Σκοπός του παρόντος είναι η εναρμόνιση της εθνικής νομοθεσίας για τις υπηρεσίες οπτικοακουστικών μέσων με την Οδηγία (ΕΕ) 2010/13 του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου της 10ης Μαρτίου 2010 για τον συντονισμό ορισμένων νομοθετικών, κανονιστικών και διοικητικών διατάξεων των κρατών μελών, σχετικά με την παροχή υπηρεσιών οπτικοακουστικών μέσων (Οδηγία για τις υπηρεσίες οπτικοακουστικών μέσων), όπως αυτή τροποποιήθηκε με την Οδηγία (ΕΕ) 2018/1808 του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου της 14ης Νοεμβρίου 2018, ενόψει των μεταβαλλόμενων συνθηκών της αγοράς.
Αρχική Ενσωμάτωση στην εθνική νομοθεσία της Οδηγίας (ΕΕ) 2010/13 του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου της 10ης Μαρτίου 2010 για τις υπηρεσίες οπτικοακουστικών μέσων και άλλες διατάξειςΜΕΡΟΣ Α΄ ΚΕΦΑΛΑΙΟ Α’ ΣΚΟΠΟΣ – ΟΡΙΣΜΟΙ Άρθρο 1 Σκοπός
ΜΕΡΟΣ Α΄ ΚΕΦΑΛΑΙΟ Α’ ΣΚΟΠΟΣ – ΟΡΙΣΜΟΙ Άρθρο 1 Σκοπός
- 1 ΣχόλιοΜΕΡΟΣ Α΄ ΚΕΦΑΛΑΙΟ Α’ ΣΚΟΠΟΣ – ΟΡΙΣΜΟΙ Άρθρο 1 Σκοπός
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 2 (Άρθρο 1 της Οδηγίας (ΕΕ) 2010/13) Ορισμοί
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο ΚΕΦΑΛΑΙΟ Β’ ΓΕΝΙΚΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ ΓΙΑ ΤΙΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΟΠΤΙΚΟΑΚΟΥΣΤΙΚΩΝ ΜΕΣΩΝ Άρθρο 3 (Άρθρο 2 της Οδηγίας (ΕΕ) 2010/13) Όροι και προϋποθέσεις δικαιοδοσίας των παρόχων υπηρεσιών μέσων επικοινωνίας εγκατεστημένων στην ΕλλάδαΚΕΦΑΛΑΙΟ Β’ ΓΕΝΙΚΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ ΓΙΑ ΤΙΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΟΠΤΙΚΟΑΚΟΥΣΤΙΚΩΝ ΜΕΣΩΝ Άρθρο 3 (Άρθρο 2 της Οδηγίας (ΕΕ) 2010/13) Όροι και προϋποθέσεις δικαιοδοσίας των παρόχων υπηρεσιών μέσων επικοινωνίας εγκατεστημένων στην Ελλάδα
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 4 (Άρθρο 3 της Οδηγίας (ΕΕ) 2010/13) Λήψη ή/και αναμετάδοση υπηρεσιών οπτικοακουστικών μέσων στην Ελλάδα
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 5 (Άρθρο 4 της Οδηγίας (ΕΕ) 2010/13) Όροι και προϋποθέσεις δικαιοδοσίας των παρόχων υπηρεσιών μέσων επικοινωνίας εγκατεστημένων σε άλλο κράτος μέλοςΆρθρο 5 (Άρθρο 4 της Οδηγίας (ΕΕ) 2010/13) Όροι και προϋποθέσεις δικαιοδοσίας των παρόχων υπηρεσιών μέσων επικοινωνίας εγκατεστημένων σε άλλο κράτος μέλος
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 6 (Άρθρο 4α της Οδηγίας (ΕΕ) 2010/13) Αυτορρύθμιση – ΣυρρύθμισηΆρθρο 6 (Άρθρο 4α της Οδηγίας (ΕΕ) 2010/13) Αυτορρύθμιση – Συρρύθμιση
