Αρχική Ενσωμάτωση στην εθνική νομοθεσία της Οδηγίας (ΕΕ) 2010/13 του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου της 10ης Μαρτίου 2010 για τις υπηρεσίες οπτικοακουστικών μέσων και άλλες διατάξειςΚΕΦΑΛΑΙΟ Δ’ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ ΣΤΑ Μ.Μ.Ε. Άρθρο 46 Διαφήμιση στα Μ.Μ.Ε. – Τροποποιήσεις άρθρου 12 του ν. 2328/1995Σχόλιο του χρήστη ΣΥΝΔΕΣΜΟΣ ΔΙΑΦΗΜΙZΟΜΕΝΩΝ ΕΛΛΑΔΟΣ | 10 Δεκεμβρίου 2020, 16:02
Σχόλιο στο ΜΕΡΟΣ Β’, ΚΕΦΑΛΑΙΟ Δ’, ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ ΣΤΑ Μ.Μ.Ε., Άρθρο 46, Διαφήμιση στα Μ.Μ.Ε., Τροποποιήσεις άρθρου 12 του ν. 2328/1995, Παράγραφος 8A, Μη εξουσιοδοτημένες πωλήσεις διαφημιστικού χρόνου, από τον Σύνδεσμο Διαφημιζομένων Ελλάδος (ΣΔΕ) Η παρούσα διάταξη αποτελεί αδικαιολόγητη παρέμβαση στην λειτουργία της διαφημιστικής αγοράς και η εφαρμογή της επηρεάζει και δύναται να παρεμποδίσει την ομαλή διεξαγωγή διαγωνισμών ανάθεσης διαφημιστικών λογαριασμών Μέσων (media spec) που προκηρύσσει ένας διαφημιζόμενος με σκοπό να επιλέξει την ποιοτικότερη και συμφερότερη για τις ανάγκες του πρόταση ή ακόμα και να οδηγήσει σε αλλοίωση των αποτελεσμάτων των διαγωνισμών. Οι λόγοι γι αυτό είναι οι ακόλουθοι: 1. Παρεμβαίνει διοικητικά στην αγορά και στον νόμο της προσφοράς και της ζήτησης και παραβιάζει τις αρχές του ελεύθερου ανταγωνισμού, δημιουργώντας γραφειοκρατικά εμπόδια και στρεβλώσεις σε μια διαδικασία που οφείλει να είναι απρόσκοπτη και ελεύθερη μεταξύ δύο ιδιωτικών μερών, δηλαδή των διαφημιζομένων και των διαφημιστικών εταιρειών. 2. Σε περίπτωση καταχρηστικής εφαρμογής της διάταξης, ελλοχεύει ο κίνδυνος επιρροής στα αποτελέσματα του διαγωνισμού. Παρακαλούμε όπως εκτιμήσετε τις παραπάνω παρατηρήσεις μας και αποσύρετε την παρ. 8A του άρθρου 46 η οποία δημιουργεί υποχρέωση προηγούμενης έγγραφης συμφωνίας των Μέσων πριν την υποβολή προσφοράς από τις διαφημιστικές εταιρείες κατά την διαγωνιστική διαδικασία ανάθεσης διαφημιστικών λογαριασμών Μέσων (media spec).