Αρχική Ενσωμάτωση στην εθνική νομοθεσία της Οδηγίας (ΕΕ) 2010/13 του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου της 10ης Μαρτίου 2010 για τις υπηρεσίες οπτικοακουστικών μέσων και άλλες διατάξειςΆρθρο 48 Προσαυξημένη έκπτωση διαφημιστικής δαπάνης κατά τα φορολογικά έτη 2020 και 2021 – Τροποποίηση άρθρου 22Γ ν. 4172/2013Σχόλιο του χρήστη ΟΤΕ Α.Ε. | 10 Δεκεμβρίου 2020, 15:00
Προτείνουμε τη διαγραφή της υπό στοιχείο iii παραγράφου, και συγκεκριμένα του εδαφίου «δεν έχει λάβει η επιχείρηση το φορολογικό έτος 2020 και το φορολογικό έτος 2021 αντίστοιχα πιστωτικό τιμολόγιο που αφορά έκπτωση κύκλου εργασιών (τζίρου) διαφημιστικής δαπάνης, καθώς και κάθε άλλης μορφής έκπτωση βάσει στόχων του άρθρου 12 του Ν. 2328/1995 (Α 159)», καθότι με την προσθήκη του εν λόγω περιορισμού θα μπορούσε να θεωρηθεί ότι διαφοροποιείται ο βασικός σκοπός της παρούσας διάταξης που είναι η οικονομική στήριξη των επιχειρήσεων που έχουν πληγεί λόγω COVID 19. Εναλλακτικά προτείνουμε να διατυπωθεί ως εξής: «iii) δεν έχει λάβει η επιχείρηση το φορολογικό έτος 2021 πιστωτικό τιμολόγιο που αφορά έκπτωση κύκλου εργασιών (τζίρου) διαφημιστικής δαπάνης, καθώς και κάθε άλλης μορφής έκπτωση βάσει στόχων».