Αρχική Ενσωμάτωση στην εθνική νομοθεσία της Οδηγίας (ΕΕ) 2010/13 του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου της 10ης Μαρτίου 2010 για τις υπηρεσίες οπτικοακουστικών μέσων και άλλες διατάξειςΚΕΦΑΛΑΙΟ Δ’ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ ΣΤΑ Μ.Μ.Ε. Άρθρο 46 Διαφήμιση στα Μ.Μ.Ε. – Τροποποιήσεις άρθρου 12 του ν. 2328/1995Σχόλιο του χρήστη ΚΟΣΜΑΣ ΠΟΛΙΤΗΣ | 10 Δεκεμβρίου 2020, 15:03
O Νόμος Βενιζέλου με τις ατελείωτες τροποποιήσεις του από το 1995 μέχρι και σήμερα,επιχείρησε να χειραγωγήσει την αγορά με νόμους και απαγορεύσεις οι οποίοι δεν είχαν,δεν έχουν και δεν θα έχουν αποτελέσματα αλλά παρήγαγαν, παράγουν και θα παράγουν μόνο στρεβλώσεις. Η αγορά δεν μπορεί να ρυθμιστεί με νόμους και απαγορεύσεις, ούτε με μπαμπούλα τηνΑΑΔΕ (αλήθεια, την έχει ρωτήσει κανείς; Έχω κι εγώ κάτι συμβασούλες που θα ήθελα νααναλάβει να επιτηρεί η ΑΑΔΕ και να βάζει πρόστιμα) Οι τιμές και στην τηλεόραση διαμοφώνονται από την προσφορά και τη ζήτηση. Όσο ηπροσφορά υπερτερεί της ζήτησης, οι τιμές της τηλεόρασης θα πέφτουν, όσοι νόμοι κι ανγίνουν. Όσο οι καναλάρχες θα ξεπουλάνε το χρόνο τους για να δείχνουν ότι είναι γεμάτοι από διαφήμιση(κι επιτυχημένοι) και για να μην αναγκάζονται να βάζουν πρόγραμμα που ως γνωστόν κοστίζει, οι τιμές θα πέφτουν. Πάρτε το απόφαση. Αυτή η Κυβέρνηση που τάσσεται υπέρ της ελεύθερης αγοράς, που δεν της αρέσει η διατίμηση(ούτε καν στις μάσκες που έφτασαν τον Απρίλιο να πωλούνται πάνω από 1 ευρώ η μία μπήκε διατίμηση), γιατί δείχνει τέτοια προθυμία να καταστρατηγήσει τα πιστεύω της γιαχάρη των καναλιών; Τόση πια υποχρέωση τους έχει ώστε να τους αφήνει με το άρθρο 47 (Δυνατότητα δημιουργίας πλατφόρμας διάθεσης διαφημιστικού χρόνου σε προαιρετική βάση) να κάνουν σε "προαιρετική βάση" ένα καρτέλ με τη μορφή πλατφόρμας; (Μάλλον άρεσε στα κανάλια η ιδέα του Νίκου Παππά και είπαν, αφού το πρότεινε ο ΣΥΡΙΖΑ, γιατί να μην βάλουμε την Κυβέρνηση της ΝΔ να το κάνει;...) Έλεος πια. Τόσα δίνετε με το προσωπικό, το κόστος των αδειών κλπ. στα κανάλια, Σταματήστε να χαρίζεστε. Ή τουλάχιστον, αφήστε και κάτι και για το μέλλον.