Αρχική Εθνική Στρατηγική για την ΈνταξηΜέτρο Πολιτικής 3.1Σχόλιο του χρήστη Ένωση εκπαιδευτικών της ελληνικής ως δεύτερης ξένης γλώσσας | 15 Φεβρουαρίου 2019, 07:30
Μετανάστευσης και Ασύλου Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
3.1.1. Για την ποιοτική αναβάθμιση των τάξεων υποδοχής, να αξιοποιηθούν, κατά προτεραιότητα, εκπαιδευτικοί με αυξημένα - ειδικά προσόντα, όπως προκύπτουν από τίτλους σπουδών, προγράμματα επιμόρφωσης και εμπειρία στη διδασκαλία σε πολύγλωσσα - πολυπολιτισμικά περιβάλλοντα - εκπαιδευτικοί που ήδη έχουν απασχοληθεί σε ευρωπαϊκά προγράμματα που υλοποιήθηκαν από Πανεπιστημιακά Ιδρύματα και δεν αναγνωρίζεται ως τώρα η σχετική προϋπηρεσία τους από το Υπουργείο. 3.2.1 Οι ΔΥΕΠ μπορούν να είναι αποδεκτές μόνο ως λύση έκτακτης ανάγκης, για περιορισμένο χρονικό διάστημα και όσο δεν υφίσταται πραγματική (όχι δηλούμενη ή εικαζόμενη) δυνατότητα των γειτονικών σχολείων να φιλοξενήσουν το σύνολο των μαθητών των Κέντρων Φιλοξενίας. Οι ΔΥΕΠ δεν μπορούν να αποτελούν ισότιμη μονάδα ένταξης όταν δεν βρίσκονται κοντά στο Κέντρο Φιλοξενίας σχολείο που εντάσσεται σε ΖΕΠ.