Αρχική Ενσωμάτωση στην εθνική νομοθεσία της Οδηγίας (ΕΕ) 2010/13 του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου της 10ης Μαρτίου 2010 για τις υπηρεσίες οπτικοακουστικών μέσων και άλλες διατάξειςΆρθρο 48 Προσαυξημένη έκπτωση διαφημιστικής δαπάνης κατά τα φορολογικά έτη 2020 και 2021 – Τροποποίηση άρθρου 22Γ ν. 4172/2013Σχόλιο του χρήστη Ένωση Παραγωγών Οπτικοακουστικών Έργων PACT | 10 Δεκεμβρίου 2020, 13:33
ΕΝΩΣΗ ΠΑΡΑΓΩΓΩΝ ΟΠΤΙΚΟΑΚΟΥΣΤΙΚΩΝ ΕΡΓΩΝ PACT Τα μέτρα στήριξης της διαφημιστικής δραστηριότητας, μέσω της παροχής φορολογικών κινήτρων, είναι ευπρόσδεκτα από το σύνολο της ευρύτερης αγοράς της διαφήμισης, μέρος της οποίας αποτελεί και η παραγωγή οπτικοακουστικού περιεχομένου, η οποία είναι το όχημα για την επένδυση στα ΜΜΕ. Η αγορά που εκπροσωπούμε, έχει πληγεί φέτος, όσο λίγες αγορές. Οι εταιρίες παραγωγής έχουν σταματήσει εντελώς τη δραστηριότητά τους σε ζωντανά events marketing και PR, ενώ η παραγωγή διαφημιστικών ταινιών και ραδιοφωνικών σποτ εκτιμάται ότι θα κλείσει με πτώση άνω του 50% για το έτος 2020. Η παραγωγή διαφημιστικών έργων λειτουργεί με συντελεστές από τον ευρύτερο χώρο των καλλιτεχνικών επαγγελμάτων (σκηνοθέτες, ηθοποιοί, φωτογράφοι, ενδυματολόγοι, μακιγιέρ, μουσικοί, εκφωνητές, τεχνικοί, κ.α.). Με δεδομένο ότι το θέαμα και οι άνθρωποι που βιοπορίζονται από αυτό έχουν επίσης πληγεί σοβαρά, η παραγωγή διαφημιστικών έργων αποτελεί κρίσιμη πηγή εσόδου για πολλούς από αυτούς. Για τους παραπάνω λόγους, θεωρούμε κρίσιμης σημασίας να συμπεριληφθεί και η παραγωγή διαφημιστικών έργων στα φορολογικά κίνητρα διαφημιστικής επένδυσης. Πέρα από το αυστηρά οικονομικό όφελος των διαφημιζόμενων, θεωρούμε σημαντικό να σηματοδοτηθεί από την Κυβέρνηση η πρόθεση για στήριξη και ανάπτυξη του δημιουργικού περιεχομένου της διαφήμισης. Πιο συγκεκριμένα, αιτούμεθα προσαυξημένη κατά 100% έκπτωση δαπάνης για την παραγωγή νέων διαφημιστικών έργων (ταινιών, ραδιοφωνικών σποτ καθώς και διοργάνωση εταιρικών εκδηλώσεων) για το έτος 2021.