Η παρ. 4 του άρθρου 8 του ν. 4375/2016 (Α’ 51) αντικαθίσταται ως εξής:
«4. Οι Περιφερειακές Υπηρεσίες της Υπηρεσίας Υποδοχής και Ταυτοποίησης είναι:
α. τα Κέντρα Υποδοχής και Ταυτοποίησης (Κ.Υ.Τ.),
β. οι Ελεγχόμενες Δομές Προσωρινής Φιλοξενίας αιτούντων άσυλο και
γ. οι Κλειστές Ελεγχόμενες Δομές (Κ.Ε.Δ.), οι οποίες διαρθρώνονται και έχουν τις αρμοδιότητες των Κ.Υ.Τ. της περ. α΄ και εντός των οποίων, σε διακριτούς χώρους, λειτουργούν εγκαταστάσεις προσωρινής φιλοξενίας και ειδικές εγκαταστάσεις κράτησης του άρθρου 31 του ν. 3907/2011 (Α’ 7).
Εντός της περιμέτρου της έκτασης όπου εγκαθίστανται οι Περιφερειακές Υπηρεσίες της παρούσας παραγράφου, προβλέπονται διακριτοί χώροι με κατάλληλες προδιαγραφές για την παραμονή υπηκόων τρίτων χωρών ή ανιθαγενών που ανήκουν στις ευάλωτες ομάδες της παρ. 8 του άρθρου 14.»
Αρχική Αναμόρφωση διαδικασιών απελάσεων και επιστροφών πολιτών τρίτων χωρών, ζητήματα αδειών διαμονής και διαδικασιών χορήγησης διεθνούς προστασίας και άλλες διατάξεις...Άρθρο 26 – Περιφερειακές Υπηρεσίες της Υπηρεσίας Υποδοχής και Ταυτοποίησης – Τροποποίηση του άρθρου 8 ν. 4375/2016
Άρθρο 26 – Περιφερειακές Υπηρεσίες της Υπηρεσίας Υποδοχής και Ταυτοποίησης – Τροποποίηση του άρθρου 8 ν. 4375/2016
- 18 ΣχόλιαΆρθρο 01 – Διαδικασίες απελάσεων και επιστροφών
- 10 ΣχόλιαΆρθρο 02 – Ζητήματα αποφάσεων επιστροφής – Αντικατάσταση παρ. 1 άρθρου 21 ν. 3907/2011
- 16 ΣχόλιαΆρθρο 03 – Οικειοθελής αναχώρηση – Αντικατάσταση άρθρου 22 ν. 3907/2011
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 04 – Περί αναβολής της απομάκρυνσης – Αντικατάσταση παρ. 1 άρθρου 24 ν. 3907/2011
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 05 – Ένδικα βοηθήματα – Αντικατάσταση παρ. 1 και 5 άρθρου 28 ν. 3907/2011Άρθρο 05 – Ένδικα βοηθήματα – Αντικατάσταση παρ. 1 και 5 άρθρου 28 ν. 3907/2011
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 06 – Ίδρυση ειδικών εγκαταστάσεων κράτησης -Ζητήματα αδειοδότησης – Τροποποίηση παρ. 3 άρθρου 35 ν. 3907/2011
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 07 – Παράταση προθεσμίας οικειοθελούς αναχώρησης – Αντικατάσταση παρ. 1 και 2 άρθρου 36 ν. 3907/2011
- 4 ΣχόλιαΆρθρο 08 – Επιδόσεις αδειών διαμονής και απορριπτικών αποφάσεων – Αντικατάσταση παρ. 3 και 4 άρθρου 10 ν. 4251/2014
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 09 – Καθορισμός όγκου εισδοχής για εργασία – Τροποποίηση παρ. 1 άρθρου 11 ν. 4251/2014
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 10 – Άδεια διαμονής για επένδυση σε τίτλους ή τραπεζική κατάθεση – Προσθήκη περ. 10 στο άρθρο 16 ν. 4251/2014Άρθρο 10 – Άδεια διαμονής για επένδυση σε τίτλους ή τραπεζική κατάθεση – Προσθήκη περ. 10 στο άρθρο 16 ν. 4251/2014
