Αρχική Ενσωμάτωση στην εθνική νομοθεσία της Οδηγίας (ΕΕ) 2010/13 του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου της 10ης Μαρτίου 2010 για τις υπηρεσίες οπτικοακουστικών μέσων και άλλες διατάξειςΆρθρο 48 Προσαυξημένη έκπτωση διαφημιστικής δαπάνης κατά τα φορολογικά έτη 2020 και 2021 – Τροποποίηση άρθρου 22Γ ν. 4172/2013Σχόλιο του χρήστη Πλιάκος Ηλίας | 4 Δεκεμβρίου 2020, 14:36
Η προϋπόθεση (iii) που έχει προταθεί, έρχεται σε σύγκρουση με τις δύο προηγούμενες προϋποθέσεις οι οποίες αναφέρουν ότι ο υπολογισμός θα γίνεται προ της εκδόσεως πιστωτικών τιμολογίων κύκλου εργασιών (τζίρου) διαφημιστικής δαπάνης. Επίσης, δεν είναι λογικό να εξαιρείται του κινήτρου επιχείρηση η οποία έχει λάβει έστω και ένα πιστωτικό τζίρου. Άρα μάλλον δεν έχει γίνει σωστή διατύπωση στην προϋπόθεση (iii).