Για να δείτε το περιεχόμενο, πατήστε εδώ
Κεφ 4.3 – Αξιολόγηση
- 16 ΣχόλιαΕισαγωγή – Εισαγωγή
- 1 ΣχόλιοΚεφ 1.1 – Μετανάστευση Ορισμός και βασικές κατηγορίες
- 3 ΣχόλιαΚεφ 1.2 – Μεταναστευτική ορολογία
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Κεφ 1.3 – Μεταναστευτική Πολιτική_Εννοιολογικό πλαίσιοΚεφ 1.3 – Μεταναστευτική Πολιτική_Εννοιολογικό πλαίσιο
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Κεφ 1.4 – Ένταξη Εννοιολογικό πλαίσιοΚεφ 1.4 – Ένταξη Εννοιολογικό πλαίσιο
- 1 ΣχόλιοΚεφ 1.4.1 – Μοντέλα ένταξης
- 2 ΣχόλιαΚεφ 1.4.2 – Το ελληνικό μοντέλο ένταξης
- 3 ΣχόλιαΚεφ 1.4.3 – Η ένταξη ως διαδικασία δύο επιπέδων
- 3 ΣχόλιαΚεφ 2.1 – To μεταναστευτικό και προσφυγικό φαινόμενο στην Ελλάδα
- 2 ΣχόλιαΚεφ 2.1.1 – Η προσφυγική κρίση ως μια νέα πρόκληση για την πολιτική της ένταξης
- 3 ΣχόλιαΚεφ 2.2.1 – Νομοθετικό πλαίσιο για τη μετανάστευση
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Κεφ 2.2.2 – Νομοθετικό πλαίσιο για το άσυλοΚεφ 2.2.2 – Νομοθετικό πλαίσιο για το άσυλο
- 2 ΣχόλιαΚεφ 2.2.3 – Θεσμικό πλαίσιο που υποστηρίζει περαιτέρω την άσκηση Μεταναστευτικής Πολιτικής
- 5 ΣχόλιαΚεφ 2.3.1 – Προφίλ Μεταναστευτικός πληθυσμός
- 1 ΣχόλιοΚεφ 2.3.2 – Προφίλ Αιτούντες Αιτούσες και Δικαιούχοι Διεθνούς Προστασίας
- 1 ΣχόλιοΚεφ 3.1 – Η ένταξη στην Ελλάδα μέχρι σήμερα
- 1 ΣχόλιοΚεφ 3.2 – Η αναγκαιότητα κατάρτισης μιας νέας Εθνικής Στρατηγικής
- 3 ΣχόλιαΚεφ 3.3.1 – Ο ρόλος του Υπουργείου Μεταναστευτικής Πολιτικής
- 1 ΣχόλιοΚεφ 3.3.2 – Ο ρόλος της Αυτοδιοίκησης
- 4 ΣχόλιαΚεφ 3.4 – Στρατηγικοί και τακτικοί στόχοι της Εθνικής Στρατηγικής για την Ένταξη
- 9 ΣχόλιαΚεφ 3.5 – Προαπαιτούμενες διαδικασίες για την προστασία και την ένταξη των αιτούντων και των αιτουσών διεθνούς προστασίας και μέτρα πολιτικής
- 4 ΣχόλιαΚεφ 3.6 – Άξονες πολιτικής -Η νέα Εθνική Στρατηγική για την Ένταξη
- 4 ΣχόλιαΆξονας πολιτικής 1 – Συνεργασία με την Αυτοδιοίκηση για την προώθηση της ένταξης σε τοπικό επίπεδο
- 8 ΣχόλιαΜέτρο Πολιτικής 1.1
- 4 ΣχόλιαΜέτρο Πολιτικής 1.2
- 3 ΣχόλιαΜέτρο Πολιτικής 1.3
- 5 ΣχόλιαΜέτρο Πολιτικής 1.4
- 3 ΣχόλιαΜέτρο Πολιτικής 1.5
- 1 ΣχόλιοΜέτρο Πολιτικής 1.6
- 5 ΣχόλιαΆξονας πολιτικής 2 – Πρόσβαση σε βασικά αγαθά και υπηρεσίες
- 3 ΣχόλιαΜέτρο Πολιτικής 2.1
- 2 ΣχόλιαΜέτρο Πολιτικής 2.2
- 3 ΣχόλιαΜέτρο Πολιτικής 2.3
- 8 ΣχόλιαΜέτρο Πολιτικής 2.4
- 5 ΣχόλιαΆξονας πολιτικής 3 – Προώθηση της ένταξης στην εκπαίδευση
- 16 ΣχόλιαΜέτρο Πολιτικής 3.1
- 11 ΣχόλιαΜέτρο Πολιτικής 3.2
- 1 ΣχόλιοΜέτρο Πολιτικής 3.3
- 12 ΣχόλιαΆξονας πολιτικής 4 – Προώθηση της ένταξης στην αγορά εργασίας
