Αρχική Ενσωμάτωση στην εθνική νομοθεσία της Οδηγίας (ΕΕ) 2010/13 του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου της 10ης Μαρτίου 2010 για τις υπηρεσίες οπτικοακουστικών μέσων και άλλες διατάξειςΚΕΦΑΛΑΙΟ Δ’ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ ΣΤΑ Μ.Μ.Ε. Άρθρο 46 Διαφήμιση στα Μ.Μ.Ε. – Τροποποιήσεις άρθρου 12 του ν. 2328/1995Σχόλιο του χρήστη Γιάννης Παπαδόπουλος | 10 Δεκεμβρίου 2020, 10:51
Προσπαθείτε να ελέγξετε και να χειραγωγείσετε μια συναλλαγή μεταξύ ιδιωτών που δεν ζημιώνει τα δημόσια ταμεία, αντιθέτως τα ενισχύει με αρκετά έσοδα κάθε χρόνο. Οι διαφημιζόμενοι, οι διαφημιστικές εταιρίες/media agencies αλλά και τα μέσα θα είναι οι μόνοι ζημιωμένοι από όλα τα παραπάνω. Αναρωτιέμαι τι θα γίνει αν ο ΣΔΕ πάρει ομόφωνες αποφάσεις για «αποχή» από την τηλεοπτική διαφήμιση. Όπως επίσης αν οι διαφημιζόμενοι, ιδιαίτερα οι πολυεθνικοί, στρέψουν την προσοχή και τα κονδύλια τους σε διεθνείς πλατφόρμες (Google, Facebook κ.α.) για τις οποίες τα έσοδα του κράτους είναι μηδαμινά. Ας πρυτανεύσει η λογική.