Αρχική Ενσωμάτωση στην εθνική νομοθεσία της Οδηγίας (ΕΕ) 2010/13 του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου της 10ης Μαρτίου 2010 για τις υπηρεσίες οπτικοακουστικών μέσων και άλλες διατάξειςΆρθρο 47 Δυνατότητα δημιουργίας πλατφόρμας διάθεσης διαφημιστικού χρόνου σε προαιρετική βάσηΣχόλιο του χρήστη Ένωση Εταιριών Διαφήμισης & Επικοινωνίας Ελλάδος (ΕΔΕΕ) | 10 Δεκεμβρίου 2020, 15:31
Με αυτή την πρόβλεψη δίνεται η δυνατότητα σε μια συγκεκριμένη κατηγορία επιχειρήσεων να ιδρύσουν και να λειτουργήσουν από κοινού μια επιχείρηση διάθεσης, πώλησης, τιμολόγησης ενός συγκεκριμένου είδους, εν προκειμένω διαφημιστικό χρόνο. Αυτή η δυνατότητα δεν υπάρχει για άλλες κατηγορίες επιχειρήσεων, βάσει των κανόνων προστασίας του ανταγωνισμού (αποφυγή σύμπραξης – καρτέλ) και εξ ορισμού αποτελεί διακριτική μεταχείριση απέναντι στους τηλεοπτικούς σταθμούς. Η διάταξη δεν προβλέπει δικλίδες ελέγχου για την προστασία του ανταγωνισμού, ούτε κυρώσεις για τυχόν παραβίαση των κανόνων του, πέραν μιας αφηρημένης επίκλησης στο 4.δ. Με αυτά τα δεδομένα, ζητάμε την απόσυρση του άρθρου.