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο ΚΕΦΑΛΑΙΟ Γ’ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ ΕΦΑΡΜΟΣΤΕΕΣ ΣΤΙΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΟΠΤΙΚΟΑΚΟΥΣΤΙΚΩΝ ΜΕΣΩΝ Άρθρο 7 (Άρθρο 5 Οδηγίας (ΕΕ) 2010/13) Πρόσβαση στα στοιχεία ταυτότητας των παρόχων υπηρεσιών μέσων επικοινωνίαςΚΕΦΑΛΑΙΟ Γ’ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ ΕΦΑΡΜΟΣΤΕΕΣ ΣΤΙΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΟΠΤΙΚΟΑΚΟΥΣΤΙΚΩΝ ΜΕΣΩΝ Άρθρο 7 (Άρθρο 5 Οδηγίας (ΕΕ) 2010/13) Πρόσβαση στα στοιχεία ταυτότητας των παρόχων υπηρεσιών μέσων επικοινωνίας
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 8 (Άρθρο 6 Οδηγίας (ΕΕ) 2010/13) Απαγόρευση υποκίνησης σε βία ή μίσος
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 9 (Άρθρο 6α της Οδηγίας 2010/13/ΕΕ) Προστασία των ανηλίκων
- 6 ΣχόλιαΆρθρο 10 (Άρθρο 7 της Οδηγίας (ΕΕ) 2010/13) Προσβασιμότητα των ατόμων με αναπηρίες στις υπηρεσίες οπτικοακουστικών μέσων
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 11 (Άρθρο 7α της Οδηγίας (ΕΕ) 2010/13) Διασφάλιση της πολυφωνίας, της ελευθερίας του λόγου και της πολιτισμικής πολυμορφίαςΆρθρο 11 (Άρθρο 7α της Οδηγίας (ΕΕ) 2010/13) Διασφάλιση της πολυφωνίας, της ελευθερίας του λόγου και της πολιτισμικής πολυμορφίας
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 12 (Άρθρο 7β της Οδηγίας (ΕΕ) 2010/13) Ακεραιότητα προγραμμάτων και υπηρεσιών οπτικοακουστικών μέσωνΆρθρο 12 (Άρθρο 7β της Οδηγίας (ΕΕ) 2010/13) Ακεραιότητα προγραμμάτων και υπηρεσιών οπτικοακουστικών μέσων
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 13 (Άρθρο 8 της Οδηγίας (ΕΕ) 2010/13) Χρονική περίοδος μετάδοσης κινηματογραφικών έργωνΆρθρο 13 (Άρθρο 8 της Οδηγίας (ΕΕ) 2010/13) Χρονική περίοδος μετάδοσης κινηματογραφικών έργων
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 14 (Άρθρο 9 της Οδηγίας (ΕΕ) 2010/13) Οπτικοακουστικές εμπορικές ανακοινώσεις
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 15 (Άρθρο 10 της Οδηγίας (ΕΕ) 2010/13) ΧορηγίαΆρθρο 15 (Άρθρο 10 της Οδηγίας (ΕΕ) 2010/13) Χορηγία
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 16 (Άρθρο 11 της Οδηγίας (ΕΕ) 2010/13) Τοποθέτηση προϊόντοςΆρθρο 16 (Άρθρο 11 της Οδηγίας (ΕΕ) 2010/13) Τοποθέτηση προϊόντος
- 12 ΣχόλιαΆρθρο 17 (Άρθρο 13 της Οδηγίας (ΕΕ) 2010/13) Ενίσχυση της εθνικής και ευρωπαϊκής παραγωγής οπτικοακουστικών έργων από παρόχους υπηρεσιών μέσων επικοινωνίας
- 1 ΣχόλιοΚΕΦΑΛΑΙΟ Δ’ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ ΓΙΑ ΤΑ ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΚΑΙ ΤΙΣ ΣΥΝΤΟΜΕΣ ΑΝΤΑΠΟΚΡΙΣΕΙΣ ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑΣ ΣΤΙΣ ΤΗΛΕΟΠΤΙΚΕΣ ΜΕΤΑΔΟΣΕΙΣ Άρθρο 18 (Άρθρο 14 της Οδηγίας (ΕΕ) 2010/13) Ελευθερία πρόσβασης στην τηλεοπτική μετάδοση εκδηλώσεων μείζονος σημασίας για την κοινωνία
