Περιφερειακού & Τοπικού Περιεχομένου
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 17: Διεύθυνση Περιφερειακού & Τοπικού Περιεχομένου (Θεσσαλονίκη)
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 18: Γενική Διεύθυνση ΔιαχείρισηςΆρθρο 18: Γενική Διεύθυνση Διαχείρισης
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 19: Γραφείο Γενικού Διευθυντή ΔιαχείρισηςΆρθρο 19: Γραφείο Γενικού Διευθυντή Διαχείρισης
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 20: Διεύθυνση Οικονομικών Υπηρεσιών
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 21: Διεύθυνση Ανθρώπινου ΔυναμικούΆρθρο 21: Διεύθυνση Ανθρώπινου Δυναμικού
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 22: Διεύθυνση ΕκμετάλλευσηςΆρθρο 22: Διεύθυνση Εκμετάλλευσης
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 23: Γενική Διεύθυνση Ανάπτυξης & Τεχνολογίας
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 24: Γραφείο Γενικού Διευθυντή Ανάπτυξης & ΤεχνολογίαςΆρθρο 24: Γραφείο Γενικού Διευθυντή Ανάπτυξης & Τεχνολογίας
- 9 ΣχόλιαΆρθρο 25: Διεύθυνση Λειτουργίας
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 26: Διεύθυνση Έρευνας, Ανάπτυξης & Πληροφορικής
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 27: Μονάδα Επιτελικής Παρακολούθησης
- 9 ΣχόλιαΆρθρο 28: Μουσικά Σύνολα
- 8 ΣχόλιαΆρθρο 29: Αρχείο
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 30: Νομική Υπηρεσία
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 31: Εταιρική ΕπικοινωνίαΆρθρο 31: Εταιρική Επικοινωνία
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 32: Συμβουλευτικές επιτροπές προγράμματοςΆρθρο 32: Συμβουλευτικές επιτροπές προγράμματος
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 33: Μεσολαβητής
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 34: Επιτροπή Δεοντολογίας
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 35: Επιτροπή Προγράμματος
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 36: Επιτροπή ΣεναρίωνΆρθρο 36: Επιτροπή Σεναρίων
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 37: Επιτροπή Κοστολογίου ΠρογραμμάτωνΆρθρο 37: Επιτροπή Κοστολογίου Προγραμμάτων
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 38: Οικονομοτεχνική Επιτροπή
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 39: Τεχνικό Συμβούλιο
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 40: Εποπτεία – Έλεγχος ΝΕΡΙΤ−Α.Ε.
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 41: Υπηρεσία Εσωτερικού Ελέγχου
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 42: Επιτροπή Ελέγχου
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 43: Εσωτερικός Κανονισμός Λειτουργίας της ΝΕΡΙΤ Α.Ε.Άρθρο 43: Εσωτερικός Κανονισμός Λειτουργίας της ΝΕΡΙΤ Α.Ε.
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 44: Γενικός Κανονισμός Προσωπικού ΝΕΡΙΤ Α.Ε.Άρθρο 44: Γενικός Κανονισμός Προσωπικού ΝΕΡΙΤ Α.Ε.
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 45: Ειδικοί Κανονισμοί
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 46: Κανονισμοί Λειτουργίας ΥπηρεσιώνΆρθρο 46: Κανονισμοί Λειτουργίας Υπηρεσιών
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 47:ΙΣΧΥΣ – ΤΡΟΠΟΠΟΙΗΣΗ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΥΆρθρο 47:ΙΣΧΥΣ – ΤΡΟΠΟΠΟΙΗΣΗ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΥ
Πλοήγηση στη Διαβούλευση
Αναρτήθηκε
3 Δεκεμβρίου 2013, 10:00
Ανοικτή σε Σχόλια έως
13 Δεκεμβρίου 2013, 13:00
Σχετικό Υλικό
Έκθεση επί της ΔιαβούλευσηςΕργαλεία
Εκτύπωση Εξαγωγή Σχολίων σεΣτατιστικά
9 Σχόλια 68 Σχόλια επι της Διαβούλευσης 1749 - Όλα τα ΣχόλιαΌλες οι Διαβουλεύσεις
- Δημόσια Διαβούλευση για τον Κανονισμό Εργασίας της ΝΕΡΙΤ ΑΕ
- Δημόσια Διαβούλευση για τον Εσωτερικό Κανονισμό Λειτουργίας ΝΕΡΙΤ Α.Ε
- Τεχνικές Προδιαγραφές
- Ψηφιακά προϊόντα
- Κανονισμός Προμηθειών ΝΕΡΙΤ
- Διαβούλευση για την περιγραφή των απαιτούμενων προσόντων του προς πρόσληψη προσωπικού της ΝΕΡΙΤ ΑΕ
- Δημόσια Διαβούλευση για την εξειδίκευση των σκοπών και των προτεραιοτήτων της δημόσιας ραδιοτηλεόρασης
Τα μουσικά σύνολα αποτελούσαν μια όαση στην μουσική πενία που επικρατεί στη χώρα μας. Παραφράζοντας τον μεγάλο Γιάννη Τσαρούχη μπορούμε να πούμε ότι τα μουσικά σύνολα της ΕΡΤ ήταν μια απόδειξη ότι υπάρχει ακόμα πολιτισμός στην Ελλάδα. Ενδεχόμενη κατάργηση των μουσικών συνόλων θα υποβαθμίσει ακόμα παραπάνω το ήδη χαμηλό πολιτιστικό επίπεδο του τόπου.
Ο όρος ευρωπαϊκή μουσική αφήνει εκτός, ένα ευρύ μουσικό πεδίο του σύγχρονου κόσμου. Προτείνεται η αντικατάστασή του με τον όρο παγκόσμια μουσική.
Αν η κυβέρνηση δεν επιθυμεί να παραμείνει η Ελλάδα η χώρα των σκυλάδικων και της μουσικής βαρβαρότητας, πρέπει να διατηρήσει και να αναβαθμίσει τα Μουσικά Σύνολα ως ένα πυλώνα δημόσιας πολιτιστικής πολιτικής: όχι υποστελεχωμένα και με συμβολική παρουσία, αλλά με επαρκές έμψυχο δυναμικό ώστε να μπορούν να αντεπεξέλθουν και στα απαιτητικότερα έργα του διεθνούς ρεπερτορίου. Με καλό και επαγγελματικό management θα μπορούσαν να κάνουν θαύματα – δείτε το παράδειγμα της ΕΛΣ, που και αυτή λειτουργεί υπό σοβαρούς περιορισμούς. Δεν έχουμε την πολυτέλεια να χάσουμε έναν από τους ελάχιστους θεσμούς που διαθέτουμε στο χώρο της ποιοτικής μουσικής.
Υπόμνηση: Το 2014 συμπληρώνονται 20 χρόνια από το θάνατο του Μάνου Χατζιδάκη. Θα κάνουμε εκδηλώσεις μνήμης χωρίς Τρίτο Πρόγραμμα;
ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΣΑΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΩ ΠΩΣ ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΛΥΠΤΟΥΝ ΤΑ ΜΟΥΣΙΚΑ ΣΥΝΟΛΑ ΟΛΟ ΤΟ ΦΑΣΜΑ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΚΑΙ ΕΥΡΩΠΑΙΚΗΣ ΜΟΥΣΙΚΗΣ,ΟΠΩΣ ΑΝΑΦΕΡΕΤΕ ΣΤΟΝ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟ ΑΥΤΟΥ ΤΟΥ ΦΟΡΕΑ,αρθρο 28,ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΣΤΕΛΕΧΩΘΕΙ ΜΕ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ ΑΡΙΘΜΟ ΜΟΥΣΙΚΩΝ.π.χ.ΣΥΜΦΩΝΙΚΗ ΟΡΧΗΣΤΡΑ ΡΑΔΙΟΦΩΝΙΑΣ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΧΕΙ ΛΙΓΟΤΕΡΟΥΣ ΑΠΟ 102 ΜΟΥΣΙΚΟΥΣ.ΑΥΤΟ ΙΣΧΥΕΙ ΣΕ ΟΛΗ ΤΗΝ ΕΥΡΩΠΗ. ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΑ ΔΕΝ ΘΑ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΡΜΗΝΕΥΣΕΙ ΕΝΑ ΜΕΓΑΛΟ ΜΕΡΟΣ ΤΟΥ ΡΕΠΕΡΤΟΡΙΟΥ.ΚΑΙ ΤΟ ΕΠΙΣΗΜΕΝΟ ΑΥΤΟ ΔΙΟΤΙ ΤΟ ΠΑΡΕΛΘΟΝ ΣΤΟΝ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟ ΣΕ ΑΥΤΗ ΤΗ ΧΩΡΑ ΜΑΣ ΕΧΕΙ ΔΕΙΞΕΙ ΠΩΣ ΟΣΟΙ ΠΕΡΝΟΥΝ ΑΠΟΦΑΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΕΤΟΙΑ ΘΕΜΑΤΑ ΕΙΤΕ ΛΟΓΩ ΑΓΝΟΙΑΣ ΕΙΤΕ ΛΟΓΩ ΥΠΟΤΙΘΕΜΕΝΗΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΚΑΤΑΛΗΓΟΥΝ ΣΕ ΕΠΙΛΟΓΕΣ ΠΟΥ ΣΤΗΝ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΥΠΟΝΟΜΕΥΟΥΝ ΤΗΝ ΣΩΣΤΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΕΙΑ ΤΩΝ ΟΡΧΗΣΤΡΩΝ. ΣΥΝΗΘΩΣ ΑΝΤΙΜΕΤΟΠΙΖΟΝΤΑΙ ΣΑΝ…ΑΝΑΓΚΑΙΟ ΚΑΚΟ. ΕΠΙΣΗΣ Η ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΚΑΙ Ο ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΓΙΝΕΤΑΙ ΑΠΟ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΠΟΥ ΝΑ ΕΧΟΥΝ ΤΙΣ ΑΠΑΙΤΟΥΜΕΝΕΣ ΓΝΩΣΕΙΣ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΣΤΟΧΟΥΣ ΓΙΑ ΤΟ ΜΕΛΛΟΝ ΤΩΝ ΜΟΥΣΙΚΩΝ ΣΥΝΟΛΩΝ. ΑΛΩΣΤΕ ΤΟ ΠΑΡΕΛΘΟΝ ΕΧΕΙ ΔΕΙΞΕΙ ΠΩΣ ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΣΥΝΘΕΤΕΣ ΠΟΥ ΚΑΤΑ ΚΑΙΡΟΥΣ ΕΙΧΑΝ ΤΟΠΟΘΕΤΗΘΕΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΚΑΣΤΟΤΕ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ…ΛΟΓΩ ΓΝΩΡΙΜΙΩΝ,ΟΙ ΒΑΣΙΚΕΣ ΤΟΥΣ ΕΠΙΛΟΓΕΣ ΕΙΧΑΝ ΩΣ ΣΤΟΧΟ ΤΙΣ ΠΡΟΣΩΠΙΚΕΣ ΤΟΥΣ ΦΙΛΟΔΟΞΙΕΣ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΟΛΑ ΤΑ ΑΛΛΑ. ΤΕΛΟΣ ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΣΑΣ ΕΠΙΣΗΜΑΝΩ ΠΩΣ ΤΑ ΜΟΥΣΙΚΑ ΣΥΝΟΛΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΘΗΝΑ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΓΙΑ ΟΛΗ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΚΑΙ ΤΟΝ ΕΛΛΗΝΙΣΜΟ ΤΟΥ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟΥ.ΑΥΤΟ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΠΩΣ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΜΦΑΝΙΖΕΤΑΙ ΣΕ ΟΛΗ ΤΗΝ ΕΠΙΚΡΑΤΕΙΑ ΚΑΙ ΟΧΙ ΜΟΝΟ…
Η Αλβανία και η Τουρκία έχουν δεκάδες κρατικά μουσικά σύνολα. Ολη η ευρώπη χρηματοδοτεί απο τον κρατικό τους προυπολογισμό ορχήστρες και χορωδίες ακόμη και στις μικρές κομωπόλεις τους.Την Ελλάδα, την βλέπετε σαν χώρα του τρίτου κόσμου, και την Αθήνα ούτε καν σαν χωριό; Προτιμώ απο τα λίγα που διαθέτω, να πληρώνω για τις ορχήστρες τις ΕΡΤ(πολιτισμός, παιδεία και ψυχαγωγία) παρά για τις αμαξάρες και τις γραφειάρες και τους παχουλούς μισθούς των βουλευτών και των υπουργών.Τέλος θεωρώ οτι η ΕΡΤ με τα μουσικά της σύνολα, με το υψηλό επίπεδο συναυλιών τους, μας προσφέρουν πολλά περισσότερα τις δύσκολες στιγμές που περνά η Ελλάδα απ’ότι οι προαναφερθέντες.
κύριε υπουργέ της Δημόσιας Ραδιοτηλεόρασης,
k.Δ.Σ της ΝΕΡΙΤ κ. Προκοπάκη,
αξιότιμα μέλη του Δ.Σ της ΝΕΡΙΤ και του Εποπτικού Συμβουλίου,
Αξιότιμοι κύριοι και κυρίες νιώθω ότι είστε συνυπεύθυνοι για την διάσωση της μουσικής και οπτικοακουστικής μνήμης και κουλτούρας αυτής της χώρας. Τα Μουσικά Σύνολα και η Διεύθυνση Μουσείου Αρχείου ήταν ο πυλώνας εξωστρέφειας του πολιτισμού της ΕΡΤ. Είναι σημαντικό ότι στα σχέδια σας σκεφτόσαστε αυτά τα δυο κομμάτια να τα λειτουργήσετε γιατί έρχονται Χριστούγεννα και η συναυλία στο Μέγαρο Μουσικής φέτος για τα παιδιά δεν θα γίνει, η ιστοσελίδα του αρχείου και οι δραστηριότητα που είχε τα τελευταία χρόνια με τα εκπαιδευτικά προγράμματα λείπουν…ενώ ο ήχος του Τρίτου λείπει από τα αυτιά μου. Δεν είναι πολυτέλεια να τα συντηρήσετε, να τα ενισχύσετε, δεν είναι προϊόντα ελιτίστικης κουλτούρας, είναι αυτό που λείπει αυτές τις μέρες της κατήφειας, ο πολιτισμός μας. Εμείς οι δημιουργοί που όλα αυτά τα χρόνια αξιοποιήσαμε τόσο τον ήχο των συνόλων αλλά και τα κομμάτια του αρχείου αισθανόμαστε ορφανοί. Η τηλεόραση που επικαλείστε να κάνετε είναι ενημέρωση και ψυχαγωγία που και αυτή ο λαός μας έχει ανάγκη, αλλά αυτά αν δεν είναι σωστά και έχουν συνταγές του σύγχρονου παρελθόντος, δεν θα αποτελέσουν για τον ερευνητή του μέλλοντος τεκμήρια. Ενισχύστε λοιπόν χωρίς προκατάληψη αυτούς τους τρείς πυλώνες για την υστεροφημία σας, γιατί μετά από δύο χρόνια κανείς δε θα θυμάται το αγορασμένο ξένο πρόγραμμα που θα παίζεται, αλλά αντίθετα θα θυμούνται τις συναυλίες των Μουσικών Συνόλων στη Κρήτη ή την Αλεξανδρούπολη ή το ντοκιμαντέρ για τη Χρυσή Αυγή, το πολίτευμα ή τον Καβάφη που οφείλουμε να τα δίνουμε στις επόμενες γενιές, τις καταγεγραμμένες συνεντεύξεις των ανθρώπων του πολιτισμού και των γραμμάτων στο τρίτο. Κύριοι έχετε ευθύνη.
με εκτίμηση
Ορφανός Γεώργιος
Συμφωνώ απόλυτα με όσα γράφει η Ναταλία Τζωρτζίδου και τα προσυπογράφω. Κιακόμη θυμάμαι πέρυσι από Οκτώβριο ως τις 10 Ιουνίου πόσες συναυλίες των Μουσικών Συνόλων είχαν την ευκαιρία πάρα πολλοί Αθηναίοι να παρακολουθήσουν στο Μέγαρο Μουσικής,στο Θέατρο Ελληνικός Κόσμος,στο Ακροπόλ κι αλλού-τις περισσότερες δωρεάν. Πόσοι έλληνες και ξένοι σ ολόκληρη την Ελλάδα μα και στο εξωτερικό οι ομογενείς μας απολάμβαναν τις βιντεοσκοπημένες συναυλίες απο τα κρατικά κανάλια. Και η χριστουγεννιάτικη συναυλία των Μ.Σ. στο Μέγαρο Μουσικής με απευθείας μετάδοση από την ΕΡΤ ήταν μεγάλη απόλαυση και χαρά για εκατομμύρια ανθρώπων. Τώρα τί μας έμεινε; Στην πολύ δύσκολη εποχή που ζούμε ας δοθεί έστω η δυνατότητα τέτοιας ποιοτικής ψυχαγωγίας.
Είναι ανήκουστο μια Δημόσια Τηλεόραση -ή όπως τελικά θα λέγεται- χωρίς τα μουσικά σύνολα. Πραγματικά θλιβερό. Κάθε χώρα που θέλει να δείχνει κάπως πολιτισμένη -έστω και κατ΄επίφαση- επιβάλλεται να διαθέτει ορχήστρα ραδιοφωνίας.
Η συμφωνική ορχήστρα και η ορχήστρα σύγχρονης μουσικής, θα έπρεπε όχι μόνο να ξαναλειτουργήσουν, αλλά και να αξιοποιηθούν ουσιαστικά για να προσφέρουν στους Έλληνες πολίτες το υψηλό μουσικό επίπεδο που επανειλημμένως έχουμε ακούσει.
Υ.Γ. Μέχρι σήμερα, δεν γνώριζα για την συγκεκριμένη διαβούλευση και μου φαίνεται εξίσου τραγικό να πρέπει να μετρηθούν τα «Like» για το αν θα λειτουργήσουν ή όχι οι ορχήστρες της Δημόσιας Τηλεόρασης. Να περιμένουμε, δηλαδή, να βγει και σε δημόσια διαβούλευση το αν θα πρέπει να έχουμε σχολεία ή όχι?
Δεν είμαι μουσικός αλλά τα παιδιά των μουσικών συνόλων έδωσαν ένα τεράστιο δείγμα των δυνατοτήτων τους στο ευρύ κοινό τις μέρες του καλοκαιριού στο ραδιομέγαρο της Αγίας Παρασκευής,πιστεύω να συμφωνούν όλοι όσοι τους είδαν και τους άκουσαν, αυτά τα παιδιά πρέπει να συνεχίσουν να παίζουν μουσική και να χαρίζουν τις υπέροχες μελωδίες τους στους Έλληνες πολίτες..