Αρχική Δημόσια Ηλεκτρονική Διαβούλευση για την «Εθνική Στρατηγική για την Προστασία των Ασυνόδευτων Ανηλίκων»Εθνική Στρατηγική για την Προστασία των Ασυνόδευτων ΑνηλίκωνΣχόλιο του χρήστη ΜΑΥΡΟΜΜΑΤΗ ΝΑΝΑ | 1 Φεβρουαρίου 2022, 10:01
Μετανάστευσης και Ασύλου Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Είναι εμφανές ότι στο υπό διαβούλευση ν/σ αναγνωρίζετε ως αναγκαία την επιτροπεία και τον ορισμό μόνιμου επιτρόπου - εκπροσώπου ασυνόδευτου ανηλίκου τρίτων χωρών ή ανιθαγενών ανηλίκων, από τον αρμόδιο Εισαγγελέα. Επιπλέον αναφέρετε ότι με τον νόμο 4540/2018 που θεσμοθέτησε τον ρόλο του επαγγελματία επιτρόπου, δημιουργήθηκαν μητρώα στο ΕΚΚΑ και προβλέπεται το εποπτικό συμβούλιο για την λήψη κρίσιμων αποφάσεων. Όμως ο νόμος αυτός, ατυχώς, δεν εφαρμόστηκε. Είναι απορίας άξιον λοιπόν,γιατί δεν εφαρμόζετε την ισχύουσα αυτή νομοθεσία, που στην ουσία επιδοκιμάζετε, αλλά επιχειρείτε να υιοθετήσετε μια διαφορετική. Μήπως ο Ν.4540/2018 είναι καλός μεν αλλά, προτίθεστε, με τον "μανδύα" ενός νέου νόμου, να μεταφέρετε τις αρμοδιότητες των επιτρόπων ασυνόδευτων ανηλίκων τρίτων χωρών ή ανιθαγενών ανηλίκων, από το Τμήμα Προστασίας Ανηλίκων, που ανήκει τώρα στην αρμοδιότητα του Υπουργείου Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων, στην αρμοδιότητα του Υπουργείου Μετανάστευσης και Ασύλου...? Ευχαριστώ