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 19 (Άρθρο 15 της Οδηγίας (EE) 2010/13) Μετάδοση σύντομων ανταποκρίσεων επικαιρότηταςΆρθρο 19 (Άρθρο 15 της Οδηγίας (EE) 2010/13) Μετάδοση σύντομων ανταποκρίσεων επικαιρότητας
- 1 ΣχόλιοΚΕΦΑΛΑΙΟ Ε’ ΠΡΟΩΘΗΣΗ ΤΗΣ ΔΙΑΝΟΜΗΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ ΤΗΛΕΟΠΤΙΚΩΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ Άρθρο 20 (Άρθρο 16 της Οδηγίας (ΕΕ) 2010/13) Προώθηση ευρωπαϊκών έργων – Υποβολή εκθέσεων στην Ευρωπαϊκή Επιτροπή
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 21 (Άρθρο 17 της Οδηγίας (ΕΕ) 2010/13) Ευρωπαϊκά έργα ανεξάρτητων παραγωγών
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 22 (Άρθρο 18 της Οδηγίας (ΕΕ) 2010/13) Πεδίο εφαρμογής του Κεφαλαίου Ε’
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο ΚΕΦΑΛΑΙΟ ΣΤ’ ΤΗΛΕΟΠΤΙΚΗ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ ΚΑΙ ΤΗΛΕΠΩΛΗΣΗ Άρθρο 23 (Άρθρο 19 Οδηγίας (ΕΕ) 2010/13) Διαφημιστικά μηνύματα και μηνύματα τηλεπώλησηςΚΕΦΑΛΑΙΟ ΣΤ’ ΤΗΛΕΟΠΤΙΚΗ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ ΚΑΙ ΤΗΛΕΠΩΛΗΣΗ Άρθρο 23 (Άρθρο 19 Οδηγίας (ΕΕ) 2010/13) Διαφημιστικά μηνύματα και μηνύματα τηλεπώλησης
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 24 (Άρθρο 20 Οδηγίας (ΕΕ) 2010/13) Όροι και προϋποθέσεις μετάδοσης διαφημιστικών μηνυμάτων και μηνυμάτων τηλεπώλησης κατά τη διάρκεια του τηλεοπτικού προγράμματοςΆρθρο 24 (Άρθρο 20 Οδηγίας (ΕΕ) 2010/13) Όροι και προϋποθέσεις μετάδοσης διαφημιστικών μηνυμάτων και μηνυμάτων τηλεπώλησης κατά τη διάρκεια του τηλεοπτικού προγράμματος
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 25 (Άρθρο 21 Οδηγίας (ΕΕ) 2010/13) Τηλεπώληση φαρμάκωνΆρθρο 25 (Άρθρο 21 Οδηγίας (ΕΕ) 2010/13) Τηλεπώληση φαρμάκων
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 26 (Άρθρο 22 Οδηγίας (ΕΕ) 2010/13) Τηλεοπτική διαφήμιση και τηλεπώληση αλκοολούχων ποτώνΆρθρο 26 (Άρθρο 22 Οδηγίας (ΕΕ) 2010/13) Τηλεοπτική διαφήμιση και τηλεπώληση αλκοολούχων ποτών
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 27 (Άρθρο 23 Οδηγίας (ΕΕ) 2010/13) Απαγόρευση μετάδοσης διαφημιστικών μηνυμάτων και μηνυμάτων τηλεπώλησηςΆρθρο 27 (Άρθρο 23 Οδηγίας (ΕΕ) 2010/13) Απαγόρευση μετάδοσης διαφημιστικών μηνυμάτων και μηνυμάτων τηλεπώλησης
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 28 (Άρθρο 24 της Οδηγίας (ΕΕ) 2010/13) Χρονοθυρίδες τηλεπώλησηςΆρθρο 28 (Άρθρο 24 της Οδηγίας (ΕΕ) 2010/13) Χρονοθυρίδες τηλεπώλησης
