Αρχική «ΕΘΝΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΕΠΙΤΡΟΠΕΙΑΣ ΑΣΥΝΟΔΕΥΤΩΝ ΑΝΗΛΙΚΩΝ ΚΑΙ ΠΛΑΙΣΙΟ ΦΙΛΟΞΕΝΙΑΣ ΑΣΥΝΟΔΕΥΤΩΝ ΑΝΗΛΙΚΩΝ"ΚΕΦΑΛΑΙΟ Β’ ΓΕΝΙΚΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ Άρθρο 3 ΟρισμοίΣχόλιο του χρήστη ΧΡΥΣΑ Κ | 3 Ιουλίου 2022, 15:49
Μετανάστευσης και Ασύλου Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Ο νόμος του ΣΥΡΙΖΑ για την Επιτροπεία όριζε με σαφήνεια τα όργανα επιτροπείας: ήταν ο Εισαγγελέας ανηλίκων, (ή, αν δεν υπήρχε, ο Εισαγγελέας Πρωτοδικών) και ο επαγγελματίας Επίτροπος ο οποίος επιλεγόταν με συγκεκριμένα κριτήρια από το ΕΚΚΑ, μετά από πρόσκληση κατά την οποία κρινόταν και καταχωρίζοταν στο μητρώο επαγγελματιών επιτρόπων. Όλη η διαδικασία της επιτροπείας εποπτευόταν και ελεγχόταν από το Εποπτικό Συμβούλιο Επιτροπείας Ασυνόδευτων Ανηλίκων του Υπ. Εργασίας, Κοιν. Ασφάλισης και Κοιν. Αλληλεγγύης. Σε αντιπαράθεση με αυτά, με το νομοσχέδιο αυτό η ΝΔ αναθέτει την Επιτροπεία σε Νομικά Πρόσωπα κάθε προέλευσης, νομικής μορφής και σκοπού (σωματεία, ΑΜΚΕ, ΟΤΑ, ενώσεις κοινωνίας πολιτών, ΜΚΟ κ.λπ), χωρίς ασφαλιστικές δικλείδες και χωρίς προηγούμενο έλεγχο της δυνατότητάς τους να παρέχουν τις απαραίτητες υπηρεσίες επιτροπείας. Τους ονομάζει Φορείς Παροχής Υπηρεσιών Επιτροπείας (ΦΠΥΕ) και ουσιαστικά αναθέτει το βαρύ έργο, που πρέπει να υλοποιείται και να ελέγχεται από κρατικές υπηρεσίες.