• Σχόλιο του χρήστη 'ΓΑΤΣΟΥ ΒΑΣΙΛΕΙΑ - ΜΟΥΧΑΛΕΜΠΗΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ' | 29 Ιανουαρίου 2025, 18:33

    Το Σχέδιο Νόμου «ΑΘΗΝΑ» επιφέρει σημαντικές μεταβολές στον τομέα της προσχολικής εκπαίδευσης, με εφαρμογή στους ιδιωτικούς και δημοτικούς σταθμούς, ωστόσο απαιτούνται διευκρινίσεις σε ζητήματα διαδικασιών, αρμοδιοτήτων και οικονομικής κάλυψης, προκειμένου να διασφαλιστεί η ομαλή εφαρμογή του. Τα βασικά ερωτήματα που προκύπτουν: - Ποιος φορέας αναλαμβάνει την επιμόρφωση και αξιολόγηση των παιδαγωγών και με ποια διαδικασία; Θα υπάρχει κάποια οικονομική επιβάρυνση των παιδαγωγών; Θα είναι ενιαία η επιμόρφωση; Πότε θα γίνεται αυτή η διαδικασία; Εκτός ωραρίου εργασίας για τους ιδιωτικούς υπαλλήλους; - Θα πρέπει να υπάρξει πρόβλεψη για γονείς που δεν επιλέγουν τα προγράμματα βρεφονηπιακών σταθμών και δεν συμφωνούν στην επεξεργασία αυτών των δεδομένων των παιδιών τους και στη δημιουργία φακέλου. - Ποιος αναλαμβάνει την παραγωγή υλικού για τους γονείς και ποιος καθορίζει και ελέγχει την επιστημονική εγκυρότητά του; - Ποιος διεξάγει τα ψυχομετρικά τεστ; Από την στιγμή που οι νηπιαγωγοί και οι βρεφονηπιοκόμοι δεν έχουν ούτε τις γνώσεις ούτε την αρμοδιότητα για κάτι τέτοιο, θα υποχρεωθούν όλοι οι σταθμοί να έχουν μόνιμη και καθημερινή συνεργασία με ψυχολόγους και κοινωνικούς λειτουργούς προκειμένου να διεξάγεται ο ανιχνευτικός έλεγχος; Αν ναι, ποιος θα καλύψει το οικονομικό κόστος; - Ποιος θα είναι ο ρόλος του Υπουργείου Παιδείας στην πρώιμη παιδική ηλικία; Στις ομάδες εργασίας θα πρέπει να συμμετέχει εκπρόσωπος της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας ΠΟΣΙΠΣ καθώς γνωρίζει και είναι σε θέση να αξιολογεί τα ζητήματα που προκύπτουν.