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 29 (Άρθρο 25 της Οδηγίας (ΕΕ) 2010/13) Τηλεοπτικοί οργανισμοί αποκλειστικά προσανατολισμένοι στη διαφήμιση, την τηλεπώληση ή την αυτοπροβολήΆρθρο 29 (Άρθρο 25 της Οδηγίας (ΕΕ) 2010/13) Τηλεοπτικοί οργανισμοί αποκλειστικά προσανατολισμένοι στη διαφήμιση, την τηλεπώληση ή την αυτοπροβολή
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο ΚΕΦΑΛΑΙΟ Ζ’ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗΣ ΣΕ ΤΗΛΕΟΠΤΙΚΕΣ ΜΕΤΑΔΟΣΕΙΣ Άρθρο 30 (Άρθρο 28 της Οδηγίας (ΕΕ) 2010/13) Δικαίωμα απάντησης σε τηλεοπτικές μεταδόσειςΚΕΦΑΛΑΙΟ Ζ’ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗΣ ΣΕ ΤΗΛΕΟΠΤΙΚΕΣ ΜΕΤΑΔΟΣΕΙΣ Άρθρο 30 (Άρθρο 28 της Οδηγίας (ΕΕ) 2010/13) Δικαίωμα απάντησης σε τηλεοπτικές μεταδόσεις
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο ΚΕΦΑΛΑΙΟ Η’ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ ΕΦΑΡΜΟΣΤΕΕΣ ΣΤΙΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΠΛΑΤΦΟΡΜΑΣ ΔΙΑΜΟΙΡΑΣΜΟΥ ΒΙΝΤΕΟ Άρθρο 31 (Άρθρο 28α της Οδηγίας (ΕΕ) 2010/13) Πάροχοι πλατφόρμας διαμοιρασμού βίντεοΚΕΦΑΛΑΙΟ Η’ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ ΕΦΑΡΜΟΣΤΕΕΣ ΣΤΙΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΠΛΑΤΦΟΡΜΑΣ ΔΙΑΜΟΙΡΑΣΜΟΥ ΒΙΝΤΕΟ Άρθρο 31 (Άρθρο 28α της Οδηγίας (ΕΕ) 2010/13) Πάροχοι πλατφόρμας διαμοιρασμού βίντεο
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 32 (Άρθρο 28β της Οδηγίας (ΕΕ) 2010/13) Πλατφόρμες διαμοιρασμού βίντεοΆρθρο 32 (Άρθρο 28β της Οδηγίας (ΕΕ) 2010/13) Πλατφόρμες διαμοιρασμού βίντεο
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο ΚΕΦΑΛΑΙΟ Θ’ ΑΡΜΟΔΙΟΤΗΤΑ ΕΘΝΙΚΟΥ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟΥ ΡΑΔΙΟΤΗΛΕΟΡΑΣΗΣ Άρθρο 33 (Άρθρο 30 της Οδηγίας (ΕΕ) 2010/13) Εθνικό Συμβούλιο ΡαδιοτηλεόρασηςΚΕΦΑΛΑΙΟ Θ’ ΑΡΜΟΔΙΟΤΗΤΑ ΕΘΝΙΚΟΥ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟΥ ΡΑΔΙΟΤΗΛΕΟΡΑΣΗΣ Άρθρο 33 (Άρθρο 30 της Οδηγίας (ΕΕ) 2010/13) Εθνικό Συμβούλιο Ραδιοτηλεόρασης
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 34 (Άρθρο 30α παρ. 2 της Οδηγίας (ΕΕ) 2010/13) Παροχή υπηρεσιών στο κοινό άλλου κράτους- μέλους της Ε.Ε.Άρθρο 34 (Άρθρο 30α παρ. 2 της Οδηγίας (ΕΕ) 2010/13) Παροχή υπηρεσιών στο κοινό άλλου κράτους- μέλους της Ε.Ε.
- 1 ΣχόλιοΚΕΦΑΛΑΙΟ Ι’ ΠΑΙΔΕΙΑ ΓΙΑ ΤΑ ΜΕΣΑ Άρθρο 35 (Άρθρο 33α της Οδηγίας (ΕΕ) 2010/13) Προώθηση της παιδείας για τα μέσα
- 4 ΣχόλιαΚΕΦΑΛΑΙΟ ΙΑ’ ΚΥΡΩΣΕΙΣ Άρθρο 36 Κυρώσεις
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο ΜΕΡΟΣ Β’ ΚΕΦΑΛΑΙΟ Α’ Ρυθμίσεις Ραδιοτηλεοπτικής Αγοράς Άρθρο 37 Υποχρέωση εγγραφής επιχειρήσεων στο Μητρώο του Ε.Σ.Ρ.ΜΕΡΟΣ Β’ ΚΕΦΑΛΑΙΟ Α’ Ρυθμίσεις Ραδιοτηλεοπτικής Αγοράς Άρθρο 37 Υποχρέωση εγγραφής επιχειρήσεων στο Μητρώο του Ε.Σ.Ρ.
