Αρχική Ενσωμάτωση στην εθνική νομοθεσία της Οδηγίας (ΕΕ) 2010/13 του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου της 10ης Μαρτίου 2010 για τις υπηρεσίες οπτικοακουστικών μέσων και άλλες διατάξειςΆρθρο 48 Προσαυξημένη έκπτωση διαφημιστικής δαπάνης κατά τα φορολογικά έτη 2020 και 2021 – Τροποποίηση άρθρου 22Γ ν. 4172/2013Σχόλιο του χρήστη ΠΑΠΠΑΣ ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ | 9 Δεκεμβρίου 2020, 17:59
Αξιότιμοι , Θα μου επιτρέψετε να σχολιάσω την έκδοση πιστωτικών τιμολογίων. Τα πιστωτικά τιμολόγια επί τζίρου διαφημιστκών δαπανών μπορεί να εκδίδονται περιοδικά κατά την διάρκεια του έτους και όχι απαραίτητα στις 31/12 κάθε έτους. Αυτό πολλές φορές απορρέει από το συμφωνητικό ανάμεσα στη διαφημιστική εταιρεία και τον διαφημιζόμενο. Το παρών νομοσχέδιο λοιπόν το οποίο θα ψηφιστεί μέσα Δεκεμβρίου θα πρέπει να εξαιρέσει τα εκδοθέντα πιστωτικά τιμολόγια μέχρι τις 30/11 ή να θεωρήσει και να γίνει δεκτή εναλλακτικά την πιθανή ακύρωσή τους με χρεωστικό σημείωμα , όπως ορίζουν οι φορολογικές διατάξεις. Ειδάλλως το νομοσχέδιο θα θεωρηθεί 2 ταχυτήτων με ευνοούμενους και αποκλεισμένους από τη λήψη επιχορήγησης της διαφημιστικής δαπάνης για το έτος 2020. Εφόσον ο Νομοθέτης επιθυμεί τη χορήγηση αυτής της ενίσχυσης , θα πρέπει να λάβει υπόψη του ότι αυτή θα ανατροφοδοτήσει τη διαφημιστική δαπάνη στο 2021 , έτος που όλοι προσδοκούμε σε ισχυρή ανάκαμψη και ανάταση της Ελληνικής Οικονομίας. Με εκτίμηση Παππάς Ευάγγελος Δ/ντης Λογιστηρίων διαφημιζόμενων εταιρειών