- 5 ΣχόλιαΜέτρο Πολιτικής 4.1
- 7 ΣχόλιαΜέτρο Πολιτικής 4.2
- 6 ΣχόλιαΜέτρο Πολιτικής 4.3
- 4 ΣχόλιαΆξονας Πολιτικής 5 – Διαπολιτισμικότητα
- 4 ΣχόλιαΜέτρο Πολιτικής 5.1
- 3 ΣχόλιαΜέτρο Πολιτικής 5.2
- 2 ΣχόλιαΆξονας Πολιτικής 6 – Συμμετοχή στα Κοινά
- 3 ΣχόλιαΜέτρο Πολιτικής 6.1
- 1 ΣχόλιοΜέτρο Πολιτικής 6.2
- 2 ΣχόλιαΆξονας Πολιτικής 7 – Καταπολέμηση του Ρατσισμού και της Ξενοφοβίας
- 4 ΣχόλιαΜέτρο Πολιτικής 7.1
- 2 ΣχόλιαΜέτρο Πολιτικής 7.2
- 7 ΣχόλιαΆξονας Πολιτικής 8 – Στοχευμένες πολιτικές για ευάλωτες κοινωνικές ομάδες
- 7 ΣχόλιαΜέτρο Πολιτικής 8.1
- 3 ΣχόλιαΜέτρο Πολιτικής 8.2
- 5 ΣχόλιαΜέτρο Πολιτικής 8.3
- 2 ΣχόλιαΜέτρο Πολιτικής 8.4
- 5 ΣχόλιαΆξονας Πολιτικής 9 – Στοχευμένες πολιτικές για μετανάστες και μετανάστριες «δεύτερης γενιάς»
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Μέτρο Πολιτικής 9.1Μέτρο Πολιτικής 9.1
- 8 ΣχόλιαΚεφ 4.1 – Χρηματοδοτικά Εργαλεία
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Κεφ 4.2 – Συνεργασίες στο πλαίσιο της Εθνικής Στρατηγικής για την ΈνταξηΚεφ 4.2 – Συνεργασίες στο πλαίσιο της Εθνικής Στρατηγικής για την Ένταξη
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Κεφ 4.2.1 – Διυπουργική Συνεργασία και συντονισμόςΚεφ 4.2.1 – Διυπουργική Συνεργασία και συντονισμός
- 1 ΣχόλιοΚεφ 4.2.2 – Συνεργασία και συντονισμός με την Αυτοδιοίκηση
- 4 ΣχόλιαΚεφ 4.2.3 – Συνεργασία με την Κοινωνία των Πολιτών
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Κεφ 4.2.4 – Συνεργασία με τον Ιδιωτικό ΤομέαΚεφ 4.2.4 – Συνεργασία με τον Ιδιωτικό Τομέα
- 3 ΣχόλιαΚεφ 4.2.5 – Συνεργασία με Διεθνείς Οργανισμούς
- 3 ΣχόλιαΚεφ 4.3 – Αξιολόγηση
Πλοήγηση στη Διαβούλευση
Αναρτήθηκε
15 Ιανουαρίου 2019, 09:00
Ανοικτή σε Σχόλια έως
15 Φεβρουαρίου 2019, 09:00
Σχετικό Υλικό
Εθνική Στρατηγική για την ΈνταξηΈκθεση ΔιαβούλευσηςΕθνική Στρατηγική για την Ένταξη (μετά την διαβούλευση)Εργαλεία
Εκτύπωση Εξαγωγή Σχολίων σεΣτατιστικά
3 Σχόλια 250 Σχόλια επι της Διαβούλευσης 1133 - Όλα τα ΣχόλιαΌλες οι Διαβουλεύσεις
- «ΕΘΝΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΕΠΙΤΡΟΠΕΙΑΣ ΑΣΥΝΟΔΕΥΤΩΝ ΑΝΗΛΙΚΩΝ ΚΑΙ ΠΛΑΙΣΙΟ ΦΙΛΟΞΕΝΙΑΣ ΑΣΥΝΟΔΕΥΤΩΝ ΑΝΗΛΙΚΩΝ"
- Κώδικας Μετανάστευσης
- Δημόσια Ηλεκτρονική Διαβούλευση για την «Εθνική Στρατηγική για την Ένταξη»
- Δημόσια Ηλεκτρονική Διαβούλευση για την «Εθνική Στρατηγική για την Προστασία των Ασυνόδευτων Ανηλίκων»
- Αναμόρφωση διαδικασιών απελάσεων και επιστροφών πολιτών τρίτων χωρών, ζητήματα αδειών διαμονής και διαδικασιών χορήγησης διεθνούς προστασίας και άλλες διατάξεις...
- Βελτίωση Μεταναστευτικής Νομοθεσίας, τροποποίηση διατάξεων των νόμων 4636/2019 (A’ 169), 4375/2016 (A’ 51), 4251/2014 (Α’ 80) και άλλες διατάξεις
- τροποποίηση του ν. 4251/2014 (80 Α') για την προσαρμογή της ελληνικής νομοθεσίας στην Οδηγία 2014/66/ΕΕ της 15ης Μαϊου 2014
- Εθνική Στρατηγική για την Ένταξη
- Αναδιοργάνωση Υπηρεσίας Υποδοχής και Ταυτοποίησης, ενσωμάτωση Οδηγίας (ΕΕ) 2016/801 του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου της 11ης Μαΐου 2016 στην ελληνική νομοθεσία
Είναι σημαντικό οι δράσεις για την εφαρμογή της στρατηγικής ένταξης να οδηγήσουν σε ουσιαστικές αλλαγές στη ζωή των μεταναστών, προσφύγων και αιτούντων άσυλο και αυτές οι αλλαγές να μπορούν να αξιολογηθούν. Προκειμένου να γίνει σωστή χρήση ποσοτικών και ποιοτικών στοιχείων για τη μέτρηση βελτιώσεων, θα χρειαστεί να προσδιοριστεί στη Στρατηγική το χρονοδιάγραμμα για τις δράσεις της, οι συγκεκριμένοι φορείς υλοποίησης και οι πηγές χρηματοδότησης. Θεωρούμε επίσης ότι πρέπει να υπάρξει πρόβλεψη για τη συστηματική συμμετοχή της ΚτΠ καθώς και των μεταναστευτικών και προσφυγικών κοινοτήτων (ενδεχομένως μέσω των ΚΕΜ) στη διαδικασία αξιολόγησης. Τέλος πιστεύουμε πως θα ήταν σκόπιμο να γίνει διασύνδεση του εθνικού χρηματοδοτικού προγράμματος για την ένταξη που προβλέπεται στην Στρατηγική με το σχέδιο αξιολόγησης.
Είναι σημαντικό οι δράσεις για την εφαρμογή της στρατηγικής ένταξης να οδηγήσουν σε ουσιαστικές αλλαγές στη ζωή των μεταναστών, προσφύγων και αιτούντων άσυλο και αυτές οι αλλαγές να μπορούν να αξιολογηθούν. Προκειμένου να γίνει σωστή χρήση ποσοτικών και ποιοτικών στοιχείων για τη μέτρηση βελτιώσεων, θα χρειαστεί να προσδιοριστεί στη Στρατηγική το χρονοδιάγραμμα για τις δράσεις της, οι συγκεκριμένοι φορείς υλοποίησης και οι πηγές χρηματοδότησης. Θεωρούμε επίσης ότι πρέπει να υπάρξει πρόβλεψη για τη συστηματική συμμετοχή της ΚτΠ καθώς και των μεταναστευτικών και προσφυγικών κοινοτήτων (ενδεχομένως μέσω των ΚΕΜ) στη διαδικασία αξιολόγησης. Τέλος πιστεύουμε πως θα ήταν σκόπιμο να γίνει διασύνδεση του εθνικού χρηματοδοτικού προγράμματος για την ένταξη, που προβλέπεται στην Στρατηγική, με το σχέδιο αξιολόγησης.
Θα μπορούσε εναλλακτικά να θεσπιστεί ως εργαλείο, ένα ετήσιο Σχέδιο Δράσης κεντρικά από το ΥΜΕΠΟ, το οποίο να περιλαμβάνει και την αξιολόγηση η οποία θα διανέμεται σε προκαθορισμένο τρόπο στους φορείς υλοποίησης ώστε η συμπλήρωση κάθε χρόνο να είναι ευκολότερη και να γίνεται καλύτερα η συγκεντρωτική επεξεργασία των στοιχείων ανά την επικράτεια.