Αρχική Ενσωμάτωση στην εθνική νομοθεσία της Οδηγίας (ΕΕ) 2010/13 του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου της 10ης Μαρτίου 2010 για τις υπηρεσίες οπτικοακουστικών μέσων και άλλες διατάξειςΆρθρο 48 Προσαυξημένη έκπτωση διαφημιστικής δαπάνης κατά τα φορολογικά έτη 2020 και 2021 – Τροποποίηση άρθρου 22Γ ν. 4172/2013Σχόλιο του χρήστη Ένωση Εταιριών Διαφήμισης & Επικοινωνίας Ελλάδος (ΕΔΕΕ) | 10 Δεκεμβρίου 2020, 15:13
Ανεξάρτητα από την αδόκιμη σύνδεση της φοροελάφρυνσης των διαφημιζόμενων με τη μη απόδοση πιστωτικών από τα Μέσα, ο ίδιος ο χρονισμός της διάταξης έχει φέρει τεράστια αναστάτωση στη διαφημιστική αγορά, πριν ακόμη ψηφιστεί. Οι διαφημιζόμενοι που ενίσχυσαν τα κονδύλια τους το τελευταίο τρίμηνο, προκειμένου να λάβουν τη φοροελάφρυνση, τιμωρούνται τώρα αν τυχόν έχουν λάβει οιοδήποτε πιστωτικό τιμολόγιο στη διάρκεια του έτους 2020. Οι διαφημιστικές εταιρίες δεν γνωρίζουν πώς να τους κατευθύνουν. Θεωρούμε όχι μόνο εύλογη, αλλά απαραίτητη τη μεταφορά ισχύος του άρθρου κατά ένα έτος.