Αρχική Ενσωμάτωση στην εθνική νομοθεσία της Οδηγίας (ΕΕ) 2010/13 του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου της 10ης Μαρτίου 2010 για τις υπηρεσίες οπτικοακουστικών μέσων και άλλες διατάξειςΚΕΦΑΛΑΙΟ Δ’ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ ΣΤΑ Μ.Μ.Ε. Άρθρο 46 Διαφήμιση στα Μ.Μ.Ε. – Τροποποιήσεις άρθρου 12 του ν. 2328/1995Σχόλιο του χρήστη Ένωση Εταιριών Διαφήμισης & Επικοινωνίας Ελλάδος (ΕΔΕΕ) | 10 Δεκεμβρίου 2020, 15:30
ΠΑΡΑΓΡΑΦΟΣ 1 & 2 Η εισαγωγή της «δήλης ημέρας ή προθεσμίας εξόφλησης» τόσο στις εντολές των διαφημιστών όσο και στα τιμολόγια των Μέσων δημιουργεί διοικητικό βάρος και γραφειοκρατία, γιατί θα πρέπει να αλλάζουν αυτά ανά διαφημιζόμενο και ανά παραστατικό. Αντί αυτού προτείνουμε να αντικατασταθεί με «τρόπο πληρωμής» όπως αυτός προκύπτει από τους εκάστοτε τιμοκαταλόγους των Μέσων.