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 11 – Ψηφιακοί νομάδες – Προσθήκη περ. ιε στην παρ. 1 άρθρου 18 ν. 4251/2014Άρθρο 11 – Ψηφιακοί νομάδες – Προσθήκη περ. ιε στην παρ. 1 άρθρου 18 ν. 4251/2014
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 12 – Ειδικότερα ζητήματα αδειών διαμονής – Τροποποίηση άρθρου 20 ν. 4251/2014
- 5 ΣχόλιαΆρθρο 13 – Αιτήσεις θεραπείας κατά αποφάσεων που εκδίδονται κατ’ εφαρμογή του ν. 4251/2014 – Αντικατάσταση παρ. 2 άρθρου 25 ν. 4251/2014
- 4 ΣχόλιαΆρθρο 14 – Ανάκληση και άρνηση ανανέωσης του καθεστώτος του πρόσφυγα – Τροποποίηση άρθρου 14 ν. 4636/2019
- 7 ΣχόλιαΆρθρο 15 – Ρυθμίσεις για τη χορήγηση άδειας διαμονής σε δικαιούχο διεθνούς προστασίας και σε μέλη οικογένειάς του – Αντικατάσταση παρ. 1 και 4 άρθρου 24 ν. 4636/2019
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 16 – Ρύθμιση ζητημάτων ταξιδιωτικών εγγράφων – Αντικατάσταση παρ. 1 και 4 άρθρου 25 ν. 4636/2019
- 4 ΣχόλιαΆρθρο 17 – Ρυθμίσεις για τον Προσωρινό Αριθμό Ασφάλισης και Υγειονομικής Περίθαλψης Αλλοδαπού (Π.Α.Α.Υ.Π.Α.) – Αντικατάσταση παρ. 2 άρθρου 55 ν. 4636/2019
- 5 ΣχόλιαΆρθρο 18 – Ρυθμίσεις σχετικά με την παραμονή των αιτούντων διεθνή προστασία – Τροποποίηση άρθρων 68 και 104 ν. 4636/2019
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 19 – Διάρκεια ισχύος δελτίου αιτούντος διεθνή προστασία – Στοιχεία ταυτότητας αιτούντων – Παραίτηση από το καθεστώς δικαιούχου διεθνούς προστασίας – Τροποποίηση άρθρων 70, 79 και 91 ν. 4636/2019
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 20 – Στοιχεία απορριπτικής απόφασης επί αιτήσεως διεθνούς προστασίας – Τροποποίηση άρθρου 82 ν. 4636/2019
- 10 ΣχόλιαΆρθρο 21 – Παράβολο υποβολής μεταγενέστερης αίτησης – Προσθήκη παρ. 10 στο άρθρο 89 ν. 4636/2019
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 22 – Ρυθμίσεις σχετικά με αποφάσεις ανάκλησης καθεστώτος διεθνούς προστασίας – Αντικατάσταση παρ. 4 άρθρου 94 ν. 4636/2019Άρθρο 22 – Ρυθμίσεις σχετικά με αποφάσεις ανάκλησης καθεστώτος διεθνούς προστασίας – Αντικατάσταση παρ. 4 άρθρου 94 ν. 4636/2019
- 6 ΣχόλιαΆρθρο 23 – Απόφαση επιστροφής επί απόρριψης της προσφυγής – Αντικατάσταση παρ. 10 άρθρου 95 ν. 4636/2019
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 24 – Στελέχωση της Υπηρεσίας Ασύλου – Αντικατάσταση παρ. 1 και 2 άρθρου 2 ν. 4375/2016Άρθρο 24 – Στελέχωση της Υπηρεσίας Ασύλου – Αντικατάσταση παρ. 1 και 2 άρθρου 2 ν. 4375/2016
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 25 – Σύσταση θέσης Διοικητικού Διευθυντή Αρχής Προσφυγών – Αντικατάσταση παρ.1 άρθρου 5 ν. 4375/2016Άρθρο 25 – Σύσταση θέσης Διοικητικού Διευθυντή Αρχής Προσφυγών – Αντικατάσταση παρ.1 άρθρου 5 ν. 4375/2016
- 12 ΣχόλιαΆρθρο 26 – Περιφερειακές Υπηρεσίες της Υπηρεσίας Υποδοχής και Ταυτοποίησης – Τροποποίηση του άρθρου 8 ν. 4375/2016
