• Σχόλιο του χρήστη 'Δρ Γιάννης Δεληγιάννης' | 21 Μαρτίου 2012, 14:18
    Το βλέπω Θετικά/Αρνητικά:  

    Καθώς το πιο σημαντικό μέρος κάθε ΠΣ είναι ο Άνθρωπος, θα πρέπει το σύστημα που σχεδιάζεται προς υλοποίηση να καλύπτει τις ιδιαίτερες ανάγκες των χρηστών. Για να επιτευχθεί αυτός ο στόχος, θα πρέπει να υλοποιηθεί ένα κεντρικό σύστημα μιας στάσης (one-stop shop) με τη μορφή ηλεκτρονικού ΚΕΠ όπου ο χρήστης θα μπορεί να ενημερώνεται για όλες τις διαδικασίες οι οποίες μπορούν να προκύψουν και απαιτούν τη συναλλαγή με το δημόσιο και τις εκάστοτε υπηρεσίες: από τη γέννηση ενός παιδιού μέχρι το θάνατο ενός ηλικιωμένου. Τρεις κεντρικοί στόχοι υλοποιούνται παράλληλα με την παροχή αυτής της υπηρεσίας: 1. ο χρήστης μπορεί να ενημερωθεί άμεσα σχετικά με τις διαδικασίες, τους εμπλεκόμενους φορείς, το μέσο χρόνο υλοποίησης τους και τα δικαιώματα του, 2. ένα σύστημα ηλεκτρονικής αίτησης με χρήση ψηφιακής υπογραφής μπορεί να υλοποιηθεί κεντρικά 3. επιτρέπεται η άμεση και στοχευμένη επικοινωνία με τους υπέυθυνους του κάθε φορέα ώστε να μην χρειάζεται μετακίνηση του χρήστη Περισσότερα παραδείγματα μπορείτε να αντλήσετε από το βιβλίο: Η Κοινωνία της Πληροφορίας και ο Ρόλος των Διαδραστικών Πολυμέσων, Εκδόσεις Fagotto.