• Σχόλιο του χρήστη 'ΔΕΣΠΟΙΝΑ ΛΕΓΓΕΤΣΗ' | 27 Ιανουαρίου 2025, 14:48

    ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ «ΑΘΗΝΑ» ΑΡΘΡΟ 26 Άρθρο 13 Χρειάζονται επιπλέον διευκρινίσεις για β) τη συνεχόμενη επιμόρφωση… γ) την υποστήριξη των γονέων…δ) τον ανιχνευτικό έλεγχο των γονέων… ΑΡΘΡΟ 27 Άρθρο 14 1.β. «Ανιχνευτικό έλεγχο της γνωστικής ανάπτυξης των βρεφών και νηπίων μέσω ψυχομετρικού εργαλείου» • Ποιο θα είναι το «ειδικά εκπαιδευμένο προσωπικό»; Ειδικότητα, πτυχίο. • Σε τι εργασιακό καθεστώς θα πραγματοποιείται η ανίχνευση-αξιολόγηση. Ειδικοί συνεργάτες, υπάλληλοι του παιδικού σταθμού; Ανάλογα το εργασιακό καθεστώς θα πρέπει να συνυπολογιστεί και το κόστος λειτουργίας των παιδικών σταθμών (ιδιωτικών και δημοσίων). • Επίσης ο ανιχνευτικός έλεγχος της γνωστικής ανάπτυξης των βρεφών και νηπίων μέσω ψυχομετρικού εργαλείου ΑΠΑΙΤΕΙ σοβαρότητα, εμπειρία, γνώσεις και σπουδές. Οι νηπιαγωγοί και βρεφονηπιοκόμοι ΔΕΝ είναι ειδικοί για να κάνουν διαγνώσεις. Αυτή η διάγνωση (με ημιμάθεια) είναι εξίσου επικίνδυνη για τα παιδιά, την αντιμετώπιση και την βελτίωση τους. • Συνεπώς είναι γνωστό ότι για μια σωστή και αξιόπιστη γνωμάτευση χρειάζεται η συνεργασία πολλών ειδικοτήτων (παιδοψυχιάτρων, λογοθεραπευτών, εργοθεραπευτών κλπ). Ο παιδικός σταθμός ΔΕΝ μπορεί να αντικαταστήσει τον ρόλο του με αυτό των ΚΕΔΑΣΥ. ΑΡΘΡΟ 29 Άρθρο 16 δ) Δεν συμφωνώ με εκπρόσωπο του Υπουργείου Παιδείας στο Εθνικό Συμβούλιο για εκπαιδευτικά ζητήματα σε ηλικίες 0-4 που δεν έχουν καμία επιστημονική κατάρτιση. ια) Προτείνω έναν (1) εκπρόσωπο της δευτεροβάθμιας συνδικαλιστικής οργάνωσης των ιδιωτικών παιδικών σταθμών από την ΠΟΣΙΠΣ ο οποίος να προκύπτει μετά από υπόδειξη της ΓΣΒΕΕ. ΑΡΘΡΟ 30 Άρθρο 17 αγ) • πως θα γίνεται η αξιολόγηση των παρεχόμενων υπηρεσιών των Β, ΒΝΣ και Π ; • ποιος θα κάνει την αξιολόγηση ; • Με τι τρόπο θα χρησιμοποιείται για βελτίωση ; Ββ) • Ποιοι είναι οι τρόποι αντιμετώπισης των λόγων για τους οποίους οι γονείς δεν επιλέγουν τα προγράμματα των Β, ΒΝΣ και Π ; Βγ) • Ποιες ειδικότητες θα εισηγούνται στις υλικοτεχνικές υποδομές παρεμβάσεις; Βστ) • Το διεθνές και ευρωπαικό νομοθετικό πλαίσιο δεν μπορεί να εφαρμοστεί ολοκληρωτικά σε όλες τις χώρες μια και ήδη διαφέρουν μεταξύ τους σε πλαίσιο, παιδεία, κουλτούρα, ιστορία και πάρα πολύ μεγάλες και σημαντικές διαφορές. Με εκτίμηση Δέσποινα Λεγγέτση Νηπιαγωγός-Διευθύντρια παιδικού σταθμού