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 27 – Διαδικασία ίδρυσης και κατάργησης και θέματα λειτουργίας των δομών της παρ. 4 του άρθρου 8 του ν. 4375/2016 – Αντικατάσταση άρθρου 10 ν. 4375/2016Άρθρο 27 – Διαδικασία ίδρυσης και κατάργησης και θέματα λειτουργίας των δομών της παρ. 4 του άρθρου 8 του ν. 4375/2016 – Αντικατάσταση άρθρου 10 ν. 4375/2016
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 28 – Ρυθμίσεις στελέχωσης της Υπηρεσίας Υποδοχής και Ταυτοποίησης και των Περιφερειακών Υπηρεσιών της – Τροποποίηση άρθρου 11 ν. 4375/2016
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 29 – Γενικοί και Εσωτερικοί Κανονισμοί Λειτουργίας των Περιφερειακών Υπηρεσιών της Υπηρεσίας Υποδοχής και Ταυτοποίησης – Αντικατάσταση παρ. 2 και 3 άρθρου 17 ν. 4375/2016Άρθρο 29 – Γενικοί και Εσωτερικοί Κανονισμοί Λειτουργίας των Περιφερειακών Υπηρεσιών της Υπηρεσίας Υποδοχής και Ταυτοποίησης – Αντικατάσταση παρ. 2 και 3 άρθρου 17 ν. 4375/2016
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 30 – Ρυθμίσεις για τη στελέχωση της Ειδικής Υπηρεσίας Συντονισμού και Διαχείρισης Προγραμμάτων Ταμείου Ασύλου, Μετανάστευσης και Ένταξης και Ταμείου Εσωτερικής Ασφάλειας και άλλων πόρων (Ε.Υ. ΣΥ. Δ Τ.Α.Μ.Ε.Τ.Ε.Α.Α.Π.) – Τροποποίηση άρθρου 76 ν. 4375/2016Άρθρο 30 – Ρυθμίσεις για τη στελέχωση της Ειδικής Υπηρεσίας Συντονισμού και Διαχείρισης Προγραμμάτων Ταμείου Ασύλου, Μετανάστευσης και Ένταξης και Ταμείου Εσωτερικής Ασφάλειας και άλλων πόρων (Ε.Υ. ΣΥ. Δ Τ.Α.Μ.Ε.Τ.Ε.Α.Α.Π.) – Τροποποίηση άρθρου 76 ν. 4375/2016
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 31 -Ρυθμίσεις για τη χρηματοδότηση των προγραμμάτων του πολυετούς Εθνικού Προγράμματος – Αντικατάσταση παρ. 1 άρθρου 78 ν. 4375/2016Άρθρο 31 -Ρυθμίσεις για τη χρηματοδότηση των προγραμμάτων του πολυετούς Εθνικού Προγράμματος – Αντικατάσταση παρ. 1 άρθρου 78 ν. 4375/2016
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 32 – Κράτηση και διαδικασία απέλασης – Τροποποίηση παρ. 1 άρθρου 81 ν. 3386/2005
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 33 – Ρυθμίσεις Ταμείου Αλληλεγγύης του άρθρου 196 του ν. 4662/2020 – Τροποποίηση άρθρου 196 ν. 4662/2020Άρθρο 33 – Ρυθμίσεις Ταμείου Αλληλεγγύης του άρθρου 196 του ν. 4662/2020 – Τροποποίηση άρθρου 196 ν. 4662/2020
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 34 – Κάλυψη θέσεων προϊσταμένων Υπηρεσιών του Υπουργείου Μετανάστευσης και Ασύλου – Τροποποίηση παρ. 1, 3 και 4 άρθρου 113 ν. 4674/2020
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 35 – Χορήγηση Προσωρινού Αριθμού Ασφάλισης και Υγειονομικής Περίθαλψης Αλλοδαπού (Π.Α.Α.Υ.Π.Α.) σε αιτούντες διεθνή προστασίαΆρθρο 35 – Χορήγηση Προσωρινού Αριθμού Ασφάλισης και Υγειονομικής Περίθαλψης Αλλοδαπού (Π.Α.Α.Υ.Π.Α.) σε αιτούντες διεθνή προστασία
