Αρχική Εθνική Στρατηγική για τις ΤΠΕ και την Ηλεκτρονική Διακυβέρνηση2. Ερωτήσεις για τα ΈργαΣχόλιο του χρήστη ΒΑΣΙΛΗΣ | 26 Μαρτίου 2012, 09:24
Επιτροπή Πληροφορικής και Επικοινωνιών Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Θα ήθελα να προτείνω μια δράση Ηλεκτρονικής Διακυβέρνισης. Η πρόταση μου αντλήτε από πρόσφατη προσωπική εμπειρία. Μετακόμισα πρόσφατα σε μια νεα πόλη, όπου διαμένω μόνιμα σε ιδιόκτητο σπίτι και δουλεύω μόνιμα (δημόσιο). Μου πήρε πάνω από δύο μήνες για να δηλώσω την νέα μου διεύθυνση σε φορείς, υπηρεσίες, τράπεζες, ΕΛΤΑ, κ.α. Ο μόνος που δεν ξέρει την νέα μου κατοικία είναι ο δήμος στον οποίο τώρα ζω. Ούτε πρόκειτε να το μάθει ποτέ εάν δεν το θελήσω... Προτείνω λοιπόν μια ηλεκτρονική εφαρμογή, όπου υπεύθυνοι να την τηρούν θα είναι οι δήμοι, όπου ο κάθε πολίτης θα δηλώνει την μόνιμη διαμονή του στον δήμο. Κάτι ανάλογο εφαρμόζεται σε χώρες της ΕΕ, π.χ. στη Δανία. Ο κάθε πολίτης έχει την υποχρέωση να δηλώσει την διαμονή του σε ένα δήμο. Αυτόματα ενειμερώνονται λοιποί φορείς, υπηρεσίες (π.χ. ΔΟΥ), ΕΛΤΑ κ.α. Το σύστημα είναι διασυνδεμένο με τους υπόλοιπους δήμους της χώρας και δεν γίνεται να υπάρχει διπλοεγγραφή ενος προσώπου. Γίνεσαι μόνιμος κάτοικος ενός δήμου από την πρώτη ημέρα της διαμονής σου και όχι με το αναχρονιστικό σύστημα λογαριασμών ΔΕΚΟ δύο ετών. Σε μια σύγχρονη ευρωπαική χώρα δεν είναι δυνατόν η τράπεζα να σου ζητάει ένα λογαριασμό τηλεφώνου για να πιστοποιήσει την διευθυνσή σου. Ούτε η ύπαρξη ενός μετρητή νερού ή ΔΕΗ μπορεί να πιστοποιήσει ότι διαμένει μόνιμα κάποιος εκεί. Τέλος πάντων δεν χρειάζεται να ανακαλύψουμε την Αμερική, ας δούμε τι κάνουν οι άλλες Ευρωπαϊκές χώρες. Ευχαριστώ.