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 38 Προϋποθέσεις μεταβίβασης ή μετασχηματισμού επιχείρησης που κατέχει άδεια τηλεοπτικού σταθμού ελεύθερης λήψης – Τροποποιήσεις άρθρου 1 του ν. 2328/1995Άρθρο 38 Προϋποθέσεις μεταβίβασης ή μετασχηματισμού επιχείρησης που κατέχει άδεια τηλεοπτικού σταθμού ελεύθερης λήψης – Τροποποιήσεις άρθρου 1 του ν. 2328/1995
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 39 Αλλαγή φυσιογνωμίας προγράμματος ραδιοφωνικών και τηλεοπτικών σταθμώνΆρθρο 39 Αλλαγή φυσιογνωμίας προγράμματος ραδιοφωνικών και τηλεοπτικών σταθμών
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 40 Υποχρεώσεις για τη μεταβίβαση και ασυμβίβαστα ραδιοφωνικών επιχειρήσεων
- 13 ΣχόλιαΚΕΦΑΛΑΙΟ Β’ Ρυθμίσεις για Παρόχους Περιεχομένου Επίγειας Ψηφιακής Τηλεοπτικής Ευρυεκπομπής Ελεύθερης Λήψης Άρθρο 41 Ρυθμίσεις για παρόχους περιεχομένου επίγειας ψηφιακής τηλεοπτικής ευρυεκπομπής ελεύθερης λήψης – Τροποποιήσεις του ν. 4339/2015
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 42 Ρυθμίσεις ως προς τους κατόχους άδειας παρόχου περιεχομένου ψηφιακής τηλεοπτικής ευρυεκπομπής – Τροποποίηση άρθρου εξηκοστού ογδόου της από 30.3.2020 Π.Ν.Π.
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 43 Ρυθμίσεις για τους παρόχους περιεχομένου περιφερειακής εμβέλειας
- 5 ΣχόλιαΚΕΦΑΛΑΙΟ Γ Ρυθμίσεις για παρόχους συνδρομητικών υπηρεσιών Άρθρο 44 Φύση, έννοια και τρόπος παροχής συνδρομητικών ραδιοφωνικών και τηλεοπτικών υπηρεσιών – Τροποποίηση του ν. 2644/1998
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 45 Επικαιροποίηση ορολογίαςΆρθρο 45 Επικαιροποίηση ορολογίας
- 11 ΣχόλιαΚΕΦΑΛΑΙΟ Δ’ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ ΣΤΑ Μ.Μ.Ε. Άρθρο 46 Διαφήμιση στα Μ.Μ.Ε. – Τροποποιήσεις άρθρου 12 του ν. 2328/1995
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 47 Δυνατότητα δημιουργίας πλατφόρμας διάθεσης διαφημιστικού χρόνου σε προαιρετική βάση
- 7 ΣχόλιαΆρθρο 48 Προσαυξημένη έκπτωση διαφημιστικής δαπάνης κατά τα φορολογικά έτη 2020 και 2021 – Τροποποίηση άρθρου 22Γ ν. 4172/2013
- 8 ΣχόλιαΆρθρο 49 Τέλος επί των τιμολογίων διαφημιστικής δαπάνης
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 50 Ανάθεση διαφημιστικών υπηρεσιών – υπηρεσιών επικοινωνίας – Τροποποίηση του π.δ. 261/1997 (Α΄186)Άρθρο 50 Ανάθεση διαφημιστικών υπηρεσιών – υπηρεσιών επικοινωνίας – Τροποποίηση του π.δ. 261/1997 (Α΄186)
- 9 ΣχόλιαΚΕΦΑΛΑΙΟ Ε’ Ρυθμίσεις για Ε.Σ.Ρ., ΕΡΤ Α.Ε. και Α.Π.Ε. – Μ.Π.Ε. Α.Ε. Άρθρο 51 Ρυθμίσεις για Ε.Σ.Ρ., ΕΡΤ Α.Ε. και Α.Π.Ε. – Μ.Π.Ε. Α.Ε. – Τροποποιήσεις του ν. 4354/2015
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 52 Παραγραφή για την επιβολή κυρώσεων από Ε.Σ.Ρ.
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 53 Μετοχικό Κεφάλαιο – Γενική Συνέλευση Ε.Ρ.Τ. Α.Ε. – Τροποποιήσεις του ν. 4173/2013Άρθρο 53 Μετοχικό Κεφάλαιο – Γενική Συνέλευση Ε.Ρ.Τ. Α.Ε. – Τροποποιήσεις του ν. 4173/2013
- 15 ΣχόλιαΆρθρο 54 Ρυθμίσεις ζητημάτων προσωπικού Ε.Ρ.Τ. Α.Ε.
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 55 Ζητήματα Ε.Σ.Ρ. – Τροποποίηση του ν. 3051/2002Άρθρο 55 Ζητήματα Ε.Σ.Ρ. – Τροποποίηση του ν. 3051/2002
- 53 ΣχόλιαΚΕΦΑΛΑΙΟ ΣΤ’ Ρυθμίσεις για τον Τοπικό και Περιφερειακό Τύπο Άρθρο 56 Έναρξη ισχύος – Τροποποίηση άρθρου 379 ν. 4412/2016
- 2 ΣχόλιαΚΕΦΑΛΑΙΟ Ζ’ Τελικές διατάξεις Αρθρο 57 Εξουσιοδοτικές διατάξεις
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 58 Μεταβατικές διατάξειςΆρθρο 58 Μεταβατικές διατάξεις
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 59 Καταργούμενες διατάξειςΆρθρο 59 Καταργούμενες διατάξεις
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 60 Έναρξη ισχύος
Γενικές Παρατηρήσεις:
Η νομοθετική παρέμβαση της Γενικής Γραμματείας Επικοινωνίας και Ενημέρωσης της Προεδρίας της Κυβέρνησης με την ευκαιρία της ενσωμάτωσης στην ελληνική έννομη τάξη της Οδηγίας (ΕΕ) 2018/1808 αποτελεί αναμφισβήτητα ένα σημαντικό θετικό βήμα για τον εκσυγχρονισμό του νομοθετικού πλαισίου που αφορά στην παροχή υπηρεσιών οπτικοακουστικών μέσων στη χώρα.
Η σύγκλιση των μέσων, λόγω των σημαντικών και ταχύτατων τεχνολογικών εξελίξεων, όπως προβλέπεται στις αιτιολογικές σκέψεις (1) έως (4) της Οδηγίας 2018/1808, είναι πρωταρχικής σημασίας αν οι διάφορες υπηρεσίες «…ανταγωνίζονται για το ίδιο κοινό και έσοδα, επιπλέον έχουν σημαντικό αντίκτυπο, ενώ διευκολύνουν τη δυνατότητα των χρηστών να διαμορφώσουν και να επηρεάσουν τις απόψεις άλλων χρηστών».
Το επικαιροποιημένο κανονιστικό περιβάλλον που προωθείται με το υπό διαβούλευση σχέδιο νόμου, θα πρέπει σε κάθε περίπτωση να επιφέρει ισορροπία μεταξύ της δυνατότητας θέασης περιεχομένου, της προστασίας των καταναλωτών, ιδίως των ανηλίκων, της πολυφωνίας, αλλά και της ανταγωνιστικότητας. Τυχόν διαφοροποίηση θα ερχόταν σε αντίθεση με την καθιέρωση δίκαιων και ισότιμων όρων ανταγωνισμού μεταξύ των διαφόρων παρόχων, που, σύμφωνα με την αιτιολογική έκθεση, είναι ιδιαίτερης σημασίας. Στο πλαίσιο αυτό, στην παρούσα δυσχερή κοινωνική, αλλά και οικονομική συγκυρία, θα πρέπει να διασφαλίζονται σε όλους τους παρόχους, ελεύθερης και συνδρομητικής λήψης, επαρκή επενδυτικά κίνητρα, με ίσους όρους, ενώ παράλληλα να υπάρχει εξισορρόπηση ανάμεσα στα δικαιώματα και υποχρεώσεις τους.