Αρχική Ενσωμάτωση στην εθνική νομοθεσία της Οδηγίας (ΕΕ) 2010/13 του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου της 10ης Μαρτίου 2010 για τις υπηρεσίες οπτικοακουστικών μέσων και άλλες διατάξειςΚΕΦΑΛΑΙΟ Δ’ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ ΣΤΑ Μ.Μ.Ε. Άρθρο 46 Διαφήμιση στα Μ.Μ.Ε. – Τροποποιήσεις άρθρου 12 του ν. 2328/1995Σχόλιο του χρήστη ΜΕΤΡΟ ΑΕΒΕ | 9 Δεκεμβρίου 2020, 18:14
Περ. 8Α Γίνεται απαρίθμηση των «Μη εξουσιοδοτημένων πωλήσεων διαφημιστικού χρόνου». Σε περίπτωση εφαρμογής της διάταξης, όπως προτείνεται, η αγορά θα οδηγηθεί σε χειραγώγηση από πλευράς καναλιών. Κατ’ αποτέλεσμα, οι εκάστοτε τιμές και ιδίως ο τρόπος με τον οποίον διαμορφώνονται, θα εξαρτώνται κυριαρχικώς από τα κανάλια, ενώ οι διαφημιζόμενοι θα στερηθούν στην πράξη την ελευθερία επιλογής συνεργατών με βάση και κριτήρια ποιότητας, πλην των οικονομικών.