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 36 – Ομάδες ΕργασίαςΆρθρο 36 – Ομάδες Εργασίας
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 37 – Πόροι του ειδικού επιδόματος Ε.Υ. ΣΥ. Δ. Τ.Α.Μ.Ε.Τ.Ε.Α.Α.Π. – Τροποποίηση παρ. 1 άρθρου 48 ν. 4686/2020Άρθρο 37 – Πόροι του ειδικού επιδόματος Ε.Υ. ΣΥ. Δ. Τ.Α.Μ.Ε.Τ.Ε.Α.Α.Π. – Τροποποίηση παρ. 1 άρθρου 48 ν. 4686/2020
- 5 ΣχόλιαΆρθρο 38 – Μεταβατικές διατάξεις
- 12 ΣχόλιαΆρθρο 39 – Καταργούμενες διατάξεις
- 15 ΣχόλιαΆρθρο 40 – Έναρξη ισχύος
Πλοήγηση στη Διαβούλευση
Αναρτήθηκε
18 Ιουνίου 2021, 19:00
Ανοικτή σε Σχόλια έως
2 Ιουλίου 2021, 18:00
Εργαλεία
Εκτύπωση Εξαγωγή Σχολίων σεΣτατιστικά
12 Σχόλια 151 Σχόλια επι της Διαβούλευσης 1133 - Όλα τα ΣχόλιαΌλες οι Διαβουλεύσεις
- «ΕΘΝΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΕΠΙΤΡΟΠΕΙΑΣ ΑΣΥΝΟΔΕΥΤΩΝ ΑΝΗΛΙΚΩΝ ΚΑΙ ΠΛΑΙΣΙΟ ΦΙΛΟΞΕΝΙΑΣ ΑΣΥΝΟΔΕΥΤΩΝ ΑΝΗΛΙΚΩΝ"
- Κώδικας Μετανάστευσης
- Δημόσια Ηλεκτρονική Διαβούλευση για την «Εθνική Στρατηγική για την Ένταξη»
- Δημόσια Ηλεκτρονική Διαβούλευση για την «Εθνική Στρατηγική για την Προστασία των Ασυνόδευτων Ανηλίκων»
- Αναμόρφωση διαδικασιών απελάσεων και επιστροφών πολιτών τρίτων χωρών, ζητήματα αδειών διαμονής και διαδικασιών χορήγησης διεθνούς προστασίας και άλλες διατάξεις...
- Βελτίωση Μεταναστευτικής Νομοθεσίας, τροποποίηση διατάξεων των νόμων 4636/2019 (A’ 169), 4375/2016 (A’ 51), 4251/2014 (Α’ 80) και άλλες διατάξεις
- τροποποίηση του ν. 4251/2014 (80 Α') για την προσαρμογή της ελληνικής νομοθεσίας στην Οδηγία 2014/66/ΕΕ της 15ης Μαϊου 2014
- Εθνική Στρατηγική για την Ένταξη
- Αναδιοργάνωση Υπηρεσίας Υποδοχής και Ταυτοποίησης, ενσωμάτωση Οδηγίας (ΕΕ) 2016/801 του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου της 11ης Μαΐου 2016 στην ελληνική νομοθεσία
Η χρήση του όρου Κλειστές Ελεγχόμενες Δομές, είναι δυνατόν να μετατρέψει τα Ανοιχτά Κέντρα Υποδοχής και Ταυτοποίησης σε χώρους δύσκολα προσβάσιμους από τους αιτούντες/σες άσυλο για την πρώτη υποδοχή και καταγραφή. Παράλληλα, πρόκειται να δημιουργήσει σοβαρά προβλήματα μετακίνησης και ελέγχου των δικαιούχων διεθνούς προστασίας, στην είσοδο και έξοδό τους από τις αναφερόμενες Κλειστές Ελεγχόμενες Δομές, εφόσον υπάρχει έλεγχος στην ελεύθερη κυκλοφορία των προσώπων παραβιάζοντας το εθνικό και ενωσιακό δίκαιο. Οι άνθρωποι που πρόκειται να διαβιούν σε καθεστώς Κλειστών Ελεγχόμενων Δομών, θα ζουν αποκλεισμένοι, χωρίς τις απαραίτητες συναναστροφές με την τοπική κοινωνία, γεγονός επιζήμιο για τις προοπτικές ένταξης και κοινωνικής συνοχής τους. Κάθε προσπάθεια για εκμάθηση της ελληνικής γλώσσας, κουλτούρας, του ελληνικού τρόπου ζωής, με τον αποκλεισμό των αιτούντων/σών άσυλο και των προσφύγων/ισσών θα αποβεί άκαρπη.
Πρέπει νὰ καθορισθεῖ ὅτι μόνο ὑπηρεσίες τοῦ Ὑπουργείου Ὑγείας τῆς χώρας μας δύναται νὰ ἀποφασίζει γιὰ τὴν κατάταξη ἑνὸς προσώπου στὶς «εὐάλωτες ὁμάδες» ἐκτὸς τῆς περιπτώσεως θυμάτων ναυαγίου ὅπου τὴν εὐθύνη θὰ μποροῦσε νὰ φέρει ἡ Ἑλληνικὴ Ἀκτοφυλακὴ (σύνταξη ἀναφορᾶς συμβάντος ὅπου θὰ ἀναγράφονται τὰ ὀνόματα τῶν διασωθέντων).
War in Afghanistan is not between afghans. War has some reasons out of there.
The situations in Afganistan have gone worse to worse recently.
Greece accepts human rights, and it is in the first line that has collided with this immigration crisis.
We (Afghans) as a human expected Greece could help to immigrations and again be mediator and giver.
We heard about a new law in Greece that says that some countries like Afghanistan can not apply in the asylum process. Due to Turkish is a safe country for them.
Turkey did not have good behavior. They can not know as an asylum.
The government does not help them with language and jobs.
Asylum in Turkey did not have any rights. Like, have a document or movement between states, white employment, education, big problem in the health system, etc.
So this new law is not a solution for this crisis, and we have to need to more help each other, and more respect for human rights.
Όλες οι δομές που φιλοξενούν αιτούντες άσυλο θα πρέπει να είναι σε κάποιο βαθμό κλειστές. Όταν έρχονται στην Ελλάδα άνθρωποι των οποίων το ποιόν δε γνωρίζουμε, μέχρι να ξεκαθαριστεί ποιοι είναι δεν μπορούν να αφήνονται ελεύθεροι να κυκλοφορούν »από ‘δω κι από ‘κει» που λέει ο λόγος.
Πέρα από αυτό, αν η αίτησή τους απορριφθεί, και αυτοί έχουν φύγει από τη δομή ή το διαμέρισμα του προγράμματος ΕΣΤΙΑ όπου φιλοξενούνταν, πώς θα διασφαλιστεί ότι τα προβλεπόμενα στην απορριπτική απόφαση θα τύχουν εφαρμογής; Για τον λόγο αυτό πρέπει όλες οι δομές φιλοξενίας αιτούντων άσυλο να είναι κλειστές σε κάποιο βαθμό, αν δεν είναι ήδη.
«στις ευάλωτες ομάδες της παρ. 8 του άρθρου 14.» Προφανώς εννοείτε του Ν. 4375/2016 και όχι του παρόντος.
Στις ευάλωτες ομάδες του άρθρου 14 του Ν4375/2016 συμπεριλαμβάνονται στα εδάφια
β. «τα άτομα με αναπηρία ή που πάσχουν από σοβαρή ή ανίατη ασθένεια». Να προσδιορίσετε το ποσοστό αναπηρίας.
δ. «οι γυνάικες σε κύηση ή λοχία».
Οι γυναίκες που μένουν έγκυες με την συγκατάθεση τους (δηλ. δεν είναι θύματα βιασμού) μετά την είσοδο τους στην χώρα, αν δεν αντιμετωπίζουν κάποιο σοβαρό πρόβλημα με την εγκυμοσύνη τους, δεν θα έπρεπε να ανήκουν στις ευάλωτες ομάδες. Προφανώς είδαν ποίες είναι οι συνθήκες διαβίωσης και αποφάσισαν να κάνουν παιδί σε αυτές τις συνθήκες. Δεν μπορεί η εγκυμοσύνη να συνδέεται με ειδικά προνόμια!
στ. Εκτός από τις περιπτώσεις των συγγενών θυμάτων ναυαγίου, η περιγραφή είναι ασαφής.
Δεν είναι λίγες οι περιπτώσεις, όπου έχουν δοθεί πιστοποιητικά μετατραυματικού στρες και άλλων διαταραχών. Χωρίς μάλιστα να υπάρξουν κυρώσεις για όσους τα εξέδωσαν και για όσους επωφελήθηκαν. Η οργάνωση Γιατροί Χωρίς Σύνορα υποστηρίζει ότι οποιοσδήποτε μένει σε ΚΥΤ σε νησιά (Μαυροβούνι, Βιαλ, κ.λ.π.) ανήκει σε ευάλωτη ομάδα. Δηλαδή όλοι οι διαμένοντες ανήκουν στις «ευάλωτες ομάδες».
Γεια, είμαι στην Ελλάδα από το 2019 με τον μικρό μου γιο, ο οποίος είναι μόλις 9 ετών, και η γυναίκα και η κόρη μου έχουν μείνει επίσης στο Ιράν και έχει αποφασιστεί μια πολύ κακή μοίρα για εμένα και τον γιο μου, καθώς και για η γυναίκα και η κόρη μου. Στο στρατόπεδο της Μοριάς, η πιο σοβαρή ψυχική και ψυχολογική βλάβη αφορούσε εμένα και τον μικρό μου γιο. Τώρα, μετά από δύο χρόνια ζωής στο νησί της Λέσβου, μεταφέραμε στην Αθήνα. Ο γιος μου υποφέρει πολύ τώρα λόγω της απόστασης από τη μητέρα και την αδερφή του. Θα μπορούσαμε να πάρουμε μόνο πολιτική αποδοχή από την Ελλάδα και δεν έχω λάβει ακόμη τα έγγραφα αποδοχής και η κόρη μου είναι 17 ετών. Από την άλλη πλευρά, δεν μπορώ να κάνω αίτηση για διαβατήριο και ταυτότητα έως ότου λάβω πιστοποιητικό αποδοχής. Επιπλέον, εάν λάβω πιστοποιητικό αποδοχής, θα πρέπει να εγκαταλείψω τον τόπο διαμονής μου και τα χρήματά μου δεν θα πληρωθούν πλέον. Πού πρέπει να πάω το επόμενο έτος, το ερώτημα είναι πότε θα λάβω το πιστοποιητικό αποδοχής μου και πόσο καιρό θα χρειαστεί να λάβω τα έγγραφα διαβατηρίου και ταυτότητας; Παρακαλώ βοηθήστε μας, φτιάχνουμε τους νόμους, εμείς οι άνθρωποι. Ως άνθρωπος και μετά πρόσφυγας, σας ρωτώ, τους νομοθέτες της Ελλάδας. Εγώ, ως πατέρας, είμαι στην ισχυρότερη συναισθηματική κατάσταση. Μετά από δύο χρόνια, έχω ακόμα την κόρη μου και τη γυναίκα μου. Δεν είδα, ο γιος μου έχει το ίδιο πρόβλημα. Βοήθησέ μας. Η Ελλάδα είναι πολύ όμορφη, έχει ανθρώπους με πολιτισμό και πολιτισμό. Είμαι χαρούμενος. Είμαι σε αυτήν τη χώρα. Παρακαλώ βοηθήστε με και τον γιο μου.
Hi dear everyone i am one of the refugees who lives in kara tepe new camp and it’s about 2 years that i am in Lesvos Greece when i heard that Greece government wants to send 1450 people back to Turkey i was shoked and all the residents of the camp are scared .
Also about the new law that Greece will not accept asylum seekers any more from Afghanistan and other countries also i want from the Greece government to revision about this new laws that they made .
Respectfully.
Πρέπει οποίος πιαστεί να κάνει παρανομία να απελαύνεται με συνοπτικές διαδικασίες.
Πρέπει να υπογράψουν χαρτί πως δεν έχουν καμία απαίτηση από την χώρα μας.
Προτάσεις:
1) Δημιουργία πολλών μικρών κλειστών κέντρων κράτησης ανά την επικράτεια σε παλιά στρατόπεδα κλπ. με χωρητικότητα 2.000 ατόμων το καθένα. Όσοι έχουν νόμιμη και μόνιμη δουλειά με καθαρό ποινικό μητρώο θα παίρνουν άδεια παραμονής Όλοι οι υπόλοιποι που είναι χωρίς χαρτιά και ζουν από παράνομες δρασητριότητες θα πηγαίνουν στα κέντρα κράτησης μέσα από επιχειρήσεισ σκούπας όπου θα μένουν εκεί μέχρι να απελαθούν ή να γυρίσουν στη χώρα τους οιειωθελώς.
2) Να καταργηθούν όλα τα προνόμια όσων μπαίνουν παράνομα στη χώρα και ζητούν άσυλο. Όταν κάποιος γνωρίζει πως θα λαμβάνει 400 ευρώ το μήνα θα πληρώσει τον κάθε διακινητή μιας και θα κάνει απόσβεση και με το παραπάνω. Όποιος εισέρχεται παράνομα στη χώρα θα μπαίνει αμέσως στα κλειστά κέντρα μέχρι να κριθεί η άιτη΄ση του. ΌΤαν λέμε κλειστά εννοούμε κλειστά και όχι με κάρτα που θα μπαινοβγαίνουν και σιγά μην επιστρέφουν τα βράδια.
3) όποιοσ θέλει μπορεί στα προξενεία μας στην Τουρκία και σε άλλες χώρες να κάνει άιτηση ασύλου. Η Τουρκία είναι ασφαλέστατη χώρα.
4) Μέχρι πότε όσοι έχουν λάβει το καθεστώς πρόσφυγα θα ζουν με επιδόματα; Ο πόλεμος τη Συρία τελειώσε. Τα προνόμια να έχουν περιορισμένη χρονική διάρκεια, και για όσο κάποιος λαμβάνει επιδοματα να προσφέρει εθελοντική εργασία για το κράτος που τον συντηρεί ώστε να ενταχθεί στην κοινωνία και όχι να κάθεται και να σκοτώνει την ώρα του με βόλτες στην Ερμού.
Σε περίπτωση τελεσης ποινικού εγκλήματος ή οιασδήποτε παράβασης, η χορήγηση ασύλου πρέπει να αναστέλλεται και ο διαπραξας την παράβαση να απελαύνεται πάραυτα.
Καλησπέρα σας.
Αλλοδαπός που βρίσκεται παράνομα στη χώρα,διαπράττει έγκλημα.
Η δικαιοσύνη τον αφήνει ελεύθερο με περιοριστικο όρο να εμφανίζεται κάθε 15 μέρες στο οικείο αστυνομικό τμήμα.
Άρα αυτός δεν δύναται να απελαθει και συνεχίζει να κυκλοφορεί ελεύθερος. Μήπως θα έπρεπε να υπάρχουν εντελώς κλειστές δομές για αυτές τις περιπτώσεις? Για παραβατικους αλλοδαπούς εννοώ. Και αν καταθέσει αίτημα ασύλου να εξετάζεται με ταχεία διαδικασία. Τον παραβατικο αν δεν τον απομονωνεις από την κοινωνία θα το βρεις μπροστά σου. Δεν γίνεται να κυκλοφορούν χρονια με εκκρεμή αιτήματα ασυλου ή με περιοριστικους όρους ανακριτή.
Καλησπέρα,
Τι θα γίνει με τις απελάσεις προς χώρες π.χ όπως το Πακιστάν που δεν τους δέχονται πίσω?
Πρέπει η ευρωπαϊκή ένωση να εξασφαλίσει την μεταγωγή τους και το κόστος.
Πώς διασφαλίζεται η αληθινή τους ταυτότητα ενώ δεν έχουν έγγραφα μαζί τους εσκεμμένα?
Ευχαριστώ,