Αρχική Ενίσχυση δημοσιότητας και διαφάνειας στον έντυπο και ηλεκτρονικό τύποΚΕΦΑΛΑΙΟ Γ’ ΣΥΣΤΑΣΗ ΚΑΙ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΜΗΤΡΩΟΥ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΥ ΤΥΠΟΥ (Μ.Η.Τ.) Άρθρο 11 Σύσταση Μητρώου Ηλεκτρονικού Τύπου (Μ.Η.Τ.) – Προϋποθέσεις εγγραφής και επανεγγραφήςΣχόλιο του χρήστη ΕΝΩΣΗ ΙΔΙΟΚΤΗΤΩΝ ΕΠΑΡΧΙΑΚΟΥ ΤΥΠΟΥ | 15 Σεπτεμβρίου 2022, 14:24
Παράλληλα, με το Μητρώο Έντυπου Τύπου, στο νέο Νομοσχέδιο εντάχθηκε και το Μητρώο Ηλεκτρονικού Τύπου. Σύμφωνα με το Νομοσχέδιο, η προβολή διαφημίσεων και κάθε άλλη προβολή έναντι άμεσου ή έμμεσου αντίτιμου από φορείς της Γενικής Κυβέρνησης της περ. (β) της παρ. 1 του άρθρου 14 του ν. 4270/2014, συμπεριλαμβανομένων και των επιχειρήσεων του άρθρου 1 του ν. 3429/2005, πραγματοποιείται μόνο σε ηλεκτρονικό τύπο (ιστοσελίδα) που έχει εγγραφεί στο Μητρώο. Ωστόσο, είναι γνωστό τοις πάσι ότι το πρόβλημα στο διαδίκτυο δεν είναι οι ιστοσελίδες που λειτουργούν επαγγελματικά, αλλά εκείνες που λειτουργούν ΠΑΡΑΝΟΜΑ, εισπράττουν ΜΑΥΡΟ ΧΡΗΜΑ, οι περισσότερες εκ των οποίων «λειτουργούν» χωρίς νομική και φορολογική υπόσταση. Αυτές δεν επιθυμούν κρατική διαφήμιση, αλλά τους αρκεί η τοπική με εξευτελιστικές τιμές και -βεβαίως- χωρίς παραστατικά, καλλιεργώντας έναν πρωτοφανή ΑΘΕΜΙΤΟ ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΜΟ που πλήττει σημαντικά τις υγιείς και νόμιμες επιχειρήσεις. Μπορεί σε πρώτη ανάγνωση, η επισήμανση μας αυτή να φαντάζει άσχετη με το νέο σχέδιο Νόμου, όμως θεωρούμε πως αν δεν δοθεί τέρμα σ’ αυτήν την ασυδοσία, που διαπράττεται μάλιστα στον χώρο της ενημέρωσης, τόσο αυτό όσο και οποιοδήποτε άλλο νομοσχέδιο θα είναι ανώφελο.