Αρχική Ενσωμάτωση στην εθνική νομοθεσία της Οδηγίας (ΕΕ) 2010/13 του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου της 10ης Μαρτίου 2010 για τις υπηρεσίες οπτικοακουστικών μέσων και άλλες διατάξειςΆρθρο 14 (Άρθρο 9 της Οδηγίας (ΕΕ) 2010/13) Οπτικοακουστικές εμπορικές ανακοινώσειςΣχόλιο του χρήστη ΘΑΝΟΣ ΤΖΗΜΕΡΟΣ | 9 Δεκεμβρίου 2020, 01:45
Όλες οι διαφημίσεις, όπως και οτιδήποτε προσλαμβάνουμε με τις αισθήσεις απευθύνεται και στο συνειδητό και στο υποσυνείδητο. Δεν υπάρχει τίποτε που να απευθύνεται μόνο στο συνειδητό. Αλλά ας πούμε ότι μπορούν να διαχωρισθούν αυτά. Ποιος θα κάνει τον διαχωρισμό; Θα φτιάξετε μια "επιτροπή υποσυνείδητου" που θα αποφαίνεται για κάθε εμπορικό μήνυμα; Και πότε; Πριν να παιχτεί ή μετά; Θα στέλνουν δηλαδή οι διαφημιστικές όλα τα μηνύματά τους ραδιοφωνικά, τηλεοπτικά, κ.κπ. και θα περιμένουν έγκριση; Ή μετά την προβολή θα περιμένουν πρόστιμα; Αυτές οι διατάξεις είναι ανόητες, ανεφάρμοστες, διότι είναι αδύνατον να ορισθούν νομικά, και οι συντάκτες τους το μόνο που αποδεικνύουν είναι ότι δεν έχουν καμμία σχέση όχι μόνο με το αντικείμενο αλλά και με την πραγματικότητα.