Για να δείτε τον κανονισμό πατήστε εδώ
Αρχική Κανονισμός Προμηθειών ΝΕΡΙΤΣΧΕΔΙΟ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΥ ΔΗΜΟΠΡΑΤΗΣΗΣ, ΑΝΑΘΕΣΗΣ ΚΑΙ ΕΚΤΕΛΕΣΗΣ ΠΡΟΜΗΘΕΙΩΝ ΚΑΙ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ΤΗΣ ΝΕΡΙΤ Α.Ε.
ΣΧΕΔΙΟ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΥ ΔΗΜΟΠΡΑΤΗΣΗΣ, ΑΝΑΘΕΣΗΣ ΚΑΙ ΕΚΤΕΛΕΣΗΣ ΠΡΟΜΗΘΕΙΩΝ ΚΑΙ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ΤΗΣ ΝΕΡΙΤ Α.Ε.
- 3 ΣχόλιαΣΧΕΔΙΟ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΥ ΔΗΜΟΠΡΑΤΗΣΗΣ, ΑΝΑΘΕΣΗΣ ΚΑΙ ΕΚΤΕΛΕΣΗΣ ΠΡΟΜΗΘΕΙΩΝ ΚΑΙ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ΤΗΣ ΝΕΡΙΤ Α.Ε.
- Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Άρθρο 1 – Αντικείμενο του ΚανονισμούΆρθρο 1 – Αντικείμενο του Κανονισμού
- Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Άρθρο 2 – Πεδίο ΕφαρμογήςΆρθρο 2 – Πεδίο Εφαρμογής
- Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Άρθρο 3 – ΟρισμοίΆρθρο 3 – Ορισμοί
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 4- Εφαρμοστέες αρχές
- Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Άρθρο 5 – Αποφάσεις διενέργειας διαγωνισμώνΆρθρο 5 – Αποφάσεις διενέργειας διαγωνισμών
- Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Άρθρο 6 – Διαδικασίες ανάθεσης και επιλογή κατάλληλης διαδικασίαςΆρθρο 6 – Διαδικασίες ανάθεσης και επιλογή κατάλληλης διαδικασίας
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 7 – Ανοικτή, κλειστή, με διαπραγμάτευση διαδικασία
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 8 –Απευθείας Ανάθεση
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 9 – Πρόχειρος διαγωνισμός
- Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Άρθρο 10 – Συμφωνίες – πλαίσιο ή Μακροχρόνιες συμφωνίεςΆρθρο 10 – Συμφωνίες – πλαίσιο ή Μακροχρόνιες συμφωνίες
- Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Άρθρο 11 – Ανταγωνιστικός διάλογοςΆρθρο 11 – Ανταγωνιστικός διάλογος
- Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Άρθρο 12 – Δυναμικά συστήματα αγορώνΆρθρο 12 – Δυναμικά συστήματα αγορών
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 13 – Ηλεκτρονικοί πλειστηριασμοί
- Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Άρθρο 14 – Υποχρεώσεις και γενικές αρχές δημοσιότηταςΆρθρο 14 – Υποχρεώσεις και γενικές αρχές δημοσιότητας
- Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Άρθρο 15 – ΔιακήρυξηΆρθρο 15 – Διακήρυξη
- Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Άρθρο 16 – ΠροθεσμίεςΆρθρο 16 – Προθεσμίες
- Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Άρθρο 17 – Γενικοί όροι συμμετοχής στους διαγωνισμούςΆρθρο 17 – Γενικοί όροι συμμετοχής στους διαγωνισμούς
- Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Άρθρο 18 – Προσωπική κατάσταση υποψηφίωνΆρθρο 18 – Προσωπική κατάσταση υποψηφίων
- Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Άρθρο 19 – Χρηματοοικονομική επάρκειαΆρθρο 19 – Χρηματοοικονομική επάρκεια
- Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Άρθρο 20 – Τεχνική ικανότηταΆρθρο 20 – Τεχνική ικανότητα
- Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Άρθρο 21 -Εγγυήσεις − ΠροκαταβολήΆρθρο 21 -Εγγυήσεις − Προκαταβολή
- Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Άρθρο 22 -Τεχνικές προδιαγραφέςΆρθρο 22 -Τεχνικές προδιαγραφές
- Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Άρθρο 23 – Εναλλακτικές προσφορέςΆρθρο 23 – Εναλλακτικές προσφορές
- Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Άρθρο 24 – Υπεργολαβική ανάθεσηΆρθρο 24 – Υπεργολαβική ανάθεση
- Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Άρθρο 25 – Συμμετοχή κοινοπραξιών ή συμπράξεωνΆρθρο 25 – Συμμετοχή κοινοπραξιών ή συμπράξεων
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 26 – Επιτροπές
- Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Άρθρο 27 – Παραλαβή προσφορώνΆρθρο 27 – Παραλαβή προσφορών
- Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Άρθρο 28 – Αξιολόγηση των προσφορώνΆρθρο 28 – Αξιολόγηση των προσφορών
- Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Άρθρο 29 -Κριτήρια ανάθεσηςΆρθρο 29 -Κριτήρια ανάθεσης
- Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Άρθρο 30 – Αιτιολόγηση ασυνήθιστα χαμηλών προσφορώνΆρθρο 30 – Αιτιολόγηση ασυνήθιστα χαμηλών προσφορών
- Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Άρθρο 31 – Προσφυγές – ΕνστάσειςΆρθρο 31 – Προσφυγές – Ενστάσεις
- Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Άρθρο 32 – Κατακύρωση ΔιαγωνισμούΆρθρο 32 – Κατακύρωση Διαγωνισμού
- Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Άρθρο 33 -Σύναψη σύμβασηςΆρθρο 33 -Σύναψη σύμβασης
- Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Άρθρο 34 -Επέκταση – συμπλήρωση – τροποποίηση σύμβασηςΆρθρο 34 -Επέκταση – συμπλήρωση – τροποποίηση σύμβασης
- Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Άρθρο 35 -Παρακολούθηση εκτέλεσηςΆρθρο 35 -Παρακολούθηση εκτέλεσης
- Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Άρθρο 36 – Υποχρεώσεις αναδόχουΆρθρο 36 – Υποχρεώσεις αναδόχου
- Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Άρθρο 37- ΠαραλαβήΆρθρο 37- Παραλαβή
- Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Άρθρο 38- Προθεσμίες − Ποινικές ρήτρεςΆρθρο 38- Προθεσμίες − Ποινικές ρήτρες
- Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Άρθρο 39 – ΈκπτωσηΆρθρο 39 – Έκπτωση
- Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Άρθρο 40 – Αναστολή της σύμβασηςΆρθρο 40 – Αναστολή της σύμβασης
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 41 – Εφαρμοστέο Δίκαιο
- Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Άρθρο 42 – Επίλυση διαφορώνΆρθρο 42 – Επίλυση διαφορών
- Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Άρθρο 43 – Έγκριση – Τροποποίηση – Ισχύς του ΚανονισμούΆρθρο 43 – Έγκριση – Τροποποίηση – Ισχύς του Κανονισμού
- Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Άρθρο 44 – Όργανα της ΝΕΡΙΤΆρθρο 44 – Όργανα της ΝΕΡΙΤ
- Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Άρθρο 45 – ΕμπιστευτικότηταΆρθρο 45 – Εμπιστευτικότητα
- Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Άρθρο 46 – Παροχή πληροφοριών − Αλληλογραφία – ΓλώσσαΆρθρο 46 – Παροχή πληροφοριών − Αλληλογραφία – Γλώσσα
- Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Άρθρο 47Άρθρο 47
Πλοήγηση στη Διαβούλευση
Αναρτήθηκε
16 Δεκεμβρίου 2013, 10:00
Ανοικτή σε Σχόλια έως
19 Δεκεμβρίου 2013, 23:59
Σχετικό Υλικό
ΚανονισμόςΕΚΘΕΣΗ ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΩΝ ΤΗΣ ΔΙΑΒΟΥΛΕΥΣΗΣ ΓΙΑ ΤΟΝ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟ ΠΡΟΜΗΘΕΙΩΝ ΤΗΣ ΝΕΡΙΤ Α.Ε.Εργαλεία
Εκτύπωση Εξαγωγή Σχολίων σεΣτατιστικά
3 Σχόλια 12 Σχόλια επι της Διαβούλευσης 1749 - Όλα τα ΣχόλιαΌλες οι Διαβουλεύσεις
- Δημόσια Διαβούλευση για τον Κανονισμό Εργασίας της ΝΕΡΙΤ ΑΕ
- Δημόσια Διαβούλευση για τον Εσωτερικό Κανονισμό Λειτουργίας ΝΕΡΙΤ Α.Ε
- Τεχνικές Προδιαγραφές
- Ψηφιακά προϊόντα
- Κανονισμός Προμηθειών ΝΕΡΙΤ
- Διαβούλευση για την περιγραφή των απαιτούμενων προσόντων του προς πρόσληψη προσωπικού της ΝΕΡΙΤ ΑΕ
- Δημόσια Διαβούλευση για την εξειδίκευση των σκοπών και των προτεραιοτήτων της δημόσιας ραδιοτηλεόρασης
Χρειάζεται προσοχή στον Κανονισμό Προμηθειών. Πρέπει να μην αφήνονται περιθώρια για σύγχυση στις τεχνικές επιλογές, λάθη, αγορές ακατάλληλου εξοπλισμού, ανομοιογένεια στα format λειτουργίας και δυσκολίες συνεργασίας ανάμεσα στις διάφορες υπηρεσίες της εταιρείας.
Ο τεχνικός έλεγχος δεν πρέπει να είναι περιθωριοποιημένος και δεν πρέπει οι αγορές, ενοικιάσεις και κατασκευές τεχνολογικού εξοπλισμού και τεχνικών έργων να προχωρούν ανεξέλεγκτα.
Σημαντική είναι η χάραξη ενιαίας «τεχνολογικής στρατηγικής» που μόνο μέσα απ’ τις τεχνικές υπηρεσίες μπορεί να οδηγήσει στην εξέλιξη της ΝΕΡΙΤ. Σε πιο σύστημα Υψηλής Ευκρίνειας (High Definition) θα προχωρήσει; Ποιοι τρόποι συμπίεσης θα επιλεγούν; Είναι ώριμη η τεχνολογία για να προχωρήσει στο 3D; Και άλλα πολλά…. Θα αποφασίζει η ΝΕΡΙΤ για τις επιλογές της ή θα βρίσκεται στο έλεος των εταιρειών που θα την σπρώχνουν ανάλογα με τα προϊόντα που θέλουν να προωθήσουν;
Επίσης, πρέπει να μελετηθεί η δυνατότητα προμήθειας συγκεκριμένου προϊόντος ή υπηρεσίας με διαφανείς διαδικασίες και όχι ΄΄καλυμμένες΄΄.
Στη λογική της συμφερότερης προσφοράς αρκετές φορές είχαν γίνει προμήθειες στην ΕΡΤ, οι οποίες ήσαν κατώτερες των περιστάσεων και τελικά στοίχισαν πολύ περισσότερο με τις διάφορες πατέντες, αναπροσαρμογές κ.λπ. των προμηθευτών. Το συμφερότερο δεν είναι και το οικονομικότερο.
Επιβάλλεται η πρόβλεψη εκπαίδευσης του προσωπικού από την προμηθεύτρια εταιρεία και να μη γίνεται ΄΄έκπτωση΄΄ κόβοντας την λόγω κόστους. Αυτό δίνει τη δυνατότητα για κλειδωμένη πληροφορία στην προμηθεύτρια εταιρεία και μεγαλύτερο κόστος στην υποστήριξη που θα παρέχει όποτε της ζητηθεί.
Παράλληλα οι υπάλληλοι πρέπει να ενημερώνονται διαρκώς για την πορεία και τους στόχους της επιχείρησης και να εντάσσονται σε προγράμματα κατάρτισης και διά βίου εκπαίδευσης να αποκτούν τα εφόδια για να αντιμετωπίζουν με μεγαλύτερη επιτυχία τις προκλήσεις που συναντούν στη δουλειά τους. Έτσι, θα αισθάνονται και οι ίδιοι πιο αποτελεσματικοί και καλύτεροι επαγγελματίες.
Η Δημόσια Ραδιοτηλεόραση μπορεί να γίνει φυτώριο δημιουργίας στελεχών από το δυναμικό της, για να συνεχίζει να εκπροσωπείται επάξια τόσο στην Ελλάδα, όσο και στο εξωτερικό.
Πως θα αντιμετωπιστεί στο μεσοδιάστημα το θέμα των προμηθειών προγράμματος και τεχνικού εξοπλισμού με τις χρονοβόρες διαδικασίες του δημοσίου (υπουργείου Οικονομικών);
Η ψηφιακή μετάβαση είναι υποχρεωτική και απομένουν πλέον 9 μήνες περίπου. Πότε και πώς θα προσωρήσουν οι σχετικές προμήθειες; Μήπως υπάρχουν συμφωνίες »κάτω» από διάφορα τραπέζια; ή μήπως έχει εξασφαλιστεί παράταση από την Ευρώπη; Η ΕΕΤΤ, το ΕΣΡ και τα αρμόδια υπουργεία τι ρόλο παίζουν;
Θα γίνονται με απευθείας αναθέσεις σε συγκεκριμένες εταιρείες οταν θα γίνονται άκαρποι διαγωνισμοί και θα ακυρώνονται;
Υπάρχει η αναγνωρισιμότητα και πρόθεση αποζημίωσης των εκτός εργαζομένων και όχι των εντός της εταιρείας, κάτι που γινόταν και στην ΕΡΤ δυστυχώς. Ποιό είναι το κριτήριο; και πως θα κοστολογείται η παρεχόμενη υπηρεσία; με ωρομίσθιο ενιαίου μισθολογίου; και για πόσο διάστημα;
Μήπως αυτή η διαδικασία είναι έμμεση πρόσληψη προσοπικού κτα’ επιλογήν την εκάστοτε διοίκησης ή …
Και μια διαπίστωση έγιναν πολύ λίγα σχόλια. Θα πρέπει να προβληματίσει το ΔΣ της ΝΕΡΙΤ και όχι μόνο.
Ο κόσμος κουράστηκε με το opengov, καθώς καθημερινά ενημερώνεται για τις τρύπες στις διαδικασίες και πως από το πλάι προκύπτουν εργαζόμενοι, εξοπλισμοί, είτε στη ΔΤ, είτε στη ΝΕΡΙΤ, ή και …
Διαφάνεια: οι συνθήκες και οι διαδικασίες που επιτρέπουν να γίνεται φανερός ο τρόπος διαχείρισης
ΓΙΑ ΠΟΙΟΥΣ ΟΜΩΣ;
ΚΡΙΜΑ!
Η γυναίκα του κάθε Καίσαρα, πλέον, στον σύγχρονο δημόσιο βίο, ενδιαφέρεται μόνο για το φαίνεσθαι της τιμιότητας και όχι για το αν είναι, όντως, τιμία. Τα του Καίσαρος, …
Γιατί η ΝΕΡΙΤ αποκτά πιο ευέλικτο κανονισμό προμηθειών από το δημόσιο τομέα; Γιατί δεν ακολουθεί τα όρια του Δημοσίου τομέα για τις απευθείας αναθέσεις; Γιατί Δεν ακολουθεί το ΠΔ 60 σε συνδιασμό με το ΠΔ 118; Ειναι υπερβολή η απευθείας ανάθεση έως 100.000 ευρώ. Τουλάχιστον θα πρέπει να διευκρινίζονται οι λόγοι της ανάθεσης και σε ποιες περιπτώσεις αυτό θα είναι αποδεκτό. Φυσικά τα παραπάνω σχόλια δεν ισχύουν στην περίπτωση του ραδιοτηλεοπτικού προγράμματος.
Γιατί μόνο τρις μέρες